Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΙΒΩΤΙΟ FOCUS 05
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΙΒΩΤΙΟ FOCUS 05
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    16
    99
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theomits last edited by

      Πριν από ένα μήνα πήρα το focus 1.6lt 115 hp. Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι η 5η είναι αδικαιολόγητα κοντή. Με 3500 rpm δεν δικαιολογείται κατά τη γνώμη μου να πιάνει τα 120 μόνο. Καθώς σκέφτομαι να αλλάξω κάτι ένας φίλος πρότεινε να μεγαλώσω το γρανάζι διαφορικού. Ξέρει κανείς κάτι πάνω σε αυτό; Πώς ή που να απευθυνθώ και αν αξίζει τελικά τον κόπο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        theomits last edited by

        Πριν από ένα μήνα πήρα το focus 1.6lt 115 hp. Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι η 5η είναι αδικαιολόγητα κοντή. Με 3500 rpm δεν δικαιολογείται κατά τη γνώμη μου να πιάνει τα 120 μόνο. Καθώς σκέφτομαι να αλλάξω κάτι ένας φίλος πρότεινε να μεγαλώσω το γρανάζι διαφορικού. Ξέρει κανείς κάτι πάνω σε αυτό; Πώς ή που να απευθυνθώ και αν αξίζει τελικά τον κόπο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theomits last edited by

          Πριν από ένα μήνα πήρα το focus 1.6lt 115 hp. Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι η 5η είναι αδικαιολόγητα κοντή. Με 3500 rpm δεν δικαιολογείται κατά τη γνώμη μου να πιάνει τα 120 μόνο. Καθώς σκέφτομαι να αλλάξω κάτι ένας φίλος πρότεινε να μεγαλώσω το γρανάζι διαφορικού. Ξέρει κανείς κάτι πάνω σε αυτό; Πώς ή που να απευθυνθώ και αν αξίζει τελικά τον κόπο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης theomits έγραψε:
            Πριν από ένα μήνα πήρα το focus 1.6lt 115 hp. Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι η 5η είναι αδικαιολόγητα κοντή. Με 3500 rpm δεν δικαιολογείται κατά τη γνώμη μου να πιάνει τα 120 μόνο. Καθώς σκέφτομαι να αλλάξω κάτι ένας φίλος πρότεινε να μεγαλώσω το γρανάζι διαφορικού. Ξέρει κανείς κάτι πάνω σε αυτό; Πώς ή που να απευθυνθώ και αν αξίζει τελικά τον κόπο;

            Μπορείς να μακρύνεις λίγο την σχέση μετάδοσης του διαφορικού, με το να τοποθετήσεις μικρότερης διαμέτρου κορώνα διαφορικού (ή μπορεί να αλλάζει όλο το κορωνοπηνίο, δεν ξέρω).
            Έτσι θα μακρύνουν όλες οι σχέσεις σου. Όσο μακρύνουν οι σχέσεις σου, τόσο θα ελαττωθεί η ροπή που φτάνει στους τροχούς.

            Συνήθως στο εμπόριο κυκλοφορούν μόνο πιο κοντά κορωνοπηνία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Καλά μόνο στις εθνικές οδούς κυκλοφορείς και σου φαίνεται τόσο ποια κοντή η Πέμπτη; Ίσα ίσα που είναι ενεργή ταχύτητα και όχι μόνο για ευθείες. Αν μακρύνεις τη σχέση του διαφορικού όμως θα χάσεις νεύρο σε όλες τις ταχύτητες και δεν ξέρω πόσο συνετό είναι κάτι τέτοιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                δειτε που καταντησαμε , να λεμε το κιβωτιο του φοκους κοντο..........

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                  δειτε που καταντησαμε , να λεμε το κιβωτιο του φοκους κοντο..........

                  Εντάξει δεν μιλάμε και για το 1400!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    6αρι δεν εχει το Φοκους???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      athanasios last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      δειτε που καταντησαμε , να λεμε το κιβωτιο του φοκους κοντο..........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                        δειτε που καταντησαμε , να λεμε το κιβωτιο του φοκους κοντο..........

                        Πάντως το 5άρι σαζμάν του προηγούμενου 16αριού Focus είχε πολύ μακρυά 5η (τουλάχιστον).
                        Μου κακοφάνηκε όσες φορές το είχα οδηγήσει.

                        Αν το καινούργιο έχει στα 120Km/h 3.500rpm, είναι καλά. Και το δικό μου περίπου τόσο έχει, αν και θα ήθελα να είναι λίιιιιγο πιο μακρύ (π.χ. τα 140 να έρχονται πριν τις 4.000rpm.)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nkaragou last edited by

                          Με 34,2 χλμ/1000 σαλ (συμφωνα με τα λεγομενα σου-δεν ξερω ποσο ακριβως ειναι στα τεχνικα στοιχεια), δεν συγκαταλεγεται στα κοντα σαζμαν.
                          Νομιζω πως ειναι καλο-ουτε μακρυ, οπως στο δικο μου με περιπου 38 χλμ/ 1000 σαλ, ουτε πολυ κοντο, οπως π.χ. στο νεο Jetta που εχει πεμπτη με 29,κατι χλμ/ 1000 σαλ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Αν έχεις 3500σαλ με 120χαω η τελική των 190χαω του νέου focus επιτυγχάνεται με 5500σαλ - δεν είναι κοντή η 5η.

                            Μπορείς να βάλεις μεγαλύτερους τροχούς (αν χωράνε) και είναι το πιο εύκολο. Αλλά τελική θα πιάνεις με 4η.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              interland-gr last edited by

                              Τι θα δούν ακόμα τα ματάκια μου θεέ μου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                                Τι θα δούν ακόμα τα ματάκια μου θεέ μου...

                                Τι είναι αυτό που σε παραξένεψε ακριβώς;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  To κιβώτιο του προηγούμενου focus αν θυμάμαι καλα είχε με 5η και 3000σαλ 120χλμ/ώρα στο κοντέρ.
                                  Οπότε με αυτή τη λογική, το κιβώτιο στο καινούριο focus είναι κοντό.
                                  Πάντως για 1600άρι είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης meco έγραψε:
                                    To κιβώτιο του προηγούμενου focus αν θυμάμαι καλα είχε με 5η και 3000σαλ 120χλμ/ώρα στο κοντέρ.
                                    Οπότε με αυτή τη λογική, το κιβώτιο στο καινούριο focus είναι κοντό.
                                    Πάντως για 1600άρι είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει...

                                    Ναι, για το ταξίδι ήταν πολύ ωραίο... Αν συνυπολογίσουμε το ότι το αμάξι είναι (μεταξύ άλλων) cruiser , τότε αυτό είναι καλοδεχούμενο.
                                    Αλλά γενικότερα το σαζμάν του είναι, πιστεύω, μακρύ. Αυτό αδικεί την άλλη, σκοτεινή πλευρά του , αυτή που απορρέει από το εξαιρετικό στήσιμό του, που το καθιστά 'όπλο' σε έναν δρόμο με στροφές (όσες περισσότερες, τόσο καλύτερα! )...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                                      To κιβώτιο του προηγούμενου focus αν θυμάμαι καλα είχε με 5η και 3000σαλ 120χλμ/ώρα στο κοντέρ.
                                      Οπότε με αυτή τη λογική, το κιβώτιο στο καινούριο focus είναι κοντό.
                                      Πάντως για 1600άρι είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει...

                                      Ναι, για το ταξίδι ήταν πολύ ωραίο... Αν συνυπολογίσουμε το ότι το αμάξι είναι (μεταξύ άλλων) cruiser , τότε αυτό είναι καλοδεχούμενο.
                                      Αλλά γενικότερα το σαζμάν του είναι, πιστεύω, μακρύ. Αυτό αδικεί την άλλη, σκοτεινή πλευρά του , αυτή που απορρέει από το εξαιρετικό στήσιμό του, που το καθιστά 'όπλο' σε έναν δρόμο με στροφές (όσες περισσότερες, τόσο καλύτερα! )...

                                      το μονο που του ελειπε ηταν μια πιο κοντη 3η...... κατα τα αλλα ηταν μια χαρα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr