-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ν75 είναι ο αριθμός αναγνώρισης ανταλλακτικού της VW/Audi για τη βαλβίδα ρυθμιστή παράκαμψης της θύρας διαφυγής. Αυτή η βαλβίδα είναι υπεύθυνη για τον έλεγχο της κίνησης του πνευματικού ενεργοποιητή, ο οποίος κινεί τη θύρα διαφυγής.
Η οποια βαλβιδα ταλαιπωρει τους κατοχους απο την εποχη του 20VT( αν δεν κανω λαθος) .
ορισμενους ατυχους...αλλοι πανε και τις αλλαζουν και χωρις να χουν παρουσιασει προβλημα..
-
Φουλ γέμισμα με 95άρα για δοκιμαστικούς λόγους (χαλεποί καιροί θα ακολουθήσουν αργά ή γρήγορα με τα 1.40-1.60 ευρώ το λίτρο).
Μετά από 30 χλμ παρατήρησα πειράκια από 1.000 έως 2.500 στροφές, υπερβολικά όμως.
Πατάς γκάζι και ακούς το χρρρρρ μανιασμένα, δεν ξέρω αν φταίει η ποιότητα της συγκεκριμένης βενζίνης (η 100άρα από το συγκεκριμένο πρατήριο 3 μήνες τώρα είναι οκ). Από απόδοση αυτά που είχα γράψει παλιότερα, μικρή διαφορά αλλά τίποτα αξιοσημείωτο. Αυξημένη όμως αρκετά η υστέρηση του ηλεκτρόγκαζου. -
Βάζοντας 95αρα εδώ και κάμποσο καιρό ύστερα από μακρά περίοδο χρήσης 100αρας δεν έχω παρατηρήσει σημαντικές διαφορές. Ίσως λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση και μη αισθητή διαφορά στο γκάζι. Πυράκι δεν έχω καταλάβει ποτέ όλα αυτά βάζοντας από συγκεκριμένο πρατήριο σχεδόν πάντα. Για την υστέρηση ίσως οφείλεται και στο ac που μάλλον δουλεύει πολύ τον τελευταίο καιρό... (tsi 140)
-
Και εγώ δεν έχω δει αισθητή διαφορά, εξαιρείται μία φορά όπου η 100άρα που έβαλα πρέπει να ήταν πεντακάθαρη, γιατί ένοιωσα ότι οδηγούσα άλλο αυτοκίνητο....αλλά όλες τις άλλες φορές, είτε 95άρα είτε 100άρα, το ίδιο πράγμα μου φαίνεται...
-
Γειά σας παιδιά! Είμαι νέο μέλος και πρωην κάτοχος ενος VW New Beetle! Έχω σκοπο να πάρω το golf και (ξεκαθαρίζω ότι δε με νοιάζει το ότι θα αλλαξει μοντέλο σύντομα) είμαι μεταξύ του TSI 122 PS GT SPORT & TSI 140 PS GT SPORT! Θέλω να μου πείτε όσοι μπορείτε τη γνώμη σας όσον αφορά ποιό μοντέλο να επιλέξω. Με ενδιαφέρει το νέο μου αμάξι να είναι οικονομικό, αξιόπιστο οσον αφορά τα μηχανικά μέρη ενώ συμπληρώνω ότι κάνω συντηρητική οδήγηση και μόνο σε ευθείες και στην Εθνική θα το . Επίσης προσθέτω ότι κάνω ημερησίως 40-60 χιλιόμετρα. Προσωπικά νομίζω ότι οι διαφορές τους είναι οι εξής:
- 122ps 6,5/100km - 140ps 7,2/100km (αυτό στέκει????)
- 122ps 19.750€ - 140ps 20.750€
- 122ps 0-100 9,8 - 140ps 0-100 8,8
- 122ps τελική 197 - 140ps τελική 205
- 122ps -λιγότερο πουσαρισμένο=λιγότερες πιθανότητες προβλημάτων - 140ps -περισσοτερο πουσαρισμένο=περισσότερες πιθανότητες προβλημάτων
Αν είμαι σωστός στα παραπάνω τοτε βλέπω σαν καλή λύση το 122ps οικονομικότερο και φθηνότερο...Είναι όμως έτσι????????
-
Ο χρήστης reggie έγραψε:
Γειά σας παιδιά! Είμαι νέο μέλος και πρωην κάτοχος ενος VW New Beetle! Έχω σκοπο να πάρω το golf και (ξεκαθαρίζω ότι δε με νοιάζει το ότι θα αλλαξει μοντέλο σύντομα) είμαι μεταξύ του TSI 122 PS GT SPORT & TSI 140 PS GT SPORT! Θέλω να μου πείτε όσοι μπορείτε τη γνώμη σας όσον αφορά ποιό μοντέλο να επιλέξω. Με ενδιαφέρει το νέο μου αμάξι να είναι οικονομικό, αξιόπιστο οσον αφορά τα μηχανικά μέρη ενώ συμπληρώνω ότι κάνω συντηρητική οδήγηση και μόνο σε ευθείες και στην Εθνική θα το . Επίσης προσθέτω ότι κάνω ημερησίως 40-60 χιλιόμετρα. Προσωπικά νομίζω ότι οι διαφορές τους είναι οι εξής:- 122ps 6,5/100km - 140ps 7,2/100km (αυτό στέκει????)
- 122ps 19.750€ - 140ps 20.750€
- 122ps 0-100 9,8 - 140ps 0-100 8,8
- 122ps τελική 197 - 140ps τελική 205
- 122ps -λιγότερο πουσαρισμένο=λιγότερες πιθανότητες προβλημάτων - 140ps -περισσοτερο πουσαρισμένο=περισσότερες πιθανότητες προβλημάτων
Αν είμαι σωστός στα παραπάνω τοτε βλέπω σαν καλή λύση το 122ps οικονομικότερο και φθηνότερο...Είναι όμως έτσι????????
Το 122 σε σχέση με το 140
-Φθηνότερο κατά ~1000 ευρώ
-Οικονομικότερο σε κατανάλωση κατά ~0.5-0.7 λίτρα
-Έχει τη δύναμή του από 2.000 έως 4.500 στροφές (ενώ το 140άρι δίνει καλά έως 5.500)
-2.5 κιλά ροπή διαφορά, στον δρόμο συγκριτικά το 140άρι θα φύγει μπροστά όμως στην πραγματικότητα σε προσπεράσεις δεν καταλαβαίνεις πολύ τη διαφορά
-Η διαφορά στην τελική ταχύτητα δεν θα σε απασχολήσει γιατί δεν μπορείς να την αξιοποιήσεις στην Ελλάδα
-122 λιγότερο βελτιώσιμο (έχει αλουμινένιο μπλοκ κινητήρα ενώ το 140 μαντεμένιο)
-Κοίταξε το αυτόματο κιβώτιο DSG, είναι το καλύτερο 'έξτρα' που μπορεί να μπει σε μικρομεσαίο (το 122 έρχεται με το νέο δεύτερης γενιάς 7άρι DSG )Βάλε κάτω τα πράγματα και αποφάσισε Η δική μου γνώμη αν τα χρήματά σου είναι σταθερά και δεν πας παραπάνω, είναι χειροκίνητο 140 ή 122 με DSG.
(πωπω τα έχω γράψει χίλιες φορές αυτά)
-
Δε νομιζω οτι η 'βελτιωσιμοτητα' ενος κινητηρα εξαρταται απο το υλικο του μπλοκ του.
Στη συγκεκριμενη περιπτωση το 122 εχει μικροτερη τουρμπινα και αυτο το κανει να βγαλει λιγοτερα αλογα σε σχεση με το 140 που φορα μεγαλυτερη τουρμπινα και εχει και κομπρεσσορ.
Αρα στην περιπτωση του reggie θα προσεθετα ενα ερωτηματικο, ως προς το αν θελω κομπρεοσσορ ή οχι με ο,τι αυτο συνεπαγεται στο θεμα της αξιοπιστιας. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Δε νομιζω οτι η 'βελτιωσιμοτητα' ενος κινητηρα εξαρταται απο το υλικο του μπλοκ του.
Στη συγκεκριμενη περιπτωση το 122 εχει μικροτερη τουρμπινα και αυτο το κανει να βγαλει λιγοτερα αλογα σε σχεση με το 140 που φορα μεγαλυτερη τουρμπινα και εχει και κομπρεσσορ.
Αρα στην περιπτωση του reggie θα προσεθετα ενα ερωτηματικο, ως προς το αν θελω κομπρεοσσορ ή οχι με ο,τι αυτο συνεπαγεται στο θεμα της αξιοπιστιας.Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί και από το μπλοκ το οποίο έχει μικρότερες ανοχές (είναι όμοιο υλικό με των ατμοσφαιρικών FSI). Περισσότερα για την τουρμπίνα, αν είναι μικρότερη ή μεγαλύτερη, δεν γνωρίζω. Πάντως ακούγονται πράγματα για βελτίωση 160 ίππων στον 122άρη αλλά όχι παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να μένει όπως το έφτιαξε η μαμά του είτε 122 είτε 140 είτε 170 Εγώ δεν ρισκάρω με τίποτα τέτοια μαστορέματα.
Βασικά στο 140 η μαγεία είναι ο κομπρέσσορας και όχι η τουρμπίνα. Ανεβάζει με οποιαδήποτε σχέση από τις 1000 στροφές. Το 122 μπορεί να χρειαστεί ένα κατέβασμα κάποιες στιγμές αλλά και πάλι παραμένει αρκούντως δυνατό και γρήγορο. -
δε βλεπω το λογο για αγορα του 140...τα νουμερα ειναι πολυ κοντα σε επιδοσεις..δηλαδη δεν ειναι τραγικες διαφορες και χωρις κομπρεσορα ενα προβλημα λιγοτερο σε οποιαδηποτε περιπτωση...εγω το 122 θα παιρνα...
-
εχουμε πει, 122 με DSG.-
σε ρεπριζ που εχουν και αλλαγη ταχυτητας μεσα, ισως ειναι και πιο γρηγορο απο το 140.
-
Θα πάω το απογευματάκι να οδηγήσω το 140άρι ...Δυστυχώς δεν είχαν και 122άρι να δώ πως πάει και κείνο...Anyway....Επειδή ψιλοβιάζομαι το αμάξι θα το παραγγείλω χωρίς extra σε κόκκινο ή αν έχουν άσπρο, τα οποία όμως ΔΕΝ είναι μεταλλικά χρώματα... Είναι κακό αυτό???? Επίσης μου είπαν κάτι που αδυνατώ να το πιστέψω..Μιλώντας με ένα γνωστό μου είπε ότι εάν παραγγείλεις αυτοκίνητο και κάνουν 10 μέρες να στο φέρουν παίζει να το βάφουν αυτό το χρονικό διάστημα!!!! Εγώ απάντησα πως αυτό είναι αδύνατο αφού στο κάω κάτω ο πωλητής κοιτάει μέσα στο δίκτυο της εταιρείας τι αμάξια έχει διαθέσιμα και άμα έχει αυτό που θές στο φέρνει...Για ποιό λόγο να στο βάψει????
Εκείνος βέβαια είπε πως τους απείλησε πως αν δεν του φέρουν το αμάξι σε δύο μέρες εφ'όσον αυτό βρισκόταν στην Έλλαδα δεν θα το έπαιρνε και τελικά του το φέρανε σε 2 μέρες.... -
Ο χρήστης reggie έγραψε:
Θα πάω το απογευματάκι να οδηγήσω το 140άρι ...Δυστυχώς δεν είχαν και 122άρι να δώ πως πάει και κείνο...Anyway....Επειδή ψιλοβιάζομαι το αμάξι θα το παραγγείλω χωρίς extra σε κόκκινο ή αν έχουν άσπρο, τα οποία όμως ΔΕΝ είναι μεταλλικά χρώματα... Είναι κακό αυτό???? Επίσης μου είπαν κάτι που αδυνατώ να το πιστέψω..Μιλώντας με ένα γνωστό μου είπε ότι εάν παραγγείλεις αυτοκίνητο και κάνουν 10 μέρες να στο φέρουν παίζει να το βάφουν αυτό το χρονικό διάστημα!!!! Εγώ απάντησα πως αυτό είναι αδύνατο αφού στο κάω κάτω ο πωλητής κοιτάει μέσα στο δίκτυο της εταιρείας τι αμάξια έχει διαθέσιμα και άμα έχει αυτό που θές στο φέρνει...Για ποιό λόγο να στο βάψει????
Εκείνος βέβαια είπε πως τους απείλησε πως αν δεν του φέρουν το αμάξι σε δύο μέρες εφ'όσον αυτό βρισκόταν στην Έλλαδα δεν θα το έπαιρνε και τελικά του το φέρανε σε 2 μέρες....Πολύ πλάκα ο δικός σου!
Πες του αν είναι να το βάψουν , τους φτάνουν και λιγότερες μέρες! Ή μήπως νομίζει πως το ...αφήνουν να στεγνώσει; -
ειπαμε ενταξει να ειμαστε και λιγο καχυποπτοι,αλλα οχι και σε τετοιο βαθμο... ... λες και δεν μπορεις να καταλαβεις αν το εχουν βαψει σε αλλο χρωμα...
-
Θα στο πω πολυ απλα.....ξερεις ποσο θα τους στοιχησει να σου βαψουν ΟΛΟ το αμαξι? οταν λεω ολο μιλαω παντου....οχι σαν κατι ταξι που ειναι κιτρινα απο εξω και ανοιγεις την ποστα και ειναι κοκκινη η λαμαρινα μεσα. Οποτε μην ανυσηχεις. Λογικο να κανουν 5-10 εργασιμες, δεν μπορουν να εχουν οτι αμαξι μας καυλωσει στο πισω μερος του μαγαζιου τους και να το στειλουν την ιδια μερα για πινακιδες να το παρεις την επομενη.
-
Πολύ γουστάρω urban legend καταστάσεις. Βέβαια όπου καπνός υπάρχει και φωτιά, αλλά το θεωρώ αδύνατο να έχει κανόνα μια αντιπροσωπεία να βάφει ξανά αμάξια για να τα φέρει στα χρώματα που θέλει ο πελάτης. Και πολλά έγραψα.
-
ασε και το οτι απο τον αριθμο πλαισιου μαθαινεις τι χρωμα εχει το αμαξι απο το εργοστασιο...εκτος και αν η αντιπροσωπεια παραχαραξει και τον αριθμο πλαισιου(που ειναι σε 800 μερη πανω στο αυτοκινητο)... τοτε δεν θα ηταν αντιπροσωποι,ιταλοι μαφιοζοι θα ηταν...
-
Σχετικά με το θέμα της βενζίνης. Χρησιμοποιώ πλέον αποκλειστικά κατοστάρα. Δοκίμασα 95άρα καλής ποιότητας (V power) 2 φορές, την δεύτερη απλά για να επιβεβαιώσω την εντύπωση της πρώτης. Μου φάνηκε ότι οδηγώ άλλο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν θα σας φανεί υπερβολικό, αλλά η BP Ultimate (η οποία έχει και πρόσθετα) μεταμορφώνει το αυτοκίνητο...Πιστεύω ότι η διαφορά, έναντι της απλής αμόλυβδης μπορεί να είναι μέχρι και 10-12 άλογα...
Πλέον επειδή η Ultimate έφτασε το 1,53...χρησιμοποιώ άλλη 100άρα (χωρίς πρόσθετα) προσθέτοντας STP fuel treatment ανά 1500 Km για να μην συσσωρεύονται κατάλοιπα....Πιστέψτε με κάνει διαφορά και την καταλαβαίνεις στους κραδασμούς του ρελαντί όπου είναι αισθητά λιγότεροι........Πάντως την απλοδοση της Ultimate δεν την έχω ούτε έτσι.....Να σημειώσω ότι έχω δοκιμάσει και V power racing με εξ ίσου καλά αποτελέσματα... Νομίζω ότι οι προσμίξεις που έχουν αυτές η βενζίνες κάνουν θαύματα, και είναι σε άλλη κατηγορία από τις υπόλοιπες κατοστάρες. Πόσο μάλλον από τις 95άρες...Δυστυχώς όμως οι καιροί είναι δύκολοι. Να πω επίσης ότι στο παλιό μου αυτοκίνητο (Megane Coupe 1.6) είχα δει διαφορά με αυτές τις βενζίνες που όμως δεν άξιζε τον κόπο....
Αυτά από εμένα.
To αυτοκίνητο είναι TSI GT Sport 140 DSG. -
Δεν κάνεις μερικά logαρίσματα με VagCοm να δούμε τι παίζει τελικά;
-
αν μπορουσες να νιωσεις ... κραδασμους στο ρελαντι σε golf v, τοτε εισαι πραγματικα φαινομενο!
Γιατι εγω στο ρελαντι, νομιζα οτι ειχα σβησει κινητηρα...
τα 10-12 αλογα μονο με βενζινη μου φαινεται καπως...
εγω απο την 100αρα με την 95αρα δεν ειδα διαφορα.. Τον κωλο του πηγαινε και με την 1 και με την αλλη! -
Εσύ είχες 2λιτρο, όχι 1.4
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)