-
Καλημέρα.Εχω ένα κορσάκι 1.4 2005.Εχω παρατηρήσει μια μικρή πτώση της τάξεως του 1-1.5 εκατοτοστών κάτω από την ένδειξη MIN στο δοχείο πληρώσεως (στο παγουράκι δηλαδή).Η ερώτηση μου είναι με τι να συμπληρώσω?Κάνει το απεσταγμένο νερό ή θέλει ειδικό υγρό τυς ΟΠΕΛ?Το υγρό στο παγουράκι είναι ένα μείγμα γλυκολών δεν ξέρω τι ακιβώς,πάντως έχει ένα έντονο πορτοκαλί χρώμα.)Θα έχω πρόβλημα με το απεσταγμένο νερό?Να το πάω αντιπροσωποία?Δεν πολυγουστάρω να τους επισκέφτομαι,.έχω ακούσει ότι προσθέτουν νερό της βρύσης)
-
Καλημέρα.Εχω ένα κορσάκι 1.4 2005.Εχω παρατηρήσει μια μικρή πτώση της τάξεως του 1-1.5 εκατοτοστών κάτω από την ένδειξη MIN στο δοχείο πληρώσεως (στο παγουράκι δηλαδή).Η ερώτηση μου είναι με τι να συμπληρώσω?Κάνει το απεσταγμένο νερό ή θέλει ειδικό υγρό τυς ΟΠΕΛ?Το υγρό στο παγουράκι είναι ένα μείγμα γλυκολών δεν ξέρω τι ακιβώς,πάντως έχει ένα έντονο πορτοκαλί χρώμα.)Θα έχω πρόβλημα με το απεσταγμένο νερό?Να το πάω αντιπροσωποία?Δεν πολυγουστάρω να τους επισκέφτομαι,.έχω ακούσει ότι προσθέτουν νερό της βρύσης)
-
Καλημέρα.Εχω ένα κορσάκι 1.4 2005.Εχω παρατηρήσει μια μικρή πτώση της τάξεως του 1-1.5 εκατοτοστών κάτω από την ένδειξη MIN στο δοχείο πληρώσεως (στο παγουράκι δηλαδή).Η ερώτηση μου είναι με τι να συμπληρώσω?Κάνει το απεσταγμένο νερό ή θέλει ειδικό υγρό τυς ΟΠΕΛ?Το υγρό στο παγουράκι είναι ένα μείγμα γλυκολών δεν ξέρω τι ακιβώς,πάντως έχει ένα έντονο πορτοκαλί χρώμα.)Θα έχω πρόβλημα με το απεσταγμένο νερό?Να το πάω αντιπροσωποία?Δεν πολυγουστάρω να τους επισκέφτομαι,.έχω ακούσει ότι προσθέτουν νερό της βρύσης)
-
Να το συμπληρώσεις με υγρό ανάλογων προδιαγραφών που λέει είτε ο οδηγός συντήρησης σου είτε το manual
-
βασικα πρεπει να βαλεις παραφλου η απεσταγμενο νερο (αυτο που βαζουν στα σιδερα). εχε το νου σου οτι μερικα αυτοκινητα θελουν εξαερωση αφου συμπληρωσεις υγρα και ειδικα μεγαλη ποσοτητα
-
Καλυτερα να βαλεις απο το παραφλου που βαζουν αυτοι. Στη χειροτερη περιπτωση αν ειναι τοσο λιγο βαλε απεσταγμενο νερο. Ποτε νερο βρυσης!!!
-
Τα χρώματα σημαίνουν κάτι. Βρες το ανάλογο. Πάντως εγώ είχα πάρει κατά λάθος πράσινο υγρό για άλλο αμάξι που είχε μέσα ροζ. Ένας μηχανικός μου είπε ότι δεν θα έχω πρόβλημα, έτσι το έριξα μέσα και τώρα είναι σκατί. Πρόβλημα δεν αντιμετώπισα πάντως.
-
Τα χρώματα όντως σημαίνουν κάτι, είδος ουσίας ή/και αναλογίες διάλυσης οπότε και διαφορετική αντιπαγωτική ικανότητα σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες αλλά υπάρχει και πιθανότητα κάποια να έχουν απλώς διαφορά στο χρώμα.... είναι θέμα στυλ!
Επίσης μερικά είναι ήδη διαλυμένα και αναφέρουν για μέχρι ποια θερμοκρασία προσφέρουν αντιπαγωτική προστασία ενώ άλλα λένε συνήθως σε πινακάκι τα ποσοστά διάλυσης σε νερό ώστε να επιτευχθεί η ζητούμενη προστασία. -
Εξαέρωση πως ακριβώς κάνεις?
-
Κοίταξε τη στάθμη όταν ο κινητήρας είναι ζεστός. Αν η στάθμη είναι κοντά στο max δεν χρειάζεται τίποτα. Αν χρειάζεται, αφού δεν είσαι σίγουρος για το περιεχόμενο βάλε απιονισμένο νερό. Δεν κάνει να ανακατεύεις τα διάφορα είδη των αντιπηκτικών.
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Εξαέρωση πως ακριβώς κάνεις?αυτο αλλαζει απο αμαξι σε αμαξι
-
Καλησπέρα doom1983 και καλησπέρα σε όλους.
Η πτώση της στάθμης, όπως την περιγράφεις δεν είναι φυσιολογική. Θα σου πρότεινα να το πας στην αντιπροσωπεία για να γίνει οπτικός έλεγχος και συμπίεση του κυκλώματος (με μια ειδική χειροκίνητη αεραντλία που θα την βιδώσουν οι μηχανικοί σου στη θέση του καπακιού του δοχείου διαστολής), μήπως έχει διαρροή.
Αν τώρα δεν θες να πας άμεσα στην αντιπροσωπεία, μπορείς να ελέγξεις και συ (μέχρι ένα σημείο) το κύκλωμα για τυχόν διαρροές.- Με τον κινητήρα κρύο, βάλε το δάχτυλό σου στις 4 γωνίες του ψυγείου. Αν βγάζεις σκόνη, όλα καλά. Αν όχι, τότε αντιπροσωπεία. Κοίτα επίσης τα κολάρα (μαύροι χονδροί λαστιχένιοι σωλήνες που ξεκινούν από το ψυγείο) μήπως δεις υγρασία.
- Κάνε μια μικρή διαδρομή (μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι) και άσε τον κινητήρα να παγώσει καμιά ώρα. Επανάλαβε το 1.
- Κοίτα για χτυπήματα στο ψυγείο, πίσω από τις γρίλιες του προφυλαχτήρα.
Αν δεν δεις τίποτα ύποπτο, πήγαινε σε ανταλλακτικά Opel, πάρε ένα 2λιτρο υγρό ψύξης και συμπλήρωσε μέχρι το maximum με τον κινητήρα ΚΡΥΟ. Μην σε ανησυχήσει αν δεις τη στάθμη πάνω από το max με ζεστή μηχανή. Ό,τι περισσεύει εξαερώνεται από το καπάκι του δοχείου διαστολής.
Αν μετά από 100 χλμ δεις μείωση της στάθμης, πήγαινε στην αντιπροσωπεία.Αυτά και σου εύχομαι να μην έχει πρόβλημα το opelaki σου.
-
Η πτώση της στάθμης όπως τη περιγράφει ο φίλος είναι φυσιολογική. Δεν χρειάζεται κανένας έλεγχος.
Στον οπτικό έλεγχο που προτείνεις εσύ ξεχνάς το ψυγείο του καλοριφέρ.
Αν συμπληρώσεις με αντιπηκτικό μέχρι το max με το κινητήρα κρύο, θα υπερχειλίσει το σύστημα μόλις ζεσταθεί και μετά από 100 χλμ θα δει μείωση της στάθμης (γιατί το παραπάνω υπερχείλισε στο δρόμο) και θα πηγαίνει άδικα στην αντιπροσωπεία για έλεγχο.
Στα ανταλλακτικά Opel πωλούνται διάφορα αντιπηκτικά (για Opel) που δεν είναι όλα συμβατά με το αντιπηκτικό που έχει το συγκεκριμμένο Corsa.
-
Τελευταία φορά που μου έκαναν μάθημα για το σύστημα ψύξης είναι, αν θυμαμαι καλά, πριν 15 χρόνια, κάτι καθηγητές...
Ουδέν περαιτέρω σχόλιο για την υπερχείλιση του υγρού ψύξης στο 'δρόμο'
Και ναι είναι καλό να πει στην OPEl ότι το υγρό ψύξης το θέλει για CORSA καινούργιο και όχι για FRONTERA... -
Afto eine doxio iperxilisis apo to kikloma psiksis opote eite exis anevasi poli ipsili thermokrasia nerou (ligo apithano) ki eksatmistike to poli zesto iperxilizon antipsiktiko eite apla to nero apo to migma ethilenoglikolis pou eixes sto pagouraki eksatmistike merikos - apolita fisiologiko eidika to kalokeri.
Den iparxi logos anisixias alla iparxi logos na prosthesis analogon idiotiton igro me afto tou ergostasiou oposdipote!
JIM -
Εβαλα λίγο απεσταγμένο.Αλλα τώρα είναι πιο πολύ από τη στάθμη?Να το βγάλω με σύριγκα¨?Θερμοκρασία δεν ανέβασα ποτέ
-
Άφησέ το, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν είναι περισσότερο από όσο χωράει το δοχείο όταν ζεσταθεί, το παραπάνω χύνεται έξω.
-
Φίλοι μου διαβάσατε τι γράφει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου;
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Εχω παρατηρήσει μια μικρή πτώση της τάξεως του 1-1.5 εκατοτοστών **κάτω από την ένδειξη MIN **στο δοχείο πληρώσεως (στο παγουράκι δηλαδή)Από πότε μια τέτοια πτώση είναι φυσιολογική σε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο, εκτός και αν ήταν έτσι κατά την παράδοσή του; Ούτε στη FIAT (χωρίς να θέλω να θίξω τους ιδιοκτήτες FIAT - υπήρξα και γω ένας) που τέλος πάντων σε μερικά μοντέλα τα 'πρεσαριστά' ψυγεία είχαν προβλήματα δε συνέβαινε αυτό από τον πρώτο χρόνο...
Η συμβουλή μου ήταν πάντα, να επισκεπτόμαστε την αντιπροσωπεία όταν είμαστε εντός εγγύησης ακόμα και στην υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά.
Αν τώρα δεν θέλει ο ιδιοκτήτης, εγώ πάω πάσο...
Πάγια τακτική μου στα φόρουμ που έχουν ενότητες με τεχνικά θέματα, είναι να μη σχολιάζω τις απόψεις των άλλων. Μερικές φορές όμως παρασύρομαι...
Ξαναλέω ότι τα περί υπερχείλισης στο δρόμο είναι αστεία. Όποιος στοιχειωδώς έχει δει σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δοχείο διαστολής (το παγούρι, το μπουκάλι που μπαίνει το υγρό ψύξης, πείτε το όπως σας βολεύει) ξέρει:
- Ότι έχει καπάκι...Από το καπάκι γίνεται και εξαέρωση όταν ανέβει η πολύ η πίεση του κυκλώματος (για οποιονδήποτε λόγο και αν έγινε η αύξηση αυτή)
- Ότι από κει που βρίσκεται το σημαδάκι του max δεν τελειώνει και η συνολική χωρητικότητα του δοχείου.
- Ότι στις περισσότερες αντιπροσωπείες, τα δοχεία διαστολής τα γεμίζουνε μέχρι το max και παραπάνω και όχι ανάμεσα στο min και max όπως συνήθως γράφεται στο βιβλίο του ιδιοκτήτη.
Από κει και πέρα, υπάρχουν αυτοκίνητα που καταναλώνουν από σχεδόν καθόλου έως και λίγο υγρό ανάλογα με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργούν, χωρίς να υπάρχουν διαρροές...
Αν εμείς του λέμε ότι όλα είναι καλά, τότε η αντιπροσωπεία τι πρέπει να του πει που έχει και κάποιες υποχρεώσεις απέναντί του; Να τον δια*@στείλει;
Όπως και να χει, ο ιδιοκτήτης θα αποφασίσει και εν τελευταία αναλύσει όποιος έχει αυτιά ακούει και όποιος έχει μάτια βλέπει...
-
Επίσης, πάντα υπάρχει μια απώλεια ψυκτικού υγρού από το στεγανό της αντλίας νερού. Κανονικά βέβαια είναι της τάξης των 200mg/h, αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις.
Συμπλήρωμα υγρων του δοχείου πληρώσεως του συστήματος ψύξης