Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κενό στο τιμόνι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κενό στο τιμόνι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    1941
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ata last edited by

      Λοιπόν παιδιά θέλω τα φώτα σας λίγο σε ένα θέμα:
      Στο αυτοκίνητο μου έχω μια νεκρή διαδρομή στο τιμόνι και σαν αποτέλεσμα για να πάω ευθεία πρέπει να είναι ελαφρώς στριμμένο. Κατά τα άλλα είναι σταθερό, δεν έχει κραδασμούς ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες(180+).
      Έχω κάνει ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση όταν δεν έφτιαξε και ήρθε η ώρα τους άλλαξα λάστιχα-αμορτισερ και έκανα πάλι ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση και πάλι υπάρχει καριβώς το ίδιο πρόβλημα. Καμιά ιδέα?
      Πρόκειται για ένα mercedes W124 200E

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        ata last edited by

        Λοιπόν παιδιά θέλω τα φώτα σας λίγο σε ένα θέμα:
        Στο αυτοκίνητο μου έχω μια νεκρή διαδρομή στο τιμόνι και σαν αποτέλεσμα για να πάω ευθεία πρέπει να είναι ελαφρώς στριμμένο. Κατά τα άλλα είναι σταθερό, δεν έχει κραδασμούς ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες(180+).
        Έχω κάνει ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση όταν δεν έφτιαξε και ήρθε η ώρα τους άλλαξα λάστιχα-αμορτισερ και έκανα πάλι ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση και πάλι υπάρχει καριβώς το ίδιο πρόβλημα. Καμιά ιδέα?
        Πρόκειται για ένα mercedes W124 200E

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ata last edited by

          Λοιπόν παιδιά θέλω τα φώτα σας λίγο σε ένα θέμα:
          Στο αυτοκίνητο μου έχω μια νεκρή διαδρομή στο τιμόνι και σαν αποτέλεσμα για να πάω ευθεία πρέπει να είναι ελαφρώς στριμμένο. Κατά τα άλλα είναι σταθερό, δεν έχει κραδασμούς ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες(180+).
          Έχω κάνει ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση όταν δεν έφτιαξε και ήρθε η ώρα τους άλλαξα λάστιχα-αμορτισερ και έκανα πάλι ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση και πάλι υπάρχει καριβώς το ίδιο πρόβλημα. Καμιά ιδέα?
          Πρόκειται για ένα mercedes W124 200E

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            demetriades last edited by

            Ακριβός το ίδιο πρόβλημα έχει ένα φιλαράκι με το ίδιο αμάξι..
            Μέχρι τώρα έχει πάει σε άπειρα συνεργεία για ευθυγράμμιση και ακόμη δεν έχει καταφέρει τίποτα.
            Έχει βαρεθεί να ψάχνει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              silencer51 last edited by

              Τι εννοείς ακριβώς με τη λέξη 'κενό'? Κάτι σαν τζόγος; Δηλαδή γυρνάς το τιμόνι και οι τροχοί δεν γυρνάνε?

              Μάλλον για κρεμαγιέρα μου μυριζει πάντως...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Αν το 124 δεν είναι από τα 'καινούρια' με κρεμαγιέρα, υπάρχει μια βίδα στο τιμόνι (για τα σφαιρίδια) που μαζεύει τα κενά - μέχρι ένα όριο φυσικά. Αυτή τη δουλειά να τη κάνει κάποιος που ξέρει από τιμόνια μερσεντές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tairis last edited by

                  ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΟΙΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΙΔΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΞΙΓΕΙ Ο leonp.ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΤΕΡΜΟΝΑΣ?ΕΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ 123?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    ata last edited by

                    Ευχαριστώ παιδιά, όσο ξέρω και από την αίσθηση που δίνει το τιμόνι πρέπει να είναι επανακ. σφαιρίδια οπότε θα ψάξω αυτό που λέτε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης TAIRIS έγραψε:
                      ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΟΙΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΙΔΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΞΙΓΕΙ Ο leonp.ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΤΕΡΜΟΝΑΣ?ΕΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ 123?

                      Για το ίδιο πράγμα μιλάμε, δεν χρησιμοποίησα το σωστό όρο. Το θέμα δεν είναι να αλλάξεις τον ατέρμονα αλλά που να ΒΡΕΙΣ ατέρμονα που να έχει λιγότερη φθορά από το δικό σου. Τα έχουν 'φάει' όλα τα τιμόνια οι ταξιτζήδες.

                      Εγώ θα συνήθιζα να οδηγώ με το τιμόνι λίγο στριμμένο. Είναι εκνευριστικό όταν έχει πλάγιο αέρα και μερικές φορές πρέπει να διορθώνεις αλλά δεν είναι (πολύ) επικίνδυνο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Είχα το ίδιο σε Τολέδο και ήταν κρεμαγέρα.
                        Η Μερσεντές θα έχει επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια, οπότε μάλλον κατά εκεί τη βλέπω τη δουλειά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr