-
Κοιταζα κατι προηγουμενα επεισοδια του best Motoring και σε ενα απο αυτα το Ηοnda Insight με ESP off γυρισε τετακε
Πολυ επικινδυνο αυτοκινητο
-
Γέρνει σαν suv η MiTo; Έλα χριστέ και παναγία...
Και τι σχέση έχει Γρηγόρη Κίκιζα η κλίση με την πληροφόρηση;Να παρατηρήσω τέλος ότι υπάρχουν και suv με μικρές κλίσεις roll/pitch, δεν σημαίνει ότι suv ίσον βάρκα-γυαλό απαραιτήτως.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
To μοτερ με τα 155 ειναι καταπληκτικο, πολυ ζωντανο μεχρι βαθια στα κοκκινα, η αναρτηση αυτη που εχει κοβει τις δυνατοτητες του, δεν του ταιριαζει.
Μακαρι η QV (ακομα και με την στανταρ απλη αναρτηση) να ειναι πιο σφιχτη και αμεση οπως ισχυριζεται η AR...
.το μοτερ της μίτο ψηλά λαχανιάζει...
περισσότερο πληροφοριακή θα μπορούσε να έιναι, περισσότερο σκληρή ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ
Φυσικα και λαχανιαζει, 1400κυβικα ειναι, σε σχεση με τα υπολοιπα 1.4 της αγορας (πλην SS) ειναι καταπληκτικο ομως.
Και πιο πληροφοριακη θα μπορουσε να ειναι ειδικα αν ηταν αρκετα πιο σφιχτη μπροστα, και λιγο λιγοτερο πισω. Τωρα που γερνει σαν SUV τι παραπανω πληροφορηση να δωσει...εμενα μου φαινεται αρκετα σφιχτη δε νομιζω οτι θα πρεπε παραπανω
αλωστε ο χαρακτηρας της δεν ειναι clio rs
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τωρα που γερνει σαν SUV τι παραπανω πληροφορηση να δωσει...τι κάνει??
οκ... αν αυτό διαπίστωσες, εγώ σταματάω την συζήτηση...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Γέρνει σαν suv η MiTo; Έλα χριστέ και παναγία...
Και τι σχέση έχει Γρηγόρη Κίκιζα η κλίση με την πληροφόρηση;Να παρατηρήσω τέλος ότι υπάρχουν και suv με μικρές κλίσεις roll/pitch, δεν σημαίνει ότι suv ίσον βάρκα-γυαλό απαραιτήτως.
Μεγαλη. Μεγαλυτερο body-roll λιγοτερο αμεση πληροφορηση, (πλαισιου σε σχεση με την συμπεριφορα του στο δρομο) σε γρηγορη οδηγηση. Αλλα και πληροφορηση που εχεις απο το τιμονι, αν το εμπρος συστημα ειναι πιο σφιχτο και οχι πλαδαρο, οπως τουλαχιστον στα 08 μοντελα και σε αυτο του video.
Επιπροσθρτως, ειπα οτι δεν μπορει να δωσει ΠΑΡΑΠΑΝΩ πληροφορηση ετσι οπως ειναι. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
To μοτερ με τα 155 ειναι καταπληκτικο, πολυ ζωντανο μεχρι βαθια στα κοκκινα, η αναρτηση αυτη που εχει κοβει τις δυνατοτητες του, δεν του ταιριαζει.
Μακαρι η QV (ακομα και με την στανταρ απλη αναρτηση) να ειναι πιο σφιχτη και αμεση οπως ισχυριζεται η AR...
.το μοτερ της μίτο ψηλά λαχανιάζει...
περισσότερο πληροφοριακή θα μπορούσε να έιναι, περισσότερο σκληρή ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ
Φυσικα και λαχανιαζει, 1400κυβικα ειναι, σε σχεση με τα υπολοιπα 1.4 της αγορας (πλην SS) ειναι καταπληκτικο ομως.
Και πιο πληροφοριακη θα μπορουσε να ειναι ειδικα αν ηταν αρκετα πιο σφιχτη μπροστα, και λιγο λιγοτερο πισω. Τωρα που γερνει σαν SUV τι παραπανω πληροφορηση να δωσει...το 170αρί 1400 του golf gt ψηλά είναι πιο γεμάτο (αναλογικά)
-
@paimei
Ειδες καταρχας τα video?@redmonster
Δες καρε-καρε το video με οδηγηση της Mito λιγο πριν την δοκιμη φρεναρισματος με στριμμενους τροχους. Στην εισοδο αριστερης στροφης βλεποντας την προφιλ, γερνει και ανεβοκατεβαινει σαν βαρκα...
Το εχω πει επανηλλειμμενα. Το δικο σου μοντελο ως 09' απ' οτι εχεις αναφερει, πιθανοτατα
εχει, -οπως η ιδια ΑR ανακοινωσει- διαφορές στις ρυθμισεις του μπροστινου συστηματος-πιο σφιχτα αμορτισερ, και ισχυροτερο σερβομηχανισμο για την αισθηση του τιμονιου.
Εγω αναφερομαι σε 08' μοντελα που εχω οδηγησει και σε αυτο που βλεπω στο Video. -
Kικιζα υπερβαλεις μεχρι αηδιας...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γέρνει σαν suv η MiTo; Έλα χριστέ και παναγία...
Και τι σχέση έχει Γρηγόρη Κίκιζα η κλίση με την πληροφόρηση;Να παρατηρήσω τέλος ότι υπάρχουν και suv με μικρές κλίσεις roll/pitch, δεν σημαίνει ότι suv ίσον βάρκα-γυαλό απαραιτήτως.
Μεγαλη. Μεγαλυτερο body-roll λιγοτερο αμεση πληροφορηση, (πλαισιου σε σχεση με την συμπεριφορα του στο δρομο) σε γρηγορη οδηγηση. Αλλα και πληροφορηση που εχεις απο το τιμονι, αν το εμπρος συστημα ειναι πιο σφιχτο και οχι πλαδαρο, οπως τουλαχιστον στα 08 μοντελα και σε αυτο του video.
Επιπροσθρτως, ειπα οτι δεν μπορει να δωσει ΠΑΡΑΠΑΝΩ πληροφορηση ετσι οπως ειναι.Αυτό που περιγράφεις λέγεται απόκριση, όχι πληροφόρηση. Φυσικά και διαφωνώ και ως προς το ότι το μπροστινό της MiTo είναι 'πλαδαρό', εμένα μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι ακριβές, με την συνδρομή και του eq2.
Τώρα, σε ό,τι αφορά την ταχύτητα του roll, αυτή ελέγχεται κατά κόρον μέσω rebound, αλλά και εδώ θα πρέπει να βρεις την ιδεατή τιμή, πολύ μεγάλες τιμές προκαλούν απώλεια πρόσφυσης στην είσοδο, στο αντίστοιχο άξονα. Το πόσο μεγάλη θα είναι η κλίση αυτή καθεαυτή εξαρτάται κυρίως από αντιστρεπτικές, ελατήρια και roll center, όμως και εδώ αν το παρακάνεις, δεν είναι δύσκολο να καταστρέψεις το κράτημα, αναλόγως των συνθηκών πάντα. Δηλαδή μπορεί ένα ελατήριο 400+ λίμπρες να δουλέψει στην πίστα, δεν είναι καθόλου σίγουρο όμως ότι θα δουλέψει και στον δρόμο. Και πολύ συχνά τα ακραία σκληρά σεταρίσματα, πέραν του ότι χαλάνε την άνεση, επηρεάζουν αρνητικά και το κράτημα (στον δρόμο).
Εν ολίγοις, για να μην το κουράζουμε, σε εμένα με την μικρή μου έστω πείρα, η MiTo μου άφησε συνολικά καλές εντυπώσεις, το αυτοκίνητο και στρίβει ωραία και σταθερό είναι για το μεταξόνιό του και ικανοποιητική άνεση έχει (με 17'').
Το video όχι δεν το είδα, δώσε ένα link αν σου είναι εύκολο.
-
-
@paimei
Για το τεστ Φρεναρισματος με στριμμενους τροχους:http://www.vertor.com/torrents/1903011/ ... TYPE-R-avi
Το αλλο με την δοκιμη σλαλομ το εδωσε ο Evgenios, ο οποιος πρωτοεδωσε και τα δυο Link μερικες σελιδες πισω. Eιναι μεγαλα, το καθε ενα γυρω στα 700Mb.
Οποτε, κατεβασε τα πρωτα, δες τα και τοποθετεισαι αυριο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το μελλον σου θα ειναι με ενα Rocco biancospino!!!
Kαλη προσπαθεια αλλα το λευκο στο rocco δεν μου αρεσει καθολου...
και καλα θα κανεις να μην το παρεις σε λευκο.... (ετσι οπως ανοιγεις το πορτμπαγκαζ στο υψος του δεξιου σου ομου, αν κοιταξεις καλα θα δεις οτι εχει λιγη σγουρια.... στα περισσοτερα λευκα τουλαχιστον..... (scirroco club..... εκει που λεει για τα προβληματα.......) ε..μα..........
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν εχουμε απαιτηση για 'πανομοιοτυπα αποτελεσματικο' αλλα για ευχαριστο, ανταγωνιστικο και οχι αποτομο-δυστροπο...
Δηλαδη με λιγα λογια θεωρεις την Μito επικινδυνη?
Στην συγκεκριμενη διαδικασια, τουλαχιστον ατσαλη. Επικινδυνη οχι για τα δικα μου γουστα, σιγουρα ομως αρκετα μαλακη και χρονοβορα εκει που θα ηθελα να συμπεριφερεται πιο ξεκαθαρα, για καποιον ομως που δεν εχει ιδιαιτερη οδηγικη εμπειρια και προσπαθησει για το κατι παραπανω σε παρομοιες καταστασεις (συνεχομενων στροφων ελιγμων σε καλης ποιοτητας οδοστρωμα), πιθανοτατα να γινει επικινδυνη, κυριως με τον τροπο που ξεκολλαει και οχι με το γεγονος οτι τελικα ξεκολλαει.
μετα απο τουλαχιστον 48000 χλμ και πολλες ωρες σε πιστα με την μικρη (ειτε με την μαμα αναρτηση ειτε με την pss...) ενα ειναι το σιγουρο.... ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ 4..... αναφορικα με την αναρτηση της μικρης τουλαχιστον...... η αναρτηση της ειναι η χρυση τομη μεταξυ ανεσης και 'αγωνιαρικου' αμαξιου... ολα τα αλλα ειναι .....
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Kικιζα υπερβαλεις μεχρι αηδιας...Πλεον θα λεμε 'υπερβαλεις μεχρι Κικιζας'
-
Τελικά το νέο SUV της AR είναι η Mito;
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Φυσικα και λαχανιαζει, 1400κυβικα ειναι, σε σχεση με τα υπολοιπα 1.4 της αγορας (πλην SS) ειναι καταπληκτικο ομως.
Και πιο πληροφοριακη θα μπορουσε να ειναι ειδικα αν ηταν αρκετα πιο σφιχτη μπροστα, και λιγο λιγοτερο πισω. Τωρα που γερνει σαν SUV τι παραπανω πληροφορηση να δωσει...Καμία σχέση δεν έχουν τα κυβικά με το αν λαχανιάζει ή όχι...
-
Kαλά, δεν είναι και άσχετος παράγοντας.
-
τα κυβικά από μόνα τους σαν μέγεθος δεν λένε και πολλά για το αν στροφάρει ένα αμάξι ή όχι. Άντε να παίζουν ένα 10% στο αν θα λαχανιάζει ή όχι το μοτερ. περισσότερο είναι η ρύθμιση του κινητήρα.
τι εννοείς ότι ένα 1800 ας πούμε δεν θα λαχάνιαζε με αντίστοιχες ρυθμίσεις?
-
Ολα ειναι σχετικα
Π.χ. Με μια 28αρα τουρμπινα στα ψηλα θα σκοτωνε αλλα κατω απο τις 3000 θα ητανΤο συγκεκριμενο μοτερ ''λαζανιαζει'' στα ψηλα γιατι
1.Εχει μικρη διαρκεια στους εκκεντροφορους κατι που ευνοει τις μεσαιες στροφες γι'αυτο και εχει αυτο το ξεσπασμα στις μεσαιες.
2.Εχει πολυ μικρη τουρμπινα κατι που ευνοει την αποκριση στις χαμηλες-μεσαιες στροφες αλλα οχι στις ψηλες.
3.Ειναι πολυ υποτετραγωνο κατι που ευνοει και παλι τις μεσαιες , βεβαια ελαχιστο ρολο παιζει αυτο.Το GT μιας και αναφερθηκε, φοραει την K03 που ειναι σχεδον αντιστοιχη με την 28αρα!ΑΝ δεν ειχε τον κομπρεσορα για τις χαμηλες στροφες θα ειχες ενα Lag......
Γι'αυτο και με ενα προγραμμα πανε 200+ αλογα ενω η Mito μετα δυσκολιας ξεπερναει τα +10-15 πραγματικα αλογα.
-
Ο χρήστης oforous έγραψε:
Καμία σχέση δεν έχουν τα κυβικά με το αν λαχανιάζει ή όχι...τα κυβικά από μόνα τους σαν μέγεθος δεν λένε και πολλά για το αν στροφάρει ένα αμάξι ή όχι. Άντε να παίζουν ένα 10% στο αν θα λαχανιάζει ή όχι το μοτερ. περισσότερο είναι η ρύθμιση του κινητήρα.
τι εννοείς ότι ένα 1800 ας πούμε δεν θα λαχάνιαζε με αντίστοιχες ρυθμίσεις?
Όσο θα περνάει ο καιρός θα ανεβαίνει το ποσοστό;
Όταν σχεδιάζεται ένα μοτέρ ο κυβισμός του δεν είναι καθόλου άσχετος.
Τα ίδια καυσαέρια παράγει ένας 2λιτρος και ένας 1,4 ώστε να μπορέσουν να κρατήσουν πίεση μέχρι τον κόφτη; Φυσικά εκεί μπαίνει και το μέγεθος της τουρμπίνας κλπ κλπ, αλλά όλα μπαίνουν στην εξίσωση.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008