-
Πειστικό και άξιο το νταμπλ της Ρενό! Συγχαρητήρια σε όλους όσους συνετέλεσαν σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία της γαλλικής ομάδας, με πρώτο και καλύτερο τον Νάντο, επίσης άξιο και πειστικό πρωταθλητή!
-
Πειστικό και άξιο το νταμπλ της Ρενό! Συγχαρητήρια σε όλους όσους συνετέλεσαν σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία της γαλλικής ομάδας, με πρώτο και καλύτερο τον Νάντο, επίσης άξιο και πειστικό πρωταθλητή!
-
Πειστικό και άξιο το νταμπλ της Ρενό! Συγχαρητήρια σε όλους όσους συνετέλεσαν σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία της γαλλικής ομάδας, με πρώτο και καλύτερο τον Νάντο, επίσης άξιο και πειστικό πρωταθλητή!
-
-
ΠΑΝΑΞΙΟ αφου ηταν η καλυτερη ΟΜΑΔΑ.
-
Δύσκολα θα αμφισβητηθεί από τον ιστορικό του Σπορ (lol) αυτό το νταμπλ μετά και την τελευταία εντύπωση που αποκομήθηκε σήμερα. Αλλά η ουσία παραμένει: Η ΜακΛάρεν είχε τις ευκαιρίες -ειδικά για τον τίτλο στους κατασκευαστές- αλλά τις κλώτσησε επανειλημμένα.
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Δύσκολα θα αμφισβητηθεί από τον ιστορικό του Σπορ (lol) αυτό το νταμπλ μετά και την τελευταία εντύπωση που αποκομήθηκε σήμερα. Αλλά η ουσία παραμένει: Η ΜακΛάρεν είχε τις ευκαιρίες -ειδικά για τον τίτλο στους κατασκευαστές- αλλά τις κλώτσησε επανειλημμένα.Δεν τις κλώτσησε.
Απλά άργησε να αποδώσει η Ίλμορ σωστά μοτέρ με δύναμη + αξιοπιστία. -
ΑΞΙΟΙ!!!!
-
Αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση η ικανότητά τους να πετύχουν το 100% των δυνατοτήτων τους.
Αυτοκτόνησαν στη McLaren.
Με τη χθεσινή του εμφάνιση ο Αλόνσο έκλεισε στόματα και κέρδισε σε καταξίωση.
-
Εγώ πιστεύω πως αν η Renault είχε το μονοθέσιο και τους οδηγούς της McLaren, θα είχε τελειώσει τα πρωταθλήματα από τον Αύγουστο. Από εκεί και πέρα δεν θεωρώ άξιο πρωταθλητή τον Αλόνσο, αφού ο Κίμι τον είχε στην ξεφτίλα σε κάθε αγώνα (μέχρι να εγκαταλείψει). Από κει και πέρα εγώ θυμάμαι ένα σερί αγώνων που τερμάτιζε πρώτος ο Κίμι και πανηγύριζε ο τρίτος Αλόνσο. Ωραίος πρωταθλητής! Στη Suzuka την περασμένη βδομάδα, ήταν το κατασκευαστών στην κόψη του ξυραφιού κι ο Αλόνσο πανηγύριζε πάλι την τρίτη του θέση.
Μ'αυτά και μ'αυτά, αν κέρδιζε η McLaren κατασκευαστών φέτος, θα είχε όντως γυρίσει ο κόσμος ανάποδα. Μαστροχαλαστών άνετα, κατασκευαστών όχι. -
Αυτο που κανει ακομα πιο αξια πρωταθλητρια τη Ρενω ειναι το γεγονος, που περναει απαρατηρητο, οτι δυο αγωνες πριν απο το τελος ειχαν χασει την πρωτοπορεια στο πρωταθλημα! Και αντεστρεψαν μια κατασταση που σε εκεινη τη στιγμη φαινοταν μη αναστρεψιμη.
Με μια πραγματικη Φερραρι του χρονου ας ελπισουμε σε μια φοβερη τριπλη μαχη...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αυτο που κανει ακομα πιο αξια πρωταθλητρια τη Ρενω ειναι το γεγονος, που περναει απαρατηρητο, οτι δυο αγωνες πριν απο το τελος ειχαν χασει την πρωτοπορεια στο πρωταθλημα! Και αντεστρεψαν μια κατασταση που σε εκεινη τη στιγμη φαινοταν μη αναστρεψιμη.Με το που βρέθηκε δευτερη η Renault, πήρε δυο poles και το 80% των διαθεσιμων βαθμών στους 2 τελευταιους αγώνες.Αψογη αντίδραση απο τους πρωταθλητες!
-
χαλαρααααααα!!!!!!!!
-
Λίγο off topic αλλά τι να πουν οι ομάδες που έκαναν 1-2 σε πάνω από το 80% των αγώνων;Δίκαια πρωταθλήτρια η ρενώ αλλά όταν δούλευε η maclaren ήταν πίσω. Το πρωτάθλημα κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Η ρενώ δεν είναι η υπερομάδα που θα μπει και θα τα ισωπεδώσει όλα. Έχει ένα πιλότο και ένα μονοθέσιο. Δεν θα μπορούσε να φτάσει την φερράρι στα προηγούμενα πρωταθλήματα ούτε την maclaren που έκανε το απίστευτο 15/16 με Senna Prost. Η ρενώ έχει πολύ δρόμο για να φτάσει σε αυτό το σημείο.Μακάρι για να υπάρχει ανταγωνισμός
-
ξεχνας οτι και το μπατζετ μας ειναι περιορισμενο σε σχεση με αλλων εταιρειων...το θεμα ειναι οτι εχουμε δυνατοτητες και προς το παρον δε ξεφυγαμε απο το προγραμμα!
-
Μην ξεχναμε οτι ολος ο κοσμος λεει οτι η Mc Laren ειχε τα πιο γρηγορα μονοθεσια αλλα εχασε το τιτλο στον τομεα της αξιοπιστιας. Τι θα γινει λοιπον, αν η Ρενω εχει του χρονου πιο γρηγορα μονοθεσια και κρατησει την αξιοπιστια;
-
Του χρόνου παιδιά όλα ξεκινάνε από το μηδέν λόγω των σαρωτικών αλλαγών στους κανονισμούς.
ΥΓ. Ελπίζω να καλυτερεύσει η Μερτσέντες με τους V8.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Του χρόνου παιδιά όλα ξεκινάνε από το μηδέν λόγω των σαρωτικών αλλαγών στους κανονισμούς.ΥΓ. Ελπίζω να καλυτερεύσει η Μερτσέντες με τους V8.
Με πιθανη περιστροφη στις 21.000 στροφες; Δε θα ημουν και τοσο αισιοδοξος. Αλλα παλι κατι τετοιο σου ειπα στην αρχη της χρονιας για τη ΜακΛαρεν και διαψευστηκα...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Του χρόνου παιδιά όλα ξεκινάνε από το μηδέν λόγω των σαρωτικών αλλαγών στους κανονισμούς.
ΥΓ. Ελπίζω να καλυτερεύσει η Μερτσέντες με τους V8.
Με πιθανη περιστροφη στις 21.000 στροφες; Δε θα ημουν και τοσο αισιοδοξος. Αλλα παλι κατι τετοιο σου ειπα στην αρχη της χρονιας για τη ΜακΛαρεν και διαψευστηκα...
πράγματι θα έχει πολύ ενδιαφέρον το νέο πρωτάθλημα...με τόσες αλλαγές από την μέση του τωρινού αδημονώ την έναρξη του καινούριου!
λένε ότι οι νέοι V8 ακούγονται ΥΠΕΡΟΧΑ και πιο εντυπωσιακά από τους V10. -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Του χρόνου παιδιά όλα ξεκινάνε από το μηδέν λόγω των σαρωτικών αλλαγών στους κανονισμούς.Η χρονιά που έρχεται ήδη ξεκίνησε από τότε που τελείωσαν τα φετινά μονοθέσια.
Τουλάχιστον στην Ρενώ και Τογιότα γίνεται το παρακάτω. Μια ομάδα ανθρώπων εξελίσσει το υπάρχον μονοθέσιο για την τρέχουσα χρονιά και μια άλλη ομάδα αποφασίζει ποιές κατευθύνσεις θα ακολουθήσουν, με βάση εμπειρική κυρίως ανάλυση και κάποιες καινοτομίες, και σχεδιάζουν-προετοιμάζουν το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς, το οποίο θα εξελίσσουν οι ίδιοι ενώ οι προηγούμενοι θα 'επιστρέψουν' στα γραφεία για το μονοθεσιο της μεθεπόμενης χρονιάς. Κάπως έτσι κατάλαβα είναι η συγκεκριμένη διαδικασία....
Άξιο νταμπλ της Ρενό