-
Το Santa Fe τις τελευταίες μέρες έκανε πολύ θόρυβο απο τις πίσω αναρτήσεις κάθε φορά που έπεφτε σε λακούβα. Τελικά το πρόβλημα ήταν οτι τα top mount στα πίσω αμορτισέρ είχαν διαλυθεί τελείως και το αμορτισέρ κοπάναγε πάνω στο θόλο.
Ρώτησα στην Hyundai και μου είπαν οτι κάνουν απογραφή στις αποθήκες και το ανταλακτικό θα έρθει σε 15 μέρες
Η λύση: φτιάχνουμε τα δικά μας top-mount απο κομμάτια βιομηχανικού ελαστικού!
Τα top mount έχουν ήδη τοποθετηθεί αλλά δέν έχω κάνει test-drive ακόμα στο αυτοκίνητο. Υποθέτω οτι θα έχει βελτιωθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, καθώς το λάστιχο που βάλαμε είναι πολύ πιο σκληρό απο το εργοστασιακό.
Θα ανεβάσω αργότερα φωτογραφίες!
-
Το Santa Fe τις τελευταίες μέρες έκανε πολύ θόρυβο απο τις πίσω αναρτήσεις κάθε φορά που έπεφτε σε λακούβα. Τελικά το πρόβλημα ήταν οτι τα top mount στα πίσω αμορτισέρ είχαν διαλυθεί τελείως και το αμορτισέρ κοπάναγε πάνω στο θόλο.
Ρώτησα στην Hyundai και μου είπαν οτι κάνουν απογραφή στις αποθήκες και το ανταλακτικό θα έρθει σε 15 μέρες
Η λύση: φτιάχνουμε τα δικά μας top-mount απο κομμάτια βιομηχανικού ελαστικού!
Τα top mount έχουν ήδη τοποθετηθεί αλλά δέν έχω κάνει test-drive ακόμα στο αυτοκίνητο. Υποθέτω οτι θα έχει βελτιωθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, καθώς το λάστιχο που βάλαμε είναι πολύ πιο σκληρό απο το εργοστασιακό.
Θα ανεβάσω αργότερα φωτογραφίες!
-
Το Santa Fe τις τελευταίες μέρες έκανε πολύ θόρυβο απο τις πίσω αναρτήσεις κάθε φορά που έπεφτε σε λακούβα. Τελικά το πρόβλημα ήταν οτι τα top mount στα πίσω αμορτισέρ είχαν διαλυθεί τελείως και το αμορτισέρ κοπάναγε πάνω στο θόλο.
Ρώτησα στην Hyundai και μου είπαν οτι κάνουν απογραφή στις αποθήκες και το ανταλακτικό θα έρθει σε 15 μέρες
Η λύση: φτιάχνουμε τα δικά μας top-mount απο κομμάτια βιομηχανικού ελαστικού!
Τα top mount έχουν ήδη τοποθετηθεί αλλά δέν έχω κάνει test-drive ακόμα στο αυτοκίνητο. Υποθέτω οτι θα έχει βελτιωθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, καθώς το λάστιχο που βάλαμε είναι πολύ πιο σκληρό απο το εργοστασιακό.
Θα ανεβάσω αργότερα φωτογραφίες!
-
Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι !!
Θα μπορούσες με 2 διαφορετικής σκληρότητας υλικά να περιορίσεις και το θόρυβο !! ( NVH )
-
Τί είναι το NVH?
Έκανα ένα test drive πρίν λίγο. Ο θόρυβος εξαφανίστηκε Ωστόσο δέν παρατήρησα κάποια διαφορά στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αυτό που με παραξένεψε είναι οτι τα εργοστασιακά top mount είναι απο ένα υλικό που μοιάζει με σκληρό σφουγγάρι και γίνεται εντελώς πλακέ όταν σφίγγεις τη βίδα του αμορτισέρ. Τα λάστιχα που έβαλα τώρα τα έκοψα απο έναν φαρδύ και χοντρό ιμάντα και έχουν και λινά μέσα. Σε λίγο θα ποστάρω και φωτογραφίες!
-
Noise
Vibration
Harshness
...και ναι, είναι αυτό που μερικοί καταλαβαίνουν ως ακαμψία πλαισίου ή ανάρτησης...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
NoiseVibration
Harshness
...και ναι, είναι αυτό που μερικοί καταλαβαίνουν ως ακαμψία πλαισίου ή ανάρτησης...
Ποσα χμ ειχες φιλε οταν ξεκινησε ο θορυβος?? Γιατι και εμενα εκανε ενα θορυβο πισω αλλα ειχα κανει βλακεια και βιδωσα τη μπαρα θολων στο μεταλλικο καπακι που βιδωνε η βιδα του αμορτισερ.Αφαιρεσα το μεταλλικο καπακι και βιδωσα τη μπαρα πανω στο τοπ μαουντ και σταματησε ο θορυβος..
-
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Noise
Vibration
Harshness
...και ναι, είναι αυτό που μερικοί καταλαβαίνουν ως ακαμψία πλαισίου ή ανάρτησης...
Ποσα χμ ειχες φιλε οταν ξεκινησε ο θορυβος?? Γιατι και εμενα εκανε ενα θορυβο πισω αλλα ειχα κανει βλακεια και βιδωσα τη μπαρα θολων στο μεταλλικο καπακι που βιδωνε η βιδα του αμορτισερ.Αφαιρεσα το μεταλλικο καπακι και βιδωσα τη μπαρα πανω στο τοπ μαουντ και σταματησε ο θορυβος..
Το αυτοκίνητο είχε γύρω στα 100,000 χιλιόμετρα όταν ξεκίνησε ο θόρυβος. Τώρα έχει γύρω στα 105,000. Ευχαριστώ για τη συμβουλή! Θα το έχω υπόψιν όταν βάλω και εγώ τις μπάρες!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
NoiseVibration
Harshness
...και ναι, είναι αυτό που μερικοί καταλαβαίνουν ως ακαμψία πλαισίου ή ανάρτησης...
-
Random, δεν είχα εγώ το θόρυβο που με έχεις κάνει quote!
Μη βάζεις στο στόμα μου λόγια που δε λέω! Αντιθέτως, μερικά σουβλάκια θα ήταν ευπρόσδεκτα!
-
δειτε τι είχα παθει οταν σπασαν εν κινήσει τα top mount στην xantia!!!
http://briefcase.pathfinder.gr/download/304764
http://briefcase.pathfinder.gr/download/304765
http://briefcase.pathfinder.gr/download/304766 -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
δειτε τι είχα παθει οταν σπασαν εν κινήσει τα top mount στην xantia!!!http://briefcase.pathfinder.gr/download/304764
http://briefcase.pathfinder.gr/download/304765
http://briefcase.pathfinder.gr/download/304766Το θυμάμαι και με πιάνει η καρδιά μου!
Πάλι καλά που δεν έπαθες τίποτα! -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
δειτε τι είχα παθει οταν σπασαν εν κινήσει τα top mount στην xantia!!!http://briefcase.pathfinder.gr/download/304764
http://briefcase.pathfinder.gr/download/304765
http://briefcase.pathfinder.gr/download/304766Πώ-πώ!!!
Αυτό πού λένε 'βγήκε τό αμορτισέρ από τό παράθυρο' έ; -
Καλα ΤΡΑΓΙΚΟ!!!Αν ειναι δυνατον,αυτο το εχω ξαναδει μονο στην πρωτη χρονια του 206 WRC στο ακροπολης ,το θυμαται κανεις?
-
.
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καλα ΤΡΑΓΙΚΟ!!!Αν ειναι δυνατον,αυτο το εχω ξαναδει μονο στην πρωτη χρονια του 206 WRC στο ακροπολης ,το θυμαται κανεις?Αν θυμάμαι καλά ήταν από την άλλη πλευρά (μπροστά από τον οδηγό) στο 206.
.
-
Εγω θυμαμαι οτι ηταν και τα δυο μπροστινα
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Noise
Vibration
Harshness
...και ναι, είναι αυτό που μερικοί καταλαβαίνουν ως ακαμψία πλαισίου ή ανάρτησης...
Τις παρηγγειλες τελικα τις μπαρες απο τον Arclaveus?
Στο τελος του μηνα παραγγελνω ενα cold air intake kit για το Σαντα Φε..Ψηνεσαι? Γυρω στα 140 Ευρω και μιλαμε για απιστευτο ηχο σε συνδυασμο με αυξηση ιππων 4-5+ και μειωση της καταναλωσης αφου βγαινει το παλιο resonator-air silencer box..
Αν ψηνεσαι στειλε μου μυνημα μηπως πιασουμε καλυτερη τιμη..Και μετα ταξιδι στον Ποπαυ για εξατμισοδουλεια και τελος Alpine Supercharger here i come..
Αυτοσχέδια top-mount ανάρτησης!!!