-
Ψάχνω ένα μηχανάκι να κάνω απλά τη δουλειά μου ασφάλεια και οικονομία μεσα στην πόλη (60χλμ/ημερα). Κάνω την παραχώρηση να μην έχει και τις καλύτερες επιδόσεις και έχω κάποια απαίτηση για χώρους ακόμα και αν αυτό γίνεται με πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Κοίταξα για Piaggio Liberty ή Beverly αλλα απο οτι είδα θα κλαιω σε καθε service με το κοστος τους. Το Aprillia Sportcity μου άρεσε αλλά λενε πάλι οτι ειναι ο ορισμός του άφιακτου. Για τα γιαπωνεζικα δεν ξερω τίποτα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει τι να κοιταξω;
-
Ψάχνω ένα μηχανάκι να κάνω απλά τη δουλειά μου ασφάλεια και οικονομία μεσα στην πόλη (60χλμ/ημερα). Κάνω την παραχώρηση να μην έχει και τις καλύτερες επιδόσεις και έχω κάποια απαίτηση για χώρους ακόμα και αν αυτό γίνεται με πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Κοίταξα για Piaggio Liberty ή Beverly αλλα απο οτι είδα θα κλαιω σε καθε service με το κοστος τους. Το Aprillia Sportcity μου άρεσε αλλά λενε πάλι οτι ειναι ο ορισμός του άφιακτου. Για τα γιαπωνεζικα δεν ξερω τίποτα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει τι να κοιταξω;
-
Ψάχνω ένα μηχανάκι να κάνω απλά τη δουλειά μου ασφάλεια και οικονομία μεσα στην πόλη (60χλμ/ημερα). Κάνω την παραχώρηση να μην έχει και τις καλύτερες επιδόσεις και έχω κάποια απαίτηση για χώρους ακόμα και αν αυτό γίνεται με πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Κοίταξα για Piaggio Liberty ή Beverly αλλα απο οτι είδα θα κλαιω σε καθε service με το κοστος τους. Το Aprillia Sportcity μου άρεσε αλλά λενε πάλι οτι ειναι ο ορισμός του άφιακτου. Για τα γιαπωνεζικα δεν ξερω τίποτα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει τι να κοιταξω;
-
Ο χρήστης Pyloudis έγραψε:
Ψάχνω ένα μηχανάκι να κάνω απλά τη δουλειά μου ασφάλεια και οικονομία μεσα στην πόλη (60χλμ/ημερα). Κάνω την παραχώρηση να μην έχει και τις καλύτερες επιδόσεις και έχω κάποια απαίτηση για χώρους ακόμα και αν αυτό γίνεται με πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Κοίταξα για Piaggio Liberty ή Beverly αλλα απο οτι είδα θα κλαιω σε καθε service με το κοστος τους. Το Aprillia Sportcity μου άρεσε αλλά λενε πάλι οτι ειναι ο ορισμός του άφιακτου. Για τα γιαπωνεζικα δεν ξερω τίποτα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει τι να κοιταξω;Μπες στο forum του http://www.moto.gr και ψαξε λιγο.Θα βρεις πολλές πληροφορίες.Aν θες ρώτα εκεί,γνωρίζουν περισσότερα.Απ'ότι έχω διαβάσει,λένε ότι το SH150 της Honda είναι πολύ αξιόπιστο και με καλές επιδόσεις.Το Sportcity έχει μοτέρ piaggio (νομίζω τον 200-αρη που είχε και το beverly).Για μέσα στην πόλη παιζουν πολλά μηχανάκια να διαλέξεις...Και μ'ένα παπί κάνεις τη δουλειά σου.Σε 125cc οικονομικά και γερά μοτοσυκλετάκια είναι τα XR125-Honda-2800euro και YBR125-Yamaha-2050euro.Αλλιώς,η κλασσική λύση...παπάκι!
-
Για τοσα χιλιομετρα την ημερα και αν ειναι μονο για μεσα στην πολη και οχι για πολυ μακρια και θελεις οικονομια και αξιοπιστια το παπι ειναι μονοδρομος με μια μεγαλη βαλιτσα πισω. Προσωπικα εχω το YAMAHA CRYPTON λιγο καιρο και πιστευω οτι ειναι απο τα καλυτερα και το πιο αξιοπιστο και φθηνα ανταλλακτικα. Δεν συμβουλευω μηχανη γιατι ο συμπλεκτης κουραζει. Σε αυτοματο τωρα, εχεις τουλαχιστον δυο καλες επιλογες με μεγαλυτερο κοστος συντηρησης και καυσιμου. Κοιτα το ΥΑΜΑΗΑ ΧΜΑΧ 250 αν θελεις χωρους, αξιοπιστια και καλη οδικη συμπεριφορα. Επισης το beverly250 ειναι πολυ καλο. Ρε παιδια γιατι το φοβαστε το beverly? Μονο καλα λογια εχω ακουσει, τωρα αν τυχει βλαβη, μπορει να ειναι σε οποιοδηποτε. Παντως οπτικα εαν δουμε ενα beverly που κυκλοφορει τεσσερα χρονια περιπου, ακομα δειχνει αψογο, το βρισκω πολυ καλη κατασκευή. Μεταξυ των ΧΜΑΧ και BEVERLY, προσωπικα ειμαι σε διλημμα . Μαλλον θα προτιμουσα το ΥΑΜΑΗΑ λογω αξιοπιστιας, πιο καινουργιου μοντελλου, πολυ καλης θεσης οδηγησης και αλλα που αντισταθμιζουν καποια αλλα πλεονεχτηματα του beverly, οπως η πριζα κατω απο τη σελλα, το γαντζακι κατω απο το τιμονι, η καλη συμπεριφορα στο χωματοδρομο κ.α. Τωρα το Honda SH150 δεν εχει πλαϊνο σταντ και ουτε παιρνει, οποτε αυτοματα το ξεχνας και επισης εμενα προσωπικα δεν με εχει πεισει για την ποιοτητα του. Αν δεν σε ενοχλει η ελειψη του πλαϊνου σταντ, τοτε βαλτο στα υποψιν. Ειναι πολυ πιο ελαφρυ και πιο στενο απο τα αλλα (250αρια). Οδηγησε το πριν το παρεις.
-
Αυτο που δεν διευκρινησα ειναι οτι για λογους που εχουν να κανουν με την ασφαλεια θα ηθελα να αποφυγω scooters με μικρους τροχους. Για αυτό και μονο αυτο το xmax δεν το θεωρω καλη επιλογη. Ειμαι υπερβολικός με αυτή την απαιτηση;
-
Συμφωνω απολυτα για τους τροχους, αλλα το ΧΜΑΧ δεν εχει μικρους τροχους. 15' μπροστα και 14' πισω και εχει παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα απ'οτι λενε οι πιο ειδικοι που ρωτησα.
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Συμφωνω απολυτα για τους τροχους, αλλα το ΧΜΑΧ δεν εχει μικρους τροχους. 15' μπροστα και 14' πισω και εχει παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα απ'οτι λενε οι πιο ειδικοι που ρωτησα.Οι ειδικοί όμως δεν θα κάνουν 60 χλμ την ημέρα που θα κάνει ο φίλος παιρνώντας μέσα σε στροφή σε καπάκια αποχετέυσεων, λακούβες, πεζοδρόμια κα. Πάρε το beverly 250. Αν αργήσεις λίγο κοίτα και το νέο peugeot που θα έρθει σε λίγο και μοιάζει εκπληκτικά με το beverly και είναι λίγο ποιο όμορφο. Το μείον είναι ότι δεν είναι δοκιμασμένο και αν κρίνω απο τα αυτοκίνητα της peugeot κλάφτα Χαράλαμπε!
-
Ο χρήστης Pyloudis έγραψε:
Ψάχνω ένα μηχανάκι να κάνω απλά τη δουλειά μου ασφάλεια και οικονομία μεσα στην πόλη (60χλμ/ημερα). Κάνω την παραχώρηση να μην έχει και τις καλύτερες επιδόσεις και έχω κάποια απαίτηση για χώρους ακόμα και αν αυτό γίνεται με πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Κοίταξα για Piaggio Liberty ή Beverly αλλα απο οτι είδα θα κλαιω σε καθε service με το κοστος τους. Το Aprillia Sportcity μου άρεσε αλλά λενε πάλι οτι ειναι ο ορισμός του άφιακτου. Για τα γιαπωνεζικα δεν ξερω τίποτα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει τι να κοιταξω;Αναρωτιέμαι τι σχέση έχει ο τίτλος με το θέμα!
-
Στην πραγματικότητα αυτό που μου φάνηκε ποιο ενδιαφερουσα αγορα ήταν το Sportcity της Aprilia, αλλα η αξιοπιστία του εν λογω μοντελου ειναι που με προβληματιζει. Αν δεν ειναι να κερδισω τιποτα σε αξιοπιστια επιλεγοντας κατι αλλο η επιλογη μου ειναι μαλλον ευκολη. Αν αληθευει οτι μοιραζεται τον ιδιο κινητητρα με το Beverly δεν βλεπω σοβαρο λογο να προτιμησω το τελευταιο.
-
Φιλε μου το μηχανακι της Απριλια το οδηγησα. Ειναι αναμφισβητητα κορυφαιο. Σκεπτομαι και εγω την αγορα του. (Για περισσοτερα κοιτα στο διπλα θεμα.)
-
Μαλλον κανεις παρεα με ανθρωπους που εχουν προκαταληψη με τα Ιταλικα αυτοκινητα...
-
Σε περίπου δύο μήνες ολοκληρώνεται η εξαγορά της Aprilia από την Piaggio, οπότε, αν το after-sales service αναληφθεί στην Ελλάδα από τον αντιπρόσωπο της 'μαμάς' εταιρείας, βοήθειά μας...
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Φιλε μου το μηχανακι της Απριλια το οδηγησα. Ειναι αναμφισβητητα κορυφαιο. Σκεπτομαι και εγω την αγορα του. (Για περισσοτερα κοιτα στο διπλα θεμα.)ποιο ειναι το 'διπλα' θεμα?
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Φιλε μου το μηχανακι της Απριλια το οδηγησα. Ειναι αναμφισβητητα κορυφαιο. Σκεπτομαι και εγω την αγορα του. (Για περισσοτερα κοιτα στο διπλα θεμα.)
ποιο ειναι το 'διπλα' θεμα?
Εδω:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 4&start=30 -
Ο χρήστης Pyloydis έγραψε:
Το Aprillia Sportcity μου άρεσε αλλά λενε πάλι οτι ειναι ο ορισμός του άφιακτουΦίλε πάρε γιαπωνέζικο!Έχω 7 χρόνια aprilia σκουτερ και 2 χρόνια alfa romeo.Πρόβλημα ουδέν, ούτε με το ένα ,ούτε με το άλλο.Το επόμενο μηχανάκι μου θα είναι πάλι aprilia ή ducati 100%.Αυτό το λέω για να δείξω πόσο ικανοποιημένος είμαι με τα ιταλικά.Στο μεσοδιάστημα είδα γιαπωνέζικα σκουτερ να χαλάνε, άουντι α3 ολοκαίνουργια να αλλάζουν αναρτήσεις (κομπλε) κλπ. Και μόνο όμως που κάποιος ξεκινάει με προκατάληψη είμαι σίγουρος ότι θα την πάθει! >Ψάχνω ένα μηχανάκι να κάνω απλά τη δουλειά μου ασφάλεια και οικονομία μεσα στην πόλη (60χλμ/ημερα).
Τα ιταλικά δεν τα αγοράζεις για να κάνεις απλά τη δουλειά σου.Δεν το λέω με υπεροψία.Αν δεις τεχνολογία και υλικά που ενσωματώνουνε, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα άλλων χωρών πάντα,που σημαίνει αυξημένο κόστος,δεν αξίζει να τα αγοράσεις μόνο 'για να κάνεις τη δουλειά σου'.
-
Ο χρήστης svradelis έγραψε:
Τα ιταλικά δεν τα αγοράζεις για να κάνεις απλά τη δουλειά σου.Δεν το λέω με υπεροψία.Αν δεις τεχνολογία και υλικά που ενσωματώνουνε, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα άλλων χωρών πάντα,που σημαίνει αυξημένο κόστος,δεν αξίζει να τα αγοράσεις μόνο 'για να κάνεις τη δουλειά σου'.Απολυτως σωστη τοποθετηση.
-
Εγω παντως βαρεθηκα να κανω παρεα με παπιες και αποφασισα να το κανω 'αλα Ιταλικα'!
Το παραγγειλα το 200αρακι χθες με το χερι στην καρδια. Το οδηγησα, με ενθουσιασε, το παιρνω, τοσο απλα. Το γιαπωνεζικο π.χ. sh150i τι να το κανω, οταν αγχωνομαι που το καβαλαω και δεν μου αρεσει κιολας. Και μια παρατηρηση. Το ΧΜΑΧ250 εχει γινει πρωτοπορος στην κατηγορια των 250, (σε ολα καλυτερο απο beverly250), και δεν πηρα αυτο, λογω μεγεθους (δεν χωραει και στη θεση που το θα βαζω, ενω το Sportcity χωραει) και απο το παπι θα ηταν κουραστικο στην αρχη να παω σε τοσο μεγαλο. Επισης εχει και αργη παραδοση (με τον καινουργιο χρονο). -
Ας ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα.
α) Δεν εχω καμια προκαταληψη απεναντι στους ιταλους. Ισα ισα θα ελεγα. Απλα τρεφω εκτιμηση στην αξιοπιστια των ιαπωνεζων.
β) Το ζητημα που τιθεται ειναι ειναι κατα ποσο και αν η συμβιωση με μια μηχανη που δεν ειναι ιαπωνική και δη της aprilia θα ειναι προβληματικη. Δεχομαι να πληρωνω κατι παραπανω για το κεφι μου και μονο αλλα οχι και να νιωθω βλακας για αυτο.
γ) Το θεμα ειναι οτι επιλεγοντας για αυτοκινητο ενα renault clio πριν απο καποια χρονια, αν και ειμαι πολυ ικανοποιημενος ως αυτοκινητο καθε φορα που παω για service ή αν παρουσιαστει βλαβη ψαχνω τα συρταρια μπας και βρω ψιλα για το λεωφορειο. Ειναι ασχημο να πιανεσαι ολιγον κοτσος για δευτερη φορα.
Aprillia = καταστροφή;