-
Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει έχω εντρυφήσει πάνω στο περιβάλλον του γνωστού επί-ποτάμιου δρόμου (Κιφισσός ντέ)....
Ενώ λοιπόν ο δρόμος αυτός ΔΕΝ έχει κανένα φανάρι από την παραλία μέχρι τον Άγ. Κωνσταντίνο , η προσπάθεια να τον διασχίσεις πρωί ή απόγευμα ισοδυναμεί ψυχολογικά σχεδόν με μια 8ωρη κουραστική μέρα στο γραφείο.
Εκτός από τα γνωστά σημεία όπου στενεύει αρκετά, έξοδος Αχαρνών, παλαιό φανάρι Renault, συμβολή με Καβάλλας όπου εκεί παρατηρήται το γνωστό φαινόμενο του λαιμού του μπουκαλιού (bottle neck) το υπόλοιπο κομμάτι του δεν δικαιολογεί την απίστευτη κίνηση που αντιμετωπίζεις καθημερινά.
Παρόλα αυτά και αν υποθέσουμε ότι η χωριτικότητα του σε αυτοκίνητα δεν ικανοποιεί τον συνολικό αριθμό που πρέπει να εξυπηρετήσει καθημερινά και αν εξαιρέσουμε ατυχήματα ή βλάβες που συμβαίνουν καμμιά φορά, πάλι η κίνηση είναι αδικαιολόγητη.
Μέχρι σήμερα λοιπόν, που μάλλον κατάλαβα τί φταίει, ή καλύτερα ποιός φταίει.
Συνήθως πηγαίνω στην αριστερή λωρίδα όπου είναι trucks free.
Έτυχε λοιπόν επί δύο μέρες να βρεθεί πίσω μου το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, ένα golf καινούργιο και να παρακολουθήσω την συμπεριφορά του οδηγού του.Είμαστε σταματημένοι, λόγο κίνησης, ξεκινάμε σιγά σιγά με πρώτη, δευτέρα και ταχύτητα το πολύ μέχρι 35 χλμ έως ότου σταματήσουμε πάλι λίγο παρακάτω.
Ενώ λοιπόν όλοι στην σειρά έχουμε μία απόσταση 2-3 μέτρων από τον μπροστινό το εν λόγο golf αφήνει μια απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων πίσω μου...
Αυτό γίνεται συνέχεια και τις δύο μέρες που έτυχε να το δώ.Καταλαβα λοιπόν ότι ο οδηγός είτε ξεκίναγε πολύ πολύ αργά, είτε απλά πήγαινε με 5 χλμ.
Αυτό όμως προκαλούσε ήδη καθυστέρηση σε όσους τον ακολουθούσαν με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται πίσω του μια τεράστια ουρά αυτοκινήτων.Αν την ίδια συμπεριφορά ακολουθήσουν και κάνα δυό άλλοι ή κανένα φορτηγό καταλαβαίνετε του τί γίνεται κάθε μέρα και τί καθυστέρηση προκαλείται.....
Μήπως τελικά είμαστε και εμείς υπεύθυνοι κατά ένα ποσοστό για την κίνηση με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε;;;;;;
Mήπως πρέπει να γίνει κάτι;;;;; (καλά, λέμε τώρα κουβέντα να γίνεται) -
Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει έχω εντρυφήσει πάνω στο περιβάλλον του γνωστού επί-ποτάμιου δρόμου (Κιφισσός ντέ)....
Ενώ λοιπόν ο δρόμος αυτός ΔΕΝ έχει κανένα φανάρι από την παραλία μέχρι τον Άγ. Κωνσταντίνο , η προσπάθεια να τον διασχίσεις πρωί ή απόγευμα ισοδυναμεί ψυχολογικά σχεδόν με μια 8ωρη κουραστική μέρα στο γραφείο.
Εκτός από τα γνωστά σημεία όπου στενεύει αρκετά, έξοδος Αχαρνών, παλαιό φανάρι Renault, συμβολή με Καβάλλας όπου εκεί παρατηρήται το γνωστό φαινόμενο του λαιμού του μπουκαλιού (bottle neck) το υπόλοιπο κομμάτι του δεν δικαιολογεί την απίστευτη κίνηση που αντιμετωπίζεις καθημερινά.
Παρόλα αυτά και αν υποθέσουμε ότι η χωριτικότητα του σε αυτοκίνητα δεν ικανοποιεί τον συνολικό αριθμό που πρέπει να εξυπηρετήσει καθημερινά και αν εξαιρέσουμε ατυχήματα ή βλάβες που συμβαίνουν καμμιά φορά, πάλι η κίνηση είναι αδικαιολόγητη.
Μέχρι σήμερα λοιπόν, που μάλλον κατάλαβα τί φταίει, ή καλύτερα ποιός φταίει.
Συνήθως πηγαίνω στην αριστερή λωρίδα όπου είναι trucks free.
Έτυχε λοιπόν επί δύο μέρες να βρεθεί πίσω μου το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, ένα golf καινούργιο και να παρακολουθήσω την συμπεριφορά του οδηγού του.Είμαστε σταματημένοι, λόγο κίνησης, ξεκινάμε σιγά σιγά με πρώτη, δευτέρα και ταχύτητα το πολύ μέχρι 35 χλμ έως ότου σταματήσουμε πάλι λίγο παρακάτω.
Ενώ λοιπόν όλοι στην σειρά έχουμε μία απόσταση 2-3 μέτρων από τον μπροστινό το εν λόγο golf αφήνει μια απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων πίσω μου...
Αυτό γίνεται συνέχεια και τις δύο μέρες που έτυχε να το δώ.Καταλαβα λοιπόν ότι ο οδηγός είτε ξεκίναγε πολύ πολύ αργά, είτε απλά πήγαινε με 5 χλμ.
Αυτό όμως προκαλούσε ήδη καθυστέρηση σε όσους τον ακολουθούσαν με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται πίσω του μια τεράστια ουρά αυτοκινήτων.Αν την ίδια συμπεριφορά ακολουθήσουν και κάνα δυό άλλοι ή κανένα φορτηγό καταλαβαίνετε του τί γίνεται κάθε μέρα και τί καθυστέρηση προκαλείται.....
Μήπως τελικά είμαστε και εμείς υπεύθυνοι κατά ένα ποσοστό για την κίνηση με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε;;;;;;
Mήπως πρέπει να γίνει κάτι;;;;; (καλά, λέμε τώρα κουβέντα να γίνεται) -
Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει έχω εντρυφήσει πάνω στο περιβάλλον του γνωστού επί-ποτάμιου δρόμου (Κιφισσός ντέ)....
Ενώ λοιπόν ο δρόμος αυτός ΔΕΝ έχει κανένα φανάρι από την παραλία μέχρι τον Άγ. Κωνσταντίνο , η προσπάθεια να τον διασχίσεις πρωί ή απόγευμα ισοδυναμεί ψυχολογικά σχεδόν με μια 8ωρη κουραστική μέρα στο γραφείο.
Εκτός από τα γνωστά σημεία όπου στενεύει αρκετά, έξοδος Αχαρνών, παλαιό φανάρι Renault, συμβολή με Καβάλλας όπου εκεί παρατηρήται το γνωστό φαινόμενο του λαιμού του μπουκαλιού (bottle neck) το υπόλοιπο κομμάτι του δεν δικαιολογεί την απίστευτη κίνηση που αντιμετωπίζεις καθημερινά.
Παρόλα αυτά και αν υποθέσουμε ότι η χωριτικότητα του σε αυτοκίνητα δεν ικανοποιεί τον συνολικό αριθμό που πρέπει να εξυπηρετήσει καθημερινά και αν εξαιρέσουμε ατυχήματα ή βλάβες που συμβαίνουν καμμιά φορά, πάλι η κίνηση είναι αδικαιολόγητη.
Μέχρι σήμερα λοιπόν, που μάλλον κατάλαβα τί φταίει, ή καλύτερα ποιός φταίει.
Συνήθως πηγαίνω στην αριστερή λωρίδα όπου είναι trucks free.
Έτυχε λοιπόν επί δύο μέρες να βρεθεί πίσω μου το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, ένα golf καινούργιο και να παρακολουθήσω την συμπεριφορά του οδηγού του.Είμαστε σταματημένοι, λόγο κίνησης, ξεκινάμε σιγά σιγά με πρώτη, δευτέρα και ταχύτητα το πολύ μέχρι 35 χλμ έως ότου σταματήσουμε πάλι λίγο παρακάτω.
Ενώ λοιπόν όλοι στην σειρά έχουμε μία απόσταση 2-3 μέτρων από τον μπροστινό το εν λόγο golf αφήνει μια απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων πίσω μου...
Αυτό γίνεται συνέχεια και τις δύο μέρες που έτυχε να το δώ.Καταλαβα λοιπόν ότι ο οδηγός είτε ξεκίναγε πολύ πολύ αργά, είτε απλά πήγαινε με 5 χλμ.
Αυτό όμως προκαλούσε ήδη καθυστέρηση σε όσους τον ακολουθούσαν με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται πίσω του μια τεράστια ουρά αυτοκινήτων.Αν την ίδια συμπεριφορά ακολουθήσουν και κάνα δυό άλλοι ή κανένα φορτηγό καταλαβαίνετε του τί γίνεται κάθε μέρα και τί καθυστέρηση προκαλείται.....
Μήπως τελικά είμαστε και εμείς υπεύθυνοι κατά ένα ποσοστό για την κίνηση με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε;;;;;;
Mήπως πρέπει να γίνει κάτι;;;;; (καλά, λέμε τώρα κουβέντα να γίνεται) -
.
Παλαιότερα είχα διαβάσει μία μελέτη που έλεγε ότι αν σε μία ουρά αυτοκινήτων ο πρώτος 'χαϊδέψει' το φρένο (ίσα που να ανάψουν οι αντίστοιχες λάμπες), τότε εξαιτίας του κάποια στιγμή και κάποια χιλιόμετρα πίσω τα αυτοκίνητα θα σταματήσουν...
-
Την κίνηση την δημιουργούν αυτοί που θέλουν να αλλάζουν λωρίδα όλη την ώρα και οι κουτοί για μας /έξυπνοι γι΄ αυτούς που πάνε από την βοηθητική και μόλις στενέψει η κατάσταση χώνονται....
βάλε και κανα τρακάρισματάκι και είσαι χλιδάτος!!!!!
Τώρα η απόσταση που αφήνει ο άλλος δεν παίζει μεγάλο ρόλο.... -
Συνηθως στους δρομους με μεγαλη κινηση, ή σε μεγαλες ουρες στο φαναρι, αργει ο πρωτος λιγο, ο δευτερος αυτο το λιγο + την δικη του καθυστερηση, ο Τριτος κλπ κλπ με αποτελεσμα να περνανε λιγοι!! Κι ετσι υπαρχει που υπαρχει κινηση, το κακο διογκώνεται!! Δεν πιστευω οτι φταιει καποιος, αυτα ειναι φυσιολογικά. Βεβαια υπαρχουν και διαφοροι που χαζολογανε, και στο τελος περνανε αυτοι και κανα 2 ακομα (ΤΡΟΜΕΡΟ) αλλά ειμαι τελειως εναντια στο να κορναρουμε, ειδικα κατι εξυπνους που κορναρουν πριν ακομα ανοιξει το φαναρι!!
Μου την σπαει ΤΟΣΟ πολυ που εχω καθησει σε φαναρι ετσι, για να μην περασει ο απο πισω μου ο π@π@ρ@ς!!
Τα πιο δυσκολα φαναρια ειναι αυτα που στριβουν και αναβουν το 1/4 της ωρας του κανονικου φαναριου, με αποτελεσμα σε ωρες αιχμης α) να κανεις 4 φαναρια να στριψεις και β) η ωρα να βγαινει και στην λωριδα που παει ευθεια και να καθυστερουν ολοι!! Φρικη...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
και οι κουτοί για μας /έξυπνοι γι΄ αυτούς που πάνε από την βοηθητική και μόλις στενέψει η κατάσταση χώνονται....Αυτό ναι! Αυτή είναι η μεγαλύτερη αιτία. Πιάνουν την ΛΕΑ και μόλις ο δρόμος στενεύει (Ν.Φιλαδέλφια) γίνεται χαμός. Αν έμεναν όλοι στη σειρά τους μπορεί η ουρά να ήταν μεγαλύτερη σε μήκος αλλά σίγουρα θα υπήρχε ροή, έστω και με μικρή ταχύτητα.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Την κίνηση την δημιουργούν αυτοί που θέλουν να αλλάζουν λωρίδα όλη την ώρα και οι κουτοί για μας /έξυπνοι γι΄ αυτούς που πάνε από την βοηθητική και μόλις στενέψει η κατάσταση χώνονται....βάλε και κανα τρακάρισματάκι και είσαι χλιδάτος!!!!!
Τώρα η απόσταση που αφήνει ο άλλος δεν παίζει μεγάλο ρόλο....Κι όμως!
Φαντάσου ένα 'ιδανικό' μποτιλιάρισμα, όπου ΟΛΑ τα σταματημένα να ξεκινάνε ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια στιγμή, πόσο καλύτερα θα είναι τα πράγματα.
Ακόμη καλύτερα, φαντάσου ΟΛΑ τα αυτοκίνητα να πήγαιναν με 1η και ρελαντί. Θα πήγαινες αργά, αλλά δεν θα σταματούσες ποτέ
-
Ατυχήματα και η βλακεία των οδηγών που ΠΡΕΠΕΙ να ΔΟΥΝ. Τρελό μποτιλιάρισμα σήμερα στην Πειραιώς από τη Χαμοστέρνας ως την παλιά Vodafone γιατί είχε γίνει ένα ατύχημα εκεί και όλοι ψιλοσταμάταγαν για να σχηματίσουν γνώμη (κι ας είχαν ήδη φάει το πακέτο του μποτιλιαρίσματος νωρίτερα).
-
εδω ρε παιδια το 90% των οδηγων δεν ξερουν πως να οδηγησουν σε ανοιχτο αδειο δρομο, λετε να ξερουν τι να κανουν οταν πεσουν σε μποτιλιαρισμα?
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Παλαιότερα είχα διαβάσει μία μελέτη που έλεγε ότι αν σε μία ουρά αυτοκινήτων ο πρώτος 'χαϊδέψει' το φρένο (ίσα που να ανάψουν οι αντίστοιχες λάμπες), τότε εξαιτίας του κάποια στιγμή και κάποια χιλιόμετρα πίσω τα αυτοκίνητα θα σταματήσουν...
Αυτός είναι ο κύριος λόγος για το μποτιλιάρισμα σε μια λεωφόρο χωρίς φανάρια.
Σε αυτό οδηγούν- οι συγκλίσεις της ΛΕΑ και του αναγκαστικού φρεναρίσματος των υπολοίπων
- οι μποτιλιαρισμένοι έξοδοι
- η αργή επιτάχυνση των οδηγών στις εισόδους
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
.
Παλαιότερα είχα διαβάσει μία μελέτη που έλεγε ότι αν σε μία ουρά αυτοκινήτων ο πρώτος 'χαϊδέψει' το φρένο (ίσα που να ανάψουν οι αντίστοιχες λάμπες), τότε εξαιτίας του κάποια στιγμή και κάποια χιλιόμετρα πίσω τα αυτοκίνητα θα σταματήσουν...
Αυτός είναι ο κύριος λόγος για το μποτιλιάρισμα σε μια λεωφόρο χωρίς φανάρια.
Σε αυτό οδηγούν- οι συγκλίσεις της ΛΕΑ και του αναγκαστικού φρεναρίσματος των υπολοίπων
- οι μποτιλιαρισμένοι έξοδοι
- η αργή επιτάχυνση των οδηγών στις εισόδους
- 'να πιάσω αμέσως την αριστερή μόλις μπω στο ποτάμι/ΑΟ, τη στιγμή που κάποιοι άλλοι θέλουν να βγουν στην έξοδο'
Τι κακό είναι αυτό που τους πιάνει; μόλις μπουν σε 'ανοιχτό' δρόμο σεληνιάζονται κι αλλάζουν διαγώνια λωρίδες για να 'πιάσουν αριστερή'
- ο λάθος σχεδιασμός εισόδων-εξόδων. Ειδικά στην κάθοδο του Κηφισσού, σε ελάχιστη απόσταση υπάρχουν 4 είσοδοι, Μεταμόρφωση, ΑΟ από Σπάτα, ΑΟ από Ελευσίνα και το τελειωτικό με τη Φιλαδέλφεια. Ταυτόχρονα στενεύει κι ο δρόμος
Λύσεις υπάρχουν, αλλά δεν ενδιαφέρεται κανείς. Η πιο απλή είναι η καθημερινή αστυνόμευση της ΛΕΑ με καθημερινό κουστουμάκι σε 100άδες αυτοκίνητα, εύκολα γρήγορα κι απλά
Η υποχρεωτική κίνηση ΚΤΕΛ & φορτηγών σε ΜΙΑ λωρίδα (δεξιά κατά προτίμηση) ή η απαγόρευση κυκλοφορίας 7-9 το πρωί πχ (δύσκολο) Να δω μετά αν θα κάνεις μαγκιές στην νταλίκα μπαίνοντας από τη ΛΕΑ στη δεξιά
και βέβαια... να μάθουν ορισμένοι να μην πατάνε φρένο στην παραμικρή ΚΑΜΠΗ!
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Ενώ λοιπόν όλοι στην σειρά έχουμε μία απόσταση 2-3 μέτρων από τον μπροστινό το εν λόγο golf αφήνει μια απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων πίσω μου...
Αυτό γίνεται συνέχεια και τις δύο μέρες που έτυχε να το δώ.Αυτός, όμως, αν διατηρούσε μία μικρή + σταθερή ταχύτητα και απέφευγε να σταματάει εντελώς πίσω σου, θα μπορούσε θεωρητικά να εξαλείψει το stop+go για αυτούς που ακολουθούν.
Επίσης, αν όλοι αφήναμε αρκετό χώρο μπροστά μας για να κάνουν 'merge' αυτοί που μπαίνουν στον αυτοκινητόδρομο, αλλά ακόμη και να αφήνουμε τους βιαστικούς να χωθούν (!!), τότε η ροή θα ήταν πολύ πιο ομαλη.
Παρατηρήστε και τα φορτηγά, ιδίως τις μεγάλες νταλίκες, για το πώς συμπεριφέρονται σε τέτοιες περιπτώσεις. Κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί.
Προτείνω ως απαραίτητο διάβασμα πριν συνεχιστεί η συζήτηση, το TRAFFIC 'EXPERIMENTS' - AND A CURE FOR WAVES & JAMS και το αν είναι, ως λογική, υλοποιήσιμο στον Κηφισό. . Νομίζω είχε ξανααναφερθεί παλαιότερα στο forum.
Μήπως τελικά είμαστε και εμείς υπεύθυνοι κατά ένα ποσοστό για την κίνηση με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε;;;;;;
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο Είμαστε όλοι υπεύθυνοι.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η υποχρεωτική κίνηση ΚΤΕΛ & φορτηγών σε ΜΙΑ λωρίδα (δεξιά κατά προτίμηση)Βασικά αυτό δεν είναι απαραίτητο, κι εξαρτάται από τις εκάστοτε συνθήκες.
Αλλά έχεις δίκιο, είναι και αυτό αιτία μποτιλιαρίσματος, ιδίως όταν η δεξιά είναι διαθέσιμη.
Πολλές φορές έχει τύχει να μένει ένα φορτηγό στη μεσαία, να υπάρχει πολύ συνωστισμός από πίσω και μπροστά να είναι άδειος ο δρόμος. Μάλιστα κάνω και νόημα στο φορτηγό (με κόρνα + φλας) προσπερνώντας, και οι περισσότεροι ευτυχώς το 'πιάνουν' και πάνε στη δεξιά.
-
Η ελλειψη ιππων προκαλει μποτιλιαρισμα
Εχω ενα supermini 200 ιππων και μπορω να σας πω με βεβαιοτητα οτι ΟΛΟΙ με καθυστερουνΠρωτοι και καλυτεροι οι 'κατοχοι' και οι 'αστυνομικοι' της αριστερης λωριδας, που κρατανε και αποσταση απο τον μπροστινο τοση ωστε να μην τους χωθει κανεις.
Κατα δευτερον τα μηχανακια που κανουν chat και καταλαμβάνουν τουλαχιστον μια λωριδα με βραδυπορεια.
Κατα τρίτον οι οδηγοι της μεσαιας που θεωρουν οτι επειδη δεν ειναι στην αριστερη μπορουν να οδηγουν με 1 χλμ/μέρα.
-
Εμένα το χειρότερό μου είναι σε δρόμους μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση, και οι οποίοι έχουν 1,7 αυτοκίνητα πλάτος, να δημιουργούνται διπλοσειρές. Για όλα φταίει ο πρώτος μαλάκας που θα χωθεί και θα προσπερνάει από δεξιά δημιουργώντας τη διπλοσειρά αφού κι άλλοι ανυπόμονοι θα ακολουθήσουν το παράδειγμά του, με αποτέλεσμα σε χρόνο dt να φρακάρει η κυκλοφορία, με αυτοκίνητα τα οποία έχουν μεταξύ τους απόσταση 5 πόντους αριστερά/δεξιά. Στη συνέχεια η ροή θα γίνει απείρως πιο αργή από πριν, αφού εκτός από τον μπροστινό σου θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου μη γδαρθείς με τον δίπλα ο οποίος ετοιμάζει τη σφήνα του αφού λίγο παρακάτω ο δρόμος στενεύει και χωράει μόνο 1 αυτοκίνητο. Παράδειγμα, ο δρόμος που κατεβαίνει προς Βύρωνα/Καισαριανή αμέσως μετά την τελευταία έξοδο της περιφερειακής Υμηττού, στην Κατεχάκη.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εμένα το χειρότερό μου είναι σε δρόμους μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση, και οι οποίοι έχουν 1,7 αυτοκίνητα πλάτος, να δημιουργούνται διπλοσειρές. .Αυτο σε καποιους δρομους ειναι αναγκαιο.Πχ στην διασταυρωση Ελ.Βενιζελου με Λ.Βουλιαγμενης,αν δεν γινει διπλοσειρα,θα φτασει η ουρα μεχρι την αμμουδια της παραλίας.Και βλεπω μερικους εξω φρενων οταν δουν διπλοσειρα,γιατι προφανως δεν περνανε συχνα απο εκει.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Ενώ λοιπόν όλοι στην σειρά έχουμε μία απόσταση 2-3 μέτρων από τον μπροστινό το εν λόγο golf αφήνει μια απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων πίσω μου...
Αυτό γίνεται συνέχεια και τις δύο μέρες που έτυχε να το δώ.Αυτός, όμως, αν διατηρούσε μία μικρή + σταθερή ταχύτητα και απέφευγε να σταματάει εντελώς πίσω σου, θα μπορούσε θεωρητικά να εξαλείψει το stop+go για αυτούς που ακολουθούν.
Επίσης, αν όλοι αφήναμε αρκετό χώρο μπροστά μας για να κάνουν 'merge' αυτοί που μπαίνουν στον αυτοκινητόδρομο, αλλά ακόμη και να αφήνουμε τους βιαστικούς να χωθούν (!!), τότε η ροή θα ήταν πολύ πιο ομαλη.
Παρατηρήστε και τα φορτηγά, ιδίως τις μεγάλες νταλίκες, για το πώς συμπεριφέρονται σε τέτοιες περιπτώσεις. Κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί.
Προτείνω ως απαραίτητο διάβασμα πριν συνεχιστεί η συζήτηση, το TRAFFIC 'EXPERIMENTS' - AND A CURE FOR WAVES & JAMS και το αν είναι, ως λογική, υλοποιήσιμο στον Κηφισό. . Νομίζω είχε ξανααναφερθεί παλαιότερα στο forum.
Μήπως τελικά είμαστε και εμείς υπεύθυνοι κατά ένα ποσοστό για την κίνηση με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε;;;;;;
υτό είναι το μόνο σίγουρο Είμαστε όλοι υπεύθυνοι.
A, μπράβο! Έτσι ακριβώς.
Το θέμα που αναφέρεις είναι εδώ και καλό είναι να το διαβάσετε http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1721Επίσης πολύ καλό θα είναι να διαβάσετε και όλες τις σελίδες του Link που έδωσε παραπάνω ο avel καθώς λύνει όλες τις απορίες και δίνει καλές πρακτικές ώστε να βοηθήσουμε όλοι στη διάλυση των traffic waves.
Έτσι λοιπόν, ο οδηγός του Golf έκανε πράγματα προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά δεν ήξερε πως να το κάνει ακριβώς. Εγώ προσωπικά, προσπαθώ αρκετές φορές να πράξω ανάλογα. 2 φορές από τις 100 που το έχω κάνει το έχω καταφέρει και δεν έχω σταματήσει καθόλου στην αριστερή λωρίδα από την Καβάλας μέχρι τη Renault!!! Αν υπήρχαν 50 ακόμα που θα το κάναμε καθημερινά στον Κηφισό πιστέυω ότι θα λυνόταν το θέμα. Με μεγάλη επιτυχία το έχω εφαρμόσει και στην Ε.Ο. Κορίνθου-Αθηνών στην έξτρα λωρίδα που δίνουν στο αντίθετο ρεύμα. δε σταματήσαμε ούτε μια φορά.
Και μια τελευταία συμβουλή. Μην κολάτε πίσω από τον μπροστινό και αφήνετε αυτούς που προσπαθούν να αλλάξουν λωρίδα, να το κάνουν. Διευκολύνει την κίνηση. Αν γκαζώσετε και τον αναγκάσετε να φρενάρει, οι άμοιροι που βρίσκονται πίσω 2-3 χλμ. τον ...ήπιανε
-
Μια παράκληση: Μπορεί κανείς να κάνει copy-paste το άρθρο σε ένα Post γιατί ο 64|V||-||V|3|V0$ ο proxy θεωρεί ότι το link είναι ...προνογραφικό.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Και μια τελευταία συμβουλή. Μην κολάτε πίσω από τον μπροστινό και αφήνετε αυτούς που προσπαθούν να αλλάξουν λωρίδα, να το κάνουν. Διευκολύνει την κίνηση. Αν γκαζώσετε και τον αναγκάσετε να φρενάρει, οι άμοιροι που βρίσκονται πίσω 2-3 χλμ. τον ...ήπιανε
ναι, αλλά όταν μπαίνει σε χώρο για smart θα φρενάρω εγώ αναγκαστικά και θα τον πιουν όσοι είναι πίσω μου
Aιτίες μποτιλιαρίσματος....