-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Να πάει; Χωρίς εσένα δλδ;Με τα αυτοκόλλητα στα πλαϊνά θα κάνετε τπτ τελικά;
Εγώ θα περιμένω εκεί
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον...έχουν έρθει, αλλά ακόμα λόγω δουλειάς δεν έχουμε καταφέρει να πάμε να τα πάρουμε.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Υ.Γ. Λέμε με αυτό να πάει του χρόνου στην εκκλησία στο γάμο ...καλό?
Με το Duna θα πάει στην εκκλησία η νύφη που έχει και αερόκορνα με τρεις τενόρους!
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Υ.Γ. Λέμε με αυτό να πάει του χρόνου στην εκκλησία στο γάμο ...καλό?
Με το Duna θα πάει στην εκκλησία η νύφη που έχει και αερόκορνα με τρεις τενόρους!
...έλιωσα μλκ...
-
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μερικές φωτό:
Ναι είναι λίγες...αλλά ακόμα δεν έχω βρει το χρόνο να το φωτογραφίσω σωστά.
Εσύ πρέπει να έτρωγες στα Queen στη Γλυφάδα σήμερα το μεσημέρι
Μακάρι
Δυστυχώς ήμουν στο γραφείο όλη μέρα (κλασσικά) και έφυγα κατά τις 19.30.
Ούτε ήταν η κοπέλα μου γιατί όλη μέρα το αυτοκίνητο της έμεινε σπίτι...να'ναι καλά το μετρό.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μερικές φωτό:
Ναι είναι λίγες...αλλά ακόμα δεν έχω βρει το χρόνο να το φωτογραφίσω σωστά.
Εσύ πρέπει να έτρωγες στα Queen στη Γλυφάδα σήμερα το μεσημέρι
Μακάρι
Δυστυχώς ήμουν στο γραφείο όλη μέρα (κλασσικά) και έφυγα κατά τις 19.30.
Ούτε ήταν η κοπέλα μου γιατί όλη μέρα το αυτοκίνητο της έμεινε σπίτι...να'ναι καλά το μετρό.
Ε τότε αυτό που είδα ήταν ΚΛΩΝΟΣ του δικού σας. Ίδια ζάντα, ίδιο εσωτερικό, ηλιοροφή, χρώμα κλπ. Τέσπα, σόρι για το οφτόπικ.
-
Κι εγώ είδα ένα σήμερα αλλά με ασημί καθρέπτες. Ευτυχώς, γιατί αν ήταν κόκκινοι (και είχατε βάλει και τα σήματα στα χρώματα της ιταλικής σημαίας), στο τσακ ήμουν να την πέσω στην κοπέλα σου, Νίκο.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Κι εγώ είδα ένα σήμερα αλλά με ασημί καθρέπτες. Ευτυχώς, γιατί αν ήταν κόκκινοι (και είχατε βάλει και τα σήματα στα χρώματα της ιταλικής σημαίας), στο τσακ ήμουν να την πέσω στην κοπέλα σου, Νίκο.(ακόμα να πάμε να τα πάρουμε...λέμε να τα πάρουμε από το Μιλάνο τη Πέμπτη...ακούς kotetsi? )
-
Έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε με την Τζίνα από το να τρέχουμε στις αντιπροσωπείες για τα πλαϊνά σήματα ΡΕ!
-
-
μετά το υγεία, δίπλα στον παναγιωτόπουλο
έχει abarth,
τι όμορφο που ειναι το 500άρακι το abarth....
γεμάτο ήτανε!
/g -
Πέρασε σήμερα ένα ABARTH μπροστά μου (Καπανδρίτι) μπορώ να πω ότι είναι πολύ όμορφο και όσο πρέπει άγριο
-
esesesesesesesesese
http://www.worldcarfans.com/9080923.003 ... es-surface
-
Ετοιμο το 500 C
Στη Γενευη θα κανει ντεμπουτο -
http://www.youtube.com/watch?v=tfBCG1PwOA8' target='_blank
Επισης στη Γερμανια εχουν ηδη αρχισει οι παραγγελιες του fiat 500 pur O2 με τη λειτουργια start/stop engine.
-
Έχοντας πια γυρω στα 2000χλμ με το 500 και προσεξτε, καμία νεα επισκεψη στο service θα γραψω μερικες εντυπώσεις απο το αυτοκίνητο μέχρι στιγμης απο τη σκοπια ενος νέου οδηγου.
Αρχιζω με το καλυτερο κατα τη γνωμη μου κομμάτι: το ημιαυτοματο κιβώτιο dualogic.
Το 500 ειναι το δευτερο αυτοκινητο που είχα στη κατοχη μου(μετα απο 7 χρονια αποχης στην οδηγηση) και το πρώτο ημιαυτόματο. Η επιλογη ημιαυτοματου έγινε απο την προτροπη γνωστου μου ως σωτηρια λυση στην Αθήνα.Λοιπον δεν εχω μετανιωσει στιγμή. Η οδηγηση με το κιβωτιο να ειναι στο auto, ειναι παιχνιδάκι κυριολεκτικα. Μπορω και επικεντρώνομαι (ως νεος οδηγος παντα) περισσοτερο στο δρομο και να εστιαζω εκει τη προσοχη μου.
Το κιβωτιο εχει το κουμπάκι economy το οποιο όταν ειναι επιλεγμένο μεταμορφωνει το 500 στο απόλυτο παππουδιστικο οχημα που αλλάζει ταχύτητες σε χαμηλες στροφες και χάνει σε επιδόσεις. Με το economy λοιπον ενεργοποιημενο βρισκεσαι να πηγαινεις με 50χλμ και το 500 να εχει επιλεξει 5η. Η απόκριση του γκαζιου γίνεται με καθυστέρηση και θα έλεγα πως η συμπεριφορα του κιβωτιου απέχει αρκετα απο την ανθρωπινη λογικη: τα kick down δεν δουλευουν ομαλα, το πολυ αποτομο πάτημα του γκαζιου σε εκκινηση κάνει το αυτοκινητο να ξεχναει να αλλάξει απο 1η σε 2η ταχυτητα.Οποτε αμα θες να οδηγησεις επιθετικα το economy απλα δεν κανει. Προσωπικα οδηγω με το παππουδίστικο mode ενεργοποιημενο στο 90% των περιπτωσεων οπου κινουμαι αφου δεν βρισκω το λογο για τα 7χλμ που κανω καθημερινα για τη δουλεια μου να τσιτώνω το αμαξι.
Οι αλλαγες ταχυτητας γίνονται απροβλημάτισμα. Σίγουρα όχι ακαριαία οπως σε ενα dsg (απο αυτα που εχω διαβασει) αλλα εχω νιώσει συνολικα 3-4 φορες το αμάξι να κλοτσάει σε καποια αλλαγη ταχύτητας. Ολα γίνονται ομαλα χαρη στην υδραυλικη αντλια που έχει το κιβώτιο dualogic. Εκει υπαρχει η ολη διαφορα σε σχεση με τα υπολοιπα ημιαυτόματα κιβωτια οπου χρησιμοποιουν ηλεκτρικους σερβομηχανισμους για τις αλλαγες ταχυτητας (τουλαχιστον αυτο εχω διαβασει, ας με διορθωσει καποιος εαν κανω λαθος). Η υδραυλικη αντλια αφυπνιζεται με το που ανοιγει η πορτα του οδηγου οπως θα δειτε και στο videaki που εχω ανεβασει στο youtube. Ο ηχος προερχεται απο την αντλια που φορτωνει την απαραιτητη πιεση ωστε να κανει τις αλλαγες ταχυτητων.
Youtube VideoΜε το economy απενεργοποιημενο το αμαξι συμπεριφερεται πιο ακαριαία, η αποκριση του γκαζιου ειναι στιγμιαια, το αμαξι ζωντανευει και ο κινητας ακουγεται σε αντιθεση με πριν. Να σημειωσω εδω πως ο 1.2 για τη πολη ειναι πληρεστατος και κινει το αμάξι σβελτα.
Τελος υπαρχει και η επιλογη για απενεργοποιηση του αυτοματου στο κιβωτιο. Εκει οι αλλαγες γίνονται ως εξης: ανεβασμα του λεβιε ταχυτητων ισουται με κατεβασμα ταχυτητας, κατεβασμα του λεβιε ταχυτητων ισουται με ανεβασμα.Οι αλλαγες και εκεί γίνονται σουπερ ομαλα αρκει να αφηνεις ελαφρα το ποδι απο το γκαζι σε καθε αλλαγη. Ομολογουμενος εχω χρησιμοποιησει τη σειριακη λειτουργια για περιπου ενα 2% των συνολικων μου διαδρομων μουΤο αμάξι αν και αρχικα (πρωτα 500-1000χλμ) μου εβγαλε καποιους αμελητεους τριγμους τωρα πια δεν ακούγεται τίποτα.
Μεγάλο θετικο οι μεγάλοι καθρεφτες που βοηθουν να μανουβράρω το 500αρακι μου
Οι πισω χωροι των επιβατων κρίνονται ικανοποιητικοι για μικρης διαρκειας μετακινησης αλλα οχι για ταξιδια. Ο χωρος αποσκευων παραπανω απο ικανοποιητικος για τη κατηγορια του αμαξιου.Επισης οσο αφορα την οδικη συμπεριφορα αυτο που εχουν παρατηρησει ολοι οι κατοχοι του 500 ειναι οι αναρτησεις του αμαξιου εχουν αποδειχτεί λιγο 'bouncy'. Ακόμα χειρότερα (ή μήπως καλυτερα;;) το αμάξι σε στροφες με μεγάλη ταχύτητα 'γλιστράει'. Συγκεκριμενα νιωθεις το πισω μερος του αυτοκινητου να φευγει ελαφρως κατι που εχει αναφερθει και απο πληθος ατομων στο αγγλικο fiatforum. Προσωπικα δεν με προβληματιζει αυτο αλλα κατα τη ταπεινη μου γνώμη κανει το αμάξι λιγότερο βαρετό
Σε ταξιδια πολλων χλμ το αυτοκίνητο κινείται χωρις να πρβληματίζει αλλα φυσικα τα 69 του άλογα δεν ειναι για πολλα πολλα. Η ροπη του στις χαμηλες στροφες το βοηθάει μεσα στη πολη να κινηθει σβελτα αλλα οπως ειναι φυσικο σε μεγάλες ταχύτητας λείπουν τα άλογα.
Στα θετικα του αυτοκινητου ειναι το blue and me το οποιο σου επιτρέπεις να ακους mp3 απο καποιο usb stick, να διαχειριζεσαι μεχρι ενα σημειο το κινητο σου μεσω bluetooth, να εγκαθιστας επιπροσθετο λογισμικο οπως το eco drive το οποιο σου αναλυει μετα μεσω λογισμικου σε υπολογιστη το τροπο που οδηγεις και να δίνεις φωνητικες εντολές (στα αγγλικα) οπως για να καλέσεις καποιο νούμερο κινητου, να απορρίψεις καποια κληση κτλ
Τα περι εμφανισης τα γνωρίζετε. Κακα τα ψέμματα, δεν ξερω εαν ειναι πιο αγαπητο στο γυναικείο κοινο αλλα το αμαξι σου φτιαχνει τη διαθεση και τοσους μηνες μετα τη κυκλοφορια του συνεχιζει να συγκεντρωνει θετικα σχολια και να αποσπα βλεμματα. Ειδικα το εσωτερικο του το βρισκω above average για αυτοκινητο της κατηγοριας του. Ειχα την ατυχη εμπειρια να μπω σε aygo προ ημερων και φρικαρα απο αυτη τη μουνταδα και τη εντονη πλαστικουρα aka playmobil. Φανταζομαι πως το εσωτερικο των αυτοκινητων της Tata Motors να ειναι καλυτερο του aygo
Τελος οπως εχω αναφερει ξανα σε αλλο thread, το aftersales service σταθηκε στο υψος του και απο τη μερια του Παζαροπουλου αλλα και απο τη μερια της fiat. Και οι δυο ασχοληθηκαν με τα αρχικα προβλημα που ειχα με το αμαξι με τη τελευταια να μου ικανοποιει το αίτημα μου για επέκταση της εργοστασιακης εγγυησης.
Σιγουρα οι εντυπωσεις μου δεν ειναι αντιστοιχες με αυτες καποιων που εχουν οδηγησει αρκετα αυτοκινητα αλλα σας μετεφερα οτι μπορουσα ως οδηγος των 2 μηνων.
-
Υπάρχει καμία βελτίωση στην λίστα αναμονής? Ή καμία προβλεψη για μείωση χρόνου? Κάπου διάβασα οτι η Φιατ αυξάνει την παραγωγή αλλα που! Ρώτησα πριν καμια βδομάδα σε αντιπροσωπεία και μου είπαν για τετραμηνο. Είμαι Κομοτηνή αλλα και σ ολη την Ελλάδα έτσι πρεπει να ναι... Ετοιμοπαράδοτο ούτε γι' αστείο, ε?
-
Ο χρήστης jacob76 έγραψε:
Υπάρχει καμία βελτίωση στην λίστα αναμονής? Ή καμία προβλεψη για μείωση χρόνου? Κάπου διάβασα οτι η Φιατ αυξάνει την παραγωγή αλλα που! Ρώτησα πριν καμια βδομάδα σε αντιπροσωπεία και μου είπαν για τετραμηνο. Είμαι Κομοτηνή αλλα και σ ολη την Ελλάδα έτσι πρεπει να ναι... Ετοιμοπαράδοτο ούτε γι' αστείο, ε?Σε 2 μήνες μπορείς να παραλάβεις. Σε όλους λένε για τεράστιες αναμονές αλλά κανείς δεν το απέκτησε αργότερα από ότι έλεγαν. Αν σου είπαν 4 μήνες σε 2 μήνες θα είναι Ελλάδα τότε
-
Στην Αθηνα πριν κανα μηνα ειχαν πει σε ενα φιλο μου για 1 μηνα αναμονη και μαλιστα ειχαν και μερικα ετοιμοπαραδοτα.
edit: αναφερομαι στη SPICAR, η αντιπροσωπεια δεν ειναι;
-
Γιατί να το κάνουν όμως αυτό? Χαζομάρα τους δεν είναι? Δεν σκέφτονται οτι πιθανόν να αποθαρρύνουν κάποιους υποψήφιους πέλάτες με τις μεγάλες λίστες αναμονής? Αν ισχύει το 2μηνο, γιατί να μη μου το λένε, αλλα να το παίζουν έμποροι της φερραρι? Συνήθως απ'ότι ξέρω σε αλλες περιπτώσεις γίνεται το αντίθετο, σου λένε πχ. σε 2 βδομάδες για να μην σε προβληματίσει αυτό και έρχεται το αμάξι σου σε 2 μηνες και δε λες και τπτ!
Εκτός αν οι αντιπροσωπίες της φιατ ειναι τοσο ασχετες με το τι συμβαίνει σήμερα στις γραμμες παραγωγής και αγνοούν τους πραγματικούς χρόνους παράδοσης (πράγμα ύποπτο αν και δύσκολο να συμβαίνει)!
FIAT 5oo 2007