Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή κανονικού αυτοκινήτου σε cabrio
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή κανονικού αυτοκινήτου σε cabrio
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    23
    1197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      uno last edited by

      Καλησπέρα.Μπορεί ένα κανονικό αυτοκίνητο να μετατραπεί σε κάμπριο απο κάποιον επαγγελματία εδώ στην Ελλάδα;Ευχαριστω εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        uno last edited by

        Καλησπέρα.Μπορεί ένα κανονικό αυτοκίνητο να μετατραπεί σε κάμπριο απο κάποιον επαγγελματία εδώ στην Ελλάδα;Ευχαριστω εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          uno last edited by

          Καλησπέρα.Μπορεί ένα κανονικό αυτοκίνητο να μετατραπεί σε κάμπριο απο κάποιον επαγγελματία εδώ στην Ελλάδα;Ευχαριστω εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Από περιέργεια, για τι αυτοκίνητο μιλάμε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgetabs last edited by

              Παλιότερα είχα δει.
              Νομίζω Νίβα και Σεϊτσέντο, αλλά ίσως να ήταν κι άλλα...

              Δε θυμάμαι περισσότερα, πλην του ότι 90% ήταν σε έκθεση αυτοκινήτου...
              Πάνε χαλαρά 10-15 χρόνια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                Παλιότερα είχα δει.
                Νομίζω Νίβα και Σεϊτσέντο, αλλά ίσως να ήταν κι άλλα...

                επίσης παλιοί Σκαραβαίοι και Austin Mini.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lkar last edited by

                  Το 'καλύτερο': Punto GT Cabrio

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kinq1 last edited by

                    Και Suzuki Swift.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vagelis-rallye last edited by

                      Cinquecento εχει βγει καμπριο. οπως και swift. punto gt cabrio δεν υπαρχει...αλλα μπορει να ηταν punto cabrio gt ειναι πιο ευκολο βλεπεις να αλλαξεις μοτερ παρα να κανεις μετατροπη στο αμαξωμα.

                      απ οτι ξερω παλια υπηρχαν τετοιες μετατροπες οι οποιες νομιζω κανανε targa ΒΜW 3 Ε30 αλλα με αυτηστους κανονισμους ασφαλειας κτλ.

                      τωτα νομιζω πλεον δεν υπαρχει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos_bugsr last edited by

                        Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                        Cinquecento εχει βγει καμπριο. οπως και swift. punto gt cabrio δεν υπαρχει...αλλα μπορει να ηταν punto cabrio gt ειναι πιο ευκολο βλεπεις να αλλαξεις μοτερ παρα να κανεις μετατροπη στο αμαξωμα.

                        απ οτι ξερω παλια υπηρχαν τετοιες μετατροπες οι οποιες νομιζω κανανε targa ΒΜW 3 Ε30 αλλα με αυτηστους κανονισμους ασφαλειας κτλ.

                        τωτα νομιζω πλεον δεν υπαρχει

                        Βαγγελη υπήρχε Ε30 targa.
                        Αυτο που δεν υπήρχε και ειδα προσφατα σε εκθεση ήταν E36 targa

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Το αυτοκίνητο μετά από μια τέτοια επέμβαση δεν θα έχει ακαμψία...τσίχλας (μασημένης μάλιστα) ;;;

                          Δε φαντάζομαι να μπορεί κάποιος ιδιώτης να μπορεί να προσθέσει τις κατάλληλες ενισχύσεις, ώστε το αυτοκίνητο να είναι επαρκώς ασφαλές...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsardas last edited by

                            Cinque και swift ηταν κυριως Ελληνικες μετατροπες σε κλειστα μοντελα και κυριως για εταιριες ενοικιασεων στα νησια. Απο ακαμψια ομως ηταν αστα να πανε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Με... ρόλ κέιτζ μέχρι και καλύτερη ακαμψία μπορεί να έχει.
                              Τώρα τί γίνεται στα αλήθεια δεν ξέρω... Πολύ φοβάμαι πως μάλλον είναι ανεπαρκές...

                              Παρατήρηση:
                              Το Σουίφτ έβγαινε κάμπριο από το εργοστάσιο, εννοείτε πως κάποιος πήρε το χάτσμπακ και το μαχαίρωσε; Αλλιώς είναι εργοστασιακό!

                              Για το Πούντο κάμπριο Τζι Τι το έχω ακούσει κι εγώ (χωρίς να το έχω δει), αλλά θεωρώ βέβαιο πως πρόκειται για μετατροπή κινητήρα στο κάμπριο και όχι μετατροπή αμαξώματος στο τζι τι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vagelis-rallye last edited by

                                νικο και βεβαια υπηρχε απλα στην ελλαδα γινοντουσαν μετατροπες απο κλειστες σε ταργκα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tt last edited by

                                  Μα καλά ξεχάσατε τις μετατροπές στα Skoda του Παραλληλοδρομίου;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Νομίζω ότι οι περισσότερες μετατροπές αφορούν αφαίρεση ενός μεγάλου κομματιού από το καπώ και την προσθήκη κουκούλας.
                                    Το πλαίσιο φυσικά παρέμανε το ίδιο π.χ. Matiz topless

                                    Για full cabrio νομίζω ότι υπάρχουν ένα δύο καταστήματα που φτιάχνουν παλιούς σκαραβαίους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης tt έγραψε:
                                      Μα καλά ξεχάσατε τις μετατροπές στα Skoda του Παραλληλοδρομίου;

                                      Ξεχνιούνται τέτοιες εμπειρίες;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        meimaridis last edited by

                                        Μία τέτοια μοντίφα του 'μαστρο-μήτσου' οδηγώ συχνά πυκνά με το κωδικό όνομα alto (works-R)

                                        Πρόκειται για κονσερβοποίηση του suzuki alto '91 περίπου, με οξυγονοκοπή ουρανό και πίσω πόρτας. Πριτσίνομα τα 'κουμπιά' της κουκούλας στην πίσω πόρτα και tadaaa. Εχω και cabrio, πάμε μία βόλτα;

                                        Σε μεγάλες λακούβες που οι 12άρηδες τροχοί μένουν μέσα για ώρα, παρατηρώ το πλαίσιο να στρεβλώνει χωρίς πλάκα!!! Αλλά είναι τέζα ελάφρωμα και πάει μπούνια!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • U
                                          uno last edited by

                                          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλων.
                                          Όποιον ξέρει κάποιος έστω και για αφαίρεση μεγάλου μέρους του ουρανού όπως είπε ενας φίλος μπορεί κάποιος να μου στείλει p.m. για επαγγελματία που το κάνει για να μη θεωρηθεί διαφήμιση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim01 last edited by

                                            Συγγνωμη αλλα νομιζω οτι θα εισαι απλα τυχαιρος αν σε μια δυσκολη κατασταση βλ. τρακαρισμα ή μεγαλη λακουβα ενω στριβεις, δεν παθεις τα χειροτερα. Για εμενα μακρια απο αυτη την μετατροπη. Μονο καποιος πολυ ψαγμενος μηχανικος ισως να μπορουσε να την κανει σωστα στο συγκεκριμενο μοντελο για το οποιο ενδιαφερεσε, δηλαδη κανείς...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr