Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο... θέμα μήκους
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητο... θέμα μήκους
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    30
    81
    378
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zardoz last edited by

      Και για να μη ξεχνιόμαστε, όσοι οδηγούμε στην πόλη, ιδού ένα
      γραφηματάκι που δείχνει μαζί, τη διαφορά... μήκους κάποιων μοντέλων.

      Για να μάθουμε πρίν πάρουμε (και ψάχνουμε για παρκάρισμα)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zardoz last edited by

        Και για να μη ξεχνιόμαστε, όσοι οδηγούμε στην πόλη, ιδού ένα
        γραφηματάκι που δείχνει μαζί, τη διαφορά... μήκους κάποιων μοντέλων.

        Για να μάθουμε πρίν πάρουμε (και ψάχνουμε για παρκάρισμα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zardoz last edited by

          Και για να μη ξεχνιόμαστε, όσοι οδηγούμε στην πόλη, ιδού ένα
          γραφηματάκι που δείχνει μαζί, τη διαφορά... μήκους κάποιων μοντέλων.

          Για να μάθουμε πρίν πάρουμε (και ψάχνουμε για παρκάρισμα)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pai-mei last edited by

            Ενδιαφέρον γράφημα!

            Όμως, όπως έχω ξαναπεί, το μέγεθος είναι μία από τις δεκάδες παραμέτρους που καθιστούν ένα αυτοκίνητο εύχρηστο ή όχι μέσα στην πόλη.
            Και όπως φαίνεται και στο γράφημα, τελικά η διαφορά ανάμεσα σε ένα Focus κι ένα Mazda 6 δεν είναι και τόσο μεγάλη, όσο θα υπέθετε κανείς από τους αριθμούς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Εμένα αυτό το γράφημα δεν μου λέει κάτι. Ένας ηλίθιος οδηγός με ένα Σμαρτ μπορεί να πιάσει σαφώς πιο πολύ χώρο από έναν συνειδητοποιημένο με ένα Mazda 6.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                Εμένα αυτό το γράφημα δεν μου λέει κάτι. Ένας ηλίθιος οδηγός με ένα Σμαρτ μπορεί να πιάσει σαφώς πιο πολύ χώρο από έναν συνειδητοποιημένο με ένα Mazda 6.

                ααααααααααακριβώς!

                Ένας εξίσου (ή και περισσότερο) ηλίθιος οδηγός με Σμαρτ, μπορεί να το παρκάρει ΚΑΘΕΤΑ σε στενότατο στενό (βλέπε κέντρο πειραιά) για να πουλήσει μούρη, και να μην περνάει ΙΧ μεγαλύτερο από το δικό μου ας πούμε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hrdoukas last edited by

                  υποθέτω οτι το νόημα του γραφήματος είναι να συγκρίνεις το μήκος των αυτοκινήτων με ΔΕΔΟΜΕΝΟ τον οδηγό. Υπ'αυτή την έννοια, έχει νόημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gfon last edited by

                    Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.

                    Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...

                    Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....

                    Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Ο χρήστης GFON έγραψε:
                      Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.

                      Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...

                      Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....

                      Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-

                      δεν θελει κοπο, θελει τροπο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pai-mei last edited by

                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                        Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.

                        Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...

                        Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....

                        Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-

                        δεν θελει κοπο, θελει τροπο

                        Ακριβώς.
                        Οι διαστάσεις δεν παίζουν ρόλο.
                        Π.χ. με Navara διπλοκάμπινο τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα από ότι με Atos, μέσα στο κέντρο. (όχι, δεν πήρα μαζί μου τα μισά αυτοκίνητα!).
                        Το Navara (5+m μήκος) ήταν πολύ πιο ευέλικτο, εύκολο, διασκεδαστικό κλπ κλπ από ότι το Atos. Ειλικρινά.

                        Με το Mondeo δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα σε στενά, μέσα στην πόλη, ή στο παρκάρισμα κλπ. Μου φαίνεται σχεδόν το ίδιο εύχρηστο και ευέλικτο με το rallye.

                        Κατά τη γνώμη μου, τα supermini (εξαιρούνται φυσικά gti, sport κλπ), πρέπει να αποφεύγονται ως αγορά. Έχουν ακριβύνει πολύ, και δεν έχουν πλεονεκτήματα που να δικαιολογούν αυτή τη διαφορά.
                        Εξάλλου για την πόλη καλύτερα να χρησιμοποιείς το Μετρό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          athanasios last edited by

                          Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                          Εξάλλου για την πόλη καλύτερα να χρησιμοποιείς το Μετρό.

                          Σωστός.Αλλοιώς την Αθήνα δεν τη σώζουν ούτε 10 ''Αττικές οδοί''.Η πρώτη ήδη εξαντλεί τα όριά της.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                            Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.

                            Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...

                            Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....

                            Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-

                            δεν θελει κοπο, θελει τροπο

                            Ακριβώς.
                            Οι διαστάσεις δεν παίζουν ρόλο.
                            Π.χ. με Navara διπλοκάμπινο τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα από ότι με Atos, μέσα στο κέντρο. (όχι, δεν πήρα μαζί μου τα μισά αυτοκίνητα!).
                            Το Navara (5+m μήκος) ήταν πολύ πιο ευέλικτο, εύκολο, διασκεδαστικό κλπ κλπ από ότι το Atos. Ειλικρινά.

                            Με το Mondeo δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα σε στενά, μέσα στην πόλη, ή στο παρκάρισμα κλπ. Μου φαίνεται σχεδόν το ίδιο εύχρηστο και ευέλικτο με το rallye.

                            Κατά τη γνώμη μου, τα supermini (εξαιρούνται φυσικά gti, sport κλπ), πρέπει να αποφεύγονται ως αγορά. Έχουν ακριβύνει πολύ, και δεν έχουν πλεονεκτήματα που να δικαιολογούν αυτή τη διαφορά.
                            Εξάλλου για την πόλη καλύτερα να χρησιμοποιείς το Μετρό.

                            Συμφωνώ και γώ. Αν εξαιρέσεις το παρκάρισμα, ένα smart δέν έχει καμία διαφορά απο ένα Land Cruiser μέσα στην πόλη. Προσωπικά, αν και έχω και ένα Atos, όταν πάω στο κέντρο παίρνω το Santa Fe επειδή είναι αυτόματο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gfon last edited by

                              Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                              Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.

                              Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...

                              Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....

                              Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-

                              δεν θελει κοπο, θελει τροπο

                              Ακριβώς.
                              Οι διαστάσεις δεν παίζουν ρόλο.
                              Π.χ. με Navara διπλοκάμπινο τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα από ότι με Atos, μέσα στο κέντρο. (όχι, δεν πήρα μαζί μου τα μισά αυτοκίνητα!).
                              Το Navara (5+m μήκος) ήταν πολύ πιο ευέλικτο, εύκολο, διασκεδαστικό κλπ κλπ από ότι το Atos. Ειλικρινά.

                              Με το Mondeo δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα σε στενά, μέσα στην πόλη, ή στο παρκάρισμα κλπ. Μου φαίνεται σχεδόν το ίδιο εύχρηστο και ευέλικτο με το rallye.

                              Κατά τη γνώμη μου, τα supermini (εξαιρούνται φυσικά gti, sport κλπ), πρέπει να αποφεύγονται ως αγορά. Έχουν ακριβύνει πολύ, και δεν έχουν πλεονεκτήματα που να δικαιολογούν αυτή τη διαφορά.
                              Εξάλλου για την πόλη καλύτερα να χρησιμοποιείς το Μετρό.

                              Συμφωνώ και γώ. Αν εξαιρέσεις το παρκάρισμα, ένα smart δέν έχει καμία διαφορά απο ένα Land Cruiser μέσα στην πόλη. Προσωπικά, αν και έχω και ένα Atos, όταν πάω στο κέντρο παίρνω το Santa Fe επειδή είναι αυτόματο!

                              Κεντρο δεν ειναι η Β. Σοφιας ......
                              Για πηγαινεται στα στενα του Παγκρατιου ή του Κολονακιου με το αυτα,να δειτε την γλυκα....ουτε στριβουν ουτε παρκαρουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                petros last edited by

                                Τι λέτε ρε παιδιά;;;
                                Πώς διάολο περνάει ένα Land Rover ανάμεσα στα λεωφορεία-τρόλει και τα ατάκτως εριμμένα ταξί και μηχανάκια με την ίδια ευκολία όπως ένα Σέι???

                                Εκτός κι αν μιλάμε για 'off-road' καταστάσεις, όπου κερδίζει απλώς με τον όγκο του (με λίγα λόγια, κάντε στην μπάντα γιατί σας πάτησα)...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ούτε εγώ τα καταλαβαίνω τα παραπάνω. Πχ το Atos παρκάρεται πολύ ευκολότερα από ένα αυτοκίνητο 20++ εκ. μακρύτερο, γιατί εκτός της διαφοράς μήκους υπάρχει διαφορά και στο πλάτος όπως και στο κόψιμο του τιμονιού λόγω μικρών τροχών. Πραγματικά σε αρκετές θέσεις που ούτε κατά διάνοια σκέφτεται να προσπαθήσει κάποιος με μικρομεσαίο ή μεσαίο να παρκάρει, ένα μικρό μπορεί να χωρέσει με λίγη προσπάθεια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pai-mei last edited by

                                    Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                    Τι λέτε ρε παιδιά;;;
                                    Πώς διάολο περνάει ένα Land Rover ανάμεσα στα λεωφορεία-τρόλει και τα ατάκτως εριμμένα ταξί και μηχανάκια με την ίδια ευκολία όπως ένα Σέι???

                                    Εκτός κι αν μιλάμε για 'off-road' καταστάσεις, όπου κερδίζει απλώς με τον όγκο του (με λίγα λόγια, κάντε στην μπάντα γιατί σας πάτησα)...

                                    Eίναι θέμα εξοικείωσης Πέτρο.
                                    Αρκεί να μάθεις που αρχίζει και που τελειώνει το αυτοκίνητο, ώστε να κινηθείς μια χαρά.
                                    Εκτός αυτού, στοιχεία όπως: καλή ορατότητα, αυτόματο κιβώτιο, σωστή εργονομία και χειριστήρια (τιμόνι, επιλογέας) βοηθούν τα μέγιστα στην κίνηση, τους ελιγμούς, και τη διατήρηση της ψυχραιμίας στις φριχτές συνθήκες της πόλης. Αυτά είναι τα πιο σημαντικά.
                                    Τέλος, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει και τη σπουδαιότητα των φρένων.
                                    Αν το Σέι σταματάει σε +20 μέτρα σε σχέση με το Land Rover, ευχαριστώ δε θα πάρω, ούτε μέσα στην πόλη. Η ασφάλεια προέχει. Και για το παιδάκι, που θα σου πεταχτεί ξαφνικά από το στενό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazz last edited by

                                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                      Αν το Σέι σταματάει σε +20 μέτρα σε σχέση με το Land Rover, ευχαριστώ δε θα πάρω, ούτε μέσα στην πόλη. Η ασφάλεια προέχει. Και για το παιδάκι, που θα σου πεταχτεί ξαφνικά από το στενό.

                                      Δεν έχω πρόχειρες μετρήσεις, αλλά ακόμα κι αν το sei σταματάει στα +20 μέτρα από το land rover (που αμφιβάλλω), αυτό θα συμβαίνει σε καταστάσεις 120-0. Δε νομίζω ότι στα στενά πρόκειται ποτέ να αναπτύξεις τέτοιες ταχύτητες. Για να μην αναφέρω και το θέμα του βάρους, όπου το land rover είναι κάνα τόνο βαρύτερο...

                                      btw, καλή ορατότητα έχει και ένα idea, σωστή εργονομία έχει και το panda που λέει ο λόγος, (καλό) αυτόματο κιβώτιο έχει και το jazz...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        τελικα το φορουμ εχει ανεξαντλητο ρεπερτοριο...

                                        ρε παιδια μερικα απο αυτα τα τζιπ που λετε και τα μεγαλα δε στριβουν καλα καλα μεσα στις πολεις...και σεις μας λετε οτι παρκαρουν κιολας?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                          τελικα το φορουμ εχει ανεξαντλητο ρεπερτοριο...

                                          ρε παιδια μερικα απο αυτα τα τζιπ που λετε και τα μεγαλα δε στριβουν καλα καλα μεσα στις πολεις...και σεις μας λετε οτι παρκαρουν κιολας?

                                          όσο παρακολουθείς μαθαίνεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            όσο παρακολουθείς μαθαίνεις

                                            unfortunately!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr