-
ναι το κατάλαβα και το διόρθωσα...
-
Δε ξέρω, δύσκολα θα το έπαιρνα.. Αμα σου αλλάξουν προληπτικά τον τουρμποκομπρέσσορα τότε ίσως
Άσπρο είναι; Και από ποια περιοχή αν επιτρέπεται ήταν τεστ ντραιβ ;
-
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
- Ισχύει ότι βγάλανε πρόβλημα στον συμπλέκτη και έκανα ανάσχεση?
**Ανακληση
**Στην Αμερικη εχει γινει, αφορα αμαξια που εχουν DSG7 και συγκεκριμενα Audi A3, TT Coupe/Roadster, VW Eos,Jetta Sedan/SportWagen. Το Scirocco δεν περιλαμβανεται στην ανακληση.
Παρ'ολα αυτα
Για τους κατοχους DSG 7 : Αναμενεται απο τις αντ/πιες οδηγια για την αναβαθμιση του λογισμικου του εγκεφαλου του κιβωτιου ταχυτητων , ωστε να μην ακουγεται ο ηχος που κανουν τα 7ταχυτα DSG οταν αφηνουμε το γκαζι με μικρη σχεση (2η-3η).
Μεινετε συντονισμενοι για νεοτερη ενημερωση.Η μονη ανακληση που εχει γινει μεχρι τωρα ειναι η RECALL 55E8 και αφορα την αντικατασταση των βιδων των αμορτισερ που στηριζουν το πορτ μπαγκαζ και απλα κανουν θορυβο.
-
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
13.000 και 14.000 χιλιάαδες όμως σε ένα μοντέλο με 15.000 χιλιόμετρα είναι δελεαστική πρόταση...Αν δεν εχει 'κρυφα' προβληματα, ναι...
Ελληνικο? Απο ποιον dealer?
Ηταν μηπως της Κosmocar, και προοριζοταν για τα δοκιμαστικα των περιοδικων?
Δωσε αν θες καποιες περισσοτερες πληροφοριες, μηπως και βρουμε
αν τυχον ειναι πχ ενα απο τα δοκιμαστικα συντακτων σε περιοδικα, μιας
και υπαρχει database αρκετων Ελληνικων περιοδικων... -
Παιδία δεν έχω παραπάνω πληροφορίες τώρα, δεν ξέρω θα περάσω να το δω από αυρίο και θα σας πω περισσότερα...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Παρ'ολα αυτα
Για τους κατοχους DSG 7 : Αναμενεται απο τις αντ/πιες οδηγια για την αναβαθμιση του λογισμικου του εγκεφαλου του κιβωτιου ταχυτητων , ωστε να μην ακουγεται ο ηχος που κανουν τα 7ταχυτα DSG οταν αφηνουμε το γκαζι με μικρη σχεση (2η-3η).
Μεινετε συντονισμενοι για νεοτερη ενημερωση.Η μονη ανακληση που εχει γινει μεχρι τωρα ειναι η RECALL 55E8 και αφορα την αντικατασταση των βιδων των αμορτισερ που στηριζουν το πορτ μπαγκαζ και απλα κανουν θορυβο.
το ειχε και ενας φιλος μου αυτο το προβλημα , αλλα απο οτι φαινεται δεν ειναι τιποτα μαλλον καποιοι ηταν υπερβολικοι (μιας και ετυχε να ακουσω κι εγω αυτους τους 'ηχους' ... δεν ηταν τιποτα και απορω πώς το παρατηρουσαν )
το κοιταξαν , το ξανακοιταξαν στο συνεργειο , αλλα το κιβωτιο δουλευει μια χαρα εδω και παρα πολυ καιρο (χλμ δε θυμαμαι καμια 20αρια χιλιαρικα σιγουρα) -
Εγώ φίλε μου έχω 31.500 χιλιόμετρα και δεν είχα μέχρι σήμερα το παραμικρό πρόβλημα,οχι μόνο στο σασμάν,γενικά μιλάω.
-
μα δεν ηταν τιποτα, τον αλλον τον ειχαν πιασει υστεριες θα διαβασε και στο ιντερνετ για προβληματα και καταλαβαινεις πώς πανε αυτα...
ευτυχως του περασε
φυσικα προβληματα μπορει να υπαρξουν , αλλα μην δημιουργουμε κι αλλα απο το μυαλο μας γιατι κι εγω εχω ψιλοπερασει αντιστοιχο 'αγχος'
-
Τελικά παέι και αυτό ήταν το 160 και όχι το 122 και εγω θέλω το 122. Γενικά πάντως δεν κυκλοφορούν και πολλά 122άρια...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eνα συντομο test απο το Γερμανικο Motorvision, για το
Scirocco 1.4 ΤSI 160...ωραιο βιντεο γρηγορη
-
Ο χρήστης mamias έγραψε:
Eνα συντομο test απο το Γερμανικο Motorvision, για το
Scirocco 1.4 ΤSI 160...ωραιο βιντεο γρηγορη
Σ' ευχαριστω Τελικα μαλλον υπο (σωστη ) πιεση μπορει να ειναι
και συμμετοχικο... -
ρε συ, σε κλειστη, με μεταφορα βαρους και αφημα γκαζιου, ακομη και Οπελ υπερστρεφει
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ρε συ, σε κλειστη, με μεταφορα βαρους και αφημα γκαζιου, ακομη και Οπελ υπερστρεφειέχει και σήκωμα πίσω τροχού?
(βλέπε ~2:30 στο παραπάνω video)όσο κι αν θέλουμε να το 'μειώσουμε', το τσιρότο είναι αρκετά καλά στημένο.Ένα τετρακίνητο λείπει για να 'σβήσει' τον ανταγωνισμό από το χάρτη (εντάξει...είμαι λίγο υπερβολικός )
-
αναλογα τι θες
στη πιστα με βαση αυτα που εχουμε δει (golf R, s3) θα του εριχνε τις επιδοσειςαλλωστε υπαρχει και το tts
σε πολυ προσιτη τιμη
(το οποιο tt με μια γρηγορη ματια που εριξα δεν κανει καλυτερους χρονος σε πιστα απο το τσιροτο, τα ιδια πανε )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σε πολυ προσιτη τιμημόλις μισό σπίτι ή όσο μία γκαρσονιέρα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σ' ευχαριστω Τελικα μαλλον υπο (σωστη ) πιεση μπορει να ειναι
και συμμετοχικο...Υπο σωστή, ή μάλον κατάλληλη πίεση, τα πάντα μπορούν να φαίνονται συμμετοχικά...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ρε συ, σε κλειστη, με μεταφορα βαρους και αφημα γκαζιου, ακομη και Οπελ υπερστρεφειΥποννοεις κατι?
Το δικο μου opel παντως, ανα πασα στιγμη, μπορεις και να το 'διπλωσεις' πολυ ωραια αν θες...
Το θεμα ειναι οτι το rocco ειναι στημενο για να εχει ελαφρια υποστροφη στα 'παρα πολλα' και γενικοτερα για να οδηγειται με γραμμες.
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει πιο 'ζωντανο'. Απλα εκει που φτανει υπο αρκετη πιεση να σου δειξει και να αισθανθεις οτι πραγματι ειναι συμμετοχικο, με αλλο αυτοκινητο
παρομοιας κατηγοριας-ιπποδυναμης απλα ή θα ειχες βγει εκτος πορειας, ή δεν θα μπορουσες να ακολουθησεις τετοιυς ρυθμους...
Αυτο ομως επειδη καποιοι δεν το εχουν αντιληφθει ή καταφερει, θεωρουν οτι
ειναι 'βαρετο' και μη συμμετοχικο'. Ισως σε σχεση με αλλα παρομοιας δυναμης, ναι επειδη η 'συμμετοχικοτητα' του , αρχιζει εκει που στα αλλα χανεται ο ελεγχος εντελως... -
γρηγορη μπορει να ειμαι κουλος, αλλα το δικο σου οπελ ειναι απο τα πιο υποστροφικα αυτοκινητα που ειχα ποτε
απο μουτρα αλλο τιποτα
τα νεα γκολφοειδη μου φαινονται s2000 μπροστα του
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι το rocco ειναι στημενο για να εχει ελαφρια υποστροφη στα 'παρα πολλα' και γενικοτερα για να οδηγειται με γραμμες.
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει πιο 'ζωντανο'. Απλα εκει που φτανει υπο αρκετη πιεση να σου δειξει και να αισθανθεις οτι πραγματι ειναι συμμετοχικο, με αλλο αυτοκινητο
παρομοιας κατηγοριας-ιπποδυναμης απλα ή θα ειχες βγει εκτος πορειας, ή δεν θα μπορουσες να ακολουθησεις τετοιυς ρυθμους...
Αυτο ομως επειδη καποιοι δεν το εχουν αντιληφθει ή καταφερει, θεωρουν οτι
ειναι 'βαρετο' και μη συμμετοχικο'. Ισως σε σχεση με αλλα παρομοιας δυναμης, ναι επειδη η 'συμμετοχικοτητα' του , αρχιζει εκει που στα αλλα χανεται ο ελεγχος εντελως...Εσύ έχεις βαλθεί να βγάλεις το ρόκκο σπιρτόζικο και όσους υποστηρίζουν το αντίθετο, εμμέσως πλήν σαφώς, κουλούς...
Αν θέλεις, μπορείς να διασκεδάσεις με οτιδήποτε κινείται σε 4 τροχούς... δεν χρειάζεται να είσαι κανένα τιμόνι για να το καταφέρεις... ένας Ελληνικός δρόμος και λίγη δόση τρέλας (ή βλακείας ανάλογα την περίσταση) αρκούν για να ξεπεράσεις τα όρια οποιουδήποτε scirocco και να κάνεις πάρτυ μέσα...
Πρέπει να διαχωρίσεις όμως στο μυαλό σου τη συμμετοχικότητα και την επικοινωνία η οποία υπάρχει πολύ πριν τα όρια, με τους νόμους της φυσικής και τον βιασμό πτώματος...
-
Ή απλά μπροστά στο βέκτρα το σιρόκο είναι ο ορισμός του συμμετοχικού.
VW Scirocco