-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Τώρα αυτό πώς ακριβώς προκύπτει; Από τη μεγάλη αγάπη που έχεις στη γερμανική εταιρία;
Όπως λέει και ο diperr, είδωμεν. Δεν έχω διαβάσει ακόμα εμπεριστατωμένα reviews για τη Μ6, αλλά μάλλον πρόκειται για άλλο ένα τεχνολογικό θαύμα της BMW.Ότι συγκρίνεται με την 612, χαλαρά. Για το ποιος είναι ο νικητής...εδώ είναι λίγο υποκειμενικά τα πράγματα. Εγώ πάντως περιμένω την Μ6 να είναι εξίσου γρήγορη, αν όχι γρηγορότερη
Υ.Γ.
Στοιχεία ίσως υπάρχουν ήδη, απλώς εγώ δεν έχω ακόμα ψάξει...Βρετανικό EVO. Η 612 είναι υπερ-πολυτελές GT, κοιτά στα μάτια Vanquish, DB9. Το ότι έχει τα ίδια άλογα με τη Μ6 δε σημαίνει ότι είναι άκρως συγκρίσιμες. Το λογικό πάντως είναι η Ferrari να είναι καλύτερη, μην τρελαθούμε τελείως τώρα...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Τώρα αυτό πώς ακριβώς προκύπτει; Από τη μεγάλη αγάπη που έχεις στη γερμανική εταιρία;
Όπως λέει και ο diperr, είδωμεν. Δεν έχω διαβάσει ακόμα εμπεριστατωμένα reviews για τη Μ6, αλλά μάλλον πρόκειται για άλλο ένα τεχνολογικό θαύμα της BMW.Ότι συγκρίνεται με την 612, χαλαρά. Για το ποιος είναι ο νικητής...εδώ είναι λίγο υποκειμενικά τα πράγματα. Εγώ πάντως περιμένω την Μ6 να είναι εξίσου γρήγορη, αν όχι γρηγορότερη
Υ.Γ.
Στοιχεία ίσως υπάρχουν ήδη, απλώς εγώ δεν έχω ακόμα ψάξει...Βρετανικό EVO. Η 612 είναι υπερ-πολυτελές GT, κοιτά στα μάτια Vanquish, DB9. Το ότι έχει τα ίδια άλογα με τη Μ6 δε σημαίνει ότι είναι άκρως συγκρίσιμες. Το λογικό πάντως είναι η Ferrari να είναι καλύτερη, μην τρελαθούμε τελείως τώρα...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Τώρα αυτό πώς ακριβώς προκύπτει; Από τη μεγάλη αγάπη που έχεις στη γερμανική εταιρία;
Όπως λέει και ο diperr, είδωμεν. Δεν έχω διαβάσει ακόμα εμπεριστατωμένα reviews για τη Μ6, αλλά μάλλον πρόκειται για άλλο ένα τεχνολογικό θαύμα της BMW.
Ότι συγκρίνεται με την 612, χαλαρά. Για το ποιος είναι ο νικητής...εδώ είναι λίγο υποκειμενικά τα πράγματα. Εγώ πάντως περιμένω την Μ6 να είναι εξίσου γρήγορη, αν όχι γρηγορότερη
Υ.Γ.
Στοιχεία ίσως υπάρχουν ήδη, απλώς εγώ δεν έχω ακόμα ψάξει...Βρετανικό EVO. Η 612 είναι υπερ-πολυτελές GT, κοιτά στα μάτια Vanquish, DB9. Το ότι έχει τα ίδια άλογα με τη Μ6 δε σημαίνει ότι είναι άκρως συγκρίσιμες. Το λογικό πάντως είναι η Ferrari να είναι καλύτερη, μην τρελαθούμε τελείως τώρα...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το λογικό πάντως είναι η Ferrari να είναι καλύτερη, μην τρελαθούμε τελείως τώρα...Για ποιον ακριβώς λόγο? Επειδή φέρει το αλογάκι σημαίνει ότι είναι το καλύτερο στην κατηγορία του? Και η 348 το φόραγε αλλά το NSX την ξεφτύλιζε anyplace anytime..
-
Αν η BMW ήθελε να κατασκευάσει τη Μ6 στα αντίστοιχα χρήματα, μπορεί να την έκανε καλύτερη. Τώρα όμως τι ελπίδες έχει; Το αλογάκι δεν είναι κάτι το τυχαίο... Το καλύτερη δε συνεπάγεται απαραίτητα το γύρο του Ring. Η 612 είναι φτιαγμένη για να γυρνάς όλη την Ευρώπη ατσαλάκωτος
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα μάγκες επειδή γουστάρουμε μια μάρκα -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Επειδή φέρει το αλογάκι σημαίνει ότι είναι το καλύτερο στην κατηγορία του? Και η 348 το φόραγε αλλά το NSX την ξεφτύλιζε anyplace anytime..Μάλλον όχι σύμφωνα με συγκριτικό του βρετανικού Autocar πριν καμιά δεκαετία με 348, Esprit, NSX, 911
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν η BMW ήθελε να κατασκευάσει τη Μ6 στα αντίστοιχα χρήματα, μπορεί να την έκανε καλύτερη. Τώρα όμως τι ελπίδες έχει; Το αλογάκι δεν είναι κάτι το τυχαίο... Το καλύτερη δε συνεπάγεται απαραίτητα το γύρο του Ring. Η 612 είναι φτιαγμένη για να γυρνάς όλη την Ευρώπη ατσαλάκωτος
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα μάγκες επειδή γουστάρουμε μια μάρκαΔηλαδή μόνο και μόνο λόγω κόστους θεωρούμε ότι η 612 είναι καλύτερη από την Μ6? Λίγο παράλογο δεν είναι αυτό?
Η Μ6 είναι δηλαδή για να την βάζεις στο Ring και μόνο? Γιατί η 612 είναι καλύτερο GT από την Μ6?
Όσο γουστάρω την BMW άλλο τόσο γουστάρω και την Ferrari, δεν είμαι οπαδός ούτε της μίας ούτε της άλλης. Δεν ξέρω αν η Μ6 είναι καλύτερη ή χειρότερη από την 612, η ένσταση μου είναι στην σιγουριά σου ότι ο 612 είναι καλύτερη από την Μ6.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αν η BMW ήθελε να κατασκευάσει τη Μ6 στα αντίστοιχα χρήματα, μπορεί να την έκανε καλύτερη. Τώρα όμως τι ελπίδες έχει; Το αλογάκι δεν είναι κάτι το τυχαίο... Το καλύτερη δε συνεπάγεται απαραίτητα το γύρο του Ring. Η 612 είναι φτιαγμένη για να γυρνάς όλη την Ευρώπη ατσαλάκωτος
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα μάγκες επειδή γουστάρουμε μια μάρκαΔηλαδή μόνο και μόνο λόγω κόστους θεωρούμε ότι η 612 είναι καλύτερη από την Μ6? Λίγο παράλογο δεν είναι αυτό?
Η Μ6 είναι δηλαδή για να την βάζεις στο Ring και μόνο? Γιατί η 612 είναι καλύτερο GT από την Μ6?
Όσο γουστάρω την BMW άλλο τόσο γουστάρω και την Ferrari, δεν είμαι οπαδός ούτε της μίας ούτε της άλλης. Δεν ξέρω αν η Μ6 είναι καλύτερη ή χειρότερη από την 612, η ένσταση μου είναι στην σιγουριά σου ότι ο 612 είναι καλύτερη από την Μ6.
Πρόσεξε τι λέει ο Dimsabas:
Το **λογικό **πάντως είναι η Ferrari να είναι καλύτερη, μην τρελαθούμε τελείως τώρα...
Αναφέρω ότι το λογικό είναι η Ferrari να είναι ανώτερη, σα σχόλιο απάντηση σε προηγούμενη αναφορά ότι η BMW είναι σίγουρα καλύτερη. Αν υποθέσουμε ότι μέρος της διαφοράς χρημάτων πηγαίνει στην εξέλιξη και τη βελτίωση, δεν είναι πιο λογικό το υπερδιπλάσιας τιμής μοντέλο να είναι πιο προηγμένο; Αυτό για το Ring το αναφέρω γιατί μπορεί να βρούμε κάποιους χρόνους που να δείχνουν π.χ. τη Μ6 1.5 sec ταχύτερη, λες και για αυτά τα αυτοκίνητα αυτό είναι το Α και το Ω. Προσωπικά δηλώνω οπαδός και της Ferrari και της BMW Motorsport (όχι της απλής) και γουστάρω αφάνταστα και τα 2 αυτά κοσμήματα
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πρόσεξε τι λέει ο Dimsabas:Το λογικό πάντως είναι η Ferrari να είναι καλύτερη, μην τρελαθούμε τελείως τώρα...
Αυτό πάντως βγάζει το ακριβώς αντίθετο συμπέρασμα, δηλαδή ότι η 612 είναι 110% καλύτερη από την Μ6.
Αν υποθέσουμε ότι μέρος της διαφοράς χρημάτων πηγαίνει στην εξέλιξη και τη βελτίωση, δεν είναι πιο λογικό το υπερδιπλάσιας τιμής μοντέλο να είναι πιο προηγμένο; Αυτό για το Ring το αναφέρω γιατί μπορεί να βρούμε κάποιους χρόνους που να δείχνουν π.χ. τη Μ6 1.5 sec ταχύτερη, λες και για αυτά τα αυτοκίνητα αυτό είναι το Α και το Ω. Προσωπικά δηλώνω οπαδός και της Ferrari και της BMW Motorsport (όχι της απλής) και γουστάρω αφάνταστα και τα 2 αυτά κοσμήματα
Για το Ring συμφωνώ, τα αυτοκίνητα είναι GT, όχι για να γυρνάνε στις πίστες.
Πιστεύω ότι και οι 2 εταιρίες έχουν αναλόγου επιπέδου τεχνολογία. Ίσως στο Α να υπερτερεί η Ferrari, και στο Β η BMW, αλλά παραμένουν ισάξιες (για την δική μου κρίση).
Τα παραπάνω λεφτά που κοστίζει η Ferrari πιστεύω δικαιολογούνται μόνο από ένα πράγμα.. Το σήμα. Με τα διπλά λεφτά, αν ήταν έστω και τα μισά σε πιο προηγμένη τεχνολογία θα έπρεπε η 612 να έχει κάτι Μ για πρωινό. Αντίστοιχα και η 430 που κοστίζει περί τα 200Κ, δεν νομίζω ότι είναι τόσο πιο γρήγορη από την Μ5 που να δικαιολογεί την αντίστοιχα διπλάσια τιμή.
Βέβαια, αν όντως τα διπλά λεφτά είναι σε τεχνολογιά, μας αποδεικνύει η Ferrari ότι θέλει τον διπλάσιο χρόνο/κόπο για να φτιάξει το ίδιο με την BMW.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τα παραπάνω λεφτά που κοστίζει η Ferrari πιστεύω δικαιολογούνται μόνο από ένα πράγμα.. Το σήμα.Αν ήταν έτσι, θα είχε κλείσει προ πολλού η Ferrari
Πιστεύω ότι και οι 2 εταιρίες έχουν αναλόγου επιπέδου τεχνολογία. Ίσως στο Α να υπερτερεί η Ferrari, και στο Β η BMW, αλλά παραμένουν ισάξιες (για την δική μου κρίση).
Είναι τελείως διαφορετικού επιπέδου εταιρίες. Η τεχνολογία που έχει η Ferrari και προωθεί στα αυτοκίνητα δρόμου και την οποία έχει δοκιμάσει-εξελίξει προηγουμένως στους αγώνες, είναι ανώτερη από της BMW, που άλλωστε έχει να ασχοληθεί με τόσο μεγάλη γκάμα.
Βέβαια, αν όντως τα διπλά λεφτά είναι σε τεχνολογιά, μας αποδεικνύει η Ferrari ότι θέλει τον διπλάσιο χρόνο/κόπο για να φτιάξει το **ίδιο **με την BMW.
Γιατί ίδιο παρακαλώ; Το ότι έχουν τα ίδια άλογα δε σημαίνει τίποτα. Να στο πω χοντροκομμένα; Και η Elise με την 911 έχουν παρόμοιο γκάζι αλλά από εκεί και πέρα άβυσσος...
-
4Τροχοί Τεύχος Ιουνίου δοκιμή M6 από sx.
'Ποια Scaglietti;
Με αυτές τις κορυφαίες BMW, γίνεσαι ιερόσυλος, αν, βέβαια, κριθείς από τον παραδοσιακό που δε θέλει να δει την πραγματικότητα. Επί της ουσίας, δεν τίθεται θέμα. Απλώς, καμία σχέση. Τη μεγάλη Ιταλίδα την «απορρίψαμε» σε σχέση με τις 430 και 575 και αισθανθήκαμε κάπως. Μας μπέρδεψαν οι άλλες και την αδικήσαμε, σκεφτήκαμε. Οδηγούμε, λοιπόν, την Μ6 και συμπληρώνουμε πως, στη συγκεκριμένη κατηγορία, αυτή η ΒΜW δε συγκρίνεται ούτε με Ferrari, ούτε με Mercedes, ούτε, βέβαια, με την πολλά υποσχόμενη Bentley GT. Καταθέτει άποψη, διαθέτει στιλ και, φυσικά, τεχνολογία αιχμής που την κατατάσσει αλλού και σε προδιαγραφές. Η συνέχεια, στο δρόμο. Στην πίστα και έξω από αυτήν. Μένεις άφωνος με το πώς δέχεται τις εντολές σε κάθε αλλαγή προγράμματος. Σε σχέση με τα ηλεκτρονικά της καλούδια, είναι επιπέδου F430. Το κυριότερο, αυτό που μένει στον επαγγελματία λάτρη της αυτοκίνησης; Δεν πρόκειται για «ξεπέτα». Δε δυνάμωσαν απλώς την 645 του Θανάση ή την 5άρα του επιτυχημένου που ξέρει, αλλά τώρα κλαίει δις, γιατί δε διαθέτει τον κινητήρα των 258 ίππων. Δούλεψαν και δημιούργησαν, με συνέπεια, κέφι, γνώσεις και κόστος. Το αποτέλεσμα; Συγκλονιστικό! Ξεπερνά κάθε πρόβλεψη και προσδοκία. Εύγε!_ Σ. Χ. ' -
Κουφάθηκα τώρα Ο ΣΧ κόντρα στον υπόλοιπο ευρωπαϊκό Τύπο...
-
Γιατί, έχει γίνει συγκριτική δοκιμή 612 με M6 από τον ευρωπαϊκό τύπο??
-
Δε διαβάζεις τα παραπάνω; Δεν ξέρεις τι χάνεις... Παράδειγμα βρετανικό EVO με νικήτρια τη Ferrari και μάλιστα με διαφορά. Από συντάκτες που να με συγχωρέσει ο ΣΧ, αλλά τους εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο από κάθε Έλληνα συντάκτη
-
Εγω παντως αν ειχα να διαλεξω την Μ6 θα αγοραζα...
-
Δηλαδή η BMW δεν έχει τμήμα που ασχολείται με τους αγώνες?
Γιατί είναι καλύτερη η ferrari μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ?Θα συμφωνήσω με τον Μιχάλη, και γω την Μ6 θα αγόραζα επειδή μου αρέσει πολύ περισσότερο σχεδιαστικά από την (άσχημη κατ'εμέ) Scaglietti..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Πρόσεξε τι λέει ο Dimsabas:
Το λογικό πάντως είναι η Ferrari να είναι καλύτερη, μην τρελαθούμε τελείως τώρα...
Αυτό πάντως βγάζει το ακριβώς αντίθετο συμπέρασμα, δηλαδή ότι η 612 είναι 110% καλύτερη από την Μ6.
Αν υποθέσουμε ότι μέρος της διαφοράς χρημάτων πηγαίνει στην εξέλιξη και τη βελτίωση, δεν είναι πιο λογικό το υπερδιπλάσιας τιμής μοντέλο να είναι πιο προηγμένο; Αυτό για το Ring το αναφέρω γιατί μπορεί να βρούμε κάποιους χρόνους που να δείχνουν π.χ. τη Μ6 1.5 sec ταχύτερη, λες και για αυτά τα αυτοκίνητα αυτό είναι το Α και το Ω. Προσωπικά δηλώνω οπαδός και της Ferrari και της BMW Motorsport (όχι της απλής) και γουστάρω αφάνταστα και τα 2 αυτά κοσμήματα
Για το Ring συμφωνώ, τα αυτοκίνητα είναι GT, όχι για να γυρνάνε στις πίστες.
Πιστεύω ότι και οι 2 εταιρίες έχουν αναλόγου επιπέδου τεχνολογία. Ίσως στο Α να υπερτερεί η Ferrari, και στο Β η BMW, αλλά παραμένουν ισάξιες (για την δική μου κρίση).
Τα παραπάνω λεφτά που κοστίζει η Ferrari πιστεύω δικαιολογούνται μόνο από ένα πράγμα.. Το σήμα. Με τα διπλά λεφτά, αν ήταν έστω και τα μισά σε πιο προηγμένη τεχνολογία θα έπρεπε η 612 να έχει κάτι Μ για πρωινό. Αντίστοιχα και η 430 που κοστίζει περί τα 200Κ, δεν νομίζω ότι είναι τόσο πιο γρήγορη από την Μ5 που να δικαιολογεί την αντίστοιχα διπλάσια τιμή.
Βέβαια, αν όντως τα διπλά λεφτά είναι σε τεχνολογιά, μας αποδεικνύει η Ferrari ότι θέλει τον διπλάσιο χρόνο/κόπο για να φτιάξει το ίδιο με την BMW.
H Μ6 ειναι η etreme εκδοση της σειρας 6 και ειναι πολυ κιτς για να συγκριθει με ενα πραγματικο Gt 2+2 coupe.H 612 ειναι για τους connoisseurs της αυτοκινησης και ανθρωπους με εμπειρια και γνωση.Η 612(κινητηρας μπροστα/μετατοπιση προς το κεντρο)ειναι πιο γρηγορη απο την M6 χαρη στην ροπη του v12 και φυσικα στην κατανομη των μαζων 46/54(παιζει σημαντικο ρολο στην επιταχυνση/φρεναρισμα/κατευθυνοτητα) που πλησιαζει το ιδανικο 42/58.Επαναλαμβανω οτι οι τεχνικοι της Mclaren Slr δηλωσαν οτι 1% μετατοπισης της μαζας στον πισω αξονα προσφερει 2,5/3% καλυτερες επιδοσεις.Η 612 αν και εχει v12 σε σχεση με τον v10 της Bmw,πολυ μεγαλυτερες διαστασεις(+15cm,+10cm)την ξεπερνα μολις 10kg σε καθαρο βαρος(empty ECE).Η 612 αναβιωνει τα θρυλικα V12Gt Luxury των 50/60es.Mετα ας ειμαστε σοβαροι η Bmw σε μια συγκριση in open road δεν θα ειχε καμια τυχη μιας και η 612 ξεπερνα τα 320km/h(οχι στην θεωρια) και υπερτερει σε ρεπριζ/αρχιτεκτονικη ενω υπολυπεται μολις 2sec στο 0-1000m απο την Enzo.Οι χρονοι σε μια πιστα δεν μου λενε τιποτα καθως μια κλειστη πιστα οπως για π.χ το Varano δεν ευνοει αυτοκινητα με την τυπολογια/διαστασεις της 612 και ενα πισωκινητο με κινητηρα στο κεντρο ή ενα προσθιοκινητο θελει ιδιαιτερες γνωσεις απο τον tester για να το φερει στο οριο σε σχεση με ενα συμβατικο πισωκινητο που πετυχαινεις ευκολα καλους χρονους.Επισης η 612 σε σχεση με την etreme M6 εκτος απο επιδοσεις και σπορ οδηγικη συμπεριφορα προσφερει και ανεση κατι που μπορει να συνδιασει η Ferrari καλυτερα απο τον καθενα με βαση την 50χρονη παραδοση της που η Bmw M6 ονειρευεται να ειχε.Και οσοι επιμενουν να συγκρινουν Luxury Gt με extreme κατασκευες εκτος απο ''ασχετοι'' στο automotive sector πρεπει να ικανοποιησουν και τα διαφημιστηκα τους πακετα....βλεπε προσπαθειες εντυπωσιασμου τυπου F430 vs M5...Το κειμενο του Σ.X. ειναι ουδετερο και ορθρα δεν επιχειρει απευθειας συγκριση απλως κανει μια συντομη αναφορα για την Μ6.....δεν προκυπτει καποιο συμπερασμα.
0-1km
Enzo Ferrari 19'6
612 Scaglietti F1 21'95
612 Scaglietti 22'1
575M Maranello 22'0
575M Maranello F1 21'9
F430 nd
F430 F1 nd
F430 Spider F1 21'8 v8 4.3lt
F430 Spider 21'85
M5 22'7 v10 5.0lt
M6 nd0-100km
Enzo Ferrari 3'65
612 Scaglietti 4'2
612 Scaglietti F1 4'2
Superamerica nd
575M Maranello 4'25
575M Maranello F1 4'2
F430 4'0
F430 F1 4'0
F430 Spider 4'1
F430 Spider F1 4'1
M5 V10 4'7
M6 4'6
Carrera GT 3'9 -
Απορία.
Αν ξεκινήσουν αυτά τα δυο (M6 - 612) ένα αρκετών χιλιομέτρων πιεσμένο ταξίδι (το ποιός οδηγός θα φτάσει ατσαλάκωτος και ποιός όχι δεν έχει σημασία) πιο από τα δύο θα φτάσει στο τελικό προορισμό αυτοκινούμενο και πιο θα χρειαστεί κάποια βοήθεια μηχανικού (ή ηλεκτρονικού μια και στα σύχρονα τουτού τα ηλεκτρονικά έχουν πολύ βασικό ρόλο) για να φτάσει. -
Ευχαριστουμε για την διαλεξη Sakiss.
Επισης σ'ευχαριστω που με λες ασχετο επειδη τολμω να κανω τετοια συγκριση. Τωρα που μιλησε ο επιστημονας αλλαξα γνωμη. Η 612 ειναι για ανθρωπους με γνωσεις και εμπειρια, η Μ6 ειναι για τους 18χρονους που μολις εβγαλαν διπλομα. Ειναι η καλυτερη επιλογη για πρωτο αυτοκινητο.Τελικα καλα λενε οτι η τρελλα δεν παει στα βουνα...
-
Πολύ το ζαλίζετε...
Η Ferrari δεν πουλάει αυτοκίνητα, πουλάει όνειρο.
M5 vs 612 vs Quattroporte