Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άξιο νταμπλ της Ρενό
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Άξιο νταμπλ της Ρενό
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Formula 1
    17
    56
    80
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      migf1 last edited by

      Πειστικό και άξιο το νταμπλ της Ρενό! Συγχαρητήρια σε όλους όσους συνετέλεσαν σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία της γαλλικής ομάδας, με πρώτο και καλύτερο τον Νάντο, επίσης άξιο και πειστικό πρωταθλητή!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        migf1 last edited by

        Πειστικό και άξιο το νταμπλ της Ρενό! Συγχαρητήρια σε όλους όσους συνετέλεσαν σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία της γαλλικής ομάδας, με πρώτο και καλύτερο τον Νάντο, επίσης άξιο και πειστικό πρωταθλητή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          migf1 last edited by

          Πειστικό και άξιο το νταμπλ της Ρενό! Συγχαρητήρια σε όλους όσους συνετέλεσαν σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία της γαλλικής ομάδας, με πρώτο και καλύτερο τον Νάντο, επίσης άξιο και πειστικό πρωταθλητή!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasilakis last edited by

            2005 Drivers Championship
            2005 Constructors Championship

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              ΠΑΝΑΞΙΟ αφου ηταν η καλυτερη ΟΜΑΔΑ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • R
                red-spirit last edited by

                Δύσκολα θα αμφισβητηθεί από τον ιστορικό του Σπορ (lol) αυτό το νταμπλ μετά και την τελευταία εντύπωση που αποκομήθηκε σήμερα. Αλλά η ουσία παραμένει: Η ΜακΛάρεν είχε τις ευκαιρίες -ειδικά για τον τίτλο στους κατασκευαστές- αλλά τις κλώτσησε επανειλημμένα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
                  Δύσκολα θα αμφισβητηθεί από τον ιστορικό του Σπορ (lol) αυτό το νταμπλ μετά και την τελευταία εντύπωση που αποκομήθηκε σήμερα. Αλλά η ουσία παραμένει: Η ΜακΛάρεν είχε τις ευκαιρίες -ειδικά για τον τίτλο στους κατασκευαστές- αλλά τις κλώτσησε επανειλημμένα.

                  Δεν τις κλώτσησε.
                  Απλά άργησε να αποδώσει η Ίλμορ σωστά μοτέρ με δύναμη + αξιοπιστία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    ΑΞΙΟΙ!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      takisp last edited by

                      Αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση η ικανότητά τους να πετύχουν το 100% των δυνατοτήτων τους.

                      Αυτοκτόνησαν στη McLaren.

                      Με τη χθεσινή του εμφάνιση ο Αλόνσο έκλεισε στόματα και κέρδισε σε καταξίωση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cavallino last edited by

                        Εγώ πιστεύω πως αν η Renault είχε το μονοθέσιο και τους οδηγούς της McLaren, θα είχε τελειώσει τα πρωταθλήματα από τον Αύγουστο. Από εκεί και πέρα δεν θεωρώ άξιο πρωταθλητή τον Αλόνσο, αφού ο Κίμι τον είχε στην ξεφτίλα σε κάθε αγώνα (μέχρι να εγκαταλείψει). Από κει και πέρα εγώ θυμάμαι ένα σερί αγώνων που τερμάτιζε πρώτος ο Κίμι και πανηγύριζε ο τρίτος Αλόνσο. Ωραίος πρωταθλητής! Στη Suzuka την περασμένη βδομάδα, ήταν το κατασκευαστών στην κόψη του ξυραφιού κι ο Αλόνσο πανηγύριζε πάλι την τρίτη του θέση.
                        Μ'αυτά και μ'αυτά, αν κέρδιζε η McLaren κατασκευαστών φέτος, θα είχε όντως γυρίσει ο κόσμος ανάποδα. Μαστροχαλαστών άνετα, κατασκευαστών όχι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          greo last edited by

                          Αυτο που κανει ακομα πιο αξια πρωταθλητρια τη Ρενω ειναι το γεγονος, που περναει απαρατηρητο, οτι δυο αγωνες πριν απο το τελος ειχαν χασει την πρωτοπορεια στο πρωταθλημα! Και αντεστρεψαν μια κατασταση που σε εκεινη τη στιγμη φαινοταν μη αναστρεψιμη.

                          Με μια πραγματικη Φερραρι του χρονου ας ελπισουμε σε μια φοβερη τριπλη μαχη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            og2002gr last edited by

                            Ο χρήστης greo έγραψε:
                            Αυτο που κανει ακομα πιο αξια πρωταθλητρια τη Ρενω ειναι το γεγονος, που περναει απαρατηρητο, οτι δυο αγωνες πριν απο το τελος ειχαν χασει την πρωτοπορεια στο πρωταθλημα! Και αντεστρεψαν μια κατασταση που σε εκεινη τη στιγμη φαινοταν μη αναστρεψιμη.

                            Με το που βρέθηκε δευτερη η Renault, πήρε δυο poles και το 80% των διαθεσιμων βαθμών στους 2 τελευταιους αγώνες.Αψογη αντίδραση απο τους πρωταθλητες!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              χαλαρααααααα!!!!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                babisp last edited by

                                Λίγο off topic αλλά τι να πουν οι ομάδες που έκαναν 1-2 σε πάνω από το 80% των αγώνων;Δίκαια πρωταθλήτρια η ρενώ αλλά όταν δούλευε η maclaren ήταν πίσω. Το πρωτάθλημα κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Η ρενώ δεν είναι η υπερομάδα που θα μπει και θα τα ισωπεδώσει όλα. Έχει ένα πιλότο και ένα μονοθέσιο. Δεν θα μπορούσε να φτάσει την φερράρι στα προηγούμενα πρωταθλήματα ούτε την maclaren που έκανε το απίστευτο 15/16 με Senna Prost. Η ρενώ έχει πολύ δρόμο για να φτάσει σε αυτό το σημείο.Μακάρι για να υπάρχει ανταγωνισμός

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adis4gr last edited by

                                  ξεχνας οτι και το μπατζετ μας ειναι περιορισμενο σε σχεση με αλλων εταιρειων...το θεμα ειναι οτι εχουμε δυνατοτητες και προς το παρον δε ξεφυγαμε απο το προγραμμα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Μην ξεχναμε οτι ολος ο κοσμος λεει οτι η Mc Laren ειχε τα πιο γρηγορα μονοθεσια αλλα εχασε το τιτλο στον τομεα της αξιοπιστιας. Τι θα γινει λοιπον, αν η Ρενω εχει του χρονου πιο γρηγορα μονοθεσια και κρατησει την αξιοπιστια;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Του χρόνου παιδιά όλα ξεκινάνε από το μηδέν λόγω των σαρωτικών αλλαγών στους κανονισμούς.

                                      ΥΓ. Ελπίζω να καλυτερεύσει η Μερτσέντες με τους V8.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        greo last edited by

                                        Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                        Του χρόνου παιδιά όλα ξεκινάνε από το μηδέν λόγω των σαρωτικών αλλαγών στους κανονισμούς.

                                        ΥΓ. Ελπίζω να καλυτερεύσει η Μερτσέντες με τους V8.

                                        Με πιθανη περιστροφη στις 21.000 στροφες; Δε θα ημουν και τοσο αισιοδοξος. Αλλα παλι κατι τετοιο σου ειπα στην αρχη της χρονιας για τη ΜακΛαρεν και διαψευστηκα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης greo έγραψε:

                                          Του χρόνου παιδιά όλα ξεκινάνε από το μηδέν λόγω των σαρωτικών αλλαγών στους κανονισμούς.

                                          ΥΓ. Ελπίζω να καλυτερεύσει η Μερτσέντες με τους V8.

                                          Με πιθανη περιστροφη στις 21.000 στροφες; Δε θα ημουν και τοσο αισιοδοξος. Αλλα παλι κατι τετοιο σου ειπα στην αρχη της χρονιας για τη ΜακΛαρεν και διαψευστηκα...

                                          πράγματι θα έχει πολύ ενδιαφέρον το νέο πρωτάθλημα...με τόσες αλλαγές από την μέση του τωρινού αδημονώ την έναρξη του καινούριου!
                                          λένε ότι οι νέοι V8 ακούγονται ΥΠΕΡΟΧΑ και πιο εντυπωσιακά από τους V10.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasilakis last edited by

                                            Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                            Του χρόνου παιδιά όλα ξεκινάνε από το μηδέν λόγω των σαρωτικών αλλαγών στους κανονισμούς.

                                            Η χρονιά που έρχεται ήδη ξεκίνησε από τότε που τελείωσαν τα φετινά μονοθέσια.
                                            Τουλάχιστον στην Ρενώ και Τογιότα γίνεται το παρακάτω. Μια ομάδα ανθρώπων εξελίσσει το υπάρχον μονοθέσιο για την τρέχουσα χρονιά και μια άλλη ομάδα αποφασίζει ποιές κατευθύνσεις θα ακολουθήσουν, με βάση εμπειρική κυρίως ανάλυση και κάποιες καινοτομίες, και σχεδιάζουν-προετοιμάζουν το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς, το οποίο θα εξελίσσουν οι ίδιοι ενώ οι προηγούμενοι θα 'επιστρέψουν' στα γραφεία για το μονοθεσιο της μεθεπόμενης χρονιάς. Κάπως έτσι κατάλαβα είναι η συγκεκριμένη διαδικασία....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr