-
Γνωριζετε αν υπαρχουν διαφορες στις προδιαγραφες των αυτοκινητων που προοριζονται για διαφορετικες χωρες?Για παραδειγμα ενα αυτοκινητο που πωλειται στην Ελλαδα εχει την ιδια αντισκωριακη προστασια με ενα ιδιο που πωλειται στη βορεια Ευρωπη?Δε μιλαω για θεματα εξοπλισμου αλλα για διαφορες στα μηχανικα μερη και στο αμαξωμα...Ευχαριστω
-
Γνωριζετε αν υπαρχουν διαφορες στις προδιαγραφες των αυτοκινητων που προοριζονται για διαφορετικες χωρες?Για παραδειγμα ενα αυτοκινητο που πωλειται στην Ελλαδα εχει την ιδια αντισκωριακη προστασια με ενα ιδιο που πωλειται στη βορεια Ευρωπη?Δε μιλαω για θεματα εξοπλισμου αλλα για διαφορες στα μηχανικα μερη και στο αμαξωμα...Ευχαριστω
-
Γνωριζετε αν υπαρχουν διαφορες στις προδιαγραφες των αυτοκινητων που προοριζονται για διαφορετικες χωρες?Για παραδειγμα ενα αυτοκινητο που πωλειται στην Ελλαδα εχει την ιδια αντισκωριακη προστασια με ενα ιδιο που πωλειται στη βορεια Ευρωπη?Δε μιλαω για θεματα εξοπλισμου αλλα για διαφορες στα μηχανικα μερη και στο αμαξωμα...Ευχαριστω
-
Διαφορές σχετικά με τις προδιαγραφές δεν υπάρχουν. Μπορεί να υπάρχουν πρόσθετα στοιχεία εξοπλισμού που επιβάλλονται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε χώρας.
Π.χ. τα αυτοκίνητα για τις Σκανδιναβικές χώρες έχουν έξτρα καυστήρα στο καλοριφέρ (κυριολεκτώ) ενώ τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την Αφρικανική ήπειρο συνήθως έχουν αυξημένες διαδρομές αναρτήσεων. -
και φυσικά θερμαινόμενα αντί για το A/C.
-
Προσωπικα εχω αρχισει να πιστευω οτι οι διαφορες ειναι πολυ περισσότερες.Δεν εξηγείται πως εδω οι Alfa Romeo ειναι λιγο πριν το φουνταρισμα,και εξω την θεωρούν αξιομνημόνευτη μάρκα.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Προσωπικα εχω αρχισει να πιστευω οτι οι διαφορες ειναι πολυ περισσότερες.Δεν εξηγείται πως εδω οι Alfa Romeo ειναι λιγο πριν το φουνταρισμα,και εξω την θεωρούν αξιομνημόνευτη μάρκα.Ο ελληνας κραταει το αυτοκινητο καμια 10αρια χρονια και τα χιλιομετρα που κανει εδω ειναι δυσκολοτερα απο τα λιγα κμ που θα κανει στα χερια του γερμανου...
Δρομοι-λακουβες πεζοδρομια και τα λοιπά καταπονουν ολο το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Προσωπικα εχω αρχισει να πιστευω οτι οι διαφορες ειναι πολυ περισσότερες.Δεν εξηγείται πως εδω οι Alfa Romeo ειναι λιγο πριν το φουνταρισμα,και εξω την θεωρούν αξιομνημόνευτη μάρκα.
Ο ελληνας κραταει το αυτοκινητο καμια 10αρια χρονια και τα χιλιομετρα που κανει εδω ειναι δυσκολοτερα απο τα λιγα κμ που θα κανει στα χερια του γερμανου...
Δρομοι-λακουβες πεζοδρομια και τα λοιπά καταπονουν ολο το αυτοκίνητο.
Μα εδω τα προβληματα φαινονται αμεσως.
Για παλαιοτερα μοντελα παντως,οπως alfasud,εχω ακουσει απο εγκυρη πηγη οτι τα ελληνικα ειχαν κατωτερες προδιαγραφες,ειδικα σε οτι αφορα το εσωτερικο του αυτοκινήτου. -
Για να έχουν τα αυτοκίνητα διαφορετικές προδιαγραφές για κάποιες περιοχές όταν γίνονται στο ίδιο εργοστάσιο θα χρειαζόταν άλλη γραμμή παραγωγής κάτι που φαντάζομαι είναι ασύμφορο για τις εταιρείες.Από κει και πέρα το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν διαφορετική συμπεριφορά σε θέματα αξιοπιστίας των διαφόρων μερών του, σαφώς και οφείλεται στις διαφορετικές συνθήκες δρόμων,κλίματος,συνηθειών οδήγησης.Γι' αυτό και όπως έχω αναφέρει και σε άλλο topic,oi διάφορες έρευνες αξιοιστίας και ικανοποίησης κατόχου που γίνονται σε άλλες χώρες μόνο μια ένδειξη μπορούν να μας δώσουν για τα αυτοκίνητα.
-
Θα μπορούσαν τα... ημικομμένα από τον ποιοτικό έλεγχο να πάνε σε μπανανίες!
-
Καποτε ειχαν ακουστει φημες για αυτοκίνητα και άλλα προιοντα β διαλογης που ήρθαν στην Ελλάδα.
-
Θα σας πω κάτι που δεν ξέρω αν εμπίπτει στο θέμα προδιαγραφές.
Στα μοντέλα LAGUNA II και MEGANE II όταν ζητάς φίλτρο βενζίνης, το σύστημα σε ρωτά για πια χώρα είναι.Στην Ελλάδα και στις περισσότερες χώρες που έψαξα δεν δίνει φίλτρο γιατί αυτό είναι ενσωνατωμένο μέσα στην τρόμπα.
Υπάρχουν όμως και χώρες π.χ. Ουγγαρία, Κϊνα αλλά και άλλες κυρίως ανατολικές που το φίλτρο αέρα δίνεται εκτός τρόμπας δηλαδή πιο παλιές προδιαγραφές.Φυσικά και η τρόμπα είναι διαφορετική στην μία και στην άλλη περίπτωση.
Αυτό το συναντάμε και για πολλά άλλα ανταλλακτικά αλλά έγραψα το πιο απλό.
Μπορεί όμως να έχει να κάνει και με την νομοθεσία που ισχύει σε κάθε χώρα. -
Για την αντισκωριακη προστασια εχει ακουσει καποιος?Επισης καποιος φιλος στο φορουμ ειχε γραψει οτι υπηρχε διαφορα στη κρεμαγιερα των 'ελληνικων' megane σε σχεση με αλλων χωρων.
Παντως συμφωνω με αυτα που ειπε ο athanasios σε σχεση με τις διαφορετικες γραμμες παραγωγης που θα χρειαζονταν. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για την αντισκωριακη προστασια εχει ακουσει καποιος?Επισης καποιος φιλος στο φορουμ ειχε γραψει οτι υπηρχε διαφορα στη κρεμαγιερα των 'ελληνικων' megane σε σχεση με αλλων χωρων.
Παντως συμφωνω με αυτα που ειπε ο athanasios σε σχεση με τις διαφορετικες γραμμες παραγωγης που θα χρειαζονταν.Οι κρεμαγιέρες είναι παντού οι ίδιες.
-
Τα αυτοκινητα αποτελούνται απο διαφορα κομματια.
Μπορεις να παρεις το ταδε εξαρτημα πχ απο την bosch, μπορεις να παρεις και απο μια τυχαρπαστη εταιρεία στην Κίνα.
Επισης μπορείς να εχεις διαφορετικα εργοστασια.
Ολα αυτα δεν ξερω κατα ποσον ισχυουν πλεον,αφου υποτιθεται οτι δεν ειμαστε τοσο μπανανια,και ειμαστε μελη της ΕΕ. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα αυτοκινητα αποτελούνται απο διαφορα κομματια.
Μπορεις να παρεις το ταδε εξαρτημα πχ απο την bosch, μπορεις να παρεις και απο μια τυχαρπαστη εταιρεία στην Κίνα.
Επισης μπορείς να εχεις διαφορετικα εργοστασια.
Ολα αυτα δεν ξερω κατα ποσον ισχυουν πλεον,αφου υποτιθεται οτι δεν ειμαστε τοσο μπανανια,και ειμαστε μελη της ΕΕ.Μια και ανέφερες την BOSCH σου λέω μόνο ότι για την RENAULT που ξέρω παράγει ανταλλακτικά από 13 θυγατρικές σε Γαλλία, Ισπανία,Δανία,Πορτογαλία.
Προδιαγραφες αυτοκινητων σε διαφορετικες χωρες