-
Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα που ελέγχονται από τα ΚΤΕΟ της Νομαρχίας Αθηνών, στο Χολαργό και το Ελληνικό, παρουσιάζουν προβλήματα και «κόβονται».
«Πρωταθλητές» στις ελλείψεις είναι τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων, το 76% των οποίων παρουσιάζουν δευτερεύουσες και σοβαρές ελλείψεις, τα σχολικά με 71%, τα τουριστικά λεωφορεία με 65% και τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων με ποσοστό 52%. Ακολουθούν τα ιδιωτικής χρήσης επιβατηγά με 49% και τα ταξί με 48%.
Οι συνηθέστερες σοβαρές ελλείψεις, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Νομαρχίας Αθηνών, είναι τα υπερβολικά καυσαέρια, η μονόπλευρη πέδηση (με ποσοστό μεγαλύτερο του 30%), τα φθαρμένα ή ακατάλληλα ελαστικά, οι ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος, η αλλαγή κινητήρα, οι διαβρώσεις στο σασί και η απουσία πιστοποιητικού ταχογράφου.
Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός 20 ημερών και ο επανέλεγχος από τα ΚΤΕΟ, με το προβλεπόμενο παράβολο επανελέγχου. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται έως την πλήρη αποκατάσταση των σοβαρών ελλείψεων.
Οι συνηθέστερες δευτερεύουσες ελλείψεις είναι η αρχή διάβρωσης στο σασί του οχήματος, το χαμηλό ποσοστό μονόπλευρης πέδησης (με ποσοστό λιγότερο του 30%, τα φώτα και οι ανακλαστήρες και οι μικρές ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος.
Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός δυο μηνών από τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Ο έλεγχος της αποκατάστασης γίνεται από τα αρμόδια όργανα (μεικτά κλιμάκια, τροχαία) και στον επόμενο περιοδικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ.
«Θεωρώ ότι η κατάσταση των αυτοκινήτων όπως δείχνουν τα αποτελέσματα των ελέγχων μόνο ως απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηρισθεί. Είναι αδιανόητο σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που σχετίζεται άμεσα με την ανθρώπινη ζωή να επιδεικνύουμε ως πολίτες έναν αχαρακτήριστο ωχαδερφισμό» δήλωσε σχετικά ο νομάρχης Αθηνών, Γιάννης Σγούρος.
«Εκεί που έχει φτάσει το πράγμα, σε εμένα τουλάχιστον δεν απομένει παρά να ζητήσω από το υπουργείο Μεταφορών την αλλαγή της επιβολής των ποινών και ειδικότερα την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας σε κάθε αυτοκίνητο που παρουσιάζει είτε δευτερεύουσες είτε σοβαρές ελλείψεις. Εν όψει των εορτών και της εξόδου από το Λεκανοπέδιο, ας αναλογισθούν όλοι την ευθύνη που έχουν τόσο για τη δική τους ζωή όσο και για τις ζωές των υπολοίπων» προσέθεσε.
Και φαντάζομαι ότι μόλις κόβονται την άλλη μέρα το πρωι πάνε συνεργείο και όχι την την προτελευταία μέρα πριν την επανεξέταση!!!!
Ποινή ακινητοποίηση επιτόπου και φτιάξιμο επιτόπου έπρεπε να υπάρχει νομίζω!!!!!! -
Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα που ελέγχονται από τα ΚΤΕΟ της Νομαρχίας Αθηνών, στο Χολαργό και το Ελληνικό, παρουσιάζουν προβλήματα και «κόβονται».
«Πρωταθλητές» στις ελλείψεις είναι τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων, το 76% των οποίων παρουσιάζουν δευτερεύουσες και σοβαρές ελλείψεις, τα σχολικά με 71%, τα τουριστικά λεωφορεία με 65% και τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων με ποσοστό 52%. Ακολουθούν τα ιδιωτικής χρήσης επιβατηγά με 49% και τα ταξί με 48%.
Οι συνηθέστερες σοβαρές ελλείψεις, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Νομαρχίας Αθηνών, είναι τα υπερβολικά καυσαέρια, η μονόπλευρη πέδηση (με ποσοστό μεγαλύτερο του 30%), τα φθαρμένα ή ακατάλληλα ελαστικά, οι ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος, η αλλαγή κινητήρα, οι διαβρώσεις στο σασί και η απουσία πιστοποιητικού ταχογράφου.
Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός 20 ημερών και ο επανέλεγχος από τα ΚΤΕΟ, με το προβλεπόμενο παράβολο επανελέγχου. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται έως την πλήρη αποκατάσταση των σοβαρών ελλείψεων.
Οι συνηθέστερες δευτερεύουσες ελλείψεις είναι η αρχή διάβρωσης στο σασί του οχήματος, το χαμηλό ποσοστό μονόπλευρης πέδησης (με ποσοστό λιγότερο του 30%, τα φώτα και οι ανακλαστήρες και οι μικρές ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος.
Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός δυο μηνών από τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Ο έλεγχος της αποκατάστασης γίνεται από τα αρμόδια όργανα (μεικτά κλιμάκια, τροχαία) και στον επόμενο περιοδικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ.
«Θεωρώ ότι η κατάσταση των αυτοκινήτων όπως δείχνουν τα αποτελέσματα των ελέγχων μόνο ως απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηρισθεί. Είναι αδιανόητο σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που σχετίζεται άμεσα με την ανθρώπινη ζωή να επιδεικνύουμε ως πολίτες έναν αχαρακτήριστο ωχαδερφισμό» δήλωσε σχετικά ο νομάρχης Αθηνών, Γιάννης Σγούρος.
«Εκεί που έχει φτάσει το πράγμα, σε εμένα τουλάχιστον δεν απομένει παρά να ζητήσω από το υπουργείο Μεταφορών την αλλαγή της επιβολής των ποινών και ειδικότερα την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας σε κάθε αυτοκίνητο που παρουσιάζει είτε δευτερεύουσες είτε σοβαρές ελλείψεις. Εν όψει των εορτών και της εξόδου από το Λεκανοπέδιο, ας αναλογισθούν όλοι την ευθύνη που έχουν τόσο για τη δική τους ζωή όσο και για τις ζωές των υπολοίπων» προσέθεσε.
Και φαντάζομαι ότι μόλις κόβονται την άλλη μέρα το πρωι πάνε συνεργείο και όχι την την προτελευταία μέρα πριν την επανεξέταση!!!!
Ποινή ακινητοποίηση επιτόπου και φτιάξιμο επιτόπου έπρεπε να υπάρχει νομίζω!!!!!! -
Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα που ελέγχονται από τα ΚΤΕΟ της Νομαρχίας Αθηνών, στο Χολαργό και το Ελληνικό, παρουσιάζουν προβλήματα και «κόβονται».
«Πρωταθλητές» στις ελλείψεις είναι τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων, το 76% των οποίων παρουσιάζουν δευτερεύουσες και σοβαρές ελλείψεις, τα σχολικά με 71%, τα τουριστικά λεωφορεία με 65% και τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων με ποσοστό 52%. Ακολουθούν τα ιδιωτικής χρήσης επιβατηγά με 49% και τα ταξί με 48%.
Οι συνηθέστερες σοβαρές ελλείψεις, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Νομαρχίας Αθηνών, είναι τα υπερβολικά καυσαέρια, η μονόπλευρη πέδηση (με ποσοστό μεγαλύτερο του 30%), τα φθαρμένα ή ακατάλληλα ελαστικά, οι ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος, η αλλαγή κινητήρα, οι διαβρώσεις στο σασί και η απουσία πιστοποιητικού ταχογράφου.
Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός 20 ημερών και ο επανέλεγχος από τα ΚΤΕΟ, με το προβλεπόμενο παράβολο επανελέγχου. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται έως την πλήρη αποκατάσταση των σοβαρών ελλείψεων.
Οι συνηθέστερες δευτερεύουσες ελλείψεις είναι η αρχή διάβρωσης στο σασί του οχήματος, το χαμηλό ποσοστό μονόπλευρης πέδησης (με ποσοστό λιγότερο του 30%, τα φώτα και οι ανακλαστήρες και οι μικρές ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος.
Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός δυο μηνών από τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Ο έλεγχος της αποκατάστασης γίνεται από τα αρμόδια όργανα (μεικτά κλιμάκια, τροχαία) και στον επόμενο περιοδικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ.
«Θεωρώ ότι η κατάσταση των αυτοκινήτων όπως δείχνουν τα αποτελέσματα των ελέγχων μόνο ως απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηρισθεί. Είναι αδιανόητο σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που σχετίζεται άμεσα με την ανθρώπινη ζωή να επιδεικνύουμε ως πολίτες έναν αχαρακτήριστο ωχαδερφισμό» δήλωσε σχετικά ο νομάρχης Αθηνών, Γιάννης Σγούρος.
«Εκεί που έχει φτάσει το πράγμα, σε εμένα τουλάχιστον δεν απομένει παρά να ζητήσω από το υπουργείο Μεταφορών την αλλαγή της επιβολής των ποινών και ειδικότερα την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας σε κάθε αυτοκίνητο που παρουσιάζει είτε δευτερεύουσες είτε σοβαρές ελλείψεις. Εν όψει των εορτών και της εξόδου από το Λεκανοπέδιο, ας αναλογισθούν όλοι την ευθύνη που έχουν τόσο για τη δική τους ζωή όσο και για τις ζωές των υπολοίπων» προσέθεσε.
Και φαντάζομαι ότι μόλις κόβονται την άλλη μέρα το πρωι πάνε συνεργείο και όχι την την προτελευταία μέρα πριν την επανεξέταση!!!!
Ποινή ακινητοποίηση επιτόπου και φτιάξιμο επιτόπου έπρεπε να υπάρχει νομίζω!!!!!! -
Φαντάσου και πόσοι είναι αυτοί που δεν συμμετέχουν στα ποσοστά καθ'ότι λάδωσαν και πέρασαν κανονικότατα!!!
Ελλάδα χώρα του φωτός!!!!
-
Υπάρχουν ήδη θέματα για τα Κ.Τ.Ε.Ο. .
π.χ.
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 0af5c1e0de -
Σωστά.
KTEO -- OEOO