-
Είχα μία Lancia Musa για δύο εβδομάδες. Με λίγα λόγια το αμάξι το έδωσα πίσω με το ζόρι προχτές!! Ήταν η πλούσια έκδοση με την ηλιοροφή. Η ποιότητα κατασκευής ήταν καλύτερη από της GT. Ειλικρινά μόλις το πήρα το κοίταζα περίεργα αλλά όταν ήρθε η ώρα να το δώσω δεν μου έκανε καρδιά να την παραδώσω.
Στα θετικά:
Τιμόνι
Χώρους χώρους χώρους
Φινιρισμα,
Ποιότητα υλικών
Κινητήρας (Τον 1,4 είχε)
Ανεση
Ευκολία μέσα στην πόλη.Στα αρνητικά
Οι καθρέπτες (δεν με βόλευαν με τίποτα. Αλλά μάλλον λόγω του μεγέθους μου) -
Ωραίο το Musa τελικά (μέσα, γιατί έξω... όπως τα περισσότερα πολυμορφικά δηλαδή). Πως πάνε αυτού του τύπου τα οχήματα στις στροφές; Δεν μιλάμε για σπορ οδήγηση, μήπως όμως λόγω του ύψους τους παραγέρνουν; Είναι σταθερά όταν πας με καμιά 100άρα+ χλμ;
-
MUSA απο μενα λογω εμφανισης ξεχωριστης και εχει φορεθει και λιγοτερο στο δρομο
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ωραίο το Musa τελικά (μέσα, γιατί έξω... όπως τα περισσότερα πολυμορφικά δηλαδή). Πως πάνε αυτού του τύπου τα οχήματα στις στροφές; Δεν μιλάμε για σπορ οδήγηση, μήπως όμως λόγω του ύψους τους παραγέρνουν; Είναι σταθερά όταν πας με καμιά 100άρα+ χλμ;Εγώ εθνική έπιανα 140-160 καιήταν μία χαρά.
-
Μusa με αυτό όμορφο καφέ δέρμα στο εσωτερικό...είναι αμαρτία!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ωραίο το Musa τελικά (μέσα, γιατί έξω... όπως τα περισσότερα πολυμορφικά δηλαδή). Πως πάνε αυτού του τύπου τα οχήματα στις στροφές; Δεν μιλάμε για σπορ οδήγηση, μήπως όμως λόγω του ύψους τους παραγέρνουν; Είναι σταθερά όταν πας με καμιά 100άρα+ χλμ;Όλα τους (Idea/Musa, Modus, Megane Scenic, Xsara Picasso) στρίβουν αξιοπρεπέστατα, χωρίς ανόητες αντιδράσεις και χωρίς παρατράγουδα.
-
Το mUsa .ΑΠΛΑ ΧΛΙΔΑΤΟ
-
εεε ρεεεε τι σου κανει ενα δερματακι, μια ηλιοροφα, ενα satnav και λιγο χρωμιο... Δεν ξερω αμα το προσεξατε αλλα η δημοσκοπηση πλεον εγινε ακταλληλη δια ανηλικους... τσοντα ειναι
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
εεε ρεεεε τι σου κανει ενα δερματακι, μια ηλιοροφα, ενα satnav και λιγο χρωμιο... Δεν ξερω αμα το προσεξατε αλλα η δημοσκοπηση πλεον εγινε ακταλληλη δια ανηλικους... τσοντα ειναικαι μετά λέτε οτι κοιτάτε την ουσία, γκομενάκια όλοι εδω μέσα
Όντως η Musa είναι τόσο ωραία, κυρίως μέσα, που αποκτά σημαντικό προβάδισμα, ειδικά σε κατηγορία αυτοκινήτων που είναι για να περνάς καλά μέσα σε αυτό.
Πάντως αν πάμε τελικά για Musa δεν θα έχει δέρμα μέσα, ούτε ηλιοροφήΠολύ κατατοπιστική η γνώμη σου Sado διότι 'ομοιοπαθής' αν και σε μικρότερο βαθμό.
Τώρα για την ευστάθεια που ειπώθηκε, το Meriva 1.4 που είχα για κάποιο καιρό μέχρι τα 140 πήγαινε ικανοποιητικά μετά άρχιζαν, λίγο απότομα πρέπει να πω, οι ταλαντώσεις.
Απο ρεπρίζ χάλια, το 1.4, και επίσης στις στροφές ικανοποιητικό για το είδος του.
Ξέρετε αν το 1,6 έχει αλλαγές στην ανάρτηση? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά... -
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.
Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...Koryfaia apantisi...Olo noima
Posa xronia pisw exeis meinei?
Calling Sakiss!!!!
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.
Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...Koryfaia apantisi...Olo noima
Posa xronia pisw exeis meinei?
Calling Sakiss!!!!
Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις
όχι μηηηηηηηη θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε
-
Καμιά αντίρρηση για την άνοδο της αξιοπιστίας των ιταλικών, αλλά ακόμα είναι πίσω σε σχέση με Γερμανούς, Ιάπωνες και Κορεάτες.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.
Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...Koryfaia apantisi...Olo noima
Posa xronia pisw exeis meinei?
Calling Sakiss!!!!
Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις
Πάντως το Stilo μου δεν ήταν ούτε καν διετίας όταν έσπασε η κρεμαγιέρα του και μόλις που είχε κλείσει τα 2 χρόνια όταν έσκασε ο καταλύτης!
Και δεν αναφέρομαι καν σε άλλα κάθε λογής προβλήματα που είχε παρουσιάσει(χαλασμένο κλιματισμό, λαμπάκια που αναβόσβηναν σαν σε χριστουγεννιάτικο δέντρο, ηλεκτρικά, κ.α.) μέχρι που το ξεφορτώθηκα.
Επισκεφθείτε το stiloclub.gr, του οποίου ήμουν και μέλος, και ελάτε μετά να μου πείτε για την αξιοπιστία των ιταλικών -
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.
Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...Koryfaia apantisi...Olo noima
Posa xronia pisw exeis meinei?
Calling Sakiss!!!!
Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις
Πάντως το Stilo μου δεν ήταν ούτε καν διετίας όταν έσπασε η κρεμαγιέρα του και μόλις που είχε κλείσει τα 2 χρόνια όταν έσκασε ο καταλύτης!
Και δεν αναφέρομαι καν σε άλλα κάθε λογής προβλήματα που είχε παρουσιάσει(χαλασμένο κλιματισμό, λαμπάκια που αναβόσβηναν σαν σε χριστουγεννιάτικο δέντρο, ηλεκτρικά, κ.α.) μέχρι που το ξεφορτώθηκα.
Επισκεφθείτε το stiloclub.gr, του οποίου ήμουν και μέλος, και ελάτε μετά να μου πείτε για την αξιοπιστία των ιταλικώνΑποτελεις την εξαιρεση και οχι τον κανονα... αν και τα πρωτα Stilo ειναν issues με ηλεκτρονικα. Εκει εξω, υπαρχουν ακομα μερικα μυρια Punto, Munto, Stlo κλπ κλπ... δεν νομιζω πως ολοι ειναι στα συνεργεια. Τον εικονιζμενο Ιταλο που πλεον ειναι 6 ετων τον πηγα μια φορα για εκτακτο service στο κιβωτιο... κατα τα αλλα καταευχαριστημενος. Εχω ομως διαβασει και για περιπτωσεις Punto που ολα ειχαν παει στραβα... αλλα περιπτωσεις. Τουλαχιστον η Fiat ειναι σε καλυτερη θεσεις σε ερευνες αξιοπιστιας απο πολλους Γερμανους. Ο μυθος ομως ειναι μυθος...
Επισης ο φιλος manosk καλα θα κανει να μην παιρνει ορκο σε αυτα που λεει... ειδικα περι των 'καλυτερων σε αξιοπιστια' γερμανικων, γιατι τα λεει σε καμμενο απο αυτα.
-
Υπάρχουν ντοκουμέντα κύριε!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.
Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...Koryfaia apantisi...Olo noima
Posa xronia pisw exeis meinei?
Calling Sakiss!!!!
Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις
Πάντως το Stilo μου δεν ήταν ούτε καν διετίας όταν έσπασε η κρεμαγιέρα του και μόλις που είχε κλείσει τα 2 χρόνια όταν έσκασε ο καταλύτης!
Και δεν αναφέρομαι καν σε άλλα κάθε λογής προβλήματα που είχε παρουσιάσει(χαλασμένο κλιματισμό, λαμπάκια που αναβόσβηναν σαν σε χριστουγεννιάτικο δέντρο, ηλεκτρικά, κ.α.) μέχρι που το ξεφορτώθηκα.
Επισκεφθείτε το stiloclub.gr, του οποίου ήμουν και μέλος, και ελάτε μετά να μου πείτε για την αξιοπιστία των ιταλικώνΑποτελεις την εξαιρεση και οχι τον κανονα... αν και τα πρωτα Stilo ειναν issues με ηλεκτρονικα. Εκει εξω, υπαρχουν ακομα μερικα μυρια Punto, Munto, Stlo κλπ κλπ... δεν νομιζω πως ολοι ειναι στα συνεργεια. Τον εικονιζμενο Ιταλο που πλεον ειναι 6 ετων τον πηγα μια φορα για εκτακτο service στο κιβωτιο... κατα τα αλλα καταευχαριστημενος. Εχω ομως διαβασει και για περιπτωσεις Punto που ολα ειχαν παει στραβα... αλλα περιπτωσεις. Τουλαχιστον η Fiat ειναι σε καλυτερη θεσεις σε ερευνες αξιοπιστιας απο πολλους Γερμανους. Ο μυθος ομως ειναι μυθος...
Επισης ο φιλος manosk καλα θα κανει να μην παιρνει ορκο σε αυτα που λεει... ειδικα περι των 'καλυτερων σε αξιοπιστια' γερμανικων, γιατι τα λεει σε καμμενο απο αυτα.
Δυστυχώς φίλε corsair εσύ αποτελείς εξαίρεση.
Όπως εξαίρεση αποτελούν και τα λίγα Stilo του club που δεν είχαν κανένα πρόβλημα, γιατί τα περισσότερα...
Αλλά δεν είναι μόνο τα Stilo. Έχω πολλά παραδείγματα ιταλικών αυτοκινήτων με προβλήματα.
Η αλήθεια είναι ότι για τα Punto δεν έχω ακούσει κάτι και 3 επαγγελματικά που έχουμε έχουν κάνει πάνω από 100000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχουμε όμως και ένα Panda που πάνω στον 1 μήνα έμεινε στο δρόμο από αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής αίτια
Συμφωνώ ότι και οι άλλες εταιρίες έχουν προβλήματα, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα, όπως επίσης υπάρχουν και ιταλικά αυτοκίνητα που δεν έχουν προβλήματα.
Γενικά όμως τα ιταλικά είναι κάτι σαν το 'τζόκερ'.
Αν σου 'κάτσει' έχει καλώς, αν δεν σου 'κάτσει' όμως... -
Στις στατιστικές υπάρχουν 2 κατηγορίες:
Τα Ιαπωνικά
και τα υπόλοιπα.Η FIAT είναι στο μέσο όρο των Ευρωπαϊκών, ούτε πάνω ούτε κάτω.
Οσο για το θέμα, θα εκπλαγήτε πόσα μηχανικά μέρη ειναι κοινά μεταξύ Opel Meriva και Lancia Musa....
-
Η musa είναι μια κούκλα σ'αυτήν την κατηγορία. τα υπόλοιπα είναι απλά κουτιά με ρόδες σαν εμφάνιση (no offense)
Πάντως έχει δίκιο ο φίλος για τα ιταλικά..
'τουλάχιστον τα οπελ δεν είναι ιταλικά...'
οπελ vs ιταλικά 1-0
Lancia Musa vs Opel Meriva