-
καλα μην τρελαθουμε κιολας!
Τι σχεση εχει το φρεναρισμα της μηχανης(ποσο δλδ να φρεναρεις) σε σχεση με ενα κανονικο με το δεξι ή αριστερο ποδι φρεναρισμα? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η αληθεια ειναι οτι** ουτε κι εγω φρεναρω με τη μηχανη γιατι φοβαμαι οτι τη ζοριζω.. και ας μου λενε οτι ειναι επικινδυνο ακομα και απο τα 160 βαζω νεκρα και φρενο..
**
επισης με τους τοσους μαλακες που κυκλοφορουν πολυ συχνα το χαιδευω για να μαι ησυχος..αλλα κυριως φταιει ο υ**στερικος τροπος οδηγησης μου γκαζι-φρενο ακομα και αν δεν υπαρχει λογος **
με το συμπάθειο καπετάνιε, αλλά
επισης με τους τοσους μαλακες που κυκλοφορουν πολυ συχνα το χαιδευω για να μαι ησυχος.
με αυτά που γράφεις άλλοι έπρεπε να το πουν αυτό...
τουλάχιστον αφού το αναγνωρίζεις άλλαξε το, η οδήγηση είναι μια τέχνη που συνεχώς βελτιώνεσαι, εφόσον παρατηρείς τα λάθη σου...
-
Δεν νομιζω οτι ο ιδιος το εννοει σαν λαθος,που πρεπει να διορθωσει
Το οτι εχει περιθωρια βελτιωσης(οπως ολοι μας,αλλωστε) δε συνεπαγεται υιοθετηση πιο παθητικης στασης στο δρομο.Μπορει να βελτιωθει και να ειναι (ακομα πιο) γρηγορος & ασφαλης για τους γυρω του.Κατ'εμε το μονο που εχει υποχρεωση να κανει ειναι τα τηρει ο,τι επιβαλλει η νομιμοτητα.
Νταξει δλδ, S3 εχει.Αν δε πατησει αυτος γκαζι τοτε ποιος θα πατησει?Εξαλλου μετα παταει και φρενο, .
Δεν θα ηταν και λιγο υποκριτικο να ελεγε οτι εχει S3 και το παει σαν καροτσι της λαικης?
τεσπα,ξεφευγουμε
-
μαλλον το ειπα λαθος..
δε βαζω νεκρα οταν τρεχω σε στροφες ή καπου επικινδυνα.. αυτο δεν γινεται
εκει εννοειται οτι θα φρεναρω και με το μοτερ και με αλεξιπτωτο αν γινεταινεκρα θα βαλω σε μια ευθεια αφου σκοπευω να σταματησω να τρεχω ή αμα βλεπω μπροστα μου φαναρι
με λιγα λογια νεκρα βαζω οποτεδηποτε προκειται να ακινητοποιηθω χωρις 'εκπληξεις' οπως στα διοδια ή στο φαναρι μιας λεωφορου ή ακομα και σε καποιο στοπ.
(σε ελεγχομενες με λιγα λογια συνθηκες , γιατι αυτο ειναι οντως επικινδυνο καποιες φορες)οταν οι συνθηκες το απαιτουν εχω ταχυτητα απλα οσο μπορω προσπαθω να μην ζοριζω το μοτερ.. υποχρεωτικα ομως θα ζορισω καποιες φορες
αλλα αφου εχω φρενα ,και μαλιστα αποτελεσματικα, γιατι να μη χαλασω τα τακακια που κανουν ενα 100αρικο και να ζορισω τη μεταδοση και τον κινητηρα..?
αμα χρειαστει στο κατω κατω και 2α θα καρφωσω και 1η ακομα...κατα τα αλλα αμα δω και τη παραμικρη ευθεια ή αδειο δρομο και εχω ορεξη θα το πατησω, ακομα κι αν μετα απο 500 μετρα θα βρω παλι μπροστα μου αυτοκινητα και δεν θα εχω κερδισει κατι το ουσιαστικο απο αυτο μου το sprint..
και αυτο φυσικα μου κοστιζει εκτος των αλλων και σε φθορα φρενωναλλωστε τρωει πολλη κινηση το κακομοιρο, μη μου μπουκωσει κιολας
παντως δε θεωρω οτι ειμαι κακος ή μαλλον επικινδυνος οδηγος..
αν εξαιρεσεις τα ορια ταχυτητας τα οποια απορριπτω γιατι ειναι γτπ, στα υπολοιπα οπως φλας, καθρεφτες, προτεραιοτητες , στοπ, φαναρια, φωτα , υπομονη ειμαι πολυ τυπικος.. -
Εγώ πάντως φρενάρω πιο πολύ με το μοτέρ και μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα στο αυτοκίνητο ακόμα και μετά από αρκετά βίαια κατεβάσματα σε γρήγορους ρυθμούς.Ακόμα και στην κίνηση φρενάρω με το μοτέρ.Άλλωστε δεν θεωρώ ότι με τη νεκρά το φρενάρισμα είναι τόσο καλό.
-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Εγώ πάντως φρενάρω πιο πολύ με το μοτέρ και μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα στο αυτοκίνητο ακόμα και μετά από αρκετά βίαια κατεβάσματα σε γρήγορους ρυθμούς.Ακόμα και στην κίνηση φρενάρω με το μοτέρ.Άλλωστε δεν θεωρώ ότι με τη νεκρά το φρενάρισμα είναι τόσο καλό.μα και βεβαια δεν ειναι το ιδιο καλο, απλα γινεται και με το φρενο..
επισης ξερω οτι δεν παθαινει τιποτα το αυτοκινητο με φρεναρισμα με μοτερ απο τον πατερα μου.αυτος φρεναρει μονιμα ετσι και τα αυτοκινητα του κρατανε πιο πολυ απο τα δικα μου..
απλα ισως για ψυχολογικους περισσοτερο λογους (εχω κοψει στο παρελθον βασεις μηχανης απο καφρικα κατεβασματα ) , θεωρω οτι ετσι προστατευω το μοτερ μου και τελικα μου εγινε συνηθεια..οποτε χρειαστει ομως το κανω
επισης πιστευω οτι και πολλοι που εχουν καλα φρενα και παρολα αυτα βαζουν και τον κινητηρα στο φρεναρισμα παλι για ψυχολογικους λογους το κανουν
το αυτοκινητο θα φρεναρει και ακομα και κατι εκτακτο να γινει μαλλον τα φρενα θα κανουν το 90% της δουλειας με ενα μεγαλοπρεπες τσαρουχωμα -
επισης πιστευω οτι και πολλοι που εχουν καλα φρενα και παρολα αυτα βαζουν και τον κινητηρα στο φρεναρισμα παλι για ψυχολογικους λογους το κανουν
το αυτοκινητο θα φρεναρει και ακομα και κατι εκτακτο να γινει μαλλον τα φρενα θα κανουν το 90% της δουλειας με ενα μεγαλοπρεπες τσαρουχωμα [/quote]
Ω καλά είσαι!!!Από τσαρουχώματα ειδικά όταν ήμουν πιο νέος ως οδηγός,άλλο τίποτα!Βέβαια μετά τα σταμάτησα.Γενικά προτιμώ την πιο νορμάλ οδήγηση που ρίχνει και την κατανάλωση αλλά την τελευταία φορά που χρησιμοποίησα τα φρένα έντονα στο μικρό μου C3 σε μία ζορισμένη διαδρομή πήραν φωτιά........ -
στο δικο μου σιτροεν οσες φορες και να χουν παρει φωτια, δε με εχουν προδωσει ποτε
να σε ρωτησω βρε συν-βαγγιτη..
τα φρενα στο audi σου που ειναι βαρυ τα εχεις δει να καινε (οχι χαμος, αλλα να καινε) ακομα και με σχετικα νορμαλ οδηγηση? -
Το αυτοκίνητο το έχω σκίσει στην κυριολεξία (για το Α4 λέω)αλλά τα φρένα του ποτέ δεν άναψαν ούτε στο ελάχιστο ενώ αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ακόμα και στο υπέρτατο σκίσιμο απλά αυξήθηκε κατά τι η διαδρομή του πεντάλ.Παρόλα αυτά θα ήθελα το αυτοκίνητο να έχει ακόμα πιο καλά φρένα γιατί αυτά για το βάρος και τη δύναμη είναι οριακά.Εάν είχε του 2λιτρου επάνω τα φρένα απλά δεν θα παιζόταν το αυτοκίνητο.
Εσένα σου έχουν ανάψει;(Και να σου έχουν ανάψει βέβαια λογικό το βρίσκω με 270 άλογα!!!!!) -
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Το αυτοκίνητο το έχω σκίσει στην κυριολεξία (για το Α4 λέω)αλλά τα φρένα του ποτέ δεν άναψαν ούτε στο ελάχιστο ενώ αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ακόμα και στο υπέρτατο σκίσιμο απλά αυξήθηκε κατά τι η διαδρομή του πεντάλ.Παρόλα αυτά θα ήθελα το αυτοκίνητο να έχει ακόμα πιο καλά φρένα γιατί αυτά για το βάρος και τη δύναμη είναι οριακά.Εάν είχε του 2λιτρου επάνω τα φρένα απλά δεν θα παιζόταν το αυτοκίνητο.
Εσένα σου έχουν ανάψει;(Και να σου έχουν ανάψει βέβαια λογικό το βρίσκω με 270 άλογα!!!!!)τα εχω φτασει σε σημειο οπου θα μπορουσες να ζεσταθεις διπλα τους το χειμωνα και τα εχω βρασει/βγαλει εκτος μολις μια φορα (αλλα οχι με τα μαμα τακακια, δεν ειχα τοσο καλα τακακια εκεινη τη στιγμη) στην οποια απλα δε φρεναρα πλεον.. αλλα τα πιεζα για ωρα και τα φρεναρισματα μου γινονταν απο πολυ μεγαλες ταχυτητες
(τους εκανα τεστ )γενικα ομως βλεπω οτι πολλες φορες ειναι ζεστα σε σημειο που δεν τα αγγιζεις γιατι καινε και ηθελα να δω αν φταιω εγω ή το βαρος ή τα φρενα
βεβαια τωρα που το σκεφτομαι μαλλον φταιω εγωεπισης κατι αλλο που εχω παρατηρησει στα vag ειναι οτι αν καθεσαι κοντα στη μηχανη μετα απο τρεξιμο βγαινει τρελη ζεστη αν κατσεις κοντα στις ροδες και αυτη δεν ειναι μονο απο τα φρεναρισματα, πρεπει να ειναι και απο τη μηχανη
-
Φρεναρίσματα από μεγάλες ταχύτητες δεν κάνω συχνά για να μην λιώνω τα φρένα..........
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν καθεσαι κοντα στη μηχανη μετα απο τρεξιμο βγαινει τρελη ζεστη αν κατσεις κοντα στις ροδες και αυτη δεν ειναι μονο απο τα φρεναρισματα, πρεπει να ειναι και απο τη μηχανηΖέστη;;;;Όχι απλά ζέστη μπαρούτι...Και αυτό το είχε και το Passat και το Α6 που είχαμε πιο παλιά.
Ειδικά εμένα που είναι μαύρο μέσα-έξω το καλοκαίρι έχεις τη θερμότητα του κινητήρα έχεις και την ζέστη και βιώνεις ένα απερίγραπτο συναίσθημα!!!! -
για αυτο φιλε μου ποτε ξανα μαυρο αυτοκινητο
εγω την εχω παθει με μαυρο c2 τo καλοκαιρι που εσυ απο το c3 ξερεις ποσο καλη θερμομονωση εχουντωρα λογω χρωματος δεν εχω προβλημα με τη ζεστη στη καμπινα..
δεν ξερω αν εχεις διαβασει για ενα παραξενο φαινομενο που εχουν καποια αυτοκινητα (vag, audi) με ηλιοροφη..
λενε οτι αν εχεις οροφη ανοικτη περναει η ζεστη απο τη μηχανη στη καμπινα (στα ποδια των εμπρος επιβατων αν θυμαμαι καλα) πραγμα το οποιο εγω δεν εχω παρατηρησει..
αλλα αυτη η κολαση αμα καθεσαι διπλα του μετα απο τρεξιμο ειναι οντως απεριγραπτη
θα μου πεις αμα ειναι τουρμπατα, εχεις ενα πραγμα εκει μεσα που εχει φτασει τους 800 βαθμους
-
Το C3 δεν έχει άσχημη θερμομόνωση(ακόμα)...και άλλωστε εμένα είναι στο καταπληκτικό χρώμα Blue Lucia οπότε......
Όχι αυτό για την ηλιοροφή δεν το έχω δει αλλά με τη θερμότητα το ζω κάθε καλοκαίρι όπου το τουτού ακόμα και το βράδυ είναι καυτό....
Αλλά εντάξει όπως είπες δικαιολογείται αφού είναι υπερτροφοδοτούμενο και κάπου πρέπει να διοχετεύσει αυτή τη ζέστη! -
Τελικα παιδια στο golf μου αλαχτηκαν συγχρονιζε 2ερας και γραναζι δευτερας!!!!!!!!κριμα παιδια γιατι πιστευα πως ειχαν βαλει μιαλλο με τα 5αρια !!!αλλα φενετε πως ο διαδοχος συνεχιζει να πασχει στιν δευτερα!!! ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΩΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝΕ ΕΣΤΩ ΠΡΩΛΗΠΤΙΚΑ!!!!
-
αν επιτρεπεις,
Ποσων μηνων αυτοκινητο ειναι και με ποσα χλμ?
Επισης,τις αλλαγες τις καλυψε η εργοστασιακη εγγυηση?
Πραγματικα δε θα μου κανε εντυπωση να μην εχουν αλλαξει κατι μεταξυ 5ης και 6ης γενιας
-
Τακάκια κάθε 20000 χλμ?
Τα τρέχετε στα Μέγαρα τα αυτοκίνητα ή τα χρησιμοποιείτε αποκλειστικά για καταβάσεις σε ορεινές διαδρομές?
Διαφορετικά μάλλον πρέπει να αναθεωρήσετε τον τρόπο που οδηγείτε ή μάλλον καταπονείτε τα υπέροχα αυτοκίνητά σας.... (Διότι το απότομο φρενάρισμα συνεπάγεται και άσκοπη επιτάχυνση )
Μήπως, λέω μήπως, κάποιοι εδώ μέσα επιδίδονται σε κόντρες και λοιπές καγκουροσυμπεριφορές ???
-
Mεγάλη φθορά (ειδικά πίσω) προσθέτει και το esp. Έχω παρατηρήσει ότι με οφ το esp ή φθορά είναι σαφώς μικρότερη και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό!
-
ΛΟΙΟπΩΝ. εγω τις αλλαγες τις εκανα ομαλωτατα !!! να φανταστεις αργουσα υπερβολικα τιν αλαγη απο 1 σε 2 με αποτελεσμα να πεφτουν αρκετα στροφες !!!το αυτοκινιτο ειναι 7 μηνων με 6000 χιλ τα περισοτερα σε ταξιδια !!! το προβλημα εμφανιστικε υστερα απο την αλαγη δισκου πλατου στα 3000χιλ!! τουλαχιστων αλαχτηκαν ΕΝΤΟΣ εγγυησης ολα!!! και ενα Μπραβο στιν αντιπρωσοποια!!! δεν μου κανανε τους κινεζους μα μου κτλ. ουτε μια φορA δεν μου το εκαναν αυτο(δεν αναφερθικε χρηματικο ουτε απο αυτους ουτε απο εμενα).το οτι το συγχρονιζε ειχε το προβλημα ειναι ανισηχιτικο καθως θεωρητηκα παντα το γνωστο προβλημα τον 5αριων θα επρεπε να εξαλιφθει!!!ε 1-2-3-100 χρρρρρρ απο τα γραναζια παει κ η 2 ερα!!!! ενα μεγαλο μειον σε αυτο στην VW .....
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
ΛΟΙΟπΩΝ. εγω τις αλλαγες τις εκανα ομαλωτατα !!! να φανταστεις αργουσα υπερβολικα τιν αλαγη απο 1 σε 2 με αποτελεσμα να πεφτουν αρκετα στροφες !!!το αυτοκινιτο ειναι 7 μηνων με 6000 χιλ τα περισοτερα σε ταξιδια !!! το προβλημα εμφανιστικε υστερα απο την αλαγη δισκου πλατου στα 3000χιλ!! τουλαχιστων αλαχτηκαν ΕΝΤΟΣ εγγυησης ολα!!! και ενα Μπραβο στιν αντιπρωσοποια!!! δεν μου κανανε τους κινεζους μα μου κτλ. ουτε μια φορA δεν μου το εκαναν αυτο(δεν αναφερθικε χρηματικο ουτε απο αυτους ουτε απο εμενα).το οτι το συγχρονιζε ειχε το προβλημα ειναι ανισηχιτικο καθως θεωρητηκα παντα το γνωστο προβλημα τον 5αριων θα επρεπε να εξαλιφθει!!!ε 1-2-3-100 χρρρρρρ απο τα γραναζια παει κ η 2 ερα!!!! ενα μεγαλο μειον σε αυτο στην VW .....ρε παιδιά
Αλλάξατε δίσκο-πλατό στα 3000χλμ;
...και τους εκθειάζεις; ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους ήταν και να σου έδιναν και αμάξι αντικατάστασης και δώρο καμιά αλλαγή λαδιών!!! Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο;
Μπορεί να σιχαίνομαι την δεδομένη εταιρία δικαίως η αδίκως αλλά τέτοια πράγματα απλά ενισχύουν το στερεότυπο μου για την vw. Δηλαδή τι θα γίνει μόλις βγείτε από την εγγύηση;
Έλεος...βέβαια αν το δεις αντικειμενικά τα έχουν σκαρτέψει όλες οι εταιρείες τα μοντέλα τους...ακόμα και εμείς οι φανατικοί χοντάδες τα βλέπουμε στα δικά μας...μπορεί να μην έχω τέτοιας έκτασης ζημιές αλλά τα μικροπροβλήματα δεν λείπουν και δεν θα το χαρακτήριζα...'αλεξίσφαιρο' όπως παλαιότερα χόντα
Θα τα καταντήσουν σαν ν' αγοράζεις dvd player σε λίγα χρόνια... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ρε παιδιά
Αλλάξατε δίσκο-πλατό στα 3000χλμ;
...και τους εκθειάζεις; ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους ήταν και να σου έδιναν και αμάξι αντικατάστασης και δώρο καμιά αλλαγή λαδιών!!! Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο;
Μπορεί να σιχαίνομαι την δεδομένη εταιρία δικαίως η αδίκως αλλά τέτοια πράγματα απλά ενισχύουν το στερεότυπο μου για την vw. Δηλαδή τι θα γίνει μόλις βγείτε από την εγγύηση;
Έλεος...βέβαια αν το δεις αντικειμενικά τα έχουν σκαρτέψει όλες οι εταιρείες τα μοντέλα τους...ακόμα και εμείς οι φανατικοί χοντάδες τα βλέπουμε στα δικά μας...μπορεί να μην έχω τέτοιας έκτασης ζημιές αλλά τα μικροπροβλήματα δεν λείπουν και δεν θα το χαρακτήριζα...'αλεξίσφαιρο' όπως παλαιότερα χόντα
Θα τα καταντήσουν σαν ν' αγοράζεις dvd player σε λίγα χρόνια...Γιατι τραβας τα πραγματα απο τα μαλλια? Το οτι χαλασε κάτι ουσιαστικα με το καλημέρα σας δεν σημαινει ΤΙΠΟΤΑ για την αξιοπιστια του αυτοκινητου! Ηταν κάτι ελαττωματικό εκ κατασκευής και βγήκε οπως ηταν αναμενομενο στα πρώτα χιλιόμετρα.
Το πρώτο εξάμηνο της ζωης ενος αυτοκινήτου ειθιστε να βγάζει διάφορες παρατηρήσεις... ειτε λεπτομέρειες, είτε και λίγο σοβαρότερα.Τπτ δεν θα γίνει οταν βγει απο την εγγύηση... μιας και οτι ειναι να αστοχήσει λογω σφάλματος κατασκευης θα γίνει αρκετά ποιο πριν...
VW Golf VΙ