-
σκανδαλο!!!
πως τους το επιτρεπουν???
να επεμβει ο εισαγγελεας!!!
-
πάντως δεν καταλαβαίνω κάτι...Εφόσον τα μοτέρ της vag αποδίδουν περισσότερο από όσα υπόσχεται ο κατασκευαστής γιατί σε τρίτες αγορές εκτός Ε.Ε. δεν δηλώνουν την πραγματική ιπποδύναμη ώστε να τσακίσουν τον ανταγωνισμό;;; Γιατί για παράδειγμα στις ΗΠΑ ή στις αγορές της Άπω Ανατολής δεν δηλώνουν την αληθινή ιπποδύναμη που σίγουρα ξέρουν ότι έχουν;;;
Δέχομαι για την Γερμανία με τις φορολογικές της ιδιαιτερότητες να δηλώνουν ότι θέλουν όμως αλλού γιατί;;;
Μήπως το περιοδικό θα μπορούσε με μελλοντικές δυναμομετρήσεις να αποκάλυπτε την αλήθεια και σε μας διότι το ΑΜΣ και τα παρακλάδια του δεν τα εμπιστευόμαστε;;;Από την άλλη γιατί η φορντ ή άλλες εταιρείες όπως η ρενώ με μεγάλα μερίδια στην χώρα δεν ανακοινώνουν απαισιόδοξες μετρήσεις;;;
Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει... -
ολος ο Ελληνικος και διεθνης τυπος εχουν επιβεβαιωσει του λογου το αληθες.
το γιατι το κανει αυτο η VW δεν ξερω! Το σιγουρο ειναι οτι καλυτερα να βγαζει περισσοτερα, παρα λιγοτερα...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Από την άλλη γιατί η φορντ ή άλλες εταιρείες **όπως η ρενώ με μεγάλα μερίδια στην χώρα **δεν ανακοινώνουν απαισιόδοξες μετρήσεις;;;
Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Από την άλλη γιατί η φορντ ή άλλες εταιρείες **όπως η ρενώ με μεγάλα μερίδια στην χώρα **δεν ανακοινώνουν απαισιόδοξες μετρήσεις;;;
Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει...Την εφημερίδα του Τράγκα θα εννοεί
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σκανδαλο!!!πως τους το επιτρεπουν???
να επεμβει ο εισαγγελεας!!!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
πάντως δεν καταλαβαίνω κάτι...Εφόσον τα μοτέρ της vag αποδίδουν περισσότερο από όσα υπόσχεται ο κατασκευαστής γιατί σε τρίτες αγορές εκτός Ε.Ε. δεν δηλώνουν την πραγματική ιπποδύναμη ώστε να τσακίσουν τον ανταγωνισμό;;; Γιατί για παράδειγμα στις ΗΠΑ ή στις αγορές της Άπω Ανατολής δεν δηλώνουν την αληθινή ιπποδύναμη που σίγουρα ξέρουν ότι έχουν;;;
Δέχομαι για την Γερμανία με τις φορολογικές της ιδιαιτερότητες να δηλώνουν ότι θέλουν όμως αλλού γιατί;;;
Μήπως το περιοδικό θα μπορούσε με μελλοντικές δυναμομετρήσεις να αποκάλυπτε την αλήθεια και σε μας διότι το ΑΜΣ και τα παρακλάδια του δεν τα εμπιστευόμαστε;;;Από την άλλη γιατί η φορντ ή άλλες εταιρείες όπως η ρενώ με μεγάλα μερίδια στην χώρα δεν ανακοινώνουν απαισιόδοξες μετρήσεις;;;
Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει...Το ίδιο ισχύει πχ και για τον 1.8ΤFSI...Δηλώνουν 160 άλογα και τον έχουν μετρήσει στα 185-189 Ηp.To ίδιο επίσης και με τον 170άρι 1.4TSI, όπου τον έχουν βγάλει και 188HP.
Τώρα στο θέμα μας...Tο ενδεχόμενο να θέλουν να δηλώνουν πόσα είναι τα λιγότερα άλογα που αναμένονται από αυτόν τον κινητήρα δεν το σκέφτηκε κανείς? (παραείναι αφελές, έτσι? )
Επίσης οι κινητήρες είναι turbo, οπότε και (προφανώς) επηρεάζεται η απόδοσή τους ανάλογα με τις συνθήκες...Τώρα θα μου πεις...18 άλογα είναι αυτά (στην περίπτωση του 122PS Passat που βγήκαν 140PS)...τι να πω δεν ξέρω...
Πάντως εγώ το βλέπω ως εξής:'Φίλε, σου πουλάμε αυτό το αμάξι.Στην χειρότερη έχει Χ PS.Τώρα ίσως βγάζει και παραπάνω.Στη χειρότερη πάντως βγάζει τόσα' και πραγματικά πιστεύω ότι είναι 'τίμιο' από μέρους τους.(αν και το 'τίμιο' δεν είναι και η πιο σωστή λέξη ) -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Δλδ ενα ατμοσφαιρικο Χ αμαξι μπορει να βγαζει οσα ενα τουρμπατο Ψ αμαξι, αλλα το ατμοσφαιρικο να εχει μειων 2-3-4-5-6-7 κλπ κιλα ροπης.Όχι...! Αν ένα ατμοσφαιρικό βγάζει 100 άλογα στις 3000 στροφές και ένα τουρμπάτο επίσης 100 άλογα στις 3000 στροφές, τότε υποχρεωτικά στις στροφές αυτές και τα δύο θα αποδίδουν ακριβώς την ίδια ροπή (αυτό λέει η σχέση ισχύος/ροπής/στροφών).
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
... **όπως η ρενώ με μεγάλα μερίδια στην χώρα ... **Σίγουρα δεν αναφέρεσαι στην Ελλάδα ... Ούτε η κεντρική 'εισαγωγική' αντιπροσωπία δεν το πιστεύει ...
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Από την άλλη γιατί η φορντ ή άλλες εταιρείες **όπως η ρενώ με μεγάλα μερίδια στην χώρα **δεν ανακοινώνουν απαισιόδοξες μετρήσεις;;;
Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει...Την εφημερίδα του Τράγκα θα εννοεί
στη Γερμανία ρε σεις...εκτός αν για εσας το 1,7 που έχουν εδώ είναι αρκετό
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... **όπως η ρενώ με μεγάλα μερίδια στην χώρα ... **
Σίγουρα δεν αναφέρεσαι στην Ελλάδα ... Ούτε η κεντρική 'εισαγωγική' αντιπροσωπία δεν το πιστεύει ...
για την Γερμανία μιλάω...η ρενώ έχασε μόνο πέρυσι το μισό της μερίδιο στην ελληνική αγορά
-
Ποια η άποψή σας για αλλαγή των τροχών του GT 170 (225/45/17/Bridgestone Potenza RE050) με μεταχειρισμένες αυθεντικές ζάντες από R32 (225/40/18/AVON ZZ3), αν υποθέσουμε ότι οι ζάντες από το R32 δεν είναι χτυπημένες;
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Ποια η άποψή σας για αλλαγή των τροχών του GT 170 (225/45/17/Bridgestone RE050) με μεταχειρισμένες αυθεντικές ζάντες από R32 (225/40/18/AVON SS3), αν υποθέσουμε ότι οι ζάντες από το R32 δεν είναι χτυπημένες;_
Υπερβολή..Δεν νομίζω ότι αξίζει κάτι τέτοιο.Εξαρτάται βέβαια και τι διαφορά θα δώσεις αν τις θες πολύ.
-
προσωπικα θα εβαζα στο GT ενα καλυτερο σετ αμορτισερ.
-
Δεν σας βλέπω ενθαρρυντικούς...
Για την ιστορία πέρασα από γνωστό μου λαστιχά όπου μου είπε ότι τις απόκτησε πρόσφατα από κάποιον που άλλαξε τις αυθεντικές σε R32 με κάτι άλλες 19', για το λόγο αυτό μπήκα στο trip...
Είναι αλήθεια ότι είναι πολύ ωραίες ζάντες, αλλά από εκεί και πέρα - επί της ουσίας δλδ γιατί αυτή με ενδιαφέρει περισσότερο - έχω κάποιες απορίες...
- Υπερβολή ως προς τι;
- Λέτε μια τέτοια αλλαγή να επιβαρύνει τις επιταχύνσεις εν κινήσει;
- Να αλλάξει αισθητά τα δεδομένα ως προς την άνεση;
- Για τα Avon ZZ3 τι έχετε να σχολιάσετε;
- Για τί δεν θα το κάνατε;
Βοηθήστε λίγο γιατί ναι μεν έχω ψιλοκολλήσει, δεν θέλω να αλλάξω το χαρακτήρα του αυτοκινήτου δε...
_
-
θα αυξησει τη καταναλωση, θα κοψει επιδοσεις και θα χαλασει την ανεση, χωρις να εχει μεγαλα ωφελη.
γιαυτο θα προτιμουσα μια καλυτερη αναρτηση, που θα μεταμορφωσει το αυτοκινητο μονο προς το καλυτερο.
οπως καταλαβες, η οπτικη βελτιωση με αφηνει παγερα αδιαφορο.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
- Υπερβολή ως προς τι;
Ως προς το μέγεθος φυσικά.
- Λέτε μια τέτοια αλλαγή να επιβαρύνει τις επιταχύνσεις εν κινήσει;
Όχι. Όχι αισθητά τουλάχιστον.
Θα επιβαρύνει όμως την κατανάλωση (βάρος τροχού και μετωπική επιφάνεια τροχού), την τσέπη σου (όταν έρθει η ώρα να αλλάξεις λάστιχα) και θα αυξήσει τη μη φερόμενη μάζα σε καθένα απο τα 4 άκρα του αυτοκινήτου.- Να αλλάξει αισθητά τα δεδομένα ως προς την άνεση;
NΑΙ.-
- Για τα Avon SS3 (ή ZZ3) τι έχετε να σχολιάσετε;
Καλό λάστιχο. Τα 050Α που φοράς είναι καλύτερα όμως. Θέλουν ζέσταμα, αλλά αποδίδουν καλύτερα και αντέχουν περισσότερο.
Βοηθήστε λίγο γιατί ναι μεν έχω ψιλοκολλήσει, δεν θέλω να αλλάξω το χαρακτήρα του αυτοκινήτου δε...
Ούτε εγώ θα άλλαζα τον χαρακτήρα του GT. Η μαμά διάσταση είναι ό,τι ακριβώς του πρέπει, και δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο. Όσον αφορά τα ελαστικά τουλάχιστον.
-
Διάβασε κάποιο τεστ με GTi σε σύγκριση με GTi Edition 30. Το ένα έχει τις 17αρες το άλλο τις 18αρες. Όλοι όσοι τα έχουν οδηγήσει αναφέρουν πως οι μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντες (ακριβώς οι διαστάσεις που ενδιαφέρεσαι), έχουν μειώσει την άνεση και αυξάνεται το κοπάνημα.
Προσωπικά το 40αρι προφίλ δεν το θεωρώ ιδανικό για τους δρόμους μας. Και ούτε έχεις να κερδίσεις σημαντικά πράγματα.
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις, δεν θα υποκύψω στα κάλλη...
_
-
Οι ζάντες του R32 είναι πανέμορφες Όμως 40άρι προφίλ σε μια χώρα που έχει λακούβα κάθε 5 μέτρα Καλύτερα κράτησε τις 17άρες σου (το 45άρι ήδη είναι χαμηλοπρόφιλο για ελλαδιστάν) και κάνε κάτι που να αξίζει τον κόπο (εγώ γλυκοκοιτάζω κανένα κιτ φρένων Brembo αλλά είναι πανάκριβα )
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)