Με 60 άλογα στην Υλίκη και 4 άτομα δεν μπορούσες να πας πάνω από 120...τί με αυτό?
Τίποτε με αυτό, απλά επαναλαμβάνω δεν αισθανόμουν ασφαλής επειδή
δεν είχα την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να επιταχύνω ΑΝ ΧΡΕΙΑZΌΤΑΝ
Εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα με διπλάσια ιπποδύναμη.
Και διπλάσιο βάρος ....
Κατά τα άλλα χαίρεται κάθε μέρα τις αρετές του αυτοκινήτου (το αθόρυβο και εργονομικό εσωτερικό, τα καλά χειριστήρια-από το τιμόνι έως το συμπλέκτη-, τα χαμηλά τέλη-ασφάλειες, την παθητική ασφάλεια κλπ.)
Που δεν διαθέτουν άλλα αμάξια παρα μόνο αυτά με την προπέλα μπροστά
Ελεος ...
Κάποιους ξέρεις δεν τους απασχολεί να πάνε 15 λεπτά νωρίτερα στη Θεσσαλονίκη ούτε το να κάτσουν 10 λεπτά πίσω από ένα λεωφορείο.
Ούτε εμένα. Με απασχολεί αν πάω με ασφάλεια και ό όρος ασφάλεια
περιλαμβάνει και την ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ, έννοια που εσύ ή απλά υποτιμάς
ή εντελώς αγνοείς.
Τι έκτακτο θα μπορούσε να συμβεί που θα απαιτούσε να πας με 120+?
Εχουμε πει και αλλού, η ασφαλής προσπέραση θέλει μυαλό και όχι
δύναμη.
You said it all !!!!
I rest my case ....