-
Λοιπόν παιδιά θέλω τα φώτα σας λίγο σε ένα θέμα:
Στο αυτοκίνητο μου έχω μια νεκρή διαδρομή στο τιμόνι και σαν αποτέλεσμα για να πάω ευθεία πρέπει να είναι ελαφρώς στριμμένο. Κατά τα άλλα είναι σταθερό, δεν έχει κραδασμούς ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες(180+).
Έχω κάνει ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση όταν δεν έφτιαξε και ήρθε η ώρα τους άλλαξα λάστιχα-αμορτισερ και έκανα πάλι ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση και πάλι υπάρχει καριβώς το ίδιο πρόβλημα. Καμιά ιδέα?
Πρόκειται για ένα mercedes W124 200E -
Λοιπόν παιδιά θέλω τα φώτα σας λίγο σε ένα θέμα:
Στο αυτοκίνητο μου έχω μια νεκρή διαδρομή στο τιμόνι και σαν αποτέλεσμα για να πάω ευθεία πρέπει να είναι ελαφρώς στριμμένο. Κατά τα άλλα είναι σταθερό, δεν έχει κραδασμούς ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες(180+).
Έχω κάνει ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση όταν δεν έφτιαξε και ήρθε η ώρα τους άλλαξα λάστιχα-αμορτισερ και έκανα πάλι ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση και πάλι υπάρχει καριβώς το ίδιο πρόβλημα. Καμιά ιδέα?
Πρόκειται για ένα mercedes W124 200E -
Λοιπόν παιδιά θέλω τα φώτα σας λίγο σε ένα θέμα:
Στο αυτοκίνητο μου έχω μια νεκρή διαδρομή στο τιμόνι και σαν αποτέλεσμα για να πάω ευθεία πρέπει να είναι ελαφρώς στριμμένο. Κατά τα άλλα είναι σταθερό, δεν έχει κραδασμούς ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες(180+).
Έχω κάνει ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση όταν δεν έφτιαξε και ήρθε η ώρα τους άλλαξα λάστιχα-αμορτισερ και έκανα πάλι ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση και πάλι υπάρχει καριβώς το ίδιο πρόβλημα. Καμιά ιδέα?
Πρόκειται για ένα mercedes W124 200E -
Ακριβός το ίδιο πρόβλημα έχει ένα φιλαράκι με το ίδιο αμάξι..
Μέχρι τώρα έχει πάει σε άπειρα συνεργεία για ευθυγράμμιση και ακόμη δεν έχει καταφέρει τίποτα.
Έχει βαρεθεί να ψάχνει. -
Τι εννοείς ακριβώς με τη λέξη 'κενό'? Κάτι σαν τζόγος; Δηλαδή γυρνάς το τιμόνι και οι τροχοί δεν γυρνάνε?
Μάλλον για κρεμαγιέρα μου μυριζει πάντως...
-
Αν το 124 δεν είναι από τα 'καινούρια' με κρεμαγιέρα, υπάρχει μια βίδα στο τιμόνι (για τα σφαιρίδια) που μαζεύει τα κενά - μέχρι ένα όριο φυσικά. Αυτή τη δουλειά να τη κάνει κάποιος που ξέρει από τιμόνια μερσεντές.
-
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΟΙΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΙΔΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΞΙΓΕΙ Ο leonp.ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΤΕΡΜΟΝΑΣ?ΕΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ 123?
-
Ευχαριστώ παιδιά, όσο ξέρω και από την αίσθηση που δίνει το τιμόνι πρέπει να είναι επανακ. σφαιρίδια οπότε θα ψάξω αυτό που λέτε
-
Ο χρήστης TAIRIS έγραψε:
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΟΙΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΙΔΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΞΙΓΕΙ Ο leonp.ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΤΕΡΜΟΝΑΣ?ΕΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ 123?Για το ίδιο πράγμα μιλάμε, δεν χρησιμοποίησα το σωστό όρο. Το θέμα δεν είναι να αλλάξεις τον ατέρμονα αλλά που να ΒΡΕΙΣ ατέρμονα που να έχει λιγότερη φθορά από το δικό σου. Τα έχουν 'φάει' όλα τα τιμόνια οι ταξιτζήδες.
Εγώ θα συνήθιζα να οδηγώ με το τιμόνι λίγο στριμμένο. Είναι εκνευριστικό όταν έχει πλάγιο αέρα και μερικές φορές πρέπει να διορθώνεις αλλά δεν είναι (πολύ) επικίνδυνο.
-
Είχα το ίδιο σε Τολέδο και ήταν κρεμαγέρα.
Η Μερσεντές θα έχει επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια, οπότε μάλλον κατά εκεί τη βλέπω τη δουλειά...
Κενό στο τιμόνι