-
Ξεχώρησα τις απαντήσεις ...
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Αντιπροσωπεία 1
-'Κοίτα, πολλά Golf κάνουν έτσι... όχι όλα, αλλά πολλά. Κυρίως τα πιο ακριβά με μεγάλα φρένα. Είναι επειδή τα φρένα τους είναι καλά.
-Δεν φρενάρει καταπληκτικά; Έπρεπε να είσαι χαρούμενος που έχει τόσο καλά φρένα.'
-Τα 5άρια Golf έχουν ένα νέο φοβερό διπλό σύστημα για να μη σκαλώνουν ποτέ οι ταχύτητες. Σου έχει σκαλώσει ποτέ ταχύτητα; Ε σε αυτό το σύστημα το χρωστάς.
-Εντάξει συμβαίνουν αυτά.
-Δεν έχουμε και ανταλλακτικό αυτή τη στιγμή. Άστο να ζεστάνει ο καιρός θα δεις θα πιάνει τέλεια.Αντιπροσωπεία 2
-Χμ μισό λεπτό να φωνάξω τον αρχηγό. -έρχεται ο 'αρχηγός'
-Όλα τα Golf με πολλαπλούς συνδέσμους έτσι κάνουν κύριε. Εντάξει μπορεί να μην το κάνουν και όλα, το εκθεσιακό που δεν είναι χρησιμοποιημένο καθόλου δεν το κάνει.
-Είναι και 3θυρο το δικό σας πάντως και όπως πέφτει το βάρος του ανθρώπου που μπαίνει το ζορίζει.
-Τα Golf όμως τρίζουν.'
-'Ααααα μάλλον το ζορίζετε πολύ το αμάξι. Παρκάρετε σε ανηφόρα συχνά; Ότι και να έγινε πάντως ο δίσκος δεν είναι στην εγγύηση. Οπότε κρατήστε αυτόν που έχετε, δεν πατινάρει καθόλου, άψογος είναι. Τώρα λίγο χριτς να κάνει καμιά φορά, νταξ έτσι κάνουν τα αμάξια.
-Είδατε ηχομόνωση που έχει; Δεν προσέχετε κανένα θόρυβο και έτσι σας τραβάει την προσοχή ένα μικρό χριτς. Φοβερή κατασκευή το Golf.'Φοβερές ατάκες ... έχουν χιούμορ ... αν έδιναν και λύσεις θα ήταν ...
-
@Neos
Αντί να σκίζεις την αλλαγή 1η-2α, σκίσε τα φρένα γιατί έχουν γυαλίσει και τρίζουν. -
Δεν σκίζω ποτέ τις αλλαγές ταχύτητας, το λυπάμαι. Δυνατό φρενάρισμα έχω δοκιμάσει ήδη μερικές φορές χωρίς αποτέλεσμα.
Το αμάξι θα πάει σε συνεργείο γνωστού του πατέρα μου να το κοιτάξει μήπως και βγει άκρη γιατί από όσο είδα οι αντιπροσωπείες -
οπως εχει γραφει πολλες φορες, το συγχρονιζε εχει προβλημα οχι ο δισκος.
καλα γενικα ειναι μαλακες, αν θες γραψε σε ποια συνεργεια πηγες. Δεν αποτελει δυσφήμηση, απλα τα λογια τους μεταφερεις αλλωστε.
-
Φοβερές ατάκες, ούτε στην ΕΜΙΚΟ δεν άκουσα παρόμοιες.
Neos, όσον αφορά τα φρένα όντως δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Το κιβώτιο και ο διακόπτης όμως θέλουν κάτι προφανώς. Ειδικά το πρώτο μην το αφήσεις έτσι γιατί αλλιώς
-
Κλασσικοι αντιμετωπιση VAG...Ελεος.
Οπως εμενα ,που οταν τους ελεγα οτι τριζει το τιμονι στο ιμπιζα μου ελεγαν οτι αποτελει χαρακτηριστικο του αυτοκινητου και οτι ειναι φυσιολογικο...αφου το κανουν ολα.
Οπως και το λαμπακι του κινητηρα....
Οτι να ναι ....
Κυνηγησε το για το κιβωτιο!!! -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Τριγμοί όταν μπαίνει άτομο πίσω: 'Κοίτα, πολλά Golf κάνουν έτσι... όχι όλα, αλλά πολλά. Έπρεπε να είσαι χαρούμενος που έχει τόσο καλά φρένα.'
[.Μα αφού στο είπε ο άνθρωπος,έπρεπε να χοροπηδάς ως το ταβάνι που το Golfακι εκτός απο μοτερούκλα έχει και φρενάρες
Σοβαρά τώρα,παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπιζε και ένας φίλος μου.Θα τον ρωτήσω για το πως λύθηκε τελικά.(αντιπροσωπεία Γλυφάδας.)
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Τριγμοί όταν μπαίνει άτομο πίσω: 'Κοίτα, πολλά Golf κάνουν έτσι... όχι όλα, αλλά πολλά. Έπρεπε να είσαι χαρούμενος που έχει τόσο καλά φρένα.'
Μα αφού στο είπε ο άνθρωπος,έπρεπε να χοροπηδάς ως το ταβάνι που το Golfακι εκτός απο μοτερούκλα έχει και φρενάρες
Σοβαρά τώρα,παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπιζε και ένας φίλος μου.Θα τον ρωτήσω για το πως λύθηκε τελικά.(αντιπροσωπεία Γλυφάδας.)
Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν μάθεις κάτι.
Όσο για το συγχρονιζέ 2ας τους το είπα αλλά επειδή ο θόρυβος ακούγεται μόνο όταν φτάσει ο συμπλέκτης στο ύψος σύμπλεξης και οι 2 μηχανικοί μου είπαν ότι φταίει ο δίσκος γιατί αν ήταν συγχρονιζέ θα ακουγόταν τη στιγμή της αλλαγής από 1η σε 2α με το λεβιέ.
Ονόματα συνεργείων δεν θέλω να πω, ο κόσμος είναι μικρός και την έχω ξαναπατήσει από δημοσίευση στοιχείων στο internet (για άσχετο θέμα από αυτοκίνητα). Δεν αρέσει σε κανέναν να βγαίνουν άπλυτά του στη φόρα.
-
εγω παντως θα τους εγραφα και θα τους εκανα ρομπα δημοσιως.-
μονο ετσι, καποιοι ΙΣΩΣ βαλουν μυαλο.
και στο κατω κατω, δεν λες ψεμματα, τα προβληματα υπαρχουν και δεν τα εφτιαξαν...
-
Βάζω στοίχημα ότι το ένα εκ των 2 αντιπροσωπειών πρέπει να είναι σε Κεντρική οδό της Αθήνας με το συνθετικό Auto στο όνομα της.
Κάτι αντίστοιχα είχα ακούσει και εγώ για το IV μου και έκοψα λάσπη.
Εκτός και αν ο 2ος είναι ο Φιλοσίδης (Βύρωνας) θα σου έλεγα να πας εκεί για το κιβώτιο.
Για τα φρένα δεν είναι τίποτα το σοβαρό. Κατά πάσα πιθανότητα είναι πρόβλημα ηχητικού συντονισμού και συμβαίνει σε πολλούς και καλούς κατασκευαστές (βλέπε BMW). Ένας 2ος λόγος πέρα των φρένων σχετίζεται με το εμπρός μπράτσο της πίσω πολλαπλής που λόγω βάρους εντείνεται έντονα με αποτέλεσμα να ακούγεται ο σύνδεσμος (κατά τη κίνηση) πάνω στο σασί.
Για το διακόπτη ή είναι στα τελευταία του (αν τον έχεις χειριστεί βάναυσα) ή απλά έχει μαζέψει υγρασία. Ένα καθάρισμα με σεσουάρ και έξω από την πόρτα και αν συνεχίζει θα απαιτήσεις αντικατάσταση.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Κλασσικοι αντιμετωπιση VAG...Ελεος.To αντίθετο ακριβώς πάντως συνέβαινε στη Renault ... ακόμα και γι' αστείο να έλεγες ότι κάτι τρίζει ... θα στο άλλαζαν ... Το χιούμορ τους το έδειχναν στο τέλος ... στον λογαριασμό!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κλασσικοι αντιμετωπιση VAG...Ελεος.
To αντίθετο ακριβώς πάντως συνέβαινε στη Renault ... ακόμα και γι' αστείο να έλεγες ότι κάτι τρίζει ... θα στο άλλαζαν ... Το χιούμορ τους το έδειχναν στο τέλος ... στον λογαριασμό!!!
Μα εγω ,οπως και ο Neos ,ημασταν σε εγγυηση...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Κλασσικοι αντιμετωπιση VAG...Ελεος.
To αντίθετο ακριβώς πάντως συνέβαινε στη Renault ... ακόμα και γι' αστείο να έλεγες ότι κάτι τρίζει ... θα στο άλλαζαν ... Το χιούμορ τους το έδειχναν στο τέλος ... στον λογαριασμό!!!
Μα εγω ,οπως και ο Neos ,ημασταν σε εγγυηση...
Και μάλλον το να είσαι σε εγγύηση χειροτερεύει τα πράγματα.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μα εγω ,οπως και ο Neos ,ημασταν σε εγγυηση...Τότε πολύ καλά!!! Πριν την λήξη της εγγύησης μια λίστα αλλαγές. Ούτως ή άλλως σε κάθε επίσκεψη καταγράφεται σε η/υ κάθε παρατήρηση του ιδιοκτήτη και πότε τις έκανε.
-
cosneo
Μα αυτο ειναι το προβλημα!Τα προβληματα που ανεφερα πιο πανω μεσα στην εγγυηση τους τα ειπα και αυτοι μου εδωσαν τις απαντησεις που εγραψα.
Εννοειται πως δε διορθωσαν τιποτα... -
Εγώ προτίθεμαι να επισκεφτώ αντιπροσωπεία VW για το θέμα των τριγμών στον κεντρικό αεραγωγό και για ενδεχόμενη υγρασία στα εμπρός φανάρια όταν βρω χρόνο...θα ενημερώσω σχετικά με τη συμπεριφορά των κυρίων..
-
επισκεφτείτε λίγο και το http://www.vwclub.gr/
Ειδικά για το ζήτημα κιβωτίου/συγχρονιζέ κλπ ίσως πάρετε μερικές ιδέες για το τι να να πείτε στον εκάστοτε dealer, ή και σε ποιον να πάτε καλύτερα.
-
Τελικά οι ντήλερ είναι ζώα και αλήτες σε όλες τις μάρκες. Σε κόβουν και αν σε δουν διαλλακτικό σε γράφουν προσπαθώντας να σε πείσουν ότι το ελάττωμα που βρήκες είναι φυσιολογικό. Μόνο όσοι έχουν θράσος και απαιτούν απολαμβάνουν τα -υπό κανονικές συνθήκες δεδομένα- πλεονεκτήματα της εγγύησης. Φυσικά μιλώ για την εργοστασιακή διότι η άλλη είναι θεωρητική.
Η γνώμη μου είναι να επιμείνεις neos. Ενημέρωσε μας για τα νεώτερα.Λες και στο χάρισαν τα ζώα...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Τελικά οι ντήλερ είναι ζώα και αλήτες σε όλες τις μάρκες. Σε κόβουν και αν σε δουν διαλλακτικό σε γράφουν προσπαθώντας να σε πείσουν ότι το ελάττωμα που βρήκες είναι φυσιολογικό. Μόνο όσοι έχουν θράσος και απαιτούν απολαμβάνουν τα -υπό κανονικές συνθήκες δεδομένα- πλεονεκτήματα της εγγύησης. Φυσικά μιλώ για την εργοστασιακή διότι η άλλη είναι θεωρητική.
Η γνώμη μου είναι να επιμείνεις neos. Ενημέρωσε μας για τα νεώτερα.Λες και στο χάρισαν τα ζώα...
είναι απίστευτο αλλά τελικά έτσι είναι. Αν φωνάξεις βρίσκεις το δίκιο σου
-
[quote='drdino']Φοβερές ατάκες, ούτε στην ΕΜΙΚΟ δεν άκουσα παρόμοιες.
Neos, όσον αφορά τα φρένα όντως δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Το κιβώτιο και ο διακόπτης όμως θέλουν κάτι προφανώς. Ειδικά το πρώτο μην το αφήσεις έτσι γιατί αλλιώς
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)