Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Musa vs Opel Meriva
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lancia Musa vs Opel Meriva
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    74
    234
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sado last edited by

      Είχα μία Lancia Musa για δύο εβδομάδες. Με λίγα λόγια το αμάξι το έδωσα πίσω με το ζόρι προχτές!! Ήταν η πλούσια έκδοση με την ηλιοροφή. Η ποιότητα κατασκευής ήταν καλύτερη από της GT. Ειλικρινά μόλις το πήρα το κοίταζα περίεργα αλλά όταν ήρθε η ώρα να το δώσω δεν μου έκανε καρδιά να την παραδώσω.
      Στα θετικά:
      Τιμόνι
      Χώρους χώρους χώρους
      Φινιρισμα,
      Ποιότητα υλικών
      Κινητήρας (Τον 1,4 είχε)
      Ανεση
      Ευκολία μέσα στην πόλη.

      Στα αρνητικά
      Οι καθρέπτες (δεν με βόλευαν με τίποτα. Αλλά μάλλον λόγω του μεγέθους μου)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Ωραίο το Musa τελικά (μέσα, γιατί έξω... όπως τα περισσότερα πολυμορφικά δηλαδή). Πως πάνε αυτού του τύπου τα οχήματα στις στροφές; Δεν μιλάμε για σπορ οδήγηση, μήπως όμως λόγω του ύψους τους παραγέρνουν; Είναι σταθερά όταν πας με καμιά 100άρα+ χλμ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas-1970 last edited by

          MUSA απο μενα λογω εμφανισης ξεχωριστης και εχει φορεθει και λιγοτερο στο δρομο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sado last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:
            Ωραίο το Musa τελικά (μέσα, γιατί έξω... όπως τα περισσότερα πολυμορφικά δηλαδή). Πως πάνε αυτού του τύπου τα οχήματα στις στροφές; Δεν μιλάμε για σπορ οδήγηση, μήπως όμως λόγω του ύψους τους παραγέρνουν; Είναι σταθερά όταν πας με καμιά 100άρα+ χλμ;

            Εγώ εθνική έπιανα 140-160 καιήταν μία χαρά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Μusa με αυτό όμορφο καφέ δέρμα στο εσωτερικό...είναι αμαρτία!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                Ωραίο το Musa τελικά (μέσα, γιατί έξω... όπως τα περισσότερα πολυμορφικά δηλαδή). Πως πάνε αυτού του τύπου τα οχήματα στις στροφές; Δεν μιλάμε για σπορ οδήγηση, μήπως όμως λόγω του ύψους τους παραγέρνουν; Είναι σταθερά όταν πας με καμιά 100άρα+ χλμ;

                Όλα τους (Idea/Musa, Modus, Megane Scenic, Xsara Picasso) στρίβουν αξιοπρεπέστατα, χωρίς ανόητες αντιδράσεις και χωρίς παρατράγουδα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  monster last edited by

                  Το mUsa .ΑΠΛΑ ΧΛΙΔΑΤΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    εεε ρεεεε τι σου κανει ενα δερματακι, μια ηλιοροφα, ενα satnav και λιγο χρωμιο... Δεν ξερω αμα το προσεξατε αλλα η δημοσκοπηση πλεον εγινε ακταλληλη δια ανηλικους... τσοντα ειναι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wannabe last edited by

                      Ο χρήστης corsair έγραψε:
                      εεε ρεεεε τι σου κανει ενα δερματακι, μια ηλιοροφα, ενα satnav και λιγο χρωμιο... Δεν ξερω αμα το προσεξατε αλλα η δημοσκοπηση πλεον εγινε ακταλληλη δια ανηλικους... τσοντα ειναι

                      και μετά λέτε οτι κοιτάτε την ουσία, γκομενάκια όλοι εδω μέσα
                      Όντως η Musa είναι τόσο ωραία, κυρίως μέσα, που αποκτά σημαντικό προβάδισμα, ειδικά σε κατηγορία αυτοκινήτων που είναι για να περνάς καλά μέσα σε αυτό.
                      Πάντως αν πάμε τελικά για Musa δεν θα έχει δέρμα μέσα, ούτε ηλιοροφή

                      Πολύ κατατοπιστική η γνώμη σου Sado διότι 'ομοιοπαθής' αν και σε μικρότερο βαθμό.

                      Τώρα για την ευστάθεια που ειπώθηκε, το Meriva 1.4 που είχα για κάποιο καιρό μέχρι τα 140 πήγαινε ικανοποιητικά μετά άρχιζαν, λίγο απότομα πρέπει να πω, οι ταλαντώσεις.
                      Απο ρεπρίζ χάλια, το 1.4, και επίσης στις στροφές ικανοποιητικό για το είδος του.
                      Ξέρετε αν το 1,6 έχει αλλαγές στην ανάρτηση?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickpaip last edited by

                        Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                        Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.

                        Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
                        Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lotusnick last edited by

                          Ο χρήστης nickpaip έγραψε:

                          Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.

                          Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
                          Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...

                          Koryfaia apantisi...Olo noima

                          Posa xronia pisw exeis meinei?

                          Calling Sakiss!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης lotusnick έγραψε:

                            Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.

                            Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
                            Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...

                            Koryfaia apantisi...Olo noima

                            Posa xronia pisw exeis meinei?

                            Calling Sakiss!!!!

                            Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης corsair έγραψε:

                              Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις

                              όχι μηηηηηηηη θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Καμιά αντίρρηση για την άνοδο της αξιοπιστίας των ιταλικών, αλλά ακόμα είναι πίσω σε σχέση με Γερμανούς, Ιάπωνες και Κορεάτες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickpaip last edited by

                                  Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                  Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.

                                  Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
                                  Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...

                                  Koryfaia apantisi...Olo noima

                                  Posa xronia pisw exeis meinei?

                                  Calling Sakiss!!!!

                                  Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις

                                  Πάντως το Stilo μου δεν ήταν ούτε καν διετίας όταν έσπασε η κρεμαγιέρα του και μόλις που είχε κλείσει τα 2 χρόνια όταν έσκασε ο καταλύτης!
                                  Και δεν αναφέρομαι καν σε άλλα κάθε λογής προβλήματα που είχε παρουσιάσει(χαλασμένο κλιματισμό, λαμπάκια που αναβόσβηναν σαν σε χριστουγεννιάτικο δέντρο, ηλεκτρικά, κ.α.) μέχρι που το ξεφορτώθηκα.
                                  Επισκεφθείτε το stiloclub.gr, του οποίου ήμουν και μέλος, και ελάτε μετά να μου πείτε για την αξιοπιστία των ιταλικών

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    Ο χρήστης nickpaip έγραψε:

                                    Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.

                                    Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
                                    Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...

                                    Koryfaia apantisi...Olo noima

                                    Posa xronia pisw exeis meinei?

                                    Calling Sakiss!!!!

                                    Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις

                                    Πάντως το Stilo μου δεν ήταν ούτε καν διετίας όταν έσπασε η κρεμαγιέρα του και μόλις που είχε κλείσει τα 2 χρόνια όταν έσκασε ο καταλύτης!
                                    Και δεν αναφέρομαι καν σε άλλα κάθε λογής προβλήματα που είχε παρουσιάσει(χαλασμένο κλιματισμό, λαμπάκια που αναβόσβηναν σαν σε χριστουγεννιάτικο δέντρο, ηλεκτρικά, κ.α.) μέχρι που το ξεφορτώθηκα.
                                    Επισκεφθείτε το stiloclub.gr, του οποίου ήμουν και μέλος, και ελάτε μετά να μου πείτε για την αξιοπιστία των ιταλικών

                                    Αποτελεις την εξαιρεση και οχι τον κανονα... αν και τα πρωτα Stilo ειναν issues με ηλεκτρονικα. Εκει εξω, υπαρχουν ακομα μερικα μυρια Punto, Munto, Stlo κλπ κλπ... δεν νομιζω πως ολοι ειναι στα συνεργεια. Τον εικονιζμενο Ιταλο που πλεον ειναι 6 ετων τον πηγα μια φορα για εκτακτο service στο κιβωτιο... κατα τα αλλα καταευχαριστημενος. Εχω ομως διαβασει και για περιπτωσεις Punto που ολα ειχαν παει στραβα... αλλα περιπτωσεις. Τουλαχιστον η Fiat ειναι σε καλυτερη θεσεις σε ερευνες αξιοπιστιας απο πολλους Γερμανους. Ο μυθος ομως ειναι μυθος...

                                    Επισης ο φιλος manosk καλα θα κανει να μην παιρνει ορκο σε αυτα που λεει... ειδικα περι των 'καλυτερων σε αξιοπιστια' γερμανικων, γιατι τα λεει σε καμμενο απο αυτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Υπάρχουν ντοκουμέντα κύριε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickpaip last edited by

                                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                        Ενδιαφέρει η αξιοπιστία, το κόστος αλλά και η εμφάνιση με αυτή την σειρά.

                                        Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία τότε μην πάρεις Musa.
                                        Όχι πως τα Opel είναι 'τέρατα' αξιοπιστίας αλλά τουλαχιστον δεν είναι ιταλικά...

                                        Koryfaia apantisi...Olo noima

                                        Posa xronia pisw exeis meinei?

                                        Calling Sakiss!!!!

                                        Και απο αλλα που εχω διαβασει, θα ελεγα πως υπαρχει ενα lag δεκαετιας χοντρικα.. Κακως καλεις τον Σακη... θα αρχισει αναλυσεις και δεν μας γλυτωνει κανεις

                                        Πάντως το Stilo μου δεν ήταν ούτε καν διετίας όταν έσπασε η κρεμαγιέρα του και μόλις που είχε κλείσει τα 2 χρόνια όταν έσκασε ο καταλύτης!
                                        Και δεν αναφέρομαι καν σε άλλα κάθε λογής προβλήματα που είχε παρουσιάσει(χαλασμένο κλιματισμό, λαμπάκια που αναβόσβηναν σαν σε χριστουγεννιάτικο δέντρο, ηλεκτρικά, κ.α.) μέχρι που το ξεφορτώθηκα.
                                        Επισκεφθείτε το stiloclub.gr, του οποίου ήμουν και μέλος, και ελάτε μετά να μου πείτε για την αξιοπιστία των ιταλικών

                                        Αποτελεις την εξαιρεση και οχι τον κανονα... αν και τα πρωτα Stilo ειναν issues με ηλεκτρονικα. Εκει εξω, υπαρχουν ακομα μερικα μυρια Punto, Munto, Stlo κλπ κλπ... δεν νομιζω πως ολοι ειναι στα συνεργεια. Τον εικονιζμενο Ιταλο που πλεον ειναι 6 ετων τον πηγα μια φορα για εκτακτο service στο κιβωτιο... κατα τα αλλα καταευχαριστημενος. Εχω ομως διαβασει και για περιπτωσεις Punto που ολα ειχαν παει στραβα... αλλα περιπτωσεις. Τουλαχιστον η Fiat ειναι σε καλυτερη θεσεις σε ερευνες αξιοπιστιας απο πολλους Γερμανους. Ο μυθος ομως ειναι μυθος...

                                        Επισης ο φιλος manosk καλα θα κανει να μην παιρνει ορκο σε αυτα που λεει... ειδικα περι των 'καλυτερων σε αξιοπιστια' γερμανικων, γιατι τα λεει σε καμμενο απο αυτα.

                                        Δυστυχώς φίλε corsair εσύ αποτελείς εξαίρεση.
                                        Όπως εξαίρεση αποτελούν και τα λίγα Stilo του club που δεν είχαν κανένα πρόβλημα, γιατί τα περισσότερα...
                                        Αλλά δεν είναι μόνο τα Stilo. Έχω πολλά παραδείγματα ιταλικών αυτοκινήτων με προβλήματα.
                                        Η αλήθεια είναι ότι για τα Punto δεν έχω ακούσει κάτι και 3 επαγγελματικά που έχουμε έχουν κάνει πάνω από 100000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχουμε όμως και ένα Panda που πάνω στον 1 μήνα έμεινε στο δρόμο από αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής αίτια
                                        Συμφωνώ ότι και οι άλλες εταιρίες έχουν προβλήματα, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα, όπως επίσης υπάρχουν και ιταλικά αυτοκίνητα που δεν έχουν προβλήματα.
                                        Γενικά όμως τα ιταλικά είναι κάτι σαν το 'τζόκερ'.
                                        Αν σου 'κάτσει' έχει καλώς, αν δεν σου 'κάτσει' όμως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          montecarlo last edited by

                                          Στις στατιστικές υπάρχουν 2 κατηγορίες:

                                          Τα Ιαπωνικά
                                          και τα υπόλοιπα.

                                          Η FIAT είναι στο μέσο όρο των Ευρωπαϊκών, ούτε πάνω ούτε κάτω.

                                          Οσο για το θέμα, θα εκπλαγήτε πόσα μηχανικά μέρη ειναι κοινά μεταξύ Opel Meriva και Lancia Musa....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skye last edited by

                                            Η musa είναι μια κούκλα σ'αυτήν την κατηγορία. τα υπόλοιπα είναι απλά κουτιά με ρόδες σαν εμφάνιση (no offense)
                                            Πάντως έχει δίκιο ο φίλος για τα ιταλικά..
                                            'τουλάχιστον τα οπελ δεν είναι ιταλικά...'
                                            οπελ vs ιταλικά 1-0

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr