-
Καλησπέρα.Μπορεί ένα κανονικό αυτοκίνητο να μετατραπεί σε κάμπριο απο κάποιον επαγγελματία εδώ στην Ελλάδα;Ευχαριστω εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα.Μπορεί ένα κανονικό αυτοκίνητο να μετατραπεί σε κάμπριο απο κάποιον επαγγελματία εδώ στην Ελλάδα;Ευχαριστω εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα.Μπορεί ένα κανονικό αυτοκίνητο να μετατραπεί σε κάμπριο απο κάποιον επαγγελματία εδώ στην Ελλάδα;Ευχαριστω εκ των προτέρων.
-
Από περιέργεια, για τι αυτοκίνητο μιλάμε;
-
Παλιότερα είχα δει.
Νομίζω Νίβα και Σεϊτσέντο, αλλά ίσως να ήταν κι άλλα...Δε θυμάμαι περισσότερα, πλην του ότι 90% ήταν σε έκθεση αυτοκινήτου...
Πάνε χαλαρά 10-15 χρόνια... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Παλιότερα είχα δει.
Νομίζω Νίβα και Σεϊτσέντο, αλλά ίσως να ήταν κι άλλα...επίσης παλιοί Σκαραβαίοι και Austin Mini.
-
Το 'καλύτερο': Punto GT Cabrio
-
Και Suzuki Swift.
-
Cinquecento εχει βγει καμπριο. οπως και swift. punto gt cabrio δεν υπαρχει...αλλα μπορει να ηταν punto cabrio gt ειναι πιο ευκολο βλεπεις να αλλαξεις μοτερ παρα να κανεις μετατροπη στο αμαξωμα.
απ οτι ξερω παλια υπηρχαν τετοιες μετατροπες οι οποιες νομιζω κανανε targa ΒΜW 3 Ε30 αλλα με αυτηστους κανονισμους ασφαλειας κτλ.
τωτα νομιζω πλεον δεν υπαρχει
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
Cinquecento εχει βγει καμπριο. οπως και swift. punto gt cabrio δεν υπαρχει...αλλα μπορει να ηταν punto cabrio gt ειναι πιο ευκολο βλεπεις να αλλαξεις μοτερ παρα να κανεις μετατροπη στο αμαξωμα.απ οτι ξερω παλια υπηρχαν τετοιες μετατροπες οι οποιες νομιζω κανανε targa ΒΜW 3 Ε30 αλλα με αυτηστους κανονισμους ασφαλειας κτλ.
τωτα νομιζω πλεον δεν υπαρχει
Βαγγελη υπήρχε Ε30 targa.
Αυτο που δεν υπήρχε και ειδα προσφατα σε εκθεση ήταν E36 targa -
Το αυτοκίνητο μετά από μια τέτοια επέμβαση δεν θα έχει ακαμψία...τσίχλας (μασημένης μάλιστα) ;;;
Δε φαντάζομαι να μπορεί κάποιος ιδιώτης να μπορεί να προσθέσει τις κατάλληλες ενισχύσεις, ώστε το αυτοκίνητο να είναι επαρκώς ασφαλές...
-
Cinque και swift ηταν κυριως Ελληνικες μετατροπες σε κλειστα μοντελα και κυριως για εταιριες ενοικιασεων στα νησια. Απο ακαμψια ομως ηταν αστα να πανε.
-
Με... ρόλ κέιτζ μέχρι και καλύτερη ακαμψία μπορεί να έχει.
Τώρα τί γίνεται στα αλήθεια δεν ξέρω... Πολύ φοβάμαι πως μάλλον είναι ανεπαρκές...Παρατήρηση:
Το Σουίφτ έβγαινε κάμπριο από το εργοστάσιο, εννοείτε πως κάποιος πήρε το χάτσμπακ και το μαχαίρωσε; Αλλιώς είναι εργοστασιακό!Για το Πούντο κάμπριο Τζι Τι το έχω ακούσει κι εγώ (χωρίς να το έχω δει), αλλά θεωρώ βέβαιο πως πρόκειται για μετατροπή κινητήρα στο κάμπριο και όχι μετατροπή αμαξώματος στο τζι τι.
-
νικο και βεβαια υπηρχε απλα στην ελλαδα γινοντουσαν μετατροπες απο κλειστες σε ταργκα
-
Μα καλά ξεχάσατε τις μετατροπές στα Skoda του Παραλληλοδρομίου;
-
Νομίζω ότι οι περισσότερες μετατροπές αφορούν αφαίρεση ενός μεγάλου κομματιού από το καπώ και την προσθήκη κουκούλας.
Το πλαίσιο φυσικά παρέμανε το ίδιο π.χ. Matiz toplessΓια full cabrio νομίζω ότι υπάρχουν ένα δύο καταστήματα που φτιάχνουν παλιούς σκαραβαίους.
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Μα καλά ξεχάσατε τις μετατροπές στα Skoda του Παραλληλοδρομίου;Ξεχνιούνται τέτοιες εμπειρίες;;;
-
Μία τέτοια μοντίφα του 'μαστρο-μήτσου' οδηγώ συχνά πυκνά με το κωδικό όνομα alto (works-R)
Πρόκειται για κονσερβοποίηση του suzuki alto '91 περίπου, με οξυγονοκοπή ουρανό και πίσω πόρτας. Πριτσίνομα τα 'κουμπιά' της κουκούλας στην πίσω πόρτα και tadaaa. Εχω και cabrio, πάμε μία βόλτα;
Σε μεγάλες λακούβες που οι 12άρηδες τροχοί μένουν μέσα για ώρα, παρατηρώ το πλαίσιο να στρεβλώνει χωρίς πλάκα!!! Αλλά είναι τέζα ελάφρωμα και πάει μπούνια!!!
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλων.
Όποιον ξέρει κάποιος έστω και για αφαίρεση μεγάλου μέρους του ουρανού όπως είπε ενας φίλος μπορεί κάποιος να μου στείλει p.m. για επαγγελματία που το κάνει για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. -
Συγγνωμη αλλα νομιζω οτι θα εισαι απλα τυχαιρος αν σε μια δυσκολη κατασταση βλ. τρακαρισμα ή μεγαλη λακουβα ενω στριβεις, δεν παθεις τα χειροτερα. Για εμενα μακρια απο αυτη την μετατροπη. Μονο καποιος πολυ ψαγμενος μηχανικος ισως να μπορουσε να την κανει σωστα στο συγκεκριμενο μοντελο για το οποιο ενδιαφερεσε, δηλαδη κανείς...
Μετατροπή κανονικού αυτοκινήτου σε cabrio