-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Οι πολύ χαμηλές στροφές που δουλεύει στην αυτόματη λειτουργία έχουν λίγο μικρότερη κατανάλωση. Τα 2,5 λίτρα ανά 100 χλμ είναι τεράστια διαφορά που σημαίνει ότι οι δοκιμαστές το πήγαιναν με το γκάζι στο πάτωμα, είναι πολύ πιο εύκολο να οδηγάς σαν μανιακός όταν κάνει τις αλλαγές το αυτόματο κιβώτιο (είτε σε χειροκίνητη είτε σε αυτόματη λειτουργία). Πατάς πιο πολύ γκάζι γιατί δεν σε 'προειδοποιούν' τα τραντάγματα στις αλλαγές για το πόσο γκάζι πατάς.
αυτό δικαιολογεί την αυξημένη κατανάλωση...πόσο μάλλον αν ισχύει αυτό που αναφέρει ο Spiros για το πρόγραμμα S και την ιδιότητα του να κρατά 'ψηλά' τις στροφές του κινητήρα.
Ισχύει
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
..........Ερε Γλέντια!! .....700 σελίδες θα φτάσει το θέμα
-
Ψέματα όλα, τα golf δεν χαλάνε.
-
Ετσι είναι, η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία των παιδιών που πήραν το GT (και ανάμεσα σε αυτούς και προσωπικός μου φίλος) έχουν πολλές βλάβεσ και προβλήματα να αναφέρουν...
Δυστυχώς αυτό ήταν γνωστό όταν το αγόραζαν....Λειτούργησαν ουσιαστικά σαν πειραματόζωα σε ένα άποτυχημένο πείραμα της VW...'Κύριοι λυπόμαστε, βγάλαμε έναν νέο κινητήρα με Turbo και Komporessora, οκ έβγαλε προβλήματα, τώρα τον αποσύρουμε και τέλος'
Ελα όμως που δεν τελείώνει η ιστορία τόσο απλά...τι θα γίνει με τους χιλιάδες δυσαρετημένους αγοραστές...και κυρίως και αυτό συζητούσα με τον φίλο μου ΠΩΣ θα πωληθούν ως μεταχειρισμένα αυτά τα αυτοκίνητα?
-
Με κάθε κλύσμα κι ένα Golf GT δώρο.
Όπως και κάθε μεταχειρισμένο στην ΕΕ, πιο δύσκολα όσο περνάει ο καιρός.
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Ετσι είναι, η** ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία **των παιδιών που πήραν το GT (και ανάμεσα σε αυτούς και προσωπικός μου φίλος) έχουν πολλές βλάβεσ και προβλήματα να αναφέρουν...Ας μην είμαστε φειδωλοί στα λόγια και τις περιγραφές μας: ΟΛΟΙ έχουν βλάβες και προβλήματα...
-Ως γνωστόν γι' αυτό και δεν το διαφημίζουν πια το GT...
-Φυσικά , ακόμη το πουλάνε, αλλά αν πας να το αγοράσεις , ΔΕΝ στο δίνουν, αλλά σου πουλάνε τον TSI τον απλό, που κι αυτός χαλάει, αλλά λιγότερο προφανώς...
-Αυτό που έχουμε κι εμείς δεν έχει βγάλει βλάβη, αλλά προφανώς αναμένεται οσονούπω, θέμα χρόνου είναι... Θα βάλουμε πωλητήριο και θ' πάρουμε ένα γκιΑuris που δεν σπάει δεν χαλάει και έχει και 122 , Α-Ξ-Ι-Ο-Π-Ι-Σ-Τ-Α άλογα. Αν δεν φτάσουν τα λεφτά από την πτώση της τιμής που ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα έχει, μάλλον πάμε για Accent ή Getz, που είναι μαμάτα αυτοκίνητα, μου το έχει πει και ο τριτοξάδερφος του μπατζανάκη του γείτονά μου, προφανώς και θα ισχύει... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ετσι είναι, η** ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία **των παιδιών που πήραν το GT (και ανάμεσα σε αυτούς και προσωπικός μου φίλος) έχουν πολλές βλάβεσ και προβλήματα να αναφέρουν...
Ας μην είμαστε φειδωλοί στα λόγια και τις περιγραφές μας: ΟΛΟΙ έχουν βλάβες και προβλήματα...
-Ως γνωστόν γι' αυτό και δεν το διαφημίζουν πια το GT...
-Φυσικά , ακόμη το πουλάνε, αλλά αν πας να το αγοράσεις , ΔΕΝ στο δίνουν, αλλά σου πουλάνε τον TSI τον απλό, που κι αυτός χαλάει, αλλά λιγότερο προφανώς...
-Αυτό που έχουμε κι εμείς δεν έχει βγάλει βλάβη, αλλά προφανώς αναμένεται οσονούπω, θέμα χρόνου είναι... Θα βάλουμε πωλητήριο και θ' πάρουμε ένα γκιΑuris που δεν σπάει δεν χαλάει και έχει και 122 , Α-Ξ-Ι-Ο-Π-Ι-Σ-Τ-Α άλογα. Αν δεν φτάσουν τα λεφτά από την πτώση της τιμής που ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα έχει, μάλλον πάμε για Accent ή Getz, που είναι μαμάτα αυτοκίνητα, μου το έχει πει και ο τριτοξάδερφος του μπατζανάκη του γείτονά μου, προφανώς και θα ισχύει...Κι εγώ περιμένω όπου να'ναι να σκάσει. Έχω ήδη 1.500χλμ πλησιάζει το τέλος ζωής
-
The end of times
-
Πες μου ότι έχεις GT και πόσα Χλμ κάνεις...Αυτό μόνο...ΤΕΛΟΣ!!!
-
Δεν πιστεύω τα μάτια μου με αυτά που διαβάζω...
Εγώ πάντως στο δικό μου Gt (παραλαβή Δεκ. 2006) έχω μέχρι στιγμής 15.500 km και όλα λειτουργούν άψογα..
-
15000 χλμ με άψογη λειτουργία?
Στο Μουσείο της VW θα πας!!!!
-
Η αλήθεια πάντως είναι ότι 90% των χλμ αυτών έχουν γίνει εκτός πόλης, οπότε δεν το έχω κουράσει ιδιαίτερα..
-
Α, μην το βάλεις στην πόλη, στα πρώτα 10-15 χιλιόμετρα σε περιμένει μια έκρηξη από τον κινητήρα, είναι σίγουρο. Το είπε ο teris3.
Επί του θέματος, θεωρώ τα προβλήματα των παιδιών που στείλανε την επιστολή ιδιαίτερα σοβαρά αλλά μεμονομένες περιπτώσεις που υπάρχουνε σε όλες τις εταιρίες.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Επί του θέματος, θεωρώ τα προβλήματα των παιδιών που στείλανε την επιστολή ιδιαίτερα σοβαρά αλλά μεμονομένες περιπτώσεις που υπάρχουνε σε όλες τις εταιρίες.Τέτοια προβλήματα περιμένεις περισσότερα σε VW που δεν είναι ψηλά στη λίστα αξιοπιστίας από πχ Honda, Toyota.
Όμως όλα τα παραπάνω προβλήματα δεν έχουν σχέση με την αυξημένη υπερπίεση εισαγωγής του GT.
Τα περιοδικά γράφουν αν το αμάξι που δοκίμασαν είχε κάποιο πρόβλημα. Αν δεν είχε τι να γράψουν; Ίσως μια χαρτορίχτρα να μπορεί να διαγνώσει τα μελλοντικά προβλήματα των ΑΛΛΩΝ αυτοκινήτων.
-
διάβασα και εγώ το συγκεκριμένο άρθρο από το drive και βάζοντας στην άκρη το γκολφ και τα όποια προβλήματα του εστιάζω σε αυτό...
**Δεν θα διαφωνίσει κανείς πιστεύω στο ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες (όχι όλοι) που πληρώνουν ένα αμάξι, πρωτίστως ενδιαφέρονται αν θα πηγαίνουνε καθε τρείς και λίγο στο συνεργείο και δευτερευόντως αν τα 0-100 είναι σε 7 δεύτερα.!!Η να το πώ διαφορετικά τι να το κάνεις ένα γρήγορο αμάξι που συνεχώς βρίσκεσαι εσύ και αυτό στο συνεργείο.
Αν πραγματικά ενδιαφέρεστε να προσφέρεται βοήθεια στην αγορά αυτοκινήτου το καλύτερο test θα ήταν να πάτε στις αντιπροσωπείες Αθηνών ,Θες/νίκης και μεγάλων πόλεων και να δείτε απο τα computer και τα στοιχεία που διαθέτουν πόσα αμάξια συγκεκριμένου μοντέλου και μάρκας το οποίο ερευνάτε,έχουν εισέλθει με βλάβες ,τι είδους βλάβες και στα πόσα km.Mετά μπορούσατε να ανακοινώσετε το ποσοστό βλαβών που παρουσιάζει το εκάστοτε μοντέλο σε σχέση με τα μοντέλα που έχουν πουληθεί.(Στατιστική ανάλυση βλαβών λέγεται )**
Θα μπορούσε ποτέ αυτό να εφαρμοστεί στην πράξη εδώ στην Ελλάδα ή οπουδήποτε αλλού; Σιγά μην αφήνανε οι αντιπροσωπίες να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία τους τα περιοδικά ή ακόμα και οι ιδιώτες και να τους διαλύσουνε την προώθηση του προϊόντος που με τόσο κόπο διαφημίζουν. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι τα γκολφ gt-tsi χαλάνε όπως υποστηρίζουμε ορισμένοι. Υπήρχε ποτέ περίπτωση να έδινε τα στοιχεία η vw στα περιοδικά για να βγάλει μόνη της το μοντέλο νοκ άουτ από την αγορά; Να δώσω ένα ακόμα παράδειγμα...η χόντα υποστηρίζει ότι ποτέ κανένα σύστημα v-tec δεν έχει αστοχήσει...δηλαδή αν το κάνει θα μας ενημερώσουν για αυτό;;;
Αλλά να το προχωρήσω ακόμα παρακάτω...άντε και μάθαινε τα στοιχεία ένα περιοδικό ή διαπίστωνε το ίδιο σοβαρή βλάβη στο α μοντέλο της χ εταιρείας που κάνει long term test...
υπήρχε περίπτωση να τολμήσει να τα βάλει με έναν κολοσσό σαν την vag, την gm, την φορντ ή την τογιότα δημοσιοποιώντας ακριβώς το μέγεθος της ζημιάς;
Αυτό που θα πετύχαινε ήταν να έχανε την όποια διαφήμιση καταχωρούσε πλέον η συγκεκριμένη εταιρεία, άστε που θα του κάνανε μηνύσεις για δυσφήμιση ζητώντας τον ουρανό και τα άστρα για τις ζημιές που έπαθαν
από διαφυγόντα κέρδη.
Τι ζητάμε δηλαδή από τα περιοδικά; Ακόμα και εκεί υπάρχουν όρια είτε θέλουμε να τα παραδεχτούμε είτε όχι. Πολλά πράγματα απλώς δεν γράφονται ποτέ ούτε και θα γραφτούν στο μέλλον.
Η άμυνα μας ως πελάτες είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ενημέρωση από τα διαδίκτυο και τα άτομα που μας περιβάλλουν αλλά και η συζήτηση με ιδιοκτήτες που ακομπλεξάριστα σχολιάζουν το αυτοκίνητο τους. Αν θέλει κάποιος να μάθει η πληροφορία είναι διαθέσιμη για να την επιλέξει και να την αξιολογήσει.Εύχομαι στον συγκεκριμένο πελάτη να βρει το δίκιο του και στους υπόλοιπους απροβλημάτιστα χιλιόμετρα...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
διάβασα και εγώ το συγκεκριμένο άρθρο από το drive και βάζοντας στην άκρη το γκολφ και τα όποια προβλήματα του εστιάζω σε αυτό...
**Δεν θα διαφωνίσει κανείς πιστεύω στο ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες (όχι όλοι) που πληρώνουν ένα αμάξι, πρωτίστως ενδιαφέρονται αν θα πηγαίνουνε καθε τρείς και λίγο στο συνεργείο και δευτερευόντως αν τα 0-100 είναι σε 7 δεύτερα.!!Η να το πώ διαφορετικά τι να το κάνεις ένα γρήγορο αμάξι που συνεχώς βρίσκεσαι εσύ και αυτό στο συνεργείο.
Αν πραγματικά ενδιαφέρεστε να προσφέρεται βοήθεια στην αγορά αυτοκινήτου το καλύτερο test θα ήταν να πάτε στις αντιπροσωπείες Αθηνών ,Θες/νίκης και μεγάλων πόλεων και να δείτε απο τα computer και τα στοιχεία που διαθέτουν πόσα αμάξια συγκεκριμένου μοντέλου και μάρκας το οποίο ερευνάτε,έχουν εισέλθει με βλάβες ,τι είδους βλάβες και στα πόσα km.Mετά μπορούσατε να ανακοινώσετε το ποσοστό βλαβών που παρουσιάζει το εκάστοτε μοντέλο σε σχέση με τα μοντέλα που έχουν πουληθεί.(Στατιστική ανάλυση βλαβών λέγεται )**
Θα μπορούσε ποτέ αυτό να εφαρμοστεί στην πράξη εδώ στην Ελλάδα ή οπουδήποτε αλλού; Σιγά μην αφήνανε οι αντιπροσωπίες να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία τους τα περιοδικά ή ακόμα και οι ιδιώτες και να τους διαλύσουνε την προώθηση του προϊόντος που με τόσο κόπο διαφημίζουν. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι τα γκολφ gt-tsi χαλάνε όπως υποστηρίζουμε ορισμένοι. Υπήρχε ποτέ περίπτωση να έδινε τα στοιχεία η vw στα περιοδικά για να βγάλει μόνη της το μοντέλο νοκ άουτ από την αγορά; Να δώσω ένα ακόμα παράδειγμα...η χόντα υποστηρίζει ότι ποτέ κανένα σύστημα v-tec δεν έχει αστοχήσει...δηλαδή αν το κάνει θα μας ενημερώσουν για αυτό;;;
Αλλά να το προχωρήσω ακόμα παρακάτω...άντε και μάθαινε τα στοιχεία ένα περιοδικό ή διαπίστωνε το ίδιο σοβαρή βλάβη στο α μοντέλο της χ εταιρείας που κάνει long term test...
υπήρχε περίπτωση να τολμήσει να τα βάλει με έναν κολοσσό σαν την vag, την gm, την φορντ ή την τογιότα δημοσιοποιώντας ακριβώς το μέγεθος της ζημιάς;
Αυτό που θα πετύχαινε ήταν να έχανε την όποια διαφήμιση καταχωρούσε πλέον η συγκεκριμένη εταιρεία, άστε που θα του κάνανε μηνύσεις για δυσφήμιση ζητώντας τον ουρανό και τα άστρα για τις ζημιές που έπαθαν
από διαφυγόντα κέρδη.
Τι ζητάμε δηλαδή από τα περιοδικά; Ακόμα και εκεί υπάρχουν όρια είτε θέλουμε να τα παραδεχτούμε είτε όχι. Πολλά πράγματα απλώς δεν γράφονται ποτέ ούτε και θα γραφτούν στο μέλλον.
Η άμυνα μας ως πελάτες είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ενημέρωση από τα διαδίκτυο και τα άτομα που μας περιβάλλουν αλλά και η συζήτηση με ιδιοκτήτες που ακομπλεξάριστα σχολιάζουν το αυτοκίνητο τους. Αν θέλει κάποιος να μάθει η πληροφορία είναι διαθέσιμη για να την επιλέξει και να την αξιολογήσει.Εύχομαι στον συγκεκριμένο πελάτη να βρει το δίκιο του και στους υπόλοιπους απροβλημάτιστα χιλιόμετρα...
Οταν πρωτοβγηκαν οι 4Τ, εγραφαν τα παντα χωρις φοβο.
Εδω και κατι χρονια ομως εχουν αλλαξει πολλα. Ποιος δε θυμαται;
Οι παλια εποχη καλως η κακως εχει περασει. Εχουν αλλαξει ολα.
δυσκολα τωρα ενα αυτοκινητο δε θα βγαλει εστω κι ενα προβλημα.
Τοσα ηλεκτρονικα εχουν βρει εφαρμογη.Το ζητημα ειναι η αντιπροσωπεια. Και εδω η ΚΟΣΜΟΚΑΡ ειναι για σφαλιαρες
-
Μετά από αυτήν την αντ'ιδραση, ζητώ συγγνώμη παιδιά για αυτά που έγραψα, δεν τα εννοούσα...
Ο κινητήρας είναι τέλοιος και δεν βγάζει προβλήματα. -
Τα προβλήματα που τους άφησαν στο δρόμο δεν έχουν σχέση με την αυξημένη υπερπίεση στο GT. Πάντως πρέπει να είναι και οι δύο πολύ γκαντέμηδες, τους έτυχαν σαβούρες αμάξια.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Το ζητημα ειναι η αντιπροσωπεια. Και εδω η ΚΟΣΜΟΚΑΡ ειναι για σφαλιαρες
Η (όποια) αντιπροσωπεία πάλι τι φταίει για την αξιοπιστία του εκάστοτε κινητήρα?
-
Με λίγα λόγια ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ και στη VW.... αν και δεν περίμενα να τα διαβάσω όλα αυτά μιας και όσοι γνωστοί και φίλοι έχουν TSI και GT (και είναι αρκετοί, ούτε ένας δε θα ξαναγόραζε VW μετά το κάζο που έχουν πάθει)..... αλλά έλεγα οτι ήταν θέμα ατυχίας όμως απότι φαίνεται μόνο ατυχία δεν είναι....
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)