-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Εχει τυχει σε κανεναν αλλο να ανοιξει το καπω του αυτοκινητου εν κινησει?Το ειχα ανοιξει το προηγουμενο βραδυ να κοιταξω λαδια και το εκλεισα.Το επομενο πρωι, κανω καμια 50αρια χιλιομετρα και ξαφνικα αναβει ο ενδειξη στο ταμπλω και το καπω επαιζε πανω κατω απο τον αερα!
Παιζει να μην το ειχα κλεισει καλα?Αλλα τοτε η ενδειξη δεν θα αναβε κατευθειαν?
Προσεξε μηπως δεν το εχουν ρυθμισει σωστα και ανοιγει μονο του στις ανωμαλιες του δρομου!!
-
8,6 lt/100 χλμ όλα μέσα στο λεκανοπέδιο
-
Σήμερα μου δόθηκε η δυνατότητα να οδηγήσω ένα TSi 140 από τη Γλυφάδα μέχρι τη Νέα Σμύρνη. Ο ιδιοκτήτης του με 'προκάλεσε' να το οδηγήσω εγώ στο γυρισμό και να δοκιμάσω τις επιταχύνσεις του
Τι να πω... απλά πάει πουτ@ν@ για τα κυβικά του, το μέγεθός του, την τιμή του, κτλ
Τι με 1η, τι με 2α, ..., τι με 5η πατώντας τέρμα γκάζι με μια πολύ μικρή υστέρηση ένοιωθα να φεύγει μπροστά με νεύρο Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω οδηγήσει άλλα γρήγορα αυτοκίνητα οπότε δεν είμαι αντικειμενικός, μπορώ όμως να πω ότι μου άρεσε
Να πω ότι ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι μερικές φορές γρατζουνάει στην αλλαγή από 1η σε 2α, κάτι που μου συνέβη και μένα μια φορά. Αν θυμάμαι καλά έχετε αναφέρει ότι πρόκειται για σύμπτωμα όλων των Golf (ή τέλος πάντων πολλών).
Γενικά το νοιώθεις να είναι πολύ στιβαρό το αυτοκίνητο (ΚΑΜΙΑ σχέση με την Corolla του πατέρα μου), με ανησυχεί όμως το ότι άλλο η στιβαρότητα και άλλο η αξιοπιστία. Το συγκεκριμένο π.χ. καίει ~0,5-1 λίτρο κάθε 1000 χλμ, ενώ έχει και την τάση να καίει την πίσω αριστερή λάμπα των φρένων.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Γενικά το νοιώθεις να είναι πολύ στιβαρό το αυτοκίνητο (ΚΑΜΙΑ σχέση με την Corolla του πατέρα μου), με ανησυχεί όμως το ότι άλλο η στιβαρότητα και άλλο η αξιοπιστία. Το συγκεκριμένο π.χ. καίει ~0,5-1 λίτρο κάθε 1000 χλμ, ενώ έχει και την τάση να καίει την πίσω αριστερή λάμπα των φρένων.
Σαν πολύ δεν είναι αυτό το νούμερο..... Τόσο μου έκαιγε το Tipo σε 7500 χιλιόμετρα (1.6 i.e.) και το θεωρούσα τραγικό νούμερο...
-
Αρκετό είναι.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Γενικά το νοιώθεις να είναι πολύ στιβαρό το αυτοκίνητο (ΚΑΜΙΑ σχέση με την Corolla του πατέρα μου), με ανησυχεί όμως το ότι άλλο η στιβαρότητα και άλλο η αξιοπιστία. Το συγκεκριμένο π.χ. καίει ~0,5-1 λίτρο κάθε 1000 χλμ, ενώ έχει και την τάση να καίει την πίσω αριστερή λάμπα των φρένων.
Σαν πολύ δεν είναι αυτό το νούμερο..... Τόσο μου έκαιγε το Tipo σε 7500 χιλιόμετρα (1.6 i.e.) και το θεωρούσα τραγικό νούμερο...
Μα και γω για πολύ το ανέφερα. Το Golf καίει τόσο, όχι η Corolla
-
δεν είναι απλώς πολύ είναι τραγικά πολύ
το εργοστάσιο τι λέει? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
δεν είναι απλώς πολύ είναι τραγικά πολύ
το εργοστάσιο τι λέει?Η κλασσική απάντηση της αντιπροσωπείας είναι 'Κατανάλωση εντός των ορίων που θέτει ο κατασκευαστής'
-
η αλλαγή λαδιών κάθε πόσο είναι απο το manual?
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Να πω ότι ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι μερικές φορές γρατζουνάει στην αλλαγή από 1η σε 2α, κάτι που μου συνέβη και μένα μια φορά. Αν θυμάμαι καλά έχετε αναφέρει ότι πρόκειται για σύμπτωμα όλων των Golf (ή τέλος πάντων πολλών).Συγχρονιζέ 2ας, να πάει να το αλλάξει στην εγγύηση._
Όχι δεν τίθεται τέτοιο θέμα...
Πήγε σήμερα να το ελέγξει και ενώ ο τεχνικός που το κοίταξε υπέθεσε ότι φταίει μία βαλβίδα Ν75, τελικά το διαγνωστικό έβγαλε κάποιο πρόβλημα στην μπαταρία ( )...
Υπάρχει περίπτωση να είναι πρόβλημα εγκεφάλου;Όπως και να έχει έκλεισε ραντεβού για να το ελέγξουν διεξοδικά...
Τελικά ήταν η βαλβίδα Ν75 (αλλάχτηκε στην εγγύηση).
Κανένα πρόβλημα στην μπαταρία από ό,τι μου είπε (έσφιξαν τα καλώδια στους πόλους καθώς ήταν όλη την ώρα μπροστά στο συνεργείο)._
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
η αλλαγή λαδιών κάθε πόσο είναι απο το manual?30.000 χλμ με longlife λάδια.
0.5 με 1 λίτρο στα 1000χλμ μου ακούγεται εξωπραγματικό.
Το δικό μου στα 4.500 όπως είχα ξαναγράψει έχει κάψει αρκετά λιγότερο από 0.5 λίτρο (~0.3 λίτρο) -
@ aserf
Επειδή δεν είμαστε παιδιά, καλό είναι να πάει αλλού για να δουν το πρόβλημα. Ούτε με σφαίρες σύγχρονος κινητήρας δεν μπορεί να κάψει 800 gr λάδι στα 1000 χιλιόμετρα και να είναι φυσιολογικό. Πρακτικά δηλαδή με τα long-life πριν πάει για αλλαγή (4.5 λίτρα να βάλω) θα έχει αλλάξει λάδια 5 φορές???
Αν συνεχίσουν τα 'δεν είναι τίποτα' γράμμα στη μαμά εταιρεία στη Γερμανία.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ aserfΕπειδή δεν είμαστε παιδιά, καλό είναι να πάει αλλού για να δουν το πρόβλημα. Ούτε με σφαίρες σύγχρονος κινητήρας δεν μπορεί να κάψει 800 gr λάδι στα 1000 χιλιόμετρα και να είναι φυσιολογικό. Πρακτικά δηλαδή με τα long-life πριν πάει για αλλαγή (4.5 λίτρα να βάλω) θα έχει αλλάξει λάδια 5 φορές???
Αν συνεχίσουν τα 'δεν είναι τίποτα' γράμμα στη μαμά εταιρεία στη Γερμανία.
εννοείται
και άμα του αρχίσουν τα ίδια απο την μαμά ας μην συμπληρώσει και να δούμε τι θα γίνει?
τι θα απαντήσει η εταιρία εννοώ, τι θα πάθει ο κινητήρας ξέρουμε -
Παιδιά ευχαριστώ για την ασχολία αλλά δε με αφορά άμεσα το ζήτημα οπότε δε μπορώ να γίνω πιεστικός. Του είπα ότι δεν είναι φυσιολογικό και ότι πρέπει να δει τι θα κάνει, από δω και πέρα όμως ας κάνει ό,τι θέλει.
Εγώ το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ευχαριστήθηκα τη διαδρομής με το TSI
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πρακτικά δηλαδή με τα long-life πριν πάει για αλλαγή (4.5 λίτρα να βάλω) θα έχει αλλάξει λάδια 5 φορές???Γι'αυτο ειναι long life... Καθε 5000χλμ εχει καινουργια λαδια...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Πρακτικά δηλαδή με τα long-life πριν πάει για αλλαγή (4.5 λίτρα να βάλω) θα έχει αλλάξει λάδια 5 φορές???
Γι'αυτο ειναι long life... Καθε 5000χλμ εχει καινουργια λαδια...
Δηλαδή μόνον για φίλτρο τελικά.....
Anyway από γνωστούς μου που έχουν το TSi των 140 ίππων δεν τους έχει κάψει σταγόνα (και τα δύο εταιρικά με πολλά χιλιόμετρα ήδη και άγριες διαθέσεις των οδηγών και επειδή ακριβώς υπάρχει βρώμα το κοιτάνε κάθε φορά που βάζουν καύσιμο) ούτε το συγχρονιζέ χτυπά.
Υπάρχουν γενικότερα στοιχεία από άτομα που είναι μέσα στα πράγματα (G60 είσαι εδώ???) για το αν υπάρχει τελικά ευπάθεια ή για το αν είναι φαινόμενο είναι παροδικό και με το χρόνο παύει να εμφανίζεται.. (αν έχει ήδη απαντηθεί sorry).
-
Προσωπικά πάντως μου άρεσε πολύ το TSI και θα το σκεφτόμουν σοβαρά για την απόκτησή του αν έψαχνα για αυτοκίνητο τώρα. Όπως και να το κάνουμε όμως αυτού του είδους οι λεπτομέρειες με βάζουν σε σκέψεις. Κάτι το λάδι που μου είπε ότι καίει, κάτι το κιβώτιο που το άκουσα να χτυπάει στην αλλαγή και μάλιστα όχι απότομη, δε με αφήνουν να εμπιστευτώ τη μάρκα (σίγουρα αυτό οφείλεται και στο ότι ως οικογένεια Toyota-κηδων τα τελευταία χρόνια η μόνη μας επαφή με το συνεργείο είναι για το προγραμματισμένο σέρβις).
Ωραίο πράγμα το γκάζι όμως
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Προσωπικά πάντως μου άρεσε πολύ το TSI και θα το σκεφτόμουν σοβαρά για την απόκτησή του αν έψαχνα για αυτοκίνητο τώρα. Όπως και να το κάνουμε όμως αυτού του είδους οι λεπτομέρειες με βάζουν σε σκέψεις. Κάτι το λάδι που μου είπε ότι καίει, κάτι το κιβώτιο που το άκουσα να χτυπάει στην αλλαγή και μάλιστα όχι απότομη, δε με αφήνουν να εμπιστευτώ τη μάρκα (σίγουρα αυτό οφείλεται και στο ότι ως οικογένεια Toyota-κηδων τα τελευταία χρόνια η μόνη μας επαφή με το συνεργείο είναι για το προγραμματισμένο σέρβις).Ωραίο πράγμα το γκάζι όμως
!!!Αν σου άρεσε (και μπορείς) πάρτο!!! Το αμάξι δεν είναι ηλεκτρική κουζίνα ή θερμοσίφωνας. Έχει ψυχή. Αν το οδηγείς χωρίς ψυχή, ποτέ δεν θα σου δώσει τη γαλήνη την ηρεμία την ευχαρίστηση. Πρέπει να σου μιλάει και να του μιλάς.Καλύτερα να είναι και λίγο τζαναμπέτικο για να σε κρατά σε ενασχόληση με κάτι το διαφορετικό.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
!!!Αν σου άρεσε (και μπορείς) πάρτο!!! Το αμάξι δεν είναι ηλεκτρική κουζίνα ή θερμοσίφωνας. Έχει ψυχή. Αν το οδηγείς χωρίς ψυχή, ποτέ δεν θα σου δώσει τη γαλήνη την ηρεμία την ευχαρίστηση. Πρέπει να σου μιλάει και να του μιλάς.Καλύτερα να είναι και λίγο τζαναμπέτικο για να σε κρατά σε ενασχόληση με κάτι το διαφορετικό.
+1.000000000000000000000000000. Θα προτιμούσα χίλιες φορές ένα αυτοκίνητο που να το γουστάρω οδηγικά, κι ας μου κάνει τέτοια τσαλιμάκια, παρά ένα 'μηχάνημα' που δε θα πάθαινε τίποτα αλλά κάθε φορά που θα το οδηγούσα θα έλεγα 'άντε να φτάσουμε να κατέβω'.
-
Εμένα πάντως αν μου έκαιγε >500ml ανά 1000χλμ. λάδι και δεν υπήρχε αναγνώριση του προβλήματος από την αντιπροσωπία, απλά θα σταμάταγα να συμπληρώνω έως ότου κολλήσει ο κινητήρας.
Όταν με ρωτούσαν τί συνέβη θα έλεγα ότι σταμάτησα μόλις είδα να ανάβει το λαμπάκι του λαδιού.Απλά και 'σταράτα' πράγματα ώστε να υπάρχει εκατέρωθεν συννενόηση.
Το μόνο ερώτημα είναι αν δίνει η VW αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)