Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγές των ορίων ταχύτητας στους δρόμους....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αλλαγές των ορίων ταχύτητας στους δρόμους....
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    9
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Από άρθρο των Νέων...

      http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18333&m=N14&aa=1

      Άντε και να δούμε τί θα γίνει....
      Δυστυχώς δεν αναφέρεται πουθενά περίπτωση αύξησης του ορίου των 120χλμ/ώρα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dpolal last edited by

        Από άρθρο των Νέων...

        http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18333&m=N14&aa=1

        Άντε και να δούμε τί θα γίνει....
        Δυστυχώς δεν αναφέρεται πουθενά περίπτωση αύξησης του ορίου των 120χλμ/ώρα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpolal last edited by

          Από άρθρο των Νέων...

          http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18333&m=N14&aa=1

          Άντε και να δούμε τί θα γίνει....
          Δυστυχώς δεν αναφέρεται πουθενά περίπτωση αύξησης του ορίου των 120χλμ/ώρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            http://www.tanea.gr/data/D2005/D0907/1el14a.gif
            Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παραπάνω εικόνα, πέρσι βεβαιώθηκαν 418.421 παραβάσεις για υπέρβαση ορίου ταχύτητας.
            Παρακάτω αναφέρεται ότι αν είχαν τροποποιηθεί τα όρια ταχύτητας προς τα πάνω, οι παραβάσεις θα μειώνονταν κατά 50%.

            Άρα, αν κατά μέσο όρο κάθε κλήση φέρνει 30 ευρώ στο δημόσιο ταμείο, τότε αυτό θα 'ζημιωνόταν' κατά 6.276.315 ευρώ. Δύσκολο το βλέπω να μας 'χαρίσουν' λεφτά, ειδικά την τρέχουσα περίοδο. Ίσως πριν τις εκλογές γίνει κάτι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Εγώ πάλι, τα μεταβλητά όρια τα θεωρώ ό,τι καλύτερο. Πρώτα απ' όλα ξέρεις ότι μπορείς να τους δίνεις σημασία. Τώρα, βλέπεις μία πινακίδα σε τρελή ευθεία που λέει 50. Απλά τη γράφεις, γιατί ξέρεις για ποιο σκοπό έχει μπει εκεί. Με τα μεταβλητά όμως, αν κάποια στιγμή σε δρόμο που κανονικά έχει όριο 120, δεις 50, θα καταλάβεις ότι κάτι παίζει και θα κόψεις για να αποφύγεις το κακό. Πολύ καλό σαν ιδέα, μένει να το δούμε και να υλοποιείται!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                Μεταβλητό σύστημα ορίων
                και θα γράφει η κλήση ....
                ' ... γιατί έτρεχε με ταχυτήτα 130 την στιγμή μου η ταμπέλα μεταβλητού ορίου στις 11:15 όριζε 110 λόγω βροχής'

                Καταρχήν αυτό δεν ξέρει να το συντάξει και να το γράψει ο Τροχαίος!!!!! Χρειάζονται έξι μήνες εκπαίδευση!!!!

                Άντε και το γράφουν έτσι και πας Δικαστήριο!!!! Άλλα γλέντια εκεί!!!
                Έβρεχε ή δεν έβρεχε??? Έπρεπε να είναι 110 λόγω βροχής ή 130 για στεγνό????
                Μήπως άλλαξε το όριο ακριβώς εκείνη την στιγμή????
                Φέρτε μια βεβαίωση της ΕΜΥ για καιρικές συνθήκες και μια βεβαίωση του ΥΠΕΧΩΔΕ για το τι όριο ισχύε εκει την συγκεκριμμένη στιγμή!!!!

                Δηλαδή ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!!!

                Πηγαίνετε με όσο θέλετε και αν τύχει έτυχε!!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  .

                  Ας μην είμαστε κακοπροαίρετοι (λίγο δύσκολο βέβαια).

                  Αντιγράφω από το Τα ΝΕΑ onLine - ΕΛΛΑΔΑ > Tέρμα στα όρια... χελώνας (Κωδικός άρθρου: A18333N141 - ID: 483197):

                  *«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα όρια ταχύτητας σήμερα είναι ξεπερασμένα, δεν λαμβάνουν υπόψη τις δυνατότητες ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, ενώ δεν εντάσσονται ούτε καν σε μια ενιαία φιλοσοφία σήμανσης», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος Στράτος Παπαδημητρίου. «Ενώ το οδικό περιβάλλον της Ελλάδας αλλάζει, οι ταχύτητες των 50 ή και 60 χιλιομέτρων την ώρα παραμένουν. Είναι συχνό το φαινόμενο να υπάρχουν οδηγοί που παραβιάζουν αυτά τα χαμηλά όρια ταχύτητας και να προκαλούνται ατυχήματα επειδή άλλοι οδηγοί προσπαθούν να τα τηρούν».

                  ΤΑ ΝΕΑ , 07/09/2005 *

                  Απλά λυπάμαι να μου υπενθυμίζουν πόσο πίσω βρισκόμαστε από άλλες γειτονικές χώρες (τις οποίες θέλουμε να ανταγωνιζόμαστε)...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    michaliss last edited by

                    Στο Βήμα της προηγούμενης Παρασκευής 2/9/2005 είχε ένα σχετικό άρθρο. Εκεί έγραφε πως η σχετική επιτροπή εξετάζει την αύξηση του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 130 km/h.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                      http://www.tanea.gr/data/D2005/D0907/1el14a.gif
                      Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παραπάνω εικόνα, πέρσι βεβαιώθηκαν 418.421 παραβάσεις για υπέρβαση ορίου ταχύτητας.

                      Παρακάτω αναφέρεται ότι αν είχαν τροποποιηθεί τα όρια ταχύτητας προς τα πάνω, οι παραβάσεις θα μειώνονταν κατά 50%.

                      Άρα, αν κατά μέσο όρο κάθε κλήση φέρνει 30 ευρώ στο δημόσιο ταμείο, τότε αυτό θα 'ζημιωνόταν' κατά 6.276.315 ευρώ. Δύσκολο το βλέπω να μας 'χαρίσουν' λεφτά, ειδικά την τρέχουσα περίοδο. Ίσως πριν τις εκλογές γίνει κάτι.

                      Αναρωτιέμαι αν έγραφαν (με τις κάμερες που ήδη έχουν χρυσοπληρώσει) όσους περνάνε με κόκκινο και τους έχωναν γερά πρόστιμα (& πόντους) πόσα να ήταν τα έσοδα του κράτους....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manager_ last edited by

                        η γνωμη μου ειναι οτι σε καποια σημεια του οδικου δικτυου οντως τα ανωτατα ορια ταχυτητας θελουν αναθεωρηση. για παραδειγμα εξω απο καλαματα προς Μεσσηνη το οριο γραφει 50 ή 60 χιλιομετρα ανα ωρα ενω ειναι μια ευθεια. ε ακομα και τα ΚΤΕΛ πανε με παραπανω (80-90 χιλιομετρα ανα ωρα) παντος σε αλλα σημεια οπως σε δρομους με πολλες στροφες, ανηφορικοι, στενοι και με κακης ποιοτητος ασφαλτο πιστευω οτι δεν πρεπει να επιτρεποντε μεγαλα ορια.

                        παντος το λαντα που εχουμε με την τεχνολογια και τις δυνατοτητες που εχει τωρα τα ορια με το ζορι τα φτανει και παλι σου φαινετε οτι θα σκοτωθεις εαν γινει αναθεωρηση των οριων τοτε δεν θα τα φτανει με τιποτε με βλεπω να μου απαγορευουν την κυκλοφορια με αυτο το αυτοκινητο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr