-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Μεταξυ αλλων
Ο πρωθυπουργός ζήτησε:
- Από τους νέους να μην εγκαταλείπουν τη χώρα.
Σε αντίθεση με τους νέους που του ζητουν να εγκαταλείψει ΑΜΕΣΑ την χώρα
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Μεταξυ αλλωνΟ πρωθυπουργός ζήτησε:
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μεταξυ αλλων
Ο πρωθυπουργός ζήτησε:
Που πατε ρε παιδια,ποιος θα πληρωσει για το μπλοκακι,εισφορες και αλλα ωραια;
Περιμενει στην ουρα η γενια του πολυτεχνειου για εφαπαξάρες και συνταξάρες.φάγανε το καρότο και κοιτάζονται μεταξύ τους τώρα γιατί δεν δουλεύει το μαστίγιο...
-
Μου κάνει εντύπωση σε αυτό το τοπικ πόσο προβλέψιμη θεωρείτε οι περισσότεροι την πορεία κάποιου νέου εντός ή εκτός Ελλάδας. Εγώ στους περισσότερους φίλους/γνωστούς/συγγενείς συνομήλικους (50ρηδες) παρατηρώ μια πολύ χαλαρή σύνδεση τομέα σπουδών, χώρας διαμονής και επιπέδου εισοδήματος. ΟΚ, παραδέχομαι ότι δεν είμαι κολλητός με βιομηχανικούς εργάτες και οι περισσότεροι για τους οποίους μιλάω είναι απόφοιτοι τριτοβάθμιας και αρκετοί με περάσματα από εξωτερικό, αλλά βρίσκω ανεξήγητο να καταλήγουμε σε συμπεράσματα του τύπου 'με πτυχίο ειδικότητας χ θα ζήσεις μια ζωή με εισόδημα ψ1 στην Ελλάδα και με εισόδημα ψ2 στο εξωτερικό'.
Η ζωή γύρω μου ήταν και είναι γεμάτη από ανατροπές. Φυσικοί που πήραν πρόωρη σύνταξη σαν πιλότοι, φιλόλογοι που κάνουν καριέρα στη διαφήμιση, μουσικοί που είναι από καλλιτέχνες έως ψυχροί επιχειρηματίες, μηχανικοί που έγιναν δημόσιοι υπάλληλοι και άλλοι που έγιναν έμποροι, ναυτικοί που έκαναν καράβια ή βγήκαν στη στεριά σαν εστιάτορες ή τα έφαγαν στις γυναίκες, μετανάστες που έμειναν ή επέστρεψαν πλούσιοι ή μπατίρηδες, άνθρωποι που άλλαξαν δουλειά στα 35 και γύρισαν την ζωή τους προς το πλουσιότερο ή χφτωχότερο.