-
Θα κανω την καρδια μου πετρα... Ελπιζω να μην απαιτησεις συμμετοχικοτητα, το esp δεν απενεργοποιειται ακομα
-
Kαι γω Mitsuba έβαλα αλλά απο Varta την πάτησα!
-
Θέλω να πάρω ένα ζευγάρι καλώδια για την περίπτωση που μείνω κάποτε από μπαταρία...τι να προσέξω στις προδιαγραφές;
Π.χ. ποιο από αυτά; -
να εχουν οσο το δυνατον πιο χοντρο καλωδιο.
Οσο πιο χοντρο ειναι το καλωδιο τοσο μικροτερη ειναι η αντισταση του -
Oυσιαστικα αυτο που σου ειπαν,οσο πιο χοντρο τοσο μικροτερη αντισταση εχει και αρα επιτρεπει την διελευση μεγαλυτερης ποσοτητας ρευματος παντα για την ιδια ταση,επισης να εχουν και μεγαλο μηκος ωστε να μπορουν να χρησιμοποιηθουν ανετα σε ολες τις περιπτωσεις(ειτε η μπαταρια ειναι δεξια ειτε αριστερα),μου ετυχε περιπτωση που ηθελα να δωσω ρευμα σε καποιον αλλα λογω του τροπου που ηταν παρκαρισμενος και λογω του οτι οι μπαταριες ηταν σε διαφορετικες πλευρες τα κοντα καλωδια που ειχα δεν εφταναν.
-
Τα πιο λεπτά δεν είναι για να βάλεις μίζα με άδεια μπαταρία αλλά για να φορτίσεις την άδεια μπαταρία τόσο που με λίγη βοήθεια να γυρίσεις τη μίζα. Η διαφορά σε τιμή είναι μικρή, πάρε το πιο παχύ (ή τουλάχιστον το μεσαίο). Η διαφορά σε βάρος όμως είναι σημαντική και θα πρέπει να τα κουβαλάς...
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Ρε παιδια, κατι για 800Α δεν έχουμε . Δεν βρίσκω πουθενά...Σε έτοιμο δέν νομίζω οτι υπάρχει τόσο χοντρό καλώδιο.
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πάς σε κατάστημα που πουλάει βιομηχανικά είδη - εργαλεία και να πάρεις καλώδιο ηλεκτροκόλλησης με το μέτρο (έχει διάφορες διατομές ανάλογα με τα αμπέρ). Παίρνεις και δύο ζευγάρια τσιμπίδες μαύρη-κόκκινη, τα προσαρμόζεις στις άκρες των καλωδίων και καθάρισες.
Πρόσεξε όμως, μήν πάς και τους πείς θέλω καλώδιο 800A, θα σου δώσουν χοντρό σα κορμό μικρού δέντρου Τα αμπέρ των καλωδίων ηλεκτροκόλησης αναφέρονται σε συνεχόμενη χρήση, οπότε ένα τυπικό καλώδιο των 200 αμπερ σε καλύπτει πλήρως για τα 800 αμπέρ που θέλεις.
-
Tα 800Α ειναι υπερβολικα για χρηση σε αυτοκινητο,πολυ καλα καλωδια ειναι αυτα της Ισπανικης FERVE.Οπως βλεπεις τα 700Α ειναι για βαρια οχηματα.Το κοστος αυτων των καλωδιων πλησιαζει η και ξεπερναει αυτο που εχει μια μπαταρια στα αντιστοιχα ampere.(σε Αμερικανικα site καλωδια 800Α ειχαν 250-260$)Επισης το βαρος ειναι σημαντικος παραγοντας καθως τετοια καλωδια ζυγιζουν πανω απο 5 κιλα.
Aπο τον καταλογο της FERVE ειναι η παρακατω φωτο.
http://img23.imageshack.us/img23/4029/c ... 201201.jpgΣτην Ελλαδα μπορεις να τα βρεις απο εισαγωγεις εργαλειων για συνεργεια οπως (τυχαιο ψαξιμο)
http://www.autotec.gr/propr.htm#Ε% ... E%99%CE%91
Αν σου ειναι απαραιτητα τα 700-800 Α παρε επωνυμα(οσο ακριβα και να ειναι)καθως με τετοιες εντασεις ρευματος δεν παιζουμε. -
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
Aπο τον καταλογο της FERVE ειναι η παρακατω φωτο.
http://img23.imageshack.us/img23/4029/c ... 201201.jpgΤότε σύμφωνα με αυτό έκανα λάθος σε αυτό που είπα πρίν. Καλώδιο 200A ηλεκτροκόλησης εχει διατομή 35mm. Αυτό σύμφωνα με την εικόνα κάνει για εκκίνηση μέχρι 480Α μόνο.
-
Kαλώδια ηλεκτροκόλλησης ότι καλύτερο και μάλλον θα έρθουν και πιο φθηνά και βάζεις και φορτηγό μπρόστα! Ούτε ετοιματσίδικα της κακιάς ώρας και μια περιουσία!
-
Αν μιλάμε για ΙΧ, και ιδιαίτερα μικρού κυβισμού, τότε το χοντρό καλώδιο είναι υπερβολάρα. Ακόμη και το πιο ψιλό που δίνουν για εκκίνηση σε κάτι κινέζικα σετ είναι υπεραρκετό. Τα χοντρά καλώδια χρησιμοποιούνται σε βαρέα οχήματα ντίζελ, ακόμη και στρατιωτικά άρματα μάχης τα οποία και έχουν πολλαπλάσιο ρεύμα εκκίνησης από ένα ΙΧ και δη χαμηλού κυβισμού και βενζινοκίνητο.
Έχω ξεκινήσει Α-ΝΕ-ΤΑ ένα 1.800άρι βενζινοκίνητο με καλώδιο διατομής 4 mm2 που έφτιαξα πρόχειρα και με μία μόλις δαγκάνα, οι υπόλοιπες 3 άκρες δεν είχαν τίποτα.
Λάβετε υπόψη ότι όσο πιο καινούργιο το ΙΧ, συνήθως τόσο λιγότερο ρεύμα εκκίνησης τραβάει.
Επίσης με φθηνό κινέζικο σετ μικρής διατομής ξεκίνησα πρόσφατα ένα πετρελαιοκίνητο Φορντ Τράνζιτ καθώς και ένα σκαπτικό JCB. Μην ξοδεύετε τζάμπα φράγκα και χρόνο και κυρίως μην ψαρώνετε.Φυλάξτε τα λεφτά σας και το χρόνο σας για άλλα πράγματα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μην ξοδεύετε τζάμπα φράγκα και χρόνο και κυρίως μην ψαρώνετε.Φυλάξτε τα λεφτά σας και το χρόνο σας για άλλα πράγματα. -
Με αυτή τη λογική έχουμε :
Περίπτωση β
Κρύο -10 Κελσίου
Όχημα Σκάνια Βε8 / ΚΑΤΟ τελεσκοπικός / ΦΑΟΥΝ ρικάβερι, όλα πετρέλαια, διαλέχτε ότι θέλετε
Τελείως άδεια μπαταρίαΤι ρεύμα εκκίνησης έχεις? 2.500 Α? Θες μέση τάση τότε για να ξεκινήσεις.
-
Τα turbo θέλουν περισσότερα amper?
Δεν παίζει ρόλο η χαμηλότερη συμπίεση; -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Αν μιλάμε για ΙΧ, και ιδιαίτερα μικρού κυβισμού, τότε το χοντρό καλώδιο είναι υπερβολάρα. Ακόμη και το πιο ψιλό που δίνουν για εκκίνηση σε κάτι κινέζικα σετ είναι υπεραρκετό. Τα χοντρά καλώδια χρησιμοποιούνται σε βαρέα οχήματα ντίζελ, ακόμη και στρατιωτικά άρματα μάχης τα οποία και έχουν πολλαπλάσιο ρεύμα εκκίνησης από ένα ΙΧ και δη χαμηλού κυβισμού και βενζινοκίνητο.
Έχω ξεκινήσει Α-ΝΕ-ΤΑ ένα 1.800άρι βενζινοκίνητο με καλώδιο διατομής 4 mm2 που έφτιαξα πρόχειρα και με μία μόλις δαγκάνα, οι υπόλοιπες 3 άκρες δεν είχαν τίποτα.
Λάβετε υπόψη ότι όσο πιο καινούργιο το ΙΧ, συνήθως τόσο λιγότερο ρεύμα εκκίνησης τραβάει.
Επίσης με φθηνό κινέζικο σετ μικρής διατομής ξεκίνησα πρόσφατα ένα πετρελαιοκίνητο Φορντ Τράνζιτ καθώς και ένα σκαπτικό JCB. Μην ξοδεύετε τζάμπα φράγκα και χρόνο και κυρίως μην ψαρώνετε.Φυλάξτε τα λεφτά σας και το χρόνο σας για άλλα πράγματα.Περίπτωση:
κρύο(-10),
κυβισμός 1800+ υπερτροφοδοτουμενος(από 700Α εκκίνησης)
τελείως άδεια μπαταρία
Τότε ναι, χρειάζεσαι χοντρά καλώδια.
Σε άλλη περίπτωση ΟΚ, κανεις δουλειά και με μικρότερα καλώδια...!Στην αποπανω περιπτωση δεν γυριζεις αμεσως την μιζα,αφηνεις λιγο χρονο να φορτιστει η αδεια μπαταρια πριν βαλεις μπροστα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στην αποπανω περιπτωση δεν γυριζεις αμεσως την μιζα,αφηνεις λιγο χρονο να φορτιστει η αδεια μπαταρια πριν βαλεις μπροστα.
Αυτό ακριβώς είναι πολύ σημαντικό. Και όταν λέμε 'λίγο χρόνο', σε μια περίπτωση δική μου χρειάστηκε κάνα δεκάλεπτο αναμονής για να καταφέρει να πάρει (με δυσκολία) μπρος...
-
Είναι σπάνιο αλλά αν η μπαταρία έχει χαλάσει και δεν φορτίζει καθόλου, δεν θα πάρει μπρος με τα λεπτά καλώδια.
Συνήθως όμως φορτίζει λίγο η μπαταρία και μετά παίρνει άνετα. -
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Θέλω να πάρω ένα ζευγάρι καλώδια για την περίπτωση που μείνω κάποτε από μπαταρία...τι να προσέξω στις προδιαγραφές;
Π.χ. ποιο από αυτά;
Επειδή δεν είσαι επαγγελματίας, (εννοώ συνεργείο), και το δεύτερο (400) σου κάνει. Απλά εάν κολλούσες με κολλητήρι και όχι φωτιά το σημείο πρόσδεσης στην τσιμπίδα, θα το κληρονομούσες και στα εγγόνια σου!. βάρδα τα καλώδια να είναι χάλκινα…..
Α. -
Λεπτα η χοντρά δεν έχει τόση σημασία για την 'αιμοδότηση' της αδύναμης μπαταρίας όσο η διάρκεια που θα κρατήσει . Γιατί , εντάξει αν πάρει με την 4η 5η μιζιά . Αν όμως χρειαστεί να επιμείνουμε παραπάνω ή να το επαναλάβουμε 2-3 φορές τότε τα λεπτά καλώδια θα αρχίζουν να λιώνουν από τη θερμοκρασία......
-
Γι αυτό δεν πρέπει να είναι κολλημένα στην τσιμπίδα αλλά στερεωμένα με μηχανικό τρόπο.
Η κόλληση λιώνει πρώτη, πριν λιώσει το πλαστικό γύρω από τα καλώδια.
Μπαταρία αυτοκινήτου...