-
Ο χρήστης MiToRaDe έγραψε:
Θα γίνει σίγουρα ο φονέας του νέου Civic 1.8 και μακάρι να υπάρξει ανταγωνισμός ώστε να πέσουν κι άλλο οι τιμές. Θα δείξει σε ~1 χρόνο από τώρα τι μέλι γεννέσθαι.
Έχεις μεγάλο πόθο βλέπω να γίνει ο φονέας του νέου Civic... Όπως και να έχει, μακάρι ο μοναδικός κερδισμένος να είναι ο πελάτης...
Nαι είναι το όνειρό μου ...μόνο που έχω γαλλικό και μου αρέσουν και οι AR.
Aπλά καμία σχέση λοιπόν. -
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
Φίλε coyote τα λεφτά που λες είναι υπερβολικά. Κανείς dealer δεν βγάζει τόσα πολλά Ο εισαγωγέας ναι βγάζει, όχι και 2000 στο αμαξι φυσικά.
o kathe antiprosopos sthn ellada bgazei 4% apo thn timh pou kanei to car
900 με 1000 δηλαδη? κέρδος
Γιατί μου γράφετε εμένα την τιμή του civic 1800?
- Αντιπρόσωπος είμαι
- Σας ειπα εγω ότι ειναι φτηνο?
Εγω σας ειπα ότι ξέρω για το αμαξι από αυτά που ρώτησα και είδα και οδήγησα
Τωρα αν θεωρείτε ότι βάζοντας 2 τουρμπο σε ένα αμάξι πρέπει να πουληθεί 24000 χιλιάρικα, τότε σας λέω ότι διαφωνώ. Ειναι ένα αμάξι 1400.Απλώς είδατε που τσιμπάτε... Οταν βγάλανε τις τιμές του Civic, πεσατε (γενικά μιλάω) να πείτε οι περισσότεροι ότι ειναι υψηλες.
ΑΠΟΡΩ που στο GOLF σας φάνηκαν κανονικές... Μηπως όλοι μας έχουμε μάθει να πληρώνουμε και να μη ρωτάμε?Και μιας που είπατε για την HONDA, για κάντε και τον πολλαπλασιασμό για την εγγύηση για 7 χρόνια σύν την οδική βοήθεια που έχει τώρα δωρεάν για 7 χρόνια (από 1 μαρτίου) και πείτε μου πόσο κάνουν αυτά στην VW. (300 κάτι μου είπατε για κάθε 2 χρόνια.... )
Επαναλαμβάνω. Η αίσθηση στο VW μπορεί να είναι καλύτερη γενικά σε ορισμένους τομείς... αλλά ... αλλά είναι ακριβή και δεν ειναι τέρας αξιοπιστίας
Και επίσης μιλάμε για μία εταιρία που ο κόσμος έχει παράπονα από το κοστολόγιο και τα σερβις.Και μιάς και ένας φίλος είπε για το κόστος παραγωγής να πω ποια είναι η παρατήρηση.
Τι με νοιάζει εμένα που νοικιασε την πατέντα και της βγαίνει ακριβό το 1400... με τα 2 τουρμπο. Εγω θα πληρώσω την πατέντα? Εχω άδικο ρε παιδιά. Η γραμμή παραγωγής σαν γραμμή άντε να έχει 500 ευρώ διαφορά. Μιλάμε για οικονομίες κλίμακος. Φιλιά -
τι θα γίνει να την πώ την κακία.... μου πάλι
Θα πάμε στο κατασκευαστές και μοντέλα...
Μόνο το civic εφυγε σφαίρα από τα μελλοντικά (πριν την ώρα του) και το πεντάθυρο δεν έχει έρθει ακόμη...
Τώρα εχω άδικο? Moderators? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
τι θα γίνει να την πώ την κακία.... μου πάλιΘα πάμε στο κατασκευαστές και μοντέλα...
Μόνο το civic εφυγε σφαίρα από τα μελλοντικά (πριν την ώρα του) και το πεντάθυρο δεν έχει έρθει ακόμη...
Τώρα εχω άδικο? Moderators?Aν και γκρινιάζεις πιο πολύ κι απ'τους κυρίους στο άβαταρ σου, όχι δεν έχεις άδικο.
Πάμε στο 'Κατασκευαστές και μοντέλα' λοιπόν παίδες
[φταίχτης κι άδικος ντουνιάς... εεεε... moderator εννοούσα ]
-
Αυτός είναι ο στόχος από την αρχή.
Ετσι δε γκρινιάζω στην γυναίκα μου.Δε πιστεύω να με δώσετε?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Επαναλαμβάνω. Η αίσθηση στο VW μπορεί να είναι καλύτερη γενικά σε ορισμένους τομείς... αλλά ... αλλά είναι ακριβή και δεν ειναι τέρας αξιοπιστίας
Και επίσης μιλάμε για μία εταιρία που ο κόσμος έχει παράπονα από το κοστολόγιο και τα σερβις.καλα, να συγκρινεις τη VW με την Τοyota να πω οκ! Αλλα να λες και για την εξυπηρετηση του Σαρακ/κη μαλλον σαν αστειο ακουγεται...
-
που τις σύγκρινα??????
Ειπα ότι ειναι μία εταιρία που ο κόσμος έχει παράπονα. Αρα στο σπίτι του....κρεμασμένου δε μιλάνε για σκοινί -
Σιγουρα εχει παραπονα ο κοσμος, και τα πιο πολλα ειναι δικαιολογημενα.
Απο εκει και περα, ο καθενας κανει τις επιλογες του...
Εγω προσωπικα, περα απο την Toyota, για καμια αλλη δεν εχω ακουσει ιδιετερα θετικα σχολια. Και μιλαω συνολικα για την εξυπηρετηση που εχει ο πελατης, οχι στο θεμα εγγυησης μονο... το οποιο για να μην ξεχνιομαστε, το εχει προ-πληρωσει
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Και μιάς και ένας φίλος είπε για το κόστος παραγωγής να πω ποια είναι η παρατήρηση.
Τι με νοιάζει εμένα που νοικιασε την πατέντα και της βγαίνει ακριβό το 1400... με τα 2 τουρμπο. Εγω θα πληρώσω την πατέντα? Εχω άδικο ρε παιδιά. Η γραμμή παραγωγής σαν γραμμή άντε να έχει 500 ευρώ διαφορά. Μιλάμε για οικονομίες κλίμακος. Φιλιάάντε πάλι με τα κυβικά Εσένα σε απασχολεί ότι είναι 1.400 ή ότι βγάζει 170 άλογα; -προσωπικά το δεύτερο-
Δηλαδή το RX-8 έπρεπε να κάνει όσο το... Swift επειδή είναι 1.300;;;
Η παλιότερα το Uno Turbo έπρεπε να κοστίζει όσο το Uno 1.4 επειδή είναι... 1.400 και τα δύο;;
Ή μήπως το ΔΙΛΙΤΡΟ FSI Golf πρέπει να κοστίζει όσο το... GTI επειδή είναι... δίλιτρα και τα δύο;;
Σοβαρολογούμε; Κι εκτός από τα δύο τούρμπο -που μπορεί για σένα να είναι τζάμπα και απλή υπόθεση- υπάρχει και η παράμετρος του εξοπλισμού.
Το 4% κέρδος που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν αφορά τη ΛΙΑΝΙΚΗ (μετά φόρων) αλλά την τιμή αγοράς, που διαφέρει σημαντικά
-
Η μερτσεντα το ειχε πιασει το νοημα πριν καιρο και εβγαλε τον 1.8 kompressor στα πιο προσιτα της μοντελα, τα οποια ηταν πιο δυνατα απο τον αντιστοιχο ανταγωνισμο στα 1.8 λιτρα και πολυ συμφεροντα για την Ελλαδα...
Ετσι και VW τωρα εκανε την μαγκια της και θα απολαυσει τους καρπους της επιτυχιας στην Ελλαδα..Ποιος αλλος κατασκευαστης φτιαχνει μηχανη 1.4 με 170 αλογα? -
§
Γιατί, μήπως δεν πούλησε ο 1.8 20VT του VAG;
Εδώ και μετά την έλευση του 2.0 TFSi πολλοί αναπολούν τον πρώτο...Είναι έτσι φτιαγμένο το σύστημα ώστε όλοι οι κινητήρες από 2.0 και πάνω να σου επιβαρύνουν αρκετά το πορτοφόλι (τουλάχιστον για τους περισσότερους), και συνεπώς να τους αποφεύγεις αν μπορείς.
Θεωρώ τολμηρό το βήμα της VW και εύχομαι να πετύχει...
Προσωπικά, ενώ σκεφτόμουν μόνο diesel και όχι VW (Opel Astra 1,9 CDTi & Skoda Fabia RS 1,9), τώρα πιθανόν να μην έλεγα όχι και στον TSi αν πάει καλά από πλευράς αξιοπιστίας...
§
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και μιάς και ένας φίλος είπε για το κόστος παραγωγής να πω ποια είναι η παρατήρηση.
Τι με νοιάζει εμένα που νοικιασε την πατέντα και της βγαίνει ακριβό το 1400... με τα 2 τουρμπο. Εγω θα πληρώσω την πατέντα? Εχω άδικο ρε παιδιά. Η γραμμή παραγωγής σαν γραμμή άντε να έχει 500 ευρώ διαφορά. Μιλάμε για οικονομίες κλίμακος. Φιλιάάντε πάλι με τα κυβικά Εσένα σε απασχολεί ότι είναι 1.400 ή ότι βγάζει 170 άλογα; -προσωπικά το δεύτερο-
Δηλαδή το RX-8 έπρεπε να κάνει όσο το... Swift επειδή είναι 1.300;;;
Η παλιότερα το Uno Turbo έπρεπε να κοστίζει όσο το Uno 1.4 επειδή είναι... 1.400 και τα δύο;;
Ή μήπως το ΔΙΛΙΤΡΟ FSI Golf πρέπει να κοστίζει όσο το... GTI επειδή είναι... δίλιτρα και τα δύο;;
Σοβαρολογούμε; Κι εκτός από τα δύο τούρμπο -που μπορεί για σένα να είναι τζάμπα και απλή υπόθεση- υπάρχει και η παράμετρος του εξοπλισμού.
Το 4% κέρδος που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν αφορά τη ΛΙΑΝΙΚΗ (μετά φόρων) αλλά την τιμή αγοράς, που διαφέρει σημαντικά
ναι ναι δε βγάζουν πολλά εχεις δίκιο βγάζουν 100 χιλ δραχμές....
Θα ξαναρωτήσω από δευτέρα και θα σου πω.- Τα 1400 εχουν λιγότερους φόρους κλπ.. κλπ... Αυτό εννοώ και το 1400 δε μπορεί να φτάνει την τιμή των 2λιτρων (εκτός αν.... το επόμενο που γράφω)
- Πάντως για το ποιος θα πληρώσει την πατέντα συμφωνήσατε. να την πληρώσω ΕΓΩ γιατί δεν έχει δικιά της
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΙΣΤΟΣ δε σας μιλάω άλλο....
ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΦΟΡΜΟΥΛΑ....
Η VW με τι ομάδα τρέχει?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ναι ναι δε βγάζουν πολλά εχεις δίκιο βγάζουν 100 χιλ δραχμές....
Θα ξαναρωτήσω από δευτέρα και θα σου πω.Μιας και θα ρωτήσεις, ρώτα και πόσα βγάζουν από Type R & S2000. Κανονικά δεν θα πρέπε να βγάζουν, κόστος θα πρέπε να τα δίνουν πιο κάτω θα ήταν παράνομοι, αλλιώς θα τα δίναν και κάτω του κόστους
- Τα 1400 εχουν λιγότερους φόρους κλπ.. κλπ... Αυτό εννοώ και το 1400 δε μπορεί να φτάνει την τιμή των 2λιτρων (εκτός αν.... το επόμενο που γράφω)
άντε πάλι κόλλημα με τα κυβικά
MINI ONE (1.6): 18250
MINI Cooper (1.6): 20.500
MINI Cooper S (1.6): 25.450Μα γιατί να διαφέρουν σε τιμές;; Αφού είναι [b[1600[/b] κι έχουν τους ίδιους φόρους Σιγά τη διαφορά του συμπιεστή, τζάμπα είναι και σιγά που κάνουν τη διαφορά 80 ή 55 άλογα
Golf 2.0 FSI: 24.930
Golf GTI: 29.000γιατί να έχουν διαφορά στην τιμή; δίλιτρα είναι και τα δύο πόσο να κοστίζει πια μία τουρμπίνα;;
Ότι ένα 1400άρι αποδίδει περισσότερα άλογα από ένα δίλιτρο φυσικά και δεν μας ενδιαφέρει, είναι 1400!!! -κάτι μου θυμίζει αυτό με τα 1.859,43*ln15+log76 κυβικά
- Πάντως για το ποιος θα πληρώσει την πατέντα συμφωνήσατε. να την πληρώσω ΕΓΩ γιατί δεν έχει δικιά της
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΙΣΤΟΣ δε σας μιλάω άλλο....
ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΦΟΡΜΟΥΛΑ....
Η VW με τι ομάδα τρέχει?
Αυτός που πληρώνει και την υβριδική πατέντα. Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί το Civic IMA που είναι **1.339 - ο κινητήρας του Jazz- κ.εκ. ** κοστίζει... 22136;;; κι επειδή είναι υβριδικό;;; σιγά την τεχνολογία, 1339 κυβικά είναι
Από δω και πέρα θα κοιτάζω κυβικά και ποιες ομάδες τρέχουν σε αγώνες. Κρίμα να μην πάρω Renault Αν ελευθερωθούν τα diesel, ξέρω τι θα πάρω, Audi αφού νίκήσε με πετρελαιοκίνητο αγωνιστικό
-
Με αυτά που γράφεις επιβεβαιώνεις το σκεπτικό μου ότι το δίνουν ακριβά.
Το γεγονός δηλαδή ότι η honda τα δίνει ακριβότερα παγκοσμίως έρχεται τώρα η VW και το επιβεβαιώνει. Οχι, να πάμε να παρουμε ford και ΟΠΕΛ (που μόλις το έδωσα γιατί τα έσκαγα.....) που τουλάχιστον στα πολλά άλογα δεν είναι τόσο ακριβά ή να δουμε και την αξιοπιστίαΚαι αν θελεις να ξερεις την αποψη μου καλό είναι να την ρωτάς πρώτα
Σου είπα εγω ποτέ ότι το HONDA είναι φτηνό???? Σε έχει φάει να μου λές συνέχεια πόσο κάνει το honda. ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΣΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. Αλλα σου ειπα μόνο ότι δε χαλάει. Τι στο καλό δε γράφω ελληνικά?Εγω σου λέω τόση ώρα ότι το 1400 με τα 2 τουρμπο ειναι ακριβό
Θεωρώ λοιπόν ότι με βάση το φορολογικό καθεστώς εχουν τσιμπήσει την τιμή γιατί σαν 1400 έχει άλλα πλεονεκτήματα και η έρευνα που έχουν κάνει δείχνει ότι η προθεση του καταναλωτή είναι να δώσει ένα ποσό γύρω στα 22000 με 23000( άρα τσιμάμε και λίγο) και βγάζουμε τα 24000
Και για το μινι αν με ρώταγες πάλι ακριβό θα σου έλεγα ότι είναι.
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ (τωρα φωνάζω και θα με συγχωρέσεις γιατί ειναι παρα πολύ ακριβό, όχι απλώς ακριβό)Τωρα αν θέλεις να πάρεις renault, να σου πω τι παίζει και γι αυτούς γιατί έχω και ένα megane. (Οπως κατάλαβες έχω 5-6 αυτοκίνητα) και συνολικά έχω αγοράσει σχεδόν όλες τις μάρκες στην οικογένεια γενικά). Αυτό αποδικνύει ότι δεν είμαι κολλημένος νομίζω. (δε λέω ότι είσαι εσύ, απλώς για να σου περιγράψω το σκεπτικό μου στο λέω).
Τωρα για το ΙΜΑ με 20000 το παίρνεις, Αυτο το συγκρίνεις με το 4θεσιο prious όμως (και είναι και τα 2 ακριβά).
Η Γνώμη μου. Οχι εγω δε το παίρνω το ΙΜΑ. Ουτε το PRIUS παίρνω, πολυμορφικό με άδεια για 4 άτομα!!!! (4τραθέσιο είναι το ξερετε έτσι? Απορώ πως κερδίζει τους διαγωνισμούς του ΔΗΜΟΣΪΟΥ? Από πότε στο δημόσιο παίρνουμε αμάξια με 4 θέσεις. μήπως θα πάρουμε και 2θεσια στο μέλλον? -
Δηλαδή πόσο έπρεπε να κάνει το TSI? Μετά πες μου και την τιμή που θες για το 1.6 (πρώην) FSI..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Δηλαδή πόσο έπρεπε να κάνει το TSI? Μετά πες μου και την τιμή που θες για το 1.6 (πρώην) FSI..Οπ λάθος η λογική σου...επειδή υπερτιμολογεί το 1.6 FSi δεν σημαίνει ότι το
1.4 TSi πρέπει να πωλείται 24k. Πιστεύω ότι μία τιμή στα 21-22k θα ήταν ιδανική. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δηλαδή πόσο έπρεπε να κάνει το TSI? Μετά πες μου και την τιμή που θες για το 1.6 (πρώην) FSI..
Οπ λάθος η λογική σου...επειδή υπερτιμολογεί το 1.6 FSi δεν σημαίνει ότι το
1.4 TSi πρέπει να πωλείται 24k. Πιστεύω ότι μία τιμή στα 21-22k θα ήταν ιδανική.Στα 21-22Κ για 170 άλογα με αρκετά καλό στήσιμο ποιο άλλο αυτοκίνητο υπάρχει?
-
To 1,4 75 ίππων Golf στην Ελλάδα είναι περίπου 800 ευρώ φτηνότερο από ότι στη Γερμανία.
Το GT είναι στην Ελλάδα 1200 ευρώ ακριβότερο.Η φορολογική επιβάρυνση είναι ακριβώς η ίδια στην Ελλάδα (στη Γερμανία δεν ξέρω, ή θα είναι ίδια ή το GT έχει έξτρα φόρους-το οποίο κάνει ακόμα πιο υψηλή την τιμή του στην Ελλάδα)
Με αυτόν τον μπακάλικο λοιπόν τρόπο καταλήγουμε ότι η Cosmocar θα μπορούσε να δίνει το GT 800+1200=2000 ευρώ φθηνότερο και να διατηρεί το περιθώριο κέρδους που διατηρεί με το απλό 1,4.
Η τιμή με βάση τον ανταγωνισμό είναι καλή, με βάση το αναμενόμενο κόστος όμως είναι σίγουρα τσιμπημένη. Αλλά, όπως πάντα, τις τιμές τις καθορίζει ο ανταγωνισμός και όχι το κόστος, και στην περίπτωση του GT απλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός...δυστυχώς!
-
Tί κόλλημα είναι αυτό με τα κυβικά ;
Αλλά, βέβαια, θα σου πεί ο άλλος, τί έδωσες 24 χιλιάρικα για 14αρι ???
Αποτυχημένη αγορά!
Αφού ο άλλος είναι ξύπνιος κι έδωσε τα ίδια χρήματα για να έχει τη συνείδησή του ήσυχη ότι πήρε 18αρι κι έπιασαν τόπο τα λεφτά...,
...εύγε!
-
Σιγουρα ειναι ακρβο το Golf GT. Αλλα με 23750 τι αλλο θα παρεις ισαξιο?
Το οτο ειναι μοναδικο στην αγορα σημαινει οτι θα το πληρωσουμε.
Εγω το σκεφτομαι πολυ σοβαρα. Το μονο που με προβληματιζει ειναι η εδω αντιπροσωπεια. Ειναι μια απ τις χειροτερες. Δε σε υπολογιζουν καθολου μετα την αγορα. Ειχα το Civic Vti 3 χρονια και ημουν ικανοποιημενος με το Σαρακακη.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)