Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν μπορώ να επιλέξω ανάμεσα σε τόσα αμάξια
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Δεν μπορώ να επιλέξω ανάμεσα σε τόσα αμάξια
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 22
    • 23
    • 17 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    447
    316
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      unhackable last edited by

      Με 60 άλογα στην Υλίκη και 4 άτομα δεν μπορούσες να πας πάνω από 120...τί με αυτό?

      Τίποτε με αυτό, απλά επαναλαμβάνω δεν αισθανόμουν ασφαλής επειδή
      δεν είχα την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να επιταχύνω ΑΝ ΧΡΕΙΑZΌΤΑΝ

      Εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα με διπλάσια ιπποδύναμη.

      Και διπλάσιο βάρος ....

      Κατά τα άλλα χαίρεται κάθε μέρα τις αρετές του αυτοκινήτου (το αθόρυβο και εργονομικό εσωτερικό, τα καλά χειριστήρια-από το τιμόνι έως το συμπλέκτη-, τα χαμηλά τέλη-ασφάλειες, την παθητική ασφάλεια κλπ.)

      Που δεν διαθέτουν άλλα αμάξια παρα μόνο αυτά με την προπέλα μπροστά
      Ελεος ...

      Κάποιους ξέρεις δεν τους απασχολεί να πάνε 15 λεπτά νωρίτερα στη Θεσσαλονίκη ούτε το να κάτσουν 10 λεπτά πίσω από ένα λεωφορείο.

      Ούτε εμένα. Με απασχολεί αν πάω με ασφάλεια και ό όρος ασφάλεια
      περιλαμβάνει και την ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ, έννοια που εσύ ή απλά υποτιμάς
      ή εντελώς αγνοείς.

      Τι έκτακτο θα μπορούσε να συμβεί που θα απαιτούσε να πας με 120+?
      Εχουμε πει και αλλού, η ασφαλής προσπέραση θέλει μυαλό και όχι
      δύναμη.

      You said it all !!!!
      I rest my case ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Μια προσπέραση που θα χρειαστεί 120+ δεν είναι έκτακτο γεγονός αλλά προγραμματισμένο.
        Έκτακτο ήταν στην περίπτωση του τυπά με την Enzo που προσπερνώντας λεωφορείο (ή κάτι τέτοιο) έκανε μετωπική με αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα (γιατί τη μαλακία δεν τη σώζει ούτε η Εnzo).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
          Μια προσπέραση που θα χρειαστεί 120+ δεν είναι έκτακτο γεγονός αλλά προγραμματισμένο.
          Έκτακτο ήταν στην περίπτωση του τυπά με την Enzo που προσπερνώντας λεωφορείο (ή κάτι τέτοιο) έκανε μετωπική με αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα (γιατί τη μαλακία δεν τη σώζει ούτε η Εnzo).

          Να σε ενημερώσω ότι για απλή προσπέραση (δρόμος διπλής κυκλοφορίας) λεωφορείου που πάει με ~90, αν ΔΕΝ ξεπεράσεις τα 120-130 πάνω στην προσπέραση, είσαι ΧΑΡΟΣ.-

          Και μια ερώτηση: με το αυτοκίνητο που οδηγείς, τι σχέση στο κιβώτιο θα επέλεγες για μια τέτοια προσπέραση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gfon last edited by

            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
            Μια προσπέραση που θα χρειαστεί 120+ δεν είναι έκτακτο γεγονός αλλά προγραμματισμένο.
            Έκτακτο ήταν στην περίπτωση του τυπά με την Enzo που προσπερνώντας λεωφορείο (ή κάτι τέτοιο) έκανε μετωπική με αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα (γιατί τη μαλακία δεν τη σώζει ούτε η Εnzo).

            Νικολα δεν ειναι παντα ετσι......

            Οταν κινησαι σε μεγαλους ανοιχτους δρομους με 2 και 3 λωριδες οντως τα περισσοτερα αλογα τα θες σε μεγαλο βαθμο για ταχυτητες πανω απο το μεσο ορο, αλλα αν κινησαι σε δρομους οπως πχ Αντιριο -Γιαννενα ειναι θεμα ασφαλειας η επιπλεον ιπποδυναμη.
            Σε αυτο το δρομο νταλικες κινουνται με 50-60 χλμ με μεγαλη ροη στο αντιθετο ρευμα ...αν δεν εχεις περισσια δυναμη απλα δεν προσπερνας και κανεις ενα κομματι 200 χλμ 3 ωρες και βαλε.

            Αυτο το κομματι το εκανα με ενα 1400 αρι και απελπιζομουν ....επομενως οταν ηθελα να αλλαξω αμαξι , αν και ειχα εσωκομματικο πολεμο, πηρα οσο περισσοτερα κυβικα μπορουσα και σε πληρηφορω οτι και αυτοι που ειχαν αντιρησεις πλεον βλεπουν την διαφορα ενεργητικης ασφαλειας που εχω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              medos last edited by

              Χανετε το χρονο σας μου φαινεται......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • U
                unhackable last edited by

                Μια προσπέραση που θα χρειαστεί 120+ δεν είναι έκτακτο γεγονός αλλά προγραμματισμένο.
                Έκτακτο ήταν στην περίπτωση του τυπά με την Enzo που προσπερνώντας λεωφορείο (ή κάτι τέτοιο) έκανε μετωπική με αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα (γιατί τη μαλακία δεν τη σώζει ούτε η Εnzo).

                Και μετά εγώ είμαι ο υπερβολικός ?!?!?
                Προτιμώ να είμαι υπερβολικός παρά ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ...

                Σορρυ Νικολας, πιστεύω ότι δεν μπορώ να βρω κανένα επιχείρημα
                για να σε πείσω για το αντίθετο από αυτό που λες. Για αυτό είπα ότι
                i rest my case ...

                Προσωπικά το επόμενο μου αυτοκίνητο θα αγοραστεί ΜΟΝΟ όταν
                διαθέτω το απαραίτητα χρήματα για να μπορώ να επιλέξω αυτό που
                θα μου δίνει ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να κανω την προσπέραση ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ
                και ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ (δηλαδή όχι επιταχύνοντας από τα 80 στα 82 και οχι
                ολοκληρόνωντας τη μετά απο 10 λεπτά)

                Και πάλι ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Νικολα δεν ειναι παντα ετσι......

                  Οταν κινησαι σε μεγαλους ανοιχτους δρομους με 2 και 3 λωριδες οντως τα περισσοτερα αλογα τα θες σε μεγαλο βαθμο για ταχυτητες πανω απο το μεσο ορο, αλλα αν κινησαι σε δρομους οπως πχ Αντιριο -Γιαννενα ειναι θεμα ασφαλειας η επιπλεον ιπποδυναμη.
                  Σε αυτο το δρομο νταλικες κινουνται με 50-60 χλμ με μεγαλη ροη στο αντιθετο ρευμα ...αν δεν εχεις περισσια δυναμη απλα δεν προσπερνας και κανεις ενα κομματι 200 χλμ 3 ωρες και βαλε.

                  Αυτο το κομματι το εκανα με ενα 1400 αρι και απελπιζομουν ....επομενως οταν ηθελα να αλλαξω αμαξι , αν και ειχα εσωκομματικο πολεμο, πηρα οσο περισσοτερα κυβικα μπορουσα και σε πληρηφορω οτι και αυτοι που ειχαν αντιρησεις πλεον βλεπουν την διαφορα ενεργητικης ασφαλειας που εχω.

                  Ok... για αυτό λέμε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις κάθεσαι στα αυγά σου (και διαρκεί περισσότερο η διαδρομή) Κάποιους δεν τους ενοχλεί αυτό (τη μητέρα μου ας πούμε) και για αυτούς είναι η 316.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • U
                    unhackable last edited by

                    Τζάμπα χάνουμε το χρόνο μας, όντως

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                      Και μια ερώτηση: με το αυτοκίνητο που οδηγείς, τι σχέση στο κιβώτιο θα επέλεγες για μια τέτοια προσπέραση?

                      Με πέμπτη φυσικά (μην καίμε και βενζίνα) και προσπερνάμε με 90,0005 χαω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • U
                        unhackable last edited by

                        Δηλαδή τώρα ρε Νικόλα να σε ρωτήσω, όταν εσύ κάθεσαι πίσω απο την
                        νταλίκα (και δεν βλέπεις τι γίνεται από απέναντι) εσύ αισθάνεσαι ασφαλής ?!?

                        Αν ναι τότε ναι χάνουμε το χρόνο μας ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                          Και μια ερώτηση: με το αυτοκίνητο που οδηγείς, τι σχέση στο κιβώτιο θα επέλεγες για μια τέτοια προσπέραση?

                          Με πέμπτη φυσικά (μην καίμε και βενζίνα) και προσπερνάμε με 90,0005 χαω.

                          Αχαχαχαχα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
                            Δηλαδή τώρα ρε Νικόλα να σε ρωτήσω, όταν εσύ κάθεσαι πίσω απο την
                            νταλίκα (και δεν βλέπεις τι γίνεται από απέναντι) εσύ αισθάνεσαι ασφαλής ?!?

                            Αν ναι τότε ναι χάνουμε το χρόνο μας ....

                            Κάθομαι από πίσω και δεξιά, και περιμένω την ευθεία...όσο χρειαστεί.

                            Ή τουλάχιστον αυτό θα έπρεπε να κάνω, το κάνει πάντως η μητέρα μου, και για αυτήν είναι η 316.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • U
                              unhackable last edited by

                              Πίσω και δεξιά .....
                              Δηλαδή όντως δεν βλέπεις τίποτα ....

                              Τί άλλο να πώ ...

                              Πάντως αν δείς και σε κράζουνε πολλοί τουλάχιστον προβληματίσου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cavallino last edited by

                                Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                Δηλαδή τώρα ρε Νικόλα να σε ρωτήσω, όταν εσύ κάθεσαι πίσω απο την
                                νταλίκα (και δεν βλέπεις τι γίνεται από απέναντι) εσύ αισθάνεσαι ασφαλής ?!?

                                Αν ναι τότε ναι χάνουμε το χρόνο μας ....

                                Κάθομαι από πίσω και δεξιά, και περιμένω την ευθεία...όσο χρειαστεί.

                                Ή τουλάχιστον αυτό θα έπρεπε να κάνω, το κάνει πάντως η μητέρα μου, και για αυτήν είναι η 316.

                                Παράλληλα έχεις προνοήσει να αφήσεις χώρο να περάσει κάποιος από την ουρά των δύο χιλιομέτρων που έχει σχηματιστεί πίσω; Έστω κι αν περάσει σε κάποιο σημείο που εσύ δεν θεωρείς αρκετά μεγάλη ευθεία;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • U
                                  unhackable last edited by

                                  Σε παρακαλώ μην βρίζεις ....
                                  Θα παρεξηγηθούν κάποιων οι μανάδες (που έτσι μάθαν, έτσι ξέρουν, έτσι κάνουνε)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Γι' αυτό όποιος είναι συνειδητοποιημένος οδηγός αφήνει μερικά μέτρα από τον μπροστινό του και κάνει νόημα στους πίσω να τον περάσουν. Δεν είναι ντροπή, είναι αρχοντιά. Χώρια που εισπράττεις ευχαριστίες αντί για μούτζες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      medos last edited by

                                      Το ξαναλεω

                                      ΧΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΑΣ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                        Παράλληλα έχεις προνοήσει να αφήσεις χώρο να περάσει κάποιος από την ουρά των δύο χιλιομέτρων που έχει σχηματιστεί πίσω; Έστω κι αν περάσει σε κάποιο σημείο που εσύ δεν θεωρείς αρκετά μεγάλη ευθεία;

                                        Προφανώς... ούτως ή άλλως ποτέ δεν κολλάς στον μπροστινό σου

                                        ...ή μήπως κολλάς για να είσαι έτοιμος να 'πυροβολήσεις'?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cavallino last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                          Παράλληλα έχεις προνοήσει να αφήσεις χώρο να περάσει κάποιος από την ουρά των δύο χιλιομέτρων που έχει σχηματιστεί πίσω; Έστω κι αν περάσει σε κάποιο σημείο που εσύ δεν θεωρείς αρκετά μεγάλη ευθεία;

                                          Προφανώς... ούτως ή άλλως ποτέ δεν κολλάς στον μπροστινό σου

                                          ...ή μήπως κολλάς για να είσαι έτοιμος να 'πυροβολήσεις'?

                                          Φυσικά δεν κολλάω. Άμα κολλήσω δεν θα πυροβολήσω τόσο γρήγορα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            medos last edited by

                                            ο Ectel που πηγε?

                                            Τσακωνεστε με τον Νικολα τωρα?

                                            Ectel εμφανισου...ριξε ενα ποσταρισμα .....κι εξαφανισου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 17 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr