-
το τιμονι της mito ειναι αρκετα καλο οταν το κοιτας απο την σκοπια της καθημερινης χρησης.
δηλ κοβει τρομακτικα πολυ ,γεγονος που εμενα στην καθημερινη οδηγηση μ αρεσε...
δηλαδη κανω για πλακα σλαλομ και αποφευγω τις πολλες λακουβες του δρομου.
Σε στροφες βαραινει αρκετα αλλα εχει αυτο το ''τρεμουλο'' που σου δινει την αισθηση της ψευτικης αισθησης.
Το 207 εχει καλυτερο τιμονι στα πολλα χιλιομετρα δηλαδη με λιγα λογια ειναι καλυτερος ψευτης στην αισθηση και δεν εχει αυτην τη μηχανικη ( σαν τρεμουλο ενα πραγμα) αισθηση..
αλλα το 207 στα λιγα χιλιομετρα πιστευω δεν ειναι τοσο αμεσο οσο το mito και οχι τοσο διασκεδαστικο.
Τωρα καλυτερο και των δυο ειναι μακρα για μενα σε αισθηση του 307 αλλα ειναι ασχετο οποτε και σταματω...
δεν μιλαω για 106 γιατι δεν εχει καν νοημα!! -
τι τύπο τουρμπίνας φοράει η μιτο qv? σε ιταλικό φορουμ διαβασα αυτό: 'Mito QV 170cv: a\r .48 garrett'. Φοραέι την ίδια με το punto abarth SS..?
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
τι τύπο τουρμπίνας φοράει η μιτο qv? σε ιταλικό φορουμ διαβασα αυτό: 'Mito QV 170cv: a\r .48 garrett'. Φοραέι την ίδια με το punto abarth SS..?Θα σου το επιβεβαιωσουν καλυτερα και με λεπτομερειες οι GB και ΑP, ή καποιος που να το γνωριζει ακριβως, χωρις να ειμαι απολυτως σιγουρος, νομιζω οτι ειναι λιγο μικροτερη απο αυτην της 155αρας Mito και σιγουρα μικροτερη απο την Garett που υπαρχει στο GPA SS...
-
http://www.youtube.com/watch?v=58Z-SF6A ... re=related
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μπας και ειμαστε οφ τοπικ και πρεπει να ανοιξουμε αλλο θεμα;
Ένα ωραίο θέμα θα ήταν: 'Ποιό αυτοκίνητο ικανοποιεί τον Γρηγόρη Κίκιζα?'
Και δεν κάνω πλάκα, πρέπει να ανοίξει....
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
τι τύπο τουρμπίνας φοράει η μιτο qv? σε ιταλικό φορουμ διαβασα αυτό: 'Mito QV 170cv: a\r .48 garrett'. Φοραέι την ίδια με το punto abarth SS..?
Θα σου το επιβεβαιωσουν καλυτερα και με λεπτομερειες οι GB και ΑP, ή καποιος που να το γνωριζει ακριβως, χωρις να ειμαι απολυτως σιγουρος, νομιζω οτι ειναι λιγο μικροτερη απο αυτην της 155αρας Mito και σιγουρα μικροτερη απο την Garett που υπαρχει στο GPA SS...
Ώπα, μικρότερη τουρμπίνα η Μίτο QV με τα 170 από τη Μίτο με τα 155; Αυτό είναι είδηση. Που το άκουσες βρε Γρηγόρη;
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αν το ΜΙΝΙ ειναι απλα καλο συνολικα η ΜιΤο τι ειναι??? Το απολυτο super car???
Παιδακια ειπαμε, αλλα εσεις οι alfisti το χετε παραξηλωσει! Το ΜΙΝΙ το παραδεχομαι σε οοοολα του!
Μονο το εσωτερικο του ειναι καπως στα ματια μου, ολα τα υπολοιπα ειναι υποδειγμα και σημειο αναφορας για την κατηγορια!!!
Ειναι τυχαια η βρωμα τωρα δλδ για τους Alfisti που εχει βγει??? Μα παντου εκδηλωνεστε???Η Mito δεν είναι ούτε το απόλυτο supercar, ούτε μπακατέλα, αλλά ούτε καλείται να τετραγωνίζει τον κύκλο.
Το Mini που το αποκαλείς θεό, εγώ το θεωρώ απαράδεκτο για την τιμή που πωλείται και για την ξεπερασμένη τεχνολογία πάνω στο πλαίσιο του. Είναι ένα fun to drive παιχνιδάκι. Η Mito είναι ολόκληρο αμάξι.ΆΚου εκεί το Austin Metro θεός
Συγγνώμη για το ελαφρώς off-topic φίλε Giuseppe Busso αλλά τα περί ξεπερασμένης τεχνολογίας πλαισίου του Μίνι πού το στηρίζεις; Απ' όσο έχω διαβάσει και μέσα που έχω μπει έχω καταλάβει ότι έχει πραγματικά αξιοζήλευτα νούμερα στρεπτικής ακαμψίας.
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
τι τύπο τουρμπίνας φοράει η μιτο qv? σε ιταλικό φορουμ διαβασα αυτό: 'Mito QV 170cv: a\r .48 garrett'. Φοραέι την ίδια με το punto abarth SS..?
Θα σου το επιβεβαιωσουν καλυτερα και με λεπτομερειες οι GB και ΑP, ή καποιος που να το γνωριζει ακριβως, χωρις να ειμαι απολυτως σιγουρος, νομιζω οτι ειναι λιγο μικροτερη απο αυτην της 155αρας Mito και σιγουρα μικροτερη απο την Garett που υπαρχει στο GPA SS...
Ώπα, μικρότερη τουρμπίνα η Μίτο QV με τα 170 από τη Μίτο με τα 155; Αυτό είναι είδηση. Που το άκουσες βρε Γρηγόρη;
Δεν θυμαμαι ακριβως, για αυτο και ειπα οτι δεν ειμαι σιγουρος, και θα πρεπει να επιβεβαιωσουν οσοι, γνωριζουν-ασχολουνται περισσοτερο με τα Ιταλικα μοντελα...
Παντως το ακουσα, αν και μου εκανε και εμενα εντυπωση. -
συμβαινει κιαυτο.
-
κατι ειχε πεταξει και ο redmonster για μικρες τουρμπινες στα μουλτι-αιρ νομιζω
αλλα δε θυμαμαι αν αναφεροταν στην 135
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κατι ειχε πεταξει και ο redmonster για μικρες τουρμπινες στα μουλτι-αιρ νομιζωαλλα δε θυμαμαι αν αναφεροταν στην 135
Τωρα που το λες, νομιζω ναι, κατι τετοιο πρεπει να παιζει, και αν θυμαμαι καλα αναφεροταν για την 170αρα. Ας μας το επιβεβαιωσει (ή οχι) ο ιδιος...
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Αν το ΜΙΝΙ ειναι απλα καλο συνολικα η ΜιΤο τι ειναι??? Το απολυτο super car???
Παιδακια ειπαμε, αλλα εσεις οι alfisti το χετε παραξηλωσει! Το ΜΙΝΙ το παραδεχομαι σε οοοολα του!
Μονο το εσωτερικο του ειναι καπως στα ματια μου, ολα τα υπολοιπα ειναι υποδειγμα και σημειο αναφορας για την κατηγορια!!!
Ειναι τυχαια η βρωμα τωρα δλδ για τους Alfisti που εχει βγει??? Μα παντου εκδηλωνεστε???Η Mito δεν είναι ούτε το απόλυτο supercar, ούτε μπακατέλα, αλλά ούτε καλείται να τετραγωνίζει τον κύκλο.
Το Mini που το αποκαλείς θεό, εγώ το θεωρώ απαράδεκτο για την τιμή που πωλείται και για την ξεπερασμένη τεχνολογία πάνω στο πλαίσιο του. Είναι ένα fun to drive παιχνιδάκι. Η Mito είναι ολόκληρο αμάξι.ΆΚου εκεί το Austin Metro θεός
Συγγνώμη για το ελαφρώς off-topic φίλε Giuseppe Busso αλλά τα περί ξεπερασμένης τεχνολογίας πλαισίου του Μίνι πού το στηρίζεις; Απ' όσο έχω διαβάσει και μέσα που έχω μπει έχω καταλάβει ότι έχει πραγματικά αξιοζήλευτα νούμερα στρεπτικής ακαμψίας.
σαν υλικό κατασκευής και σαν διάταξη των δοκών είναι όντως ξεπερασμένο...
και αυτό φαίνεται από το γεγονός οτι ένα αυτοκίνητο τόσο μικρό είναι τόσο βαρύ...βέβαια στο δρόμο δίνει ρέστα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
κατι ειχε πεταξει και ο redmonster για μικρες τουρμπινες στα μουλτι-αιρ νομιζω
αλλα δε θυμαμαι αν αναφεροταν στην 135
Τωρα που το λες, νομιζω ναι, κατι τετοιο πρεπει να παιζει, και αν θυμαμαι καλα αναφεροταν για την 170αρα. Ας μας το επιβεβαιωσει (ή οχι) ο ιδιος...
οι πληροφορίες από την ιταλία (οτι διαβάζω από εδώ και από εκεί δηλ) λένε για μικρότερη τουρμπίνα στην qv για μηδενισμό του λαγκ...
τώρα το πόσο μικρότερη δεν ξέρω αν και της 155αρας είναι ήδη πολύ μικρή... -
α μπραβο! θυμαμαι που το σχολιαζες και αναρωτιομασταν πώς μπορει να γινει αυτον και πώς θα δουλευει το μοτερ
-
μικρη σημασια εχει ποιο μοντελο της ΜΙΤΟ την εχει μεγαλυτερη.
ακομα και η τελευταια ντελτονα παραγωγης ειχε μικροτερη τουρμπινα απο την προηγουμενη. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μικρη σημασια εχει ποιο μοντελο της ΜΙΤΟ την εχει μεγαλυτερη.
ακομα και η τελευταια ντελτονα παραγωγης ειχε μικροτερη τουρμπινα απο την προηγουμενη.όντως ...
η 135μουλτιαιρ σύμφωνα με τις μετρήσεις είναι κοντά σε ρεπριζ με την 155αρα...φαντάσου που θα είναι η 170αρα...
-
τουρμπινα με καθε αλλαγη λαδιων?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τουρμπινα με καθε αλλαγη λαδιων?επειδή ακόυστηκε οτι θα την πάρει το βαγκ θα καίει πολλ/τες προληπτικά κάθε 1000km...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
τουρμπινα με καθε αλλαγη λαδιων?
επειδή ακόυστηκε οτι θα την πάρει το βαγκ θα καίει πολλ/τες προληπτικά κάθε 1000km...
φαντασου να ενωθουν αυτες οι 2 αξιοπιστιες δηλαδη
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μικρη σημασια εχει ποιο μοντελο της ΜΙΤΟ την εχει μεγαλυτερη.
ακομα και η τελευταια ντελτονα παραγωγης ειχε μικροτερη τουρμπινα απο την προηγουμενη.Ε όχι ρε φίλε, εγώ θέλω να την έχω μεγάλη
Alfa Romeo Mi.Τo 2008