-
Στη σελίδα 58 στους 4τροχους Μαρτίου λέει ότι η junior θα αντικαταστήσει την 147...
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Στη σελίδα 58 στους 4τροχους Μαρτίου λέει ότι η junior θα αντικαταστήσει την 147...Αν ισχύει αυτό μάλλον η 149 ανεβαίνει λίγο να καλύψει καλύτερα το κενό με την 159.
Λαμβάνοντας υπόψη τα 4.5 μέτρα της Delta γιατί πιστεύω ότι κάπου εκεί θα βρεθεί η 149 (4.40 π.χ)
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
ενώ θεωρούν ότι τελευταία πραγματική Alfa Romeo ήταν η 33άρα με τα McPherson και τον άκαμπτο. Ό,τι να'ναι!την 75 θεωρούμε τελευταία Alfa Romeo.
-
αν η Μίτο ουσιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο πόλης - μικρού ταξιδιού τότε δεν ξέρω κατά πόσον θα έχει το αντίκρισμα που περιμένει η εταιρία. Καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) η Alfa Romeo δεν έχει την καλύτερη φήμη για την αξιοπιστία της, κατά συνέπεια ένα μικρό αυτοκίνητο (που θέλεις να είναι πολύ αξιόπιστο) της AR δύσκολα θα κοντράρει τα μικρά γιαπωνέζικα που ούτε μιλάνε ούτε λαλάνε απο θέμα προβλημάτων.
π.χ δεν μπορώ (ούτε θέλω) να με φανταστώ καλοκαίρι στο δρόμο της πόλης με κίνηση και 35C σε μικρό AR...
η AR είναι άλλου τύπου αυτοκίνητα...
-
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
ενώ θεωρούν ότι τελευταία πραγματική Alfa Romeo ήταν η 33άρα με τα McPherson και τον άκαμπτο. Ό,τι να'ναι!
την 75 θεωρούμε τελευταία Alfa Romeo.
ποιοι δηλαδη?
-
Στη σελίδα 58 στους 4τροχους Μαρτίου λέει ότι η junior θα αντικαταστήσει την 147...
B segment ειναι η junior (οπως το grande punto) γυρω στα 4μ
η 149 θα ειναι οσο το bravo
η 147 ειναι καπου ενδιαμεσα και ουσιαστικα ο αντικαταστάτης της ειναι
η 149Mid and range-topping models will also be fitted with a Ferrariesque Mannetino switch on the steering wheel, which upon engaging Sport mode will sharpen the magnetic suspension, increase the power and throttle response as well as adjust the headlamp beam for faster driving. Other range-topping features will include SDC (Selection Dynamic Control) for enhanced cornering and minimal body roll, VDC with Hill Holder and Electronic Q2.
οποιος ξερει λεπτομερειες ας εξηγησει λιγο πως ακριβως λειτουργουν αυτα τα πραματα
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
Μια και είπες ότι οι 147/GT είναι οι καλύτερες Alfa της σύγχρονης εποχής... Προσωπικά, η GT μου άρεσε λιγότερο από τις 159 και Brera, επειδή πρώτον το VDC-σπαζοκλαμπάνιας δεν απενεργοποιείται, δεύτερον το τιμόνι της είναι πιο ελαφρύ από της 'νέας ράτσας' και κάπως ασαφές γύρω από την ευθεία, τρίτον η ανάρτησή της τερματίζει σχετικά εύκολα και τέταρτον είναι ένα κλικ λιγότερο ρυθμίσιμη από τη 'νέα ράτσα'. Από πλευράς δε εσωτερικών διαστάσεων (μεταξόνιο και μετατρόχια), η Brera είναι πολύ κοντά στο τέλειο, ενώ και η υπόλοιπη γεωμετρία και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεών της της επιτρέπουν να ΣΤΡΙΒΕΙ εξαιρετικά.
Δεν ξερω εαν στριβει εξαιρετικα παντος η GT την Brera σε στρηψιμο την εχει για πλακα.
Τι να σου πω. Εγώ τις έχω οδηγήσει και τις δυο και καλύτερο πάτημα είχε η Brera. Ειδικά δε σε στροφές που είχαν και ανωμαλίες στο δρόμο (π.χ. εξογκώματα που τη GT την ανάγκαζαν να τερματίσει). Και σε ό,τι αφορά τις κλίσεις του αμαξώματος, εγώ δεν διαπίστωσα πρόβλημα κλίσεων ούτε στη GT ούτε στη Brera.
Και δεν τις πήγα 'κυριλέ'...
Και 'τελευταία' Alfa Romeo δεν υπήρξε, ούτε θα υπάρξει. Ο χαρακτήρας τους δεν έχει αλλοιωθεί ούτε στο ελάχιστο και μπορώ να πω ότι ακόμα και η 155 (που όλοι πέσανε/πέσαμε να τη φάνε/φάμε όταν κυκλοφόρησε, κατηγορώντας την πως ήταν απλά ένα Tempra με σήματα Alfa Romeo) ήταν κορυφαία και σε κρατήματα και σε οδική συμπεριφορά στην κατηγορία της. Ως ώφειλε άλλωστε...
Τα υπόλοιπα που λέγονται απλώς δεν τα λαμβάνω καν υπ'όψιν μου, αφού μάλιστα έχω και προσωπική εμπειρία.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ενώ θεωρούν ότι τελευταία πραγματική Alfa Romeo ήταν η 33άρα με τα McPherson και τον άκαμπτο. Ό,τι να'ναι!
την 75 θεωρούμε τελευταία Alfa Romeo.
ποιοι δηλαδη?
Εμείς οι αλφίστοι! (με αυτή την ορθογραφία )
-
Μπορείτε να μου κάνετε ένα ρεζουμέ, βρε παιδιά;
Για τι κυβισμούς μιλάμε (αν είμαστε σίγουροι ακόμα καλύτερα) και για τι χρήματα;
Εμένα μου φαίνεται ενδιαφέρον...
Είναι πιο μικρούλα από την 147/9 αλλά θα είναι και σημαντικά φθηνότερη;
Το 5οο δε μου έκανε καλή εντύπωση στο δρόμο, δυστυχώς, οπότε... -
1.4-1.8 με τα πιο πολλά μοτέρ να'ναι τουρμπάτα. Δεν περιμένω να είναι σημαντικά φθηνότερη από την 147.
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
αν η Μίτο ουσιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο πόλης - μικρού ταξιδιού τότε δεν ξέρω κατά πόσον θα έχει το αντίκρισμα που περιμένει η εταιρία. Καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) η Alfa Romeo δεν έχει την καλύτερη φήμη για την αξιοπιστία της, κατά συνέπεια ένα μικρό αυτοκίνητο (που θέλεις να είναι πολύ αξιόπιστο) της AR δύσκολα θα κοντράρει τα μικρά γιαπωνέζικα που ούτε μιλάνε ούτε λαλάνε απο θέμα προβλημάτων.π.χ δεν μπορώ (ούτε θέλω) να με φανταστώ καλοκαίρι στο δρόμο της πόλης με κίνηση και 35C σε μικρό AR...
η AR είναι άλλου τύπου αυτοκίνητα...
Για την φήμη περί αξιοπιστίας, πέραν του urban legend, πιστεύω ότι ρόλο παίζουν και διάφορα συνεργεία...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
1.4-1.8 με τα πιο πολλά μοτέρ να'ναι τουρμπάτα. Δεν περιμένω να είναι σημαντικά φθηνότερη από την 147.Ακόμα και στα 1400; Αυτό είναι το μικρό κουπέ που περιμέναμε τόσον καιρό; Δε μοιάζει (από τα μασκαρεμένα) για κουπε... Γιατί να βγάλει δυο όμοια τιμολογιακά αυτοκίνητα (κανα 20ρικό να περιμένω δλδ; );
-
Φαντάζομαι ότι θα πάει από 15 χιλιάρικα μέχρι 27, ανάλογα με την έκδοση. Σύμφωνα με τον ως τώρα προγραμματισμό (όπως τον θυμάμαι), θα είναι:
1.4 ---> 105 άλογα
1.4 ---> 120
1.4 ---> 150 ή 165
1.6 Multijet
1.8 ---> 180 άλογα
1.8 ---> 230Κουπέ δεν επρόκειτο να είναι σε καμμία περίπτωση. Υπήρχαν αρχικές σκέψεις για κάτι τέτοιο, αλλά τελικά υιοθετήθηκε η χάτσμπακ λύση. Η πλατφόρμα είναι - όπως ξέρουμε πια - το Grande Punto, θα είναι χαμηλότερη σε ύψος από το Fiat, με σχήμα επηρεασμένο από την 8C και θα έχει επίσης κάποια υλοποίηση ενεργητικής ανάρτησης (δεν το βρίσκεις συχνά σε μικρά χάτσμπακ αυτό... τώρα αν θα είναι το μηχανικό SDC της ZF-Sachs ή το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο SDC της Magneti-Marelli που θα τοποθετηθεί το '09 στις 159/Brera μη με ρωτάς, θα σε γελάσω) και EDL (Electronic Q2).
Για τα υπόλοιπα που ρωτάς, γενικά η Alfa Romeo και η Lancia ακριβαίνουν τις γκάμες τους και αναβαθμίζουν τα υλικά κατασκευής, αλλά και τα ίδια τους τα εργοστάσια στα πλαίσια του 'World Class Manufacturing'. Μην ξεχνάμε ότι θέλουν να ανταγωνίζονται τους (υπερτιμημένους) γερμανούς.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Φαντάζομαι ότι θα πάει από 15 χιλιάρικα μέχρι 27, ανάλογα με την έκδοση. Σύμφωνα με τον ως τώρα προγραμματισμό (όπως τον θυμάμαι), θα είναι:1.4 ---> 105 άλογα
1.4 ---> 120
1.4 ---> 150 ή 165
1.6 Multijet
1.8 ---> 180 άλογα
1.8 ---> 230Κουπέ δεν επρόκειτο να είναι σε καμμία περίπτωση. Υπήρχαν αρχικές σκέψεις για κάτι τέτοιο, αλλά τελικά υιοθετήθηκε η χάτσμπακ λύση. Η πλατφόρμα είναι - όπως ξέρουμε πια - το Grande Punto, θα είναι χαμηλότερη σε ύψος από το Fiat, με σχήμα επηρεασμένο από την 8C και θα έχει επίσης κάποια υλοποίηση ενεργητικής ανάρτησης (δεν το βρίσκεις συχνά σε μικρά χάτσμπακ αυτό... τώρα αν θα είναι το μηχανικό SDC της ZF-Sachs ή το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο SDC της Magneti-Marelli που θα τοποθετηθεί το '09 στις 159/Brera μη με ρωτάς, θα σε γελάσω) και EDL (Electronic Q2).
Για τα υπόλοιπα που ρωτάς, γενικά η Alfa Romeo και η Lancia ακριβαίνουν τις γκάμες τους και αναβαθμίζουν τα υλικά κατασκευής, αλλά και τα ίδια τους τα εργοστάσια στα πλαίσια του 'World Class Manufacturing'. Μην ξεχνάμε ότι θέλουν να ανταγωνίζονται τους (υπερτιμημένους) γερμανούς.
Ενώ 27.000 για αυτοκίνητο B-Segment (ή Grande Punto) είναι τσάμπα!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Φαντάζομαι ότι θα πάει από 15 χιλιάρικα μέχρι 27, ανάλογα με την έκδοση. Σύμφωνα με τον ως τώρα προγραμματισμό (όπως τον θυμάμαι), θα είναι:...Επομένως θα έχουν κάποια διαφορά οι μικρότερες εκδόσεις (αν είναι 15Κ είναι πολύ καλά μιας και λογικά η μικρότερη 149 δύσκολα θα έχει κάτω από 18-19, σωστά; )
Και πότε με το καλό λένε τα τελευταία νέα; Την 147 κάτι πήρε το μάτι μου για 70 δόσεις των 200 ευρώ άτοκα... μάλλον πρέπει να κοντεύει ο καιρός!
'Ισως να είναι και δελεαστικότερη η προσφορά της 147 τώρα, μιας και δε με καίει να κυκλοφορώ το τελευταίο μοντέλο...τη μεταπώληση, ομως σκέφτομαι και ξέρεις τι άλλο; Την κατανάλωση, που όπως έχω από μόνος μου διαπιστώσει (και πληρώσει) είναι αδικαιολόγητα υψηλη... έχουμε άραγε κάποια στοιχεία για τους μικρούς 1.4 και σε τι επίπεδα κατανάλωσης κυμαίνονται; Δε θεωρώ ότι είναι σημαντικό μέγεθος μπροστά στην πτώση της αξίας ενός καινούργιου αυτοκινήτου αλλά μου σπάει τα νεύρα να είναι βενζινοβόρο ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για καθημερινή χρήση και δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο στο φινάλε. -
Με εξάρι κιβώτιο, ενεργητική ανάρτηση, EDL και τις δέουσες διαφοροποιήσεις στο στήσιμο σε σχέση με το Grande Punto, είναι μια χαρά τιμή και μάλιστα στα ίδια επίπεδα με το Clio RS.
Βέβαια, θα μπορούσαν να κάνουν ό,τι έκαναν και οι (γερμανοί...) της χρεπOpel με το Corsa OPC: να το χαμηλώσουν, να το κάνουν τραπέζι, να του βάλουν κι ένα πολύ δυνατό μοτέρ και καγκούρικα πλαστικά και να τελειώνουν.
Υποψιάζομαι ότι η Alfa ξοδεύει όλο αυτό το χρονικό διάστημα για να στήσει καλύτερα το αυτοκίνητο σε σχέση με το ήδη καλό Grande Punto. Και μας έχει αποδείξει ως τώρα πως το άθλημα το κατέχει πάρα πολύ καλά - κάτι που ισχύει και για τη Renault, αν και τελευταία έχει Golfωποιήσει κάπως τ'αμάξια της.
Και, τέλος, οπωσδήποτε προτιμώ να δώσω παραπάνω λεφτά για ένα ΣΩΣΤΑ ΣΤΗΜΕΝΟ αμάξι, παρά για μια μαρκετινίστικη αρπαχτή (Ox!PaliCangouras), της οποίας το στήσιμο - καθ'ομολογίαν και των περιοδικών - είναι το 'αλήτικο' (δηλαδή πεζοδρομιοκυνηγός) που θα έκανε ο μάστρο-Μήτσος, γιατί θα ξέρω ότι θα ανταποκριθεί σωστά στους χειρισμούς μου και δεν θα με προδώσει.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Φαντάζομαι ότι θα πάει από 15 χιλιάρικα μέχρι 27, ανάλογα με την έκδοση. Σύμφωνα με τον ως τώρα προγραμματισμό (όπως τον θυμάμαι), θα είναι:...
Επομένως θα έχουν κάποια διαφορά οι μικρότερες εκδόσεις (αν είναι 15Κ είναι πολύ καλά μιας και λογικά η μικρότερη 149 δύσκολα θα έχει κάτω από 18-19, σωστά; )
Και πότε με το καλό λένε τα τελευταία νέα; Την 147 κάτι πήρε το μάτι μου για 70 δόσεις των 200 ευρώ άτοκα... μάλλον πρέπει να κοντεύει ο καιρός!
'Ισως να είναι και δελεαστικότερη η προσφορά της 147 τώρα, μιας και δε με καίει να κυκλοφορώ το τελευταίο μοντέλο...τη μεταπώληση, ομως σκέφτομαι και ξέρεις τι άλλο; Την κατανάλωση, που όπως έχω από μόνος μου διαπιστώσει (και πληρώσει) είναι αδικαιολόγητα υψηλη... έχουμε άραγε κάποια στοιχεία για τους μικρούς 1.4 και σε τι επίπεδα κατανάλωσης κυμαίνονται; Δε θεωρώ ότι είναι σημαντικό μέγεθος μπροστά στην πτώση της αξίας ενός καινούργιου αυτοκινήτου αλλά μου σπάει τα νεύρα να είναι βενζινοβόρο ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για καθημερινή χρήση και δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο στο φινάλε.Δεν έχω ιδέα πότε θα έρθει. Η κατανάλωση των 1.4 δεν ξέρω πόση θα είναι. Φαντάζομαι ότι θα είναι λίγο χαμηλότερη από τις ίδιες εκδόσεις στο Bravo, λόγω σχετικά μικρότερου βάρους. Για μεταπώληση μη σε νοιάζει. Ξέρεις καλά ότι στην ελληνική τουλάχιστον αγορά, τον αγοραστή τον κοπανάς όπου τον βρεις. Επίσης, έχεις τη λάθος εικόνα για τη Mito. Δεν είναι το καρότσι του σούπερ-μάρκετ που θα το'χεις για να πάει παντού χωρίς να πίνει σταγόνα, αλλά θα απευθύνεται στο κοινό που παλιά αγόραζε τα 205/106 Rallye/GTI, τα Saxo VTS και τα Renault 5 GT Turbo. Θα είναι ένα αυτοκίνητο από σβέλτο ως γρήγορο, με σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά για νέους (σωματικά ή ψυχικά) οδηγούς. Για οικονομικό, καθημερινό αμάξι πόλης, υπάρχει το Grande Punto.
Σε ό,τι αφορά το αν είναι κάτι το ιδιαίτερο... Τότε και το Clio RS δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, όπως δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο και οι εκδόσεις HF των Delta και Fulvia. Εδώ η λογική σου είναι, επομένως, εντελώς λάθος.
-
OPC stands also for OX!PaliCompleksikos.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
. Δεν είναι το καρότσι του σούπερ-μάρκετ που θα το'χεις για να πάει παντού χωρίς να πίνει σταγόνα, αλλά θα απευθύνεται στο κοινό που παλιά αγόραζε τα 205/106 Rallye/GTI, τα Saxo VTS και τα Renault 5 GT Turbo. Θα είναι ένα αυτοκίνητο από σβέλτο ως γρήγορο, με σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά για νέους (σωματικά ή ψυχικά) οδηγούς. Για οικονομικό, καθημερινό αμάξι πόλης, υπάρχει το Grande Punto.Σε ό,τι αφορά το αν είναι κάτι το ιδιαίτερο... Τότε και το Clio RS δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, όπως δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο και οι εκδόσεις HF των Delta και Fulvia. Εδώ η λογική σου είναι, επομένως, εντελώς λάθος.
Καλά, για το αν είναι κάτι ιδιαίτερο, αναφερόμουν στην 1600 που την έζησα κάποιους μήνες. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αυτή και σίγουρα δεν είναι clioRS (πόσο μάλλον fulvia). Ωραίο αυτοκίνητο, με όμορφο σφιχτό στησιμο και καλό τιμόνι, ενδεχομένως πολύ καλύτερο από πολλά άλλα στην κατηγορία της, αλλά δεν είναι και κανένα θηρίο που να πεις αξίζει τον κόπο να κάνω το σκ@τό μου παξιμάδι για να τη συντηρήσω, ενώ δεδομένου ότι θα το χρησιμοποιήσω για καθημερινή χρήση δε νομίζω ότι είναι κακό να κοιτάζω και την πρακτική του πλευρά.
Αν τελικά σκεφτώ να αγοράσω κάτι τέτοιο, δεν πρόκειται να πάω για ακριβή έκδοση αλλά για κάποια από τις μικρές. Ελπίζω δε, να μην είναι σαν το σαξόραλλα, που καλά χρυσά και άγια αλλά δεν μου κάθονται καλά. Ο περισσότερο GT χαρακτήρας της 147 μου άρεσε καλύτερα...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008