Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KTEO -- OEOO
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. KTEO -- OEOO
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    4
    5
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα που ελέγχονται από τα ΚΤΕΟ της Νομαρχίας Αθηνών, στο Χολαργό και το Ελληνικό, παρουσιάζουν προβλήματα και «κόβονται».

      «Πρωταθλητές» στις ελλείψεις είναι τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων, το 76% των οποίων παρουσιάζουν δευτερεύουσες και σοβαρές ελλείψεις, τα σχολικά με 71%, τα τουριστικά λεωφορεία με 65% και τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων με ποσοστό 52%. Ακολουθούν τα ιδιωτικής χρήσης επιβατηγά με 49% και τα ταξί με 48%.

      Οι συνηθέστερες σοβαρές ελλείψεις, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Νομαρχίας Αθηνών, είναι τα υπερβολικά καυσαέρια, η μονόπλευρη πέδηση (με ποσοστό μεγαλύτερο του 30%), τα φθαρμένα ή ακατάλληλα ελαστικά, οι ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος, η αλλαγή κινητήρα, οι διαβρώσεις στο σασί και η απουσία πιστοποιητικού ταχογράφου.

      Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός 20 ημερών και ο επανέλεγχος από τα ΚΤΕΟ, με το προβλεπόμενο παράβολο επανελέγχου. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται έως την πλήρη αποκατάσταση των σοβαρών ελλείψεων.

      Οι συνηθέστερες δευτερεύουσες ελλείψεις είναι η αρχή διάβρωσης στο σασί του οχήματος, το χαμηλό ποσοστό μονόπλευρης πέδησης (με ποσοστό λιγότερο του 30%, τα φώτα και οι ανακλαστήρες και οι μικρές ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος.

      Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός δυο μηνών από τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Ο έλεγχος της αποκατάστασης γίνεται από τα αρμόδια όργανα (μεικτά κλιμάκια, τροχαία) και στον επόμενο περιοδικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ.

      «Θεωρώ ότι η κατάσταση των αυτοκινήτων όπως δείχνουν τα αποτελέσματα των ελέγχων μόνο ως απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηρισθεί. Είναι αδιανόητο σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που σχετίζεται άμεσα με την ανθρώπινη ζωή να επιδεικνύουμε ως πολίτες έναν αχαρακτήριστο ωχαδερφισμό» δήλωσε σχετικά ο νομάρχης Αθηνών, Γιάννης Σγούρος.

      «Εκεί που έχει φτάσει το πράγμα, σε εμένα τουλάχιστον δεν απομένει παρά να ζητήσω από το υπουργείο Μεταφορών την αλλαγή της επιβολής των ποινών και ειδικότερα την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας σε κάθε αυτοκίνητο που παρουσιάζει είτε δευτερεύουσες είτε σοβαρές ελλείψεις. Εν όψει των εορτών και της εξόδου από το Λεκανοπέδιο, ας αναλογισθούν όλοι την ευθύνη που έχουν τόσο για τη δική τους ζωή όσο και για τις ζωές των υπολοίπων» προσέθεσε.

      Και φαντάζομαι ότι μόλις κόβονται την άλλη μέρα το πρωι πάνε συνεργείο και όχι την την προτελευταία μέρα πριν την επανεξέταση!!!!
      Ποινή ακινητοποίηση επιτόπου και φτιάξιμο επιτόπου έπρεπε να υπάρχει νομίζω!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cpp last edited by

        Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα που ελέγχονται από τα ΚΤΕΟ της Νομαρχίας Αθηνών, στο Χολαργό και το Ελληνικό, παρουσιάζουν προβλήματα και «κόβονται».

        «Πρωταθλητές» στις ελλείψεις είναι τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων, το 76% των οποίων παρουσιάζουν δευτερεύουσες και σοβαρές ελλείψεις, τα σχολικά με 71%, τα τουριστικά λεωφορεία με 65% και τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων με ποσοστό 52%. Ακολουθούν τα ιδιωτικής χρήσης επιβατηγά με 49% και τα ταξί με 48%.

        Οι συνηθέστερες σοβαρές ελλείψεις, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Νομαρχίας Αθηνών, είναι τα υπερβολικά καυσαέρια, η μονόπλευρη πέδηση (με ποσοστό μεγαλύτερο του 30%), τα φθαρμένα ή ακατάλληλα ελαστικά, οι ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος, η αλλαγή κινητήρα, οι διαβρώσεις στο σασί και η απουσία πιστοποιητικού ταχογράφου.

        Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός 20 ημερών και ο επανέλεγχος από τα ΚΤΕΟ, με το προβλεπόμενο παράβολο επανελέγχου. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται έως την πλήρη αποκατάσταση των σοβαρών ελλείψεων.

        Οι συνηθέστερες δευτερεύουσες ελλείψεις είναι η αρχή διάβρωσης στο σασί του οχήματος, το χαμηλό ποσοστό μονόπλευρης πέδησης (με ποσοστό λιγότερο του 30%, τα φώτα και οι ανακλαστήρες και οι μικρές ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος.

        Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός δυο μηνών από τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Ο έλεγχος της αποκατάστασης γίνεται από τα αρμόδια όργανα (μεικτά κλιμάκια, τροχαία) και στον επόμενο περιοδικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ.

        «Θεωρώ ότι η κατάσταση των αυτοκινήτων όπως δείχνουν τα αποτελέσματα των ελέγχων μόνο ως απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηρισθεί. Είναι αδιανόητο σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που σχετίζεται άμεσα με την ανθρώπινη ζωή να επιδεικνύουμε ως πολίτες έναν αχαρακτήριστο ωχαδερφισμό» δήλωσε σχετικά ο νομάρχης Αθηνών, Γιάννης Σγούρος.

        «Εκεί που έχει φτάσει το πράγμα, σε εμένα τουλάχιστον δεν απομένει παρά να ζητήσω από το υπουργείο Μεταφορών την αλλαγή της επιβολής των ποινών και ειδικότερα την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας σε κάθε αυτοκίνητο που παρουσιάζει είτε δευτερεύουσες είτε σοβαρές ελλείψεις. Εν όψει των εορτών και της εξόδου από το Λεκανοπέδιο, ας αναλογισθούν όλοι την ευθύνη που έχουν τόσο για τη δική τους ζωή όσο και για τις ζωές των υπολοίπων» προσέθεσε.

        Και φαντάζομαι ότι μόλις κόβονται την άλλη μέρα το πρωι πάνε συνεργείο και όχι την την προτελευταία μέρα πριν την επανεξέταση!!!!
        Ποινή ακινητοποίηση επιτόπου και φτιάξιμο επιτόπου έπρεπε να υπάρχει νομίζω!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα που ελέγχονται από τα ΚΤΕΟ της Νομαρχίας Αθηνών, στο Χολαργό και το Ελληνικό, παρουσιάζουν προβλήματα και «κόβονται».

          «Πρωταθλητές» στις ελλείψεις είναι τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων, το 76% των οποίων παρουσιάζουν δευτερεύουσες και σοβαρές ελλείψεις, τα σχολικά με 71%, τα τουριστικά λεωφορεία με 65% και τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων με ποσοστό 52%. Ακολουθούν τα ιδιωτικής χρήσης επιβατηγά με 49% και τα ταξί με 48%.

          Οι συνηθέστερες σοβαρές ελλείψεις, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Νομαρχίας Αθηνών, είναι τα υπερβολικά καυσαέρια, η μονόπλευρη πέδηση (με ποσοστό μεγαλύτερο του 30%), τα φθαρμένα ή ακατάλληλα ελαστικά, οι ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος, η αλλαγή κινητήρα, οι διαβρώσεις στο σασί και η απουσία πιστοποιητικού ταχογράφου.

          Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός 20 ημερών και ο επανέλεγχος από τα ΚΤΕΟ, με το προβλεπόμενο παράβολο επανελέγχου. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται έως την πλήρη αποκατάσταση των σοβαρών ελλείψεων.

          Οι συνηθέστερες δευτερεύουσες ελλείψεις είναι η αρχή διάβρωσης στο σασί του οχήματος, το χαμηλό ποσοστό μονόπλευρης πέδησης (με ποσοστό λιγότερο του 30%, τα φώτα και οι ανακλαστήρες και οι μικρές ανοχές των συνδέσμων του εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος.

          Η προβλεπόμενη διαδικασία για τις παραπάνω ελλείψεις είναι η αποκατάσταση των ελλείψεων εντός δυο μηνών από τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Ο έλεγχος της αποκατάστασης γίνεται από τα αρμόδια όργανα (μεικτά κλιμάκια, τροχαία) και στον επόμενο περιοδικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ.

          «Θεωρώ ότι η κατάσταση των αυτοκινήτων όπως δείχνουν τα αποτελέσματα των ελέγχων μόνο ως απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηρισθεί. Είναι αδιανόητο σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που σχετίζεται άμεσα με την ανθρώπινη ζωή να επιδεικνύουμε ως πολίτες έναν αχαρακτήριστο ωχαδερφισμό» δήλωσε σχετικά ο νομάρχης Αθηνών, Γιάννης Σγούρος.

          «Εκεί που έχει φτάσει το πράγμα, σε εμένα τουλάχιστον δεν απομένει παρά να ζητήσω από το υπουργείο Μεταφορών την αλλαγή της επιβολής των ποινών και ειδικότερα την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας σε κάθε αυτοκίνητο που παρουσιάζει είτε δευτερεύουσες είτε σοβαρές ελλείψεις. Εν όψει των εορτών και της εξόδου από το Λεκανοπέδιο, ας αναλογισθούν όλοι την ευθύνη που έχουν τόσο για τη δική τους ζωή όσο και για τις ζωές των υπολοίπων» προσέθεσε.

          Και φαντάζομαι ότι μόλις κόβονται την άλλη μέρα το πρωι πάνε συνεργείο και όχι την την προτελευταία μέρα πριν την επανεξέταση!!!!
          Ποινή ακινητοποίηση επιτόπου και φτιάξιμο επιτόπου έπρεπε να υπάρχει νομίζω!!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            batman last edited by

            Φαντάσου και πόσοι είναι αυτοί που δεν συμμετέχουν στα ποσοστά καθ'ότι λάδωσαν και πέρασαν κανονικότατα!!!

            Ελλάδα χώρα του φωτός!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Υπάρχουν ήδη θέματα για τα Κ.Τ.Ε.Ο. .

              π.χ.
              http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 0af5c1e0de

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Σωστά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr