-
Είναι καλή τιμή ή με κλέβουν?
Ευχαριστώ.
-
Είναι καλή τιμή ή με κλέβουν?
Ευχαριστώ.
-
Είναι καλή τιμή ή με κλέβουν?
Ευχαριστώ.
-
Σαν πολλά μου φαίνονται. Μήπως να ψάξεις καλύτερα σε άλλα λαστιχάδικα;
Τα 185/60 14 πρέπει να τα είχα βάλει με 240-250 νομίζω...δεν κοιτάς και αυτά; Δεν αλλάζει πολύ το πάτημα...
-
Παιδιά δεν ξέρω αν αληθεύει αλλά ένας λαστιχάς μου είπε ότι παράγοντας στην τιμή είναι και κατα πόσο κυκλοφοράει ευρέως η συγκεκριμένη διάσταση.
-
Σίγουρα παίζει ρόλο. Και τα 175/65 νομίζω ότι είναι πιο σπάνια από τα 185/60. Αλλά γιατί σώνει και καλά 175/65; Πες τι αυτοκίνητο έχεις, όλο και κάποιος θα μπορεί να σε βοηθήσει...
-
Τα μισά νούμερα (65,55,45) είναι ακριβότερα από τα ολόκληρα (70,60,50) γιατί τα τελευταία παράγονται σε μεγαλύτερη ποσοστητα. Γιατί δε βάζεισ 185/60? Καλά όσο να αφορά τα energy δεν θα τα έβαζα ακόμη και αν ήταν 225 πλάτος
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σίγουρα παίζει ρόλο. Και τα 175/65 νομίζω ότι είναι πιο σπάνια από τα 185/60. Αλλά γιατί σώνει και καλά 175/65; Πες τι αυτοκίνητο έχεις, όλο και κάποιος θα μπορεί να σε βοηθήσει...Ένα C3 1.4, από το εργοστάσιο είχε 165/70 R14 και λέω να περάσω σε μία διάσταση παραπάνο χωρίς όμως να χαμηλώσει το προφίλ, έτσι επιλέγω 175/65 R14. Δεν πιστεύω η διάσταση 175/65 να είναι τόσο σπάνια, την έχω δει σε αρκετά μικρά αμάξια.
Θα ήθελα πάντως να μου απαντήσετε σε ό,τι αφορά στην τιμή των 270 ευρώ για τα ελαστικά. Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σίγουρα παίζει ρόλο. Και τα 175/65 νομίζω ότι είναι πιο σπάνια από τα 185/60. Αλλά γιατί σώνει και καλά 175/65; Πες τι αυτοκίνητο έχεις, όλο και κάποιος θα μπορεί να σε βοηθήσει...Ένα C3 1.4, από το εργοστάσιο είχε 165/70 R14 και λέω να περάσω σε μία διάσταση παραπάνω χωρίς όμως να χαμηλώσει το προφίλ, έτσι επιλέγω 175/65 R14. Δεν πιστεύω η διάσταση 175/65 να είναι τόσο σπάνια, την έχω δει σε αρκετά μικρά αμάξια.
Θα ήθελα πάντως να μου απαντήσετε σε ό,τι αφορά στην τιμή των 270 ευρώ για τα ελαστικά. Ευχαριστώ. -
Η τιμή είναι νορμάλ αλλά τα Energy είναι απο τα χειρότερα λάστιχα της κατηγορίας. Θα σου πρότεινα να βάλεις τα Bridgestone B330 EVO στην ίδια διάσταση. Καί φτηνότερα (γύρω στα 220 ευρώ) και καλύτερα κρατήματα.
Γενικά αποφύγετε λάστιχα που διαφημίζονται για την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ή την μεγάλη αντοχή στο χρόνο. Καλό κράτημα και χαμηλή κατανάλωση/μεγάλη αντοχή δεν συμβαδίζουν, επομένως το ένα θυσιάζεται για χάρη του άλλου
-
Τα energy δεν είναι σπορτίβ ελαστικά, είναι ήσυχα και κάνουν καλό ταξίδι. Υποτίθεται ότι έχουν καλό φρενάρισμα στο στεγνό και στο βρεγμένο για τη κατηγορία τους. Δεν παίρνεις αυτό το λάστιχο για την αίσθηση που έχει στις στροφές και τα κρατήματα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα energy δεν είναι σπορτίβ ελαστικά, είναι ήσυχα και κάνουν καλό ταξίδι. Υποτίθεται ότι έχουν καλό φρενάρισμα στο στεγνό και στο βρεγμένο για τη κατηγορία τους. Δεν παίρνεις αυτό το λάστιχο για την αίσθηση που έχει στις στροφές και τα κρατήματα.Συμφωνώ, αλλά παρόλα αυτά για την κατηγορία του είναι καλό ελαστικό.
-
Ο χρήστης nikos.g έγραψε:
Δεν πιστεύω η διάσταση 175/65 να είναι τόσο σπάνια, την έχω δει σε αρκετά μικρά αμάξια.
Θα ήθελα πάντως να μου απαντήσετε σε ό,τι αφορά στην τιμή των 270 ευρώ για τα ελαστικά. Ευχαριστώ.Προ 6-ετίας περίπου είχαμε βάλει Michelin Energy XT1 αν δεν κάνω λάθος στον τύπο του ελαστικού σε διάσταση 175/65-14 σε Renault 19 με 100000 δρχ (~300 ευρώ δηλαδή). Λογικά λοιπόν η τιμή είναι φυσιολογική και δε σε κλέβουν. Απλά, απ' ότι φαίνεται, όπως και τα ελαστικά με τα 55άρια προφίλ, έτσι και οι τιμές και της συγκεκριμένης διάστασης είναι λιγάκι τσιμπημένες.
Άποψή μου είναι ότι αν τα χωράει η ζάντα σου θα έπρεπε να οδηγηθείς στα 185/60-14 τα οποία είναι ιδιαίτερα πιο φτηνά. Την αλλαγή αυτή την είχαμε κάνει σε μια Toyota Corolla Sedan 1.3 και το αυτοκίνητο χωρίς να χάσει σε επιδόσεις παρουσίασε αισθητή βελτιώση στην πρόσφυσή του και ιδιαίτερα στο φρενάρισμά του.
Ταυτόχρονα η μείωση της διαμέτρου του ελαστικού είναι μέσα στα αποδεκτά όρια (+-3%)
165/70-14 -> 586,6
175/65-14 -> 582,6 (-0,68% από την εργοστασιακή διάσταση)
185/60-14 -> 577,6 (-1,53% από την εργοστασιακή διάσταση)Άποψή μου είναι πάντως ότι τα Michelin Energy δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από ησυχία στην κύλιση. Από κει και πέρα και ακριβά είναι και γενικά υπάρχουν πολύ καλύτερα λάστιχα στον τομέα του φρεναρίσματος και της πρόσφυσης (ελκτικής και πλευρικής).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Υποτίθεται ότι έχουν καλό φρενάρισμα στο στεγνό και στο βρεγμένο για τη κατηγορία τους.Για το στεγνό θα συμφωνήσω απλά και μόνο γιατί είπες υποτίθεται !!!
Για το βρέγμενο ούτε με το υποτίθεται δεν θα συμφωνήσω!!! Την είχα πατήσει αρκετές φορές ενώ μία φίλη μου είχε σπάσει το yaris της μια φορά εξαιτίας τους (τουλάχιστο έτσι πιστεύουμε στην παρέα) -
185 65 14 Michelin Energy E3B 240 ευρω πριν κανα 8 μηνο
175 70 13 Μichelin Energy E3B 220 ευρώ το Δεκέμβριο του '04Οι παραπάνω τιμές στον Καλογρίτσα όπου εβαλα τα λαστιχα στο ξαντια και στο κόρσα. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ζυγοσταθμιση και μετρηση αμορτισερ και φρενων.
Αν θεωρείται διαφημιση ας σβηστει.
-
Δέν έχω προσωπική εμπειρία απο Energy, αλλά έχω ακούσει πολλά παράπονα απο πελάτες για το κακό τους κράτημα.
Όπως είπα και πιο πρίν, ελαστικά που το κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου δέν έχουν καλή πρόσφυση. Αυτό μάλλον δεν δημιουργεί προβλήματα σε άλλες χώρες της ευρώπης, οπου η άσφαλτος είναι σαν σμυριδόπανο, αλλά στην Ελλάδα με την άσφαλτο καθρέφτη θέλεις λάστιχο με όσο το δυνατόν καλύτερη πρόσφυση.
-
Αυτα ή κατι πολυ παραπλήσια νομιζω φορουσε το Megane μου. Αν το ψαξεις πολυ ισως να τα βρεις 50-60 ευρω φθηνοτερα. Σε καμμια περιπτωση μην τα βαζεις σε χωμα γιατι τους κανει πολυ κακο.
-
Παιδιά η MIchelin είναι από τις πρώτες εταιρίες που έκανα αυξήσεις λόγω της ανόδου του πετρελαίου και οι άλλες εταιρίες θα ακολουθήσουν σύντομα. Πάντως και εμένα γνώμη μου είναι να κοιτάξεις για άλλα ελαστικά από τα energy
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
Παιδιά η MIchelin είναι από τις πρώτες εταιρίες που έκανα αυξήσεις λόγω της ανόδου του πετρελαίου και οι άλλες εταιρίες θα ακολουθήσουν σύντομα. Πάντως και εμένα γνώμη μου είναι να κοιτάξεις για άλλα ελαστικά από τα energyΠοια άλλα ελαστικά θα μπορούσα να δω? Τα energy μου αρεσουν γιατι κολάνε πολύ με τον «χαρακτήρα» του αυτοκινήτου (C3 1.4). Έχω κάνει 45.000km και η απόδοσή τους δεν έχει πέσει σχεδόν καθόλου. Μου αρέσει που αντιδρούν στο βρεγμένο με τον ίδιο χαρακτήρα όπως και στο στεγνό. Εκεί που έχω δει πραγματικά να γλειστράνε πολύ είναι σε άσφαλτο γιαλί και μάλιστα καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες. Σε όλες τις άλλες συνθήκες είμαι ευχαριστημένος.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι με το εάν μείνουμε ευχαριστημένοι με ένα ελαστικό, έχει σημασία ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου, αλλά και ο χαρακτήρας οδήγησής μας. -
Από τα δικά μου Energy (205/55-16') είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Εάν δεν γνωρίζετε τον σκοπό της χρήσης τους μην τα βάζετε. Δεν είναι ελαστικό επιδοσέων.
270 ευρώ για michelin energy 175/65 R14 ?