-
Έχω καταλήξει στην αγορά του Mazda 6 1.8 touring clima. Το θέμα είναι ότι το απόθεμα το οποίο λάνσαρε η Mazda στο συγκεκριμένο μοντέλο όπου είχε στον standar εξοπλισμό το DSC, TSC και ΕΒΑ έχει εξαντληθεί και πλέον τα ετοιμοπαράδωτα έρχονται χωρίς τα συγκεκριμένα ηλεκτρονικά controls. Ερώτηση μου, και απορία μου είναι, αξίζει να περιμένω 3.5 - 4 μήνες ώστε να παραγγείλω το μοντέλο με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό ή να το πάρω μέσα στις 10 μέρες παράδοσης (που έχουν τα ετοιμοπαράδωτα) αλλά χωρίς αυτόν τον εξοπλισμό?
-
Έχω καταλήξει στην αγορά του Mazda 6 1.8 touring clima. Το θέμα είναι ότι το απόθεμα το οποίο λάνσαρε η Mazda στο συγκεκριμένο μοντέλο όπου είχε στον standar εξοπλισμό το DSC, TSC και ΕΒΑ έχει εξαντληθεί και πλέον τα ετοιμοπαράδωτα έρχονται χωρίς τα συγκεκριμένα ηλεκτρονικά controls. Ερώτηση μου, και απορία μου είναι, αξίζει να περιμένω 3.5 - 4 μήνες ώστε να παραγγείλω το μοντέλο με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό ή να το πάρω μέσα στις 10 μέρες παράδοσης (που έχουν τα ετοιμοπαράδωτα) αλλά χωρίς αυτόν τον εξοπλισμό?
-
Έχω καταλήξει στην αγορά του Mazda 6 1.8 touring clima. Το θέμα είναι ότι το απόθεμα το οποίο λάνσαρε η Mazda στο συγκεκριμένο μοντέλο όπου είχε στον standar εξοπλισμό το DSC, TSC και ΕΒΑ έχει εξαντληθεί και πλέον τα ετοιμοπαράδωτα έρχονται χωρίς τα συγκεκριμένα ηλεκτρονικά controls. Ερώτηση μου, και απορία μου είναι, αξίζει να περιμένω 3.5 - 4 μήνες ώστε να παραγγείλω το μοντέλο με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό ή να το πάρω μέσα στις 10 μέρες παράδοσης (που έχουν τα ετοιμοπαράδωτα) αλλά χωρίς αυτόν τον εξοπλισμό?
-
πανε παρτο .........
-
ειναι τραξιον κοντρολ, breaking assist και ηλεκτρονικο διαφορικο η λαθος νομιζω?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ειναι τραξιον κοντρολ, breaking assist και ηλεκτρονικο διαφορικο η λαθος νομιζω?Ακριβώς Τraction Control System , Dynamic Stability Control , και σύστημα φρένων πανικού
-
Στα ίδια λεφτά; Εγώ θα σου έλεγα, αν δεν το χρειάζεσαι γρήγορα, να περιμένεις. Αν όμως στα χρεώσουν παραπάνω, καλύτερα να το πάρεις τώρα με την προσφορά.
-
Όταν δίνεις τόσα χρήματα όσα κοστίζει η αγορά ενός αυτοκινήτου, πρέπει να το παίρνεις κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου και όχι όπως έτυχε να είναι διαθέσιμο. Προσωπικά προτείνω να το παραγγείλεις όπως εσύ ακριβώς θέλεις.
-
Η διαφορά στα χρήματα δεν είναι μεγάλη γύρω στα 1000 ευρώ την έκπτωση θα την έχω ούτως η άλλος απλά θα είναι μικρότερη. Το θέμα είναι ότι η οδήγηση μου δεν ειναι επιθετική και γενικώς αποφεύγω τις υπερβολές. Απλά για να πώ και την αλήθεια ούτε έχω ψάξει το θέμα γύρω απο αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα ούτε ακριβώς ξέρω σε τί και πότε θα μου χρησημεύσουν. Γι'αυτο και θέλω την γνώμη σας κατα πόσον θα μπορούσαν να μου είναι απαραίτητα και κατα πόσον αξίζουν τα λεφτά τους.
-
αν ηταν ενα αβενσις για παραδειγμα θα σου ελεγα περιμενε (μιας και το αβενσις απλα δεν εχει ΚΑΘΟΛΟΥ μελετημενη αναρτηση)
αλλα το μαζντα, απλα δεν καταλαβαινει..... -
Θα συμφωνήσω ότι η επιλογή είναι καθαρά προσωπική σ' ένα τέτοιο θέμα.Απλά εγώ εμπιστεύομαι περισσότερο το καλό στήσιμο ενός αυτοκινήτου και την γνώση των ορίων ενός οδηγού παρα ένα ηλεκτρονικό σύστημα που αν στηριχτώ πάνω του και για οποιονδήποτε λόγο δεν ''ακούσει'' θα αγοράσω το οικόπεδο δίπλα στην στροφή.Ως βοηθητικό στην κακή στιγμή ναι.Και το λέω αυτό γιατί όπως το πάει το marketing σε λίγο θα νομίζουμε ότι χωρίς ESP θα φουντάρουμε στην πρώτη στροφή.Ασε που φοβάμαι ότι οι εταιρείες θα στηρίζονται όλο και περισσότερο σε ηλεκτρονικά βοηθήματα παρά στο σωστό στήσιμο ενός αυτοκινήτου(Βλέπε Μερκέντε)
-
παραγγειλε το με τα συστηματα, αναμφιβολα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και με καλη οδικη συμπεριφορα αλλα δε θα τανε ασχημα να εχεις εξτρα βοηθειες...
-
Δεν επαναπαύομαι ποτε κατα την οδήγηση μου επειδή υπάρχουν κάποια βοηθητικά συστήματα. Από ότι καταλαβαίνω τα συστήματα αυτά απαραίτητα δεν είναι αλλά δεν είναι κακό να υπάρχουν κιόλας. Το ερώτημα λοιπόν διαφοροποιείται κάπως στο αν οι 3.5 - 4 μήνες παράδοσης θα έπρεπε να είναι ανασταλτικός παράγοντας στην παραγγελία αυτών, μιας και αφού απο τα λεγόμενα σας και εφόσον παραγγείλω το αυτοκίνητο με DSC,TSC δεν έχω τίποτα να χάσω παρά να εξασφαλείσω μίας ασφάλεια επιπλέον στον δρόμο.
-
Θα σου πω το δικό μου παράδειγμα.Δεν περίμενα 3 μήνες για να πάρω το Mondeo με ESP γιατί μια σειρά συγκυριών επέβαλε να αγοραστεί αμέσως το αυτοκίνητο.Αν δεν υπήρχαν θα περίμενα, όπως λες για μια επιπλέον ασφάλεια ''για την κακή την ώρα''.
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Θα συμφωνήσω ότι η επιλογή είναι καθαρά προσωπική σ' ένα τέτοιο θέμα.Απλά εγώ εμπιστεύομαι περισσότερο το καλό στήσιμο ενός αυτοκινήτου και την γνώση των ορίων ενός οδηγού παρα ένα ηλεκτρονικό σύστημα που αν στηριχτώ πάνω του και για οποιονδήποτε λόγο δεν ''ακούσει'' θα αγοράσω το οικόπεδο δίπλα στην στροφή.Ως βοηθητικό στην κακή στιγμή ναι.Στο site της mercedes έχει (σε κάποιο σημείο) αναλυτικό παράδειγμα
του πως λειτουργεί το ESP (DSC) στην υποστροφή/υπερστροφή.
Έχει (αν θυμάμαι καλά) και ένα video με βροχερό δρόμο που έγινε
πάγος σε ένα σημείο και το τί συμβαίνει με/χωρίς ESP.
Την ΠΡΩΤΗ φορά που θα το χρειαστείς, θα βγάλεις τα λεφτά του όλα
και με το παραπάνω.Θα σου πούν είναι και ζήτημα οδηγού, προσοχής, ανάποδων τιμονιών,
ότι χρειάζεται μόνο σε πισωκίνητα και άλλες παπαριές. Αλλά αν σου τύχει,
θα πάθεις πλάκα με το αποτέλεσμα του = σαν να είχες 4 πεντάλια φρένα
και 5 πόδια με τα οποία ρύθμιζες την πέδηση σε κάθε τροχό ξεχωριστά,
και την ροπή με το... 5ο σου πόδι, ΧΩΡΙΣ να ασχοληθέίς με το τιμόνι για
να κρατήσεις την τροχιά.Δεν επαναπαύεσαι (το γράφει και στο site: ESP does not bend the laws
of physics). Απλά έχεις κάτι ΠΟΛΥ καλύτερο σε μια δύσκολη στιγμή. -
Πάντως, όταν παραγγείλαμε το 6άρι, ο 'ένας μήνας αναμονή' έγινε δύο.
Και δεν είναι η μόνη αντιπροσωπεία που λέει τέτοιες μπαρούφες..
Νομίζω πως θα χρειαστεί στην πράξη να περιμένεις παραπάνω..
Πάντως, το 6 δεν καταλαβαίνει τίποτα. Πολύ καλοστημένο..
Εγώ λέω χωρίς -
Αγαπητέ Αργύρη ποια είναι η τελική τιμή που πήρες για το touring με τα ηλεκτρονικά?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αγαπητέ Αργύρη ποια είναι η τελική τιμή που πήρες για το touring με τα ηλεκτρονικά?H τιμή που μου έδωσαν για το touring clima είναι 24.490 + 1000 για το dsc σ'αυτη την τελικη (25.490) μου δίνουν 2000 έκπτωση άρα τελική 23.490
-
καταρχην υποθετω οτι μιλας για το sedan γιατι το 5πορτο ειναι λιγο πιο ακριβο.εγω οταν το πηρα ειχε 400-500 ευρω διαφορα και μιλαω για το πριν facelift μοντελο.χωρις το trc και dsc.επισης εχω την αισθηση οτι αυτα τα ηλεκτρονικα τα ειχε δωρο στην αρχη.
κατα την γνωμη μου λοιπον και εχοντας το αυτοκινητο για 7 μηνες,το trc ειναι σχεδον αχρηστο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.το λεω αυτο γιατι πιστευω πως πολυ δυσκολα θα ενεργοποιηθει καθως το αυτοκινητο δεν ειναι απο αυτα που βαζουν φωτια στην ασφαλτο.εκτος αν πας γυρευοντας και αφηνεις αποτομα συμπλεκτη με πολυ γκαζι,εκει ναι θα σπιναρει αλλα υπο αλλες συνθηκες,οχι.οσο για το dsc,η μεχρι τωρα χρηση του αυτοκινητου μου εδειξε οτι δεν χρειαζεται,ειδικα οταν λες οτι ειναι ηρεμος οδηγος.εγω που το κυνηγαω συνεχεια και ειδικα στις στροφες που μου αρεσει,το αυτοκινητο εχει πολυ καλη συμπεριφορα.δυσκολα θα σε προβληματισει.τωρα για παγο χιονια κτλ,εννοειται οτι υπο τετοιες συνθηκες πας με το σταυρο στο χερι και οσο το δυνατον ηρεμα με απαλες κινησεις.μην φτασουμε στο σημειο οτι ενα αμαξι χωρις αυτα τα μπιμπικλικια δεν ειναι καλο,κανενα μα κανενα συστημα δεν μπορει να παει κοντρα στους νομους τις φυσικης.μην νομιζουμε δλδ οτι ενα αυτοκινητο με ολα αυτα τα ηλεκτρονικα δεν φευγει απο τον δρομο και ετσι παμε αερα πατερα και οποιον παρει ο χαρος.
κατα την ταπεινη μου γνωμη λοιπον και εχοντας το αυτοκινητο 7 μηνες,δεν χρειαζονται αυτα.
εσυ αποφασιζεις. -
επισης εχω να παρατηρησω κατι.μιλας για 23490 ευρω.εγω οταν πηρα το 1.8 touring clima 5πορτο,με την εκπτωση τοτε των 2000 ευρω,το πληρωσα 20895 απο 22895.δλδ τα φωτα που αλλαξαν μπρος πισω,οι κατα 1-2 χιλιοστα μεγαλυτερες δισκοπλακες μπροστα και η καλυτερη μονωση(κατα τα λεγομενα τους!) στοιχιζουν σχεδον 3 χιλιαρικα παραπανω?σαν πολλα μου φαινονται.
μολις χθες οδηγησα το mazda 6 mps,αυτο με τα 260 αλογα!τι αμαξι θεε μου!μου το εφερε στο μαγαζι μου ο τοπικος αντιπρωσοπος να το οδηγησω πριν το παραδωση σε αλλη αντιπροσωπεια.στην συζητηση που ειχαμε μεσα στο αυτοκινητο,λεγοντας του οτι κανει και αυτο αρκετο αεροδυναμικο θορυβο οπως και το δικο μου,μου ειπε οτι και το καινουριο κανει και αυτο θορυβο.λιγοτερο μεν απο το προηγουμενο μοντελο αλλα κανει θορυβο.που ειναι λοιπον η μονωση που εβαλαν που να αξιζει αυτα τα 3000 παραπανω?
οσο για το mps,τι να σας πω!πολυ γκαζι παιδια!με πρωτη ρολαριστη και περιπου 2000 σαλ,πατησα ολο το γκαζι μεσα για να δω αν σπινιαρει και το αυτοκινητο απλα εφυγε σαν βελος.πολυ καλο το συστημα που δινει κινηση πισω μολις καποιος μπροστινος τροχος χασει προσφυση.ουτε που καταλαβα αν σπινιαρε.απλα με κολησε στο καθισμα.στα 200 εβαλα 6η ταχυτητα και επιταχυνε οπως το 1.8 με τριτη!στα 230 εκοψα ομως γιατι ειχε κινηση η εθνικη.
DSC και TSC στο MAZDA 6 1.8 touring