-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εγώ θα πρότεινα να ασχοληθείς λίγο με το pH σου.Λες ;
Noxzema και στις παλάμες από αύριο !! -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Είμαι οφ τόπικ, αλλά νομίζω αξίζει τον κόπο
Λοιπόν.
Η επίσημη θέση της RENAULT (που ξέρω για τις άλλες εταιρείες δεν ξέρω) για τα τιμόνια που φθείρονται έως και λιώνουν είναι ( και το έχω ξαναγράψει):Ό,τι ευθύνεται το pH του ιδρώτα από τα χέρια του οδηγού.
Υπήρχε πελάτης με SCENIC II που του αλλάξαμε το τιμόνι θυμάμαι τρείς φορές και πάντα το έπαιρνε ο διάολος.
Αυτά.Συνεχίζω εδώ για να μη μας ...δείρουν οι μοντ (με το δίκιο τους) στο θέμα του Megane RS:
μπορώ να πάω για ημι-λιωμένο τιμόνι μου στην αντιπροσωπεία και να μου το αλλάξουν, χωρίς να επιβαρυνθώ εξ' ολοκλήρου το κόστος ;
Καλύπτεται από κάποια εγγύηση τέτοια 'ζημιά' ;
Μήπως να δώσω τα 120-130 € που ζητάνε (απ' ό,τι μου 'χουν πει γνωστοί ή μη) σε κάποιον που κάνει τέτοιες δουλειές, για ν' αλλάξω την επένδυση; Αν ναι, είναι ασφαλές το 'βάλε-βγάλε' ή θα μου ανάβει κανένα λαμπάκι του αερόσακου μετά ;Τώρα μιλάμε για το CLIO σου προφανώς. Νομίζω αν δεν κάνω λάθος ό,τι είναι είναι τετραετίας ή κάνω λάθος; Μέχρι τα 4 χρόνια όταν ήμουνα εγώ σου καλύπτανε ποσοσστό από την ζημιά,(ή και όλη την ζημιά) αναλόγως του φθαρμένου μέρους.( και ακόμα έτσι πρέπει να γίνεται αφού αυτά τα ορίζει το εργοστάσιο)
Τα έχω ξαναγράψει αυτά, υπάρχουν στο φόρουμ αλλά ούτε και εγώ δεν θυμάμαι που είναι γραμμένα.
Εν τέλει.
Δεν νομίζω πια να σου καλύψουν τίποτε.
Αυτό που έχουνε κάνει πολλοί που ξέρω, άσχετως αν έχουν το πρόβλημα ή όχι, και στο προτείνω και σένα, είναι να πάς σε ένα εξουσιοδότημένο συνεργείο να σου κλειδώσουν τον αερόσακο και σου βγάλουν το τιμόνι και να το πας σε ένα μάστορα που φτιάχνει δερμάτινα σαλόνια αυτοκινήτων να σου περάσει δερμάτινη επένδυση. Υπάρχουν μερικά μαστόρια που κάνουν καταπληκτική δουλειά εφάμιλη των εργοστασιακών και καλύτερη. Νομίζω στα λεφτά που λές και εσύ γίνεται καλη δουελειά.
Έχω δει 'φτιαγμένα' τιμόνια που στις θέσεις 9 και 3 έχουνε και τρυπητό δέρμα σαν τα καλά εργοστασιακά.
Αλλά οπωσδήποτε να πας πριν να σου κλείδώσουν τον αερόσακο μην γίνει κανά λάθος και το καταστρέψεις και πληρώνεις και άλλα.Και να πλένεις καλά τα χέρια σου! (πλάκα κάνω)
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Αυτό το σκηνικό παιδιά επαναλαμβάνεται σε πολλά μέρη της Ελλάδας και όχι μόνο για την RENAULT. Άμα ακούσετε ποσά που χρωστάνε οι ντήλερ αυτοκινήτων είδικά της επαρχίας δεν θα σσηκωθεί απλώς η τρίχα, θα σας φύγει το δέρμα στην κυριολεξία.
Η κρίση θα σαρώσει πολλά. Το θέμα είναι ό,τι σε αρκετές περιπτώσεις που γνωρίζω, την έχουν πληρώσει και αθώοι πελάτες που είχαν μπει στην διαδικασία ανταλαγής μεταχειρισμένου ή είχαν δώσει προκαταβολές για καινούργιο αυτοκίνητο.
Επαναλαμβάνω ό,τι δεν μιλάω μόνο για το δίκτυο RENAULT.
Γενικά, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί!!!Χα, δεν ξέρω αν το καταλαβαίνω καλά, αλλά διαβάστε χθεσινή είδηση από τα ...μπαρουτιασμένα Τρίκαλα:
'Έφτασε πριν από λίγη ώρα στη Νομαρχία Τρικάλων το εξώδικο της εταιρίας Renault σχετικά με την υπόθεση με το «κανόνι» Τρικαλινού επιχειρηματία έμπορου αυτοκινήτων. Σύμφωνα με το εξώδικο η εταιρεία αναζητά 4 αυτοκίνητα που έχουν στην κατοχή τους Τρικαλινοί και τα οποία η εταιρία τα θεωρεί περιουσία της.
Μετά και από αυτό το εξώδικο και μαζί με αυτό της BMW τα αυτοκίνητα που διεκδικούνται από τις εταιρείες και είναι στην κατοχή Τρικαλινών είναι συνολικά 16.
Οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων ερευνούν τώρα νομικά πως θα ξεμπλέξουν από την ιστορία για την οποία ευθύνεται ο Τρικαλινός επιχειρηματίας που βρίσκεται στο εξωτερικό.'
http://www.trikalanews.gr/article/12039/Δηλ, αν το πιάνω σωστά, κάποιοι κυκλοφορούν με αυτοκίνητο που δεν πρόλαβαν να ξεπληρώσουν στον ντήλερ που έκλεισε;;
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Δηλ, αν το πιάνω σωστά, κάποιοι κυκλοφορούν με αυτοκίνητο που δεν πρόλαβαν να ξεπληρώσουν στον ντήλερ που έκλεισε;;
Μαλλον αυτοι το πληρωσαν κανονικα στο εμπορο αλλα αυτος εβγαλε ψευτικες αδειες κυκλοφοριας ,με βοηθεια εκ των έσω ,χωρις να εχει ξεπληρωσει στις εταιριες τα αμαξια.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Δηλ, αν το πιάνω σωστά, κάποιοι κυκλοφορούν με αυτοκίνητο που δεν πρόλαβαν να ξεπληρώσουν στον ντήλερ που έκλεισε;;Πουλησε αυτοκινητα σε πολιτες τα οποια δεν εχει ξεχρεωσει στην μαμα εταιρεια
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δηλ, αν το πιάνω σωστά, κάποιοι κυκλοφορούν με αυτοκίνητο που δεν πρόλαβαν να ξεπληρώσουν στον ντήλερ που έκλεισε;;
Μαλλον αυτοι το πληρωσαν κανονικα στο εμπορο αλλα αυτος εβγαλε ψευτικες αδειες κυκλοφοριας ,με βοηθεια εκ των έσω ,χωρις να εχει ξεπληρωσει στις εταιριες τα αμαξια.
Ακριβώς αυτό. Γράφτηκε και πριν από λίγες μέρες στο τροκτικό. Για να εκδωσει ένα αυτοκίνητο άδεια κυκλοφορίας πρέπει να έχει κάποια πιστοποιητικά που πολλές φορές οι εταιρείες στέλνουν και χωρίς να έχει ξεχρεώσει ο ντήλερ αφού α) δεν είναι όλοι αεριτζίδες και β) συνήθως διαθέτουν κοινό τραπεζικό λογαριασμό με τον ντήλερ και από μόνες τους μπορούν να τραβήξουν τα λεφτά και πληρωθούν.
Εδώ όμως τα χαρτιά δεν υπήρχαν και οι 'αρμόδιοι' υπάλληλοι του τμήματος συγκοινωνιών εξέδωσαν άδεια κυκλοφορίας χωρίς δικαιολογητικά φυσικά όχι για την ψυχή της μάνας τους!
Καθαρή διαπλοκή μεταξύ λαμογιού και των γνωστών λαμογιών του Ελληνικού δημοσίου!!!
Το κακό είναι ό,τι θα τραβιούνται αθώοι άνθρωποι.Εδώ να θυμίσω ό,τι πριν από χρόνια όταν ο ντήλερ της Ρενό Ρούσης έριξε ένα κανόνι και έφυγε με πολλές προκαταβολές πελατών, ο Μανιατόπουλος της ΜΑΒΑ σε λίγα λεπτά έλυσε το πρόβλημα και πήρε στην πλατη του όλες τις υποχρεώσεις.
Από τότε μάλιστα άλλαξε και ο τίτλος για όλους τους ντήλερ ανεξαρτήτου μάρκας στην Ελλάδα.
Από 'επίσημοι αντιπρόσωποι' μετονομάστηκαν 'επίσημοι έμποροι' και οφείλω να ομολογήσω ό,τι δεν κατέχω πια η διαφορά νομικά, υποθέτω αφαιρεί τις υποχρεώσες από τον κεντρικό αντιπρόσωπο και την μαμα εταιρεία.ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΙΑ!
-
http://autoten.com/2010/05/17/2009-car- ... in-europe/
7300 laguna coupe το 2009... 2η στο segment της
αν εξαιρεσεις τα πριμιουμ
-
Έχει κι άλλα Renault στο σάιτ που παρέθεσες !!
Το (παραμελημένο στην Ελλάδα) Twingo είναι τρίτο στα μικρά, το (ανεξήγητα ξεγραμμένο κατά την PGA) Modus/Grand Modus επίσης τρίτο, παρά τα χρονάκια του και το Scenic/Grand Scenic σταθερά πρώτο (μπροστά από τη C4 Picasso) .
Οι πάλαι ποτέ αιχμές του δόρατος της εταιρείας (Clio & Megane) πού βρίσκονται ; -
Αυτο σκεφτηκα και γω που ειναι το Clio και το Megane...και για το Clio μπορω να σκεφτω οτι ειναι αρκετα χρονια στην αγορα οτι ο ανταγωνισμος εχει να παρουσιασει καλα και καλυτερα απ αυτα αυτοκινητα. Το megane ομως και καινουριο μοντελο ειναι και καλο ειναι και ειναι πιο κατω απο το παλιο Focus και απο το Astra που ηρθε πιο μετα...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Αυτο σκεφτηκα και γω που ειναι το Clio και το Megane...και για το Clio μπορω να σκεφτω οτι ειναι αρκετα χρονια στην αγορα οτι ο ανταγωνισμος εχει να παρουσιασει καλα και καλυτερα απ αυτα αυτοκινητα. Το megane ομως και καινουριο μοντελο ειναι και καλο ειναι και ειναι πιο κατω απο το παλιο Focus και απο το Astra που ηρθε πιο μετα...Στο clio εγινε εκταταμενο facelift περυσι οποτε δεν υστερει πουθενα σε σχεση με τον ανταγωνισμο ( εχει και τα τουρπομοτερ) , εκει που υστερει η Reanult στην Ελλαδα 1ον ειναι στο ονομα που δυστηχως λογω των προβληματων που υπηρχανε εχει αμαυρωθει και δυσκολα θα φυγει η ρετσινια , 2ον το κομπλεξ του Ελληνα να αγοραζει μονο Γερμανικα και 3ον οτι δεν εχει σωστη προωθηση/προβολη ουτε σε δοκιμες στα περιοδικα ουτε σε διαφημιση, με εξαιρεση κατι μικρες αναλαμπες ανα καιρους , βεβαια για να προωθησεις και να προβαλεις το προϊον σου χρειαζονται χρηματα που ειδικα αυτον τον καιρο δεν υπαρχουν.
-
Σημειωτέον, πως μιλάμε για την υπόλοιπη Ευρώπη (σε συντριπτικό ποσοστό, η ελληνική αγορά δεν είναι ικανή να διαμορφώσει τα ποσοστά της ευρωπαϊκής ). Εδώ η εταιρεία δεν είχε ούτε θα αποκτήσει σχέσεις με την πρώτη 3άδα των πωλήσεων...
-
μα δεν ειναι για πωλησεις στην Ελλαδα τα σχολια...ειναι για ολη την Ευρώπη οι πωλησεις οποτε τα κομπλεξ του Ελληνα δεν νομιζω να επιρεάζουν τοσο πολυ το συνολο τους.
-
Στην περιοχή τιμών, κυβισμού και χαρακτήρα που παίζει η Ρενώ, ουδόλως ο έλληνας αγοράζει μόνο γερμανικά, εκτός αν αναφέρεσαι αποκλειστικά στο Βελσάτις, εκεί υπάρχει σοβαρότατο κόμπλεξ .
Το β λοιπόν δεν παίζει με τίποτα, οι προτιμήσεις είναι μοιρασμένες με τα εξ' ανατολών να προηγούνται. -
το clio περσι στο πρωτο εξαμηνο (προ fl) πουλαγε πολύ ασχημα... το δευτερο εξαμηνο μετα το fl αρχισε να πουλαει πολύ καλα, αλλα προφανως δεν προλαβε να ανακτησει το χαμένο έδαφος...
το ιδιο συνέβη με το megane, το οποιο στη Δ.Ευρωπη αρχισε να πουλάει καλα μετα το καλοκαίρι αφου ειχε εμφανιστει και η SW εκδοχή...
φετος τα πανε πολύ καλύτερα, και το megane μαλλον ειναι στο top3 της κατηγορίας του, κατι που απεχει βεβαια απο την πρωτια του 2005(?)..
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Στην περιοχή τιμών, κυβισμού και χαρακτήρα που παίζει η Ρενώ, ουδόλως ο έλληνας αγοράζει μόνο γερμανικά, εκτός αν αναφέρεσαι αποκλειστικά στο Βελσάτις, εκεί υπάρχει σοβαρότατο κόμπλεξ .
Το β λοιπόν δεν παίζει με τίποτα, οι προτιμήσεις είναι μοιρασμένες με τα εξ' ανατολών να προηγούνται.καλα το vel satis ειχε και τραγικη εμφανιση , 2 φορες που το εχω δει απο κοντα και εχω μεινει αναυδος απο την ασχημια η οποιαδηποτε συγκριση με την 5αρα η' την e-class μου φερνει γελιο ως προς το renault, αντιθετα νομιζω οτι το προηγουμενο megane hatchback ειναι πιο ομορφο απο το τωρινο( ειχα ερωτευτει αυτον τον κωλο του )
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Στην περιοχή τιμών, κυβισμού και χαρακτήρα που παίζει η Ρενώ, ουδόλως ο έλληνας αγοράζει μόνο γερμανικά, εκτός αν αναφέρεσαι αποκλειστικά στο Βελσάτις, εκεί υπάρχει σοβαρότατο κόμπλεξ .
Το β λοιπόν δεν παίζει με τίποτα, οι προτιμήσεις είναι μοιρασμένες με τα εξ' ανατολών να προηγούνται.καλα το vel satis ειχε και τραγικη εμφανιση , 2 φορες που το εχω δει απο κοντα και εχω μεινει αναυδος απο την ασχημια η οποιαδηποτε συγκριση με την 5αρα η' την e-class μου φερνει γελιο ως προς το renault, αντιθετα νομιζω οτι το προηγουμενο megane hatchback ειναι πιο ομορφο απο το τωρινο( ειχα ερωτευτει αυτον τον κωλο του )
Να δεις γέλιο τότε στα σεμινάρια για το Velsatis που προσπαθούσαν να μας πείσουνε αυτό ακριβώς και όχι μόνο στο επίπεδο ομορφιά. Ό,τι δηλαδή το Velsatis ήταν καλύτερο και από την Ε και ειδικά από την 5αρα
Έπεφτε πολύ γέλιο. Ακόμη και αυτοί που έκαναν την επιμόρφωση προσπαθούσαν να κρατήσουν τα γέλια τους!Όσο για το MEGANE που αναφέρεις συμφωνώ απόλυτα και μαζί με μας πολλοί ακόμα. Δεν είναι τυχαίο ό,τι το MAGANE II στην Ευρώπη πούλησε σαν ζεστό ψωμάκι παρά την πρωτοπόρο και προκλητική 'κωλάρα του'!
-
Γιατί τόσο κακό το VELSATIS?? Εντάξει ριψικεύλευτο είναι και πολύ ιδαίτερο, αλλά προσωπικά μου αρέσει.
Θυμάμαι ακόμη το τεστ ντραιβ, πόσο μου είχε εντυπωσιάσει η απίστευτη ηχομόνωση, η άνεση και λειτουργία της πίσω ανάρτησης με τα τριγωνικά ψαλίδια...α και εκείνα τα καθίσματα πολυθρόνες
Εντωμεταξύ η παραγωγή του σταμάτησε πριν 2-3 μήνες, κρίμα που δεν πούλησε, είναι όμως νομίζω άξιος διάδοχος του 25, μετά την παρένθεση Safrane. -
Ο χρήστης typeA έγραψε:
Γιατί τόσο κακό το VELSATIS?? Εντάξει ριψικεύλευτο είναι και πολύ ιδαίτερο, αλλά προσωπικά μου αρέσει.
Θυμάμαι ακόμη το τεστ ντραιβ, πόσο μου είχε εντυπωσιάσει η απίστευτη ηχομόνωση, η άνεση και λειτουργία της πίσω ανάρτησης με τα τριγωνικά ψαλίδια...α και εκείνα τα καθίσματα πολυθρόνες
Εντωμεταξύ η παραγωγή του σταμάτησε πριν 2-3 μήνες, κρίμα που δεν πούλησε, είναι όμως νομίζω άξιος διάδοχος του 25, μετά την παρένθεση Safrane.VELocity SATISfaction σημαίνει το όνομά του!
Το αποχαιρετιστήριο video στο αυτοκίνητο από τη μαμά Renault:
http://www.youtube.com/watch?v=WIu_AHqr ... r_embedded
Μπήκα κάποτε σε taxi VelSatis στο Παρίσι. Ονειρικό ταξίδι... -
Ο χρήστης typeA έγραψε:
Γιατί τόσο κακό το VELSATIS?? Εντάξει ριψικεύλευτο είναι και πολύ ιδαίτερο, αλλά προσωπικά μου αρέσει.
Θυμάμαι ακόμη το τεστ ντραιβ, πόσο μου είχε εντυπωσιάσει η απίστευτη ηχομόνωση, η άνεση και λειτουργία της πίσω ανάρτησης με τα τριγωνικά ψαλίδια...α και εκείνα τα καθίσματα πολυθρόνες
Εντωμεταξύ η παραγωγή του σταμάτησε πριν 2-3 μήνες, κρίμα που δεν πούλησε, είναι όμως νομίζω άξιος διάδοχος του 25, μετά την παρένθεση Safrane.Πρωτοποριακό (όπως πολλά αυτοκίνητα της RENAULT) ήταν το δίχως άλλο. Αλλά του διαμετρήματος και του εκτοπίσματος της BMW 5 ειδικά δεν ήταν με τίποτε.
Και σε ποιότητα υστερούσε και το έδειχνε κιόλας ( χερούλια - διακόπτες και όχι μόνο, όμοια με τα CLIO ας πούμε) και σε οδική συμπεριφορά και σε αίθηση, για να μην σου βάλω για πιθανή τιμή μεταπώλησης κλπ.
Και δεν σου λέω για πρεστίζ και τέτοια μη μετρήσιμα.
Όπως η BMW ή η αδερφή πλέον MERCEDES δεν ξέρουν την 'συνταγή' να φτιάξουν CLIO έτσι και η RENAULT δεν ξέρει την συνταγή να φτιάξει 5αρα ή Ε. -
'Καλοκαιρινές προσφορές' ; Άλλο είναι αυτό ;
RENAULT FORUM