Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εγκέφαλος Αερόσακου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εγκέφαλος Αερόσακου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    213
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george-mavridis last edited by

      Καλησπέρα.

      Είναι δυνατόν η συνηθισμένη διαδικασία φόρτισης μπαταρίας με ηλεκτρόδια να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων στο αυτοκίνητο από το οποίο 'τραβάμε' ρεύμα?

      Κάποιος τεχνικός μου είπε πως λόγω αυτής της διαδικασίας έχουμε πτώση τάσης στην 'υγιή' μπαταρία και το γεγονός αυτό μπορεί να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων.

      Έχει κανείς εμπειρία (όχι απαραιτήτως κακή) από το συγκεκριμένο θέμα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        george-mavridis last edited by

        Καλησπέρα.

        Είναι δυνατόν η συνηθισμένη διαδικασία φόρτισης μπαταρίας με ηλεκτρόδια να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων στο αυτοκίνητο από το οποίο 'τραβάμε' ρεύμα?

        Κάποιος τεχνικός μου είπε πως λόγω αυτής της διαδικασίας έχουμε πτώση τάσης στην 'υγιή' μπαταρία και το γεγονός αυτό μπορεί να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων.

        Έχει κανείς εμπειρία (όχι απαραιτήτως κακή) από το συγκεκριμένο θέμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george-mavridis last edited by

          Καλησπέρα.

          Είναι δυνατόν η συνηθισμένη διαδικασία φόρτισης μπαταρίας με ηλεκτρόδια να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων στο αυτοκίνητο από το οποίο 'τραβάμε' ρεύμα?

          Κάποιος τεχνικός μου είπε πως λόγω αυτής της διαδικασίας έχουμε πτώση τάσης στην 'υγιή' μπαταρία και το γεγονός αυτό μπορεί να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων.

          Έχει κανείς εμπειρία (όχι απαραιτήτως κακή) από το συγκεκριμένο θέμα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Μια απο τις συχνες βλαβες οταν δημιουργουνται σπινθηρες στην ενωση καλωδιου και μπαταριας.Λεω συχνη γιατι το εχω ακουσει πολλες φορες.Το 'μαλλι' παντως παει ακριβα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Όλα τα ηλεκτρονικά στο αυτοκίνητο (ακόμα και το ραδιόφωνο) μπορεί να πάθουν ζημιά αν δουλέψουν με χαμηλή τάση. Πρέπει όμως να έχεις τεράστια (χοντρά) καλώδια για να πέσει τόσο πολύ η τάση στη μπαταρία του αυτοκινήτου που δίνει το ρεύμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                silencer51 last edited by

                Εγώ οταν χρειάστηκε να αλλάξω το αριστερό φλάς (πράγμα πολύ δύσκολο χωρίς να βγει... προφυλακτήρας , δεν υπάρχει καθόλου χώρος) πήγα σε ενα μάστορα και βγάλαμε την μπαταρία προσπαθώντας να κάνουμε χώρο για να το αλλάξουμε. Κάναμε 2-3 βάλε-βγάλε και στο τελευταίο δημιουργήθηκε χοντρός σπινθήρας. Παρ' όλα αυτά δεν προέκυψε κανένα πρόβλημα (και το Μεγκάν ειναι 'ηλεκτρονικό' αμάξι)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  puntofato last edited by

                  Ναι είναι και μπορεί να κάψει οτιδήποτε.Συνήθως βέβαια καίγεται στο αυτοκίνητο που έχει τη χαλασμένη μπαταρία περισσότερο δε όταν κάποιος έξυπνος κάνει τη μαγκιά να δοκιμάζει τα καλώδια βοηθείας βραχυκυκλώνοντάς τα.
                  Γενικά να μην είστε τόσο γεναιόδωροι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr