-
Συνδέσανε τον λάμδα να τον βλέπει και το υγραέριο υποθέτω? Αν ναι, πλέον ο εγκέφαλος του υγραερίου διαβάζει το αποτέλεσμα της καύσης και διορθώνει τον ψεκασμό του. Ο χάρτης πιθανόν εξακολουθεί να είναι off target σε κάποια σημεία, το αμάξι κάνει βύθμισμα στις στροφές λόγω φτωχού μίγματος, απλά τώρα ο λάμδα το προλαβαίνει και το διορθώνει πριν σβήσει. Στου κασίδη το κεφάλι μαθαίνουν μάλλον...
Και ναι, μολις ειχα ενα σβησιμο σε προσεγγιση σε φαναρι με 3-4 χλμ/ωρα...
Το αυτοκινητο παει καλυτερα, φαινεται οτι οποτε παει να σβησει αυτη η ρυθμιση το προλαβαινει σχεδον παντα, αλλα οχι οπως σημερα.
Παρατηρω τα εξης: To αυτοκινητο ειναι... υποψηφιο (!) να σβησει οταν πηγαινω για πολυ ωρα...εχοντας το σε οριακο επιπεδο γκαζιου και απλα εχοντας καρφωμενη καποια ταχυτητα (οχι με νεκρο). Πατωντας σχεδον στο σταματημα το φρανο και απεμπλεκοντας την ταχυτητα σε νεκρο....ΤΣΟΥΠ νατο το βυθισμα και μετα αν δεν το προλαβει ο εγκεφαλος τοτε... DEAD!
Επισης εν κινησει που ελεγα με 100 χλμ/ωρα περιπου και με πεμπτη μολις ανεβασω και γεμισω τις ταχυτητες και φτασω στα 100 χλμ/ωρα που ελεγα αν το αφησω ξαφνικα να 'τσουλισει' με την ταχυτητα μεσα (5η) τοτε σε καμια 10 δευτερολεπτα και οσο το αυτοκινητο επιβραδυνει μονο του πλεον πχ στην κατηφορα, αρχιζεις και καταλαβαινεις οτι χανει τελειως το ρελαντι (τις στροφες εκει δηλ) και νιωθεις οτι το αυτοκινητο σβηνει, 'σαν να ξαλαφρωνει και να μην εχει καμια συμπιεση ο κινητηρας οποτε ρολαρει τρελα και ελευθερα' και αμεσως επεμβαινει ο εγκεφαλος δινει αεριο και ξαναφερνει εν ζωη τον κινητηρα και μετα απο λιγα δευτερολεπτα το ξανακανει. Το παρατηρω τωρα οτι το κανει οταν γεμισω τις ταχυτητες μεχρι τα πχ 100 χλμ/ωρα και οχι αν το ανεβασω στρωτα με λιγες στροφες την καθε ταχυτητα...
Μαλλον παω για ...9ο επεισοδιο!!!
-
φιλε Altus
εχω το ICOM JTG σε Ford Fiesta. Ειχα παρομοια προβληματα και γω στην αρχη. Τελικα μου αλλαξαν μπεκ με κανουρια πιο ενισχυμενα απο την ICOM και απο τοτε ολα αυτα εξαφανιστηκαν. Μηπως λεω (δεν ειμαι τεχνικος) να θες αλλα μπεκ? -
Αυτά διαβάζω και είμαι ακόμη διστακτικός. Αυτοί δηλαδή που σου περάσανε το icom (που είναι και ακριβό), δεν ήξεραν εξαρχής τί μπεκ να βάλουν?
Και οι περισσότεροι εδώ μέσα που γράφουν, λένε ότι ξαναπήγαν στον εγκαταστάτη για να τους αλλάξει κάτι και μετά να τους ρυθμίσουν κάτι άλλο κλπ κλπ.
Δεν θα έπρεπε αυτά τα συστήματα να έχουν στάνταρ εξαρτήματα που τα συνοδεύουν? Δεν καταλαβαίνω.
Άλλος έγραψε για το icom ότι με το νέο εγκέφαλο πάει μια χαρά. Δηλαδή δεν ήξερε ο εγκαταστάτης να του το βάλει από πριν? Και όλοι οι 'παλαιοί (στοκ) εγκέφαλοι που θα καταλήξουν? Όπως και όλες οι παρτίδες με τα μπεκ ή άλλα εξαρτήματα που τελικά αποδεικνύεται ότι δεν ¨φτουράνε'?
Πολύ ανωργανωσιά βλέπω.
Αν υπήρχε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα (όχι γιαλαντζί όπως τώρα)οποιασδήποτε γνωστής εταιρείας συστήματος υγραερίου, θα πήγαινα. -
gregory1984
σχετικα με οσα λες δεν θα διαφωνησω αλλα...
ο νεος εγκεφαλος και τα νεα μπεκ (με τα οποια ολα τα προβληματα εξαφανιστηκαν) τα εδωσε η ICOM τον Δεκεμβριο 2010 στην αγορα. Εγω εβαλα το kit της ICOM τον Ιουλιο 2010. Αρα ο εγκαταστατης μου που να ξερει για τα νεα μπεκ και το νεο εγκεφαλο που θα εβγαινε σε 5 μηνες περιπου. Το θεμα ειναι οτι μολις βγηκαν μου τα αλλαξε (οπως και σε ολα τα παιδια) αμεσως χωρις καμια επιβάρυνση. -
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Αυτά διαβάζω και είμαι ακόμη διστακτικός. Αυτοί δηλαδή που σου περάσανε το icom (που είναι και ακριβό), δεν ήξεραν εξαρχής τί μπεκ να βάλουν?
Και οι περισσότεροι εδώ μέσα που γράφουν, λένε ότι ξαναπήγαν στον εγκαταστάτη για να τους αλλάξει κάτι και μετά να τους ρυθμίσουν κάτι άλλο κλπ κλπ.
Δεν θα έπρεπε αυτά τα συστήματα να έχουν στάνταρ εξαρτήματα που τα συνοδεύουν? Δεν καταλαβαίνω.
Άλλος έγραψε για το icom ότι με το νέο εγκέφαλο πάει μια χαρά. Δηλαδή δεν ήξερε ο εγκαταστάτης να του το βάλει από πριν? Και όλοι οι 'παλαιοί (στοκ) εγκέφαλοι που θα καταλήξουν? Όπως και όλες οι παρτίδες με τα μπεκ ή άλλα εξαρτήματα που τελικά αποδεικνύεται ότι δεν ¨φτουράνε'?
Πολύ ανωργανωσιά βλέπω.
Αν υπήρχε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα (όχι γιαλαντζί όπως τώρα)οποιασδήποτε γνωστής εταιρείας συστήματος υγραερίου, θα πήγαινα.Οπως ειπες αυτα συμβαινουν με ολα τα συστηματα. Η διαφορα ειναι οτι με το icom τα αλλάξανε-διωρθωσανε και ξεγνιασανε, δεν συνεχιζονται τα προβληματα. Αν και δεν εχει σχεση τοσο το συστημα οσο ο μαστορας.....
Για τα παραπανω που αναφερεις : Η εταιρια βγαζει το κιτ αναλογα τα κυβικα(και οχι μονο για ενα αμαξι αλλα για τα περισσοτερα) δινει οδηγιες στους εγκαταστατες και το αφηνει στις ικανοτητες τους. Τωρα, αν ειναι ασχετοι.....αυτη ειναι αλλη ιστορια. Για τα stock που ειπες δεν ειναι ετσι. Καποια υλικα ειχαν αστοχιες και βελτιωσαν το προιον. Εχω τον παλιο εγκεφαλο και ολα δουλευουν κομπλε, αρα ειναι ΚΑΙ θεμα αμαξιου. Αυτα που αναφερεις συμβαινουν και σε εξουσιοδοτημενους αντιπροσώπους.... -
φιλε Altus
εχω το ICOM JTG σε Ford Fiesta. Ειχα παρομοια προβληματα και γω στην αρχη. Τελικα μου αλλαξαν μπεκ με κανουρια πιο ενισχυμενα απο την ICOM και απο τοτε ολα αυτα εξαφανιστηκαν. Μηπως λεω (δεν ειμαι τεχνικος) να θες αλλα μπεκ?Οταν τους ρωτησα για τα μπεκ τοτε παλιοτερα με κοιτουσαν σαν να μην εφταιγαν αυτα.
Τι να πω φιλαρακι μου....
Δεν κουραζονται κιολας που τους το παω καθε εβδομαδα; :-)))
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
φιλε Altus
εχω το ICOM JTG σε Ford Fiesta. Ειχα παρομοια προβληματα και γω στην αρχη. Τελικα μου αλλαξαν μπεκ με κανουρια πιο ενισχυμενα απο την ICOM και απο τοτε ολα αυτα εξαφανιστηκαν. Μηπως λεω (δεν ειμαι τεχνικος) να θες αλλα μπεκ?Οταν τους ρωτησα για τα μπεκ τοτε παλιοτερα με κοιτουσαν σαν να μην εφταιγαν αυτα.
Τι να πω φιλαρακι μου....
Δεν κουραζονται κιολας που τους το παω καθε εβδομαδα; :-)))
Σε αυτά τα συνεργεία, αντί αν σε χρεώνουν για κάθε επίσκεψη, πρέπει να τους χρεώνεις εσύ για κάθε επίσκεψη.
Και εμένα πάντως, τα όποια προβλήματα λύθηκαν με την αλλαγή και των 4 μπεκ (μετά την 5-6η επίσκεψη και επάνω στο τσεκ των 3.000 πρώτων χιλιομέτρων). Από τότε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Μήπως όσο πηγαίνεις με το χαμόγελο στα χείλει, δεν προσπαθούν όσο θα μπορούσαν;;; Ο Έλληνας (αυτού του είδους) θέλει μπινελίκι και αγριάδα για να πάρει μπρος.
-
γεια σας και απο μενα μενω πατρα και εχω αρχισει την ερευνα για να βαλω υγραεριο στο ford focus 1.6 2006 το συστημα ultragas κοστιζει 1250 + οσο φπα κοψουμε ενας αλλος βαζει το prins me 1750 με το φπα με λαδιερα.στον δευτερο ειδα μια δουλεια του ειχε στην ραμπα ενα rav 4 και η εγκατασταση ηταν προσεχτικη χωρις καλωδια να κρεμονται και ολα φαινοντουσαν μελετημενα στο πως εχουν τοπο8ετηθει επισης να αναφερω οτι αυτοσ που βαζει το prins ειναι ηλεκτρολογος αυτοκινητων ποια ειναι η γνωμη σας για τα 2 συστηματα?ευχαριστω
-
«Σε αυτά τα συνεργεία, αντί αν σε χρεώνουν για κάθε επίσκεψη, πρέπει να τους χρεώνεις εσύ για κάθε επίσκεψη.»
Μην το γελάς, έτσι είναι. Στο σωματείο μας, υπάρχει δικηγόρος συμβιβαστής – διακανονιστής, που μαζί με μια τριμελή επιτροπή συναδέλφων, εξετάζουν αυτές της περιπτώσεις. Μπορείς να αξιώσεις διαφυγόντα κέρδη, και μπορείς να το φτιάξεις αλλού, να πληρώσεις, και εν συνεχεία να αξιώσεις τα χρήματα από τον πρώτο.
Επί τόπου ζητάμε και την άδεια του συνεργείου, που προϋποθέτει και αναρτημένο πτυχίο, και αρχίζουν τα ταβατούρια……«Μήπως όσο πηγαίνεις με το χαμόγελο στα χείλη, δεν προσπαθούν όσο θα μπορούσαν;;; Ο Έλληνας (αυτού του είδους) θέλει μπινελίκι και αγριάδα για να πάρει μπρος.»
ΑΝΤΡΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ…….φρένο!!!....
Εάν δεν ξέρει, τι να βάλει «μπρος»?.
Δεν πρέπει να είναι βιτσιόζος, φορώντας μαύρες ζαρτιέρες, και κολάρο με καρφιά, και να μην θέλει να έχει ευχαριστημένο πελάτη. Ούτε και να του αρέσει να του τα πρήζουν. Απλά πάναπλα, μαθαίνει στου ‘κασίδη’ το κεφάλι!!!....σίγουρα πτυχίο γιοκ!......γιατί αλλιώς θα έπαιρνε τηλέφωνο και ΟΚ….
Antonis-team. -
Καλησπέρα παιδιά!! Σήμερα παρέλαβα και εγώ το αυτοκίνητο(seat leon I 1.6) απο την seat Makris. To είχα πάει την Δευτέρα για να μου τοποθετήσει κιτ υγραερίου(tartarini).Μου κόστισε 1500e + 50ε η λαδέρια +100e τα σωληνάκια βενζίνης γιατί από ότι μου είπε ήτανε σκασμένα και υπήρχε κίνδυνος φωτιάς.
Επίσης μου είπε να το πάω από βδομάδα για να το περάσει από Κτεο και να αλλάξει την άδεια κυκλοφορίας. Πρέπει να του δώσω 100ε για τα έξοδα που θα χρειαστεί για το κτεο και την αλλαγή της άδειας.
Με αυτό σπάστηκα λίγο γιατί όταν του είχα ζητήσει τιμή για το πόσο θα κοστίσει μου είχε πει 1500e όπου μέσα θα είναι και του Κτέου –άδεια κυκλοφορίας .Μέχρι στιγμής από ότι φαίνεται δουλεύουν όλα καλά. Αύριο που θα κάνω το πρώτο ταξίδι με υγραέριο θα δείξουν όλα.
-
Μαστρο-Αντωνη ποσο λαθος ειμαι να πιστευω ακραδαντα οτι καθε μοτερ δε παιρνει ΚΑΘΕ συστημα ( έως και ΚΑΝΕΝΑ συστημα αναλλογως) και οτι η μπουρουχα μου πχ με 5ης θα ήταν για τα πανυγυργια ενω με 4ης θα δουλεψει οκ??
( Τυχαια η επιλογή δε εχω ιδεα το συγκεκριμενο MAZDA FE3N με τι κολλάει καλυτερα)
Αλλα σα σκεπτικό.. -
Ο χρήστης panagos22 έγραψε:
γεια σας και απο μενα μενω πατρα και εχω αρχισει την ερευνα για να βαλω υγραεριο στο ford focus 1.6 2006 το συστημα ultragas κοστιζει 1250 + οσο φπα κοψουμε ενας αλλος βαζει το prins me 1750 με το φπα με λαδιερα.στον δευτερο ειδα μια δουλεια του ειχε στην ραμπα ενα rav 4 και η εγκατασταση ηταν προσεχτικη χωρις καλωδια να κρεμονται και ολα φαινοντουσαν μελετημενα στο πως εχουν τοπο8ετηθει επισης να αναφερω οτι αυτοσ που βαζει το prins ειναι ηλεκτρολογος αυτοκινητων ποια ειναι η γνωμη σας για τα 2 συστηματα?ευχαριστωΤα συστήματα της Prins είναι ιδιαίτερα ποιοτικά, με σαφείς οδηγίες για τον εγκαταστάτη, οπότε υπάρχει μικρότερο ρίσκο.
Για το σχετικά άγνωστο σύστημα της ultragas έχεις ελέγξει αν τα μέρη του είναι στη λίστα με τα πιστοποιημένα συστήματα του Υπουργείου; -
Ο χρήστης dimιpap έγραψε:
Επίσης μου είπε να το πάω από βδομάδα για να το περάσει από Κτεο και να αλλάξει την άδεια κυκλοφορίας. Πρέπει να του δώσω 100ε για τα έξοδα που θα χρειαστεί για το κτεο και την αλλαγή της άδειας.
Υπάρχουν δύο περιπτώσεις για ποιο λόγο σου ζητάει το κατοστάρικο:
- Δεν διαθέτει ο ίδιος πιστοποίηση, οπότε πρέπει να μπει στη διαδικασία να βρει χαρτιά από άλλον αδειούχο εγκαταστάτη
ή - Επειδή δεν θα ασχοληθείς εσύ καθόλου.
Διαφορετικά, το κόστος για τον έλεγχο συστήματος υγραεριοκίνησης σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ είναι γύρω στα 50 ευρώ μόνο.
- Δεν διαθέτει ο ίδιος πιστοποίηση, οπότε πρέπει να μπει στη διαδικασία να βρει χαρτιά από άλλον αδειούχο εγκαταστάτη
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
γεια σας και απο μενα μενω πατρα και εχω αρχισει την ερευνα για να βαλω υγραεριο στο ford focus 1.6 2006 το συστημα ultragas κοστιζει 1250 + οσο φπα κοψουμε ενας αλλος βαζει το prins me 1750 με το φπα με λαδιερα.στον δευτερο ειδα μια δουλεια του ειχε στην ραμπα ενα rav 4 και η εγκατασταση ηταν προσεχτικη χωρις καλωδια να κρεμονται και ολα φαινοντουσαν μελετημενα στο πως εχουν τοπο8ετηθει επισης να αναφερω οτι αυτοσ που βαζει το prins ειναι ηλεκτρολογος αυτοκινητων ποια ειναι η γνωμη σας για τα 2 συστηματα?ευχαριστω
Τα συστήματα της Prins είναι ιδιαίτερα ποιοτικά, με σαφείς οδηγίες για τον εγκαταστάτη, οπότε υπάρχει μικρότερο ρίσκο.
Για το σχετικά άγνωστο σύστημα της ultragas έχεις ελέγξει αν τα μέρη του είναι στη λίστα με τα πιστοποιημένα συστήματα του Υπουργείου;η αληθεια ειναι οτι δεν εχω κοιταξει την λιστα του υπουργειου αλλα μαλλον για το πρινσ θα παω ο εγκαταστατησ μου ειπε το εξης εχει καταθεσει τα χαρτια για πιστοποιηση αλλα δεν εχει ακομα αριθμο πρωτοκολου ομως θα μου δωσει πληρη φακελο με τα απαραιτητα χαρτια για να περασω κτεο και ενα αλλο σημειαο που μου 'αρεσε' αυτος ειναι επειδη ειναι ηλεκτρολογος και φανταζομαι οτι θα εχει μια εμπειρια παραπανω στον προγραμματισμο τοποθετηση εγκεφαλου (κανω λαθος ?)
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Μαστρο-Αντωνη ποσο λαθος ειμαι να πιστευω ακραδαντα οτι καθε μοτερ δε παιρνει ΚΑΘΕ συστημα ( έως και ΚΑΝΕΝΑ συστημα αναλλογως) και οτι η μπουρουχα μου πχ με 5ης θα ήταν για τα πανυγυργια ενω με 4ης θα δουλεψει οκ??
( Τυχαια η επιλογή δε εχω ιδεα το συγκεκριμενο MAZDA FE3N με τι κολλάει καλυτερα)
Αλλα σα σκεπτικό..
Εγώ θα προσεγγίσω από άλλη σκοπιά. Τα 4ης γενιάς έχουν εξελιχτεί με τα χρόνια, και τα ξέρουν και καλά ορισμένοι εγκαταστάτες. Δεν μου άρεσε ποτέ ο πειραματισμός στον ιδιώτη. Σίγουρα τα πλέον σύγχρονα, δίνουν το κάτι της άλλο!!.....μα ακούς τα παράπονα….
Τέταρτης και λαδιερα, και κανένα πρόβλημα.
Θα σου γίνει αυτοκόλλητο……
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Επίσης μου είπε να το πάω από βδομάδα για να το περάσει από Κτεο και να αλλάξει την άδεια κυκλοφορίας. Πρέπει να του δώσω 100ε για τα έξοδα που θα χρειαστεί για το κτεο και την αλλαγή της άδειας.
Υπάρχουν δύο περιπτώσεις για ποιο λόγο σου ζητάει το κατοστάρικο:
- Δεν διαθέτει ο ίδιος πιστοποίηση, οπότε πρέπει να μπει στη διαδικασία να βρει χαρτιά από άλλον αδειούχο εγκαταστάτη
ή - Επειδή δεν θα ασχοληθείς εσύ καθόλου.
Διαφορετικά, το κόστος για τον έλεγχο συστήματος υγραεριοκίνησης σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ είναι γύρω στα 50 ευρώ μόνο.
Δεν μου είπε αν θέλω να το πάω μόνος μου. Αν το πάω εγω στο ΚΤΕΟ πρεπει να δώσω κάποια χαρτιά η το πάω απλός να το δούνε?
Για την αδεια κυκλοφορίας δεν χρειαζεται κάποιο παράβολο? - Δεν διαθέτει ο ίδιος πιστοποίηση, οπότε πρέπει να μπει στη διαδικασία να βρει χαρτιά από άλλον αδειούχο εγκαταστάτη
-
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
gregory1984
σχετικα με οσα λες δεν θα διαφωνησω αλλα...
ο νεος εγκεφαλος και τα νεα μπεκ (με τα οποια ολα τα προβληματα εξαφανιστηκαν) τα εδωσε η ICOM τον Δεκεμβριο 2010 στην αγορα. Εγω εβαλα το kit της ICOM τον Ιουλιο 2010. Αρα ο εγκαταστατης μου που να ξερει για τα νεα μπεκ και το νεο εγκεφαλο που θα εβγαινε σε 5 μηνες περιπου. Το θεμα ειναι οτι μολις βγηκαν μου τα αλλαξε (οπως και σε ολα τα παιδια) αμεσως χωρις καμια επιβάρυνση.Σωστά.** Αυτή είναι η αλήθεια.** Η συνέπεια μιας εταιρίας φαίνεται από την συνεχή προσπάθεια βελτίωσης και ανταπόκρισης στα όποια προβλήματα προκύπτουν, ιδιαίτερα όταν η τεχνολογία που χρησιμοποιείται είναι προχωρημένη.
Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν κάποιοι που επιμένουν και είναι τόσο κακόβουλοι. Κρίμα.'lyggas'
-
Ο χρήστης dimιpap έγραψε:
Επίσης μου είπε να το πάω από βδομάδα για να το περάσει από Κτεο και να αλλάξει την άδεια κυκλοφορίας. Πρέπει να του δώσω 100ε για τα έξοδα που θα χρειαστεί για το κτεο και την αλλαγή της άδειας.
Υπάρχουν δύο περιπτώσεις για ποιο λόγο σου ζητάει το κατοστάρικο:
- Δεν διαθέτει ο ίδιος πιστοποίηση, οπότε πρέπει να μπει στη διαδικασία να βρει χαρτιά από άλλον αδειούχο εγκαταστάτη
ή - Επειδή δεν θα ασχοληθείς εσύ καθόλου.
Διαφορετικά, το κόστος για τον έλεγχο συστήματος υγραεριοκίνησης σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ είναι γύρω στα 50 ευρώ μόνο.
Δεν μου είπε αν θέλω να το πάω μόνος μου. Αν το πάω εγω στο ΚΤΕΟ πρεπει να δώσω κάποια χαρτιά η το πάω απλός να το δούνε?
Για την αδεια κυκλοφορίας δεν χρειαζεται κάποιο παράβολο?Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείς είναι:
- Υπεύθυνη Δήλωση του εγκαταστάτη (όπου αναγράφονται όλα τα πιστοποιημένα μέρη, serial number & ημερομηνία κατασκευής δεξαμενής, κλπ.)
- Δήλωση Συμμόρφωσης του κατασκευαστή του συστήματος (μαζί με το ηλεκτρολογικό διάγραμμα).
- Το παράβολο που το πληρώνεις ξεχωριστά στα κρατικά ΚΤΕΟ, ενώ στα ιδιωτικά συμπεριλαμβάνεται στο (χαμηλότερο συνολικά) κόστος του ελέγχου.
Για τη νέα άδεια δεν πληρώνεις τίποτε, εκτός κι αν πας σε διαφορετική Διεύθυνση του Υπουργείου Μεταφορών, από εκείνη στην οποία εκδόσθηκε η αρχική άδεια του αυτοκινήτου, οπότε χρειάζεται να πληρώσεις 75 ευρώ (!) για τη 'μεταφορά' του φακέλου... Αθάνατη Ελληνική γραφειοκρατία...
- Δεν διαθέτει ο ίδιος πιστοποίηση, οπότε πρέπει να μπει στη διαδικασία να βρει χαρτιά από άλλον αδειούχο εγκαταστάτη
-
Ο χρήστης panagos22 έγραψε:
γεια σας και απο μενα μενω πατρα και εχω αρχισει την ερευνα για να βαλω υγραεριο στο ford focus 1.6 2006 το συστημα ultragas κοστιζει 1250 + οσο φπα κοψουμε ενας αλλος βαζει το prins me 1750 με το φπα με λαδιερα.στον δευτερο ειδα μια δουλεια του ειχε στην ραμπα ενα rav 4 και η εγκατασταση ηταν προσεχτικη χωρις καλωδια να κρεμονται και ολα φαινοντουσαν μελετημενα στο πως εχουν τοπο8ετηθει επισης να αναφερω οτι αυτοσ που βαζει το prins ειναι ηλεκτρολογος αυτοκινητων ποια ειναι η γνωμη σας για τα 2 συστηματα?ευχαριστω
Τα συστήματα της Prins είναι ιδιαίτερα ποιοτικά, με σαφείς οδηγίες για τον εγκαταστάτη, οπότε υπάρχει μικρότερο ρίσκο.
Για το σχετικά άγνωστο σύστημα της ultragas έχεις ελέγξει αν τα μέρη του είναι στη λίστα με τα πιστοποιημένα συστήματα του Υπουργείου;η αληθεια ειναι οτι δεν εχω κοιταξει την λιστα του υπουργειου αλλα μαλλον για το πρινσ θα παω ο εγκαταστατησ μου ειπε το εξης εχει καταθεσει τα χαρτια για πιστοποιηση αλλα δεν εχει ακομα αριθμο πρωτοκολου ομως θα μου δωσει πληρη φακελο με τα απαραιτητα χαρτια για να περασω κτεο και ενα αλλο σημειαο που μου 'αρεσε' αυτος ειναι επειδη ειναι ηλεκτρολογος και φανταζομαι οτι θα εχει μια εμπειρια παραπανω στον προγραμματισμο τοποθετηση εγκεφαλου (κανω λαθος ?)
Για να είσαι σίγουρος οτι δεν θα έχεις πρόβλημα με τα χαρτιά, να συμφωνήσεις μαζί του οτι θα τον εξοφλήσεις με την παράδοση των απαιτούμενων δικαιολογητικών για το ΚΤΕΟ. Αν το δεχθεί, πάει να πει οτι είναι σίγουρος για τη δουλειά και τη συνέπειά του. Αν όχι, ...ξανασκέψου το! Έχουν αναφερθεί πολλές περιπτώσεις που κάποιοι ταλαιπωρήθηκαν πολύ μέχρι να πάρουν τα χαρτιά, ενώ κυκλοφορούσαν επί μήνες με το υγραέριο (άρα πρακτικά ανασφάλιστοι, αν κάτι πήγαινε στραβά...).
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
γεια σας και απο μενα μενω πατρα και εχω αρχισει την ερευνα για να βαλω υγραεριο στο ford focus 1.6 2006 το συστημα ultragas κοστιζει 1250 + οσο φπα κοψουμε ενας αλλος βαζει το prins me 1750 με το φπα με λαδιερα.στον δευτερο ειδα μια δουλεια του ειχε στην ραμπα ενα rav 4 και η εγκατασταση ηταν προσεχτικη χωρις καλωδια να κρεμονται και ολα φαινοντουσαν μελετημενα στο πως εχουν τοπο8ετηθει επισης να αναφερω οτι αυτοσ που βαζει το prins ειναι ηλεκτρολογος αυτοκινητων ποια ειναι η γνωμη σας για τα 2 συστηματα?ευχαριστω
Τα συστήματα της Prins είναι ιδιαίτερα ποιοτικά, με σαφείς οδηγίες για τον εγκαταστάτη, οπότε υπάρχει μικρότερο ρίσκο.
Για το σχετικά άγνωστο σύστημα της ultragas έχεις ελέγξει αν τα μέρη του είναι στη λίστα με τα πιστοποιημένα συστήματα του Υπουργείου;η αληθεια ειναι οτι δεν εχω κοιταξει την λιστα του υπουργειου αλλα μαλλον για το πρινσ θα παω ο εγκαταστατησ μου ειπε το εξης εχει καταθεσει τα χαρτια για πιστοποιηση αλλα δεν εχει ακομα αριθμο πρωτοκολου ομως θα μου δωσει πληρη φακελο με τα απαραιτητα χαρτια για να περασω κτεο και ενα αλλο σημειαο που μου 'αρεσε' αυτος ειναι επειδη ειναι ηλεκτρολογος και φανταζομαι οτι θα εχει μια εμπειρια παραπανω στον προγραμματισμο τοποθετηση εγκεφαλου (κανω λαθος ?)
Για να είσαι σίγουρος οτι δεν θα έχεις πρόβλημα με τα χαρτιά, να συμφωνήσεις μαζί του οτι θα τον εξοφλήσεις με την παράδοση των απαιτούμενων δικαιολογητικών για το ΚΤΕΟ. Αν το δεχθεί, πάει να πει οτι είναι σίγουρος για τη δουλειά και τη συνέπειά του. Αν όχι, ...ξανασκέψου το! Έχουν αναφερθεί πολλές περιπτώσεις που κάποιοι ταλαιπωρήθηκαν πολύ μέχρι να πάρουν τα χαρτιά, ενώ κυκλοφορούσαν επί μήνες με το υγραέριο (άρα πρακτικά ανασφάλιστοι, αν κάτι πήγαινε στραβά...).
καλο αυτο που μου λες γιατι τον ρωτησα αν μπορω να κανω διακανονισμο και μου ειπε ναι μεσω τραπεζας αρα ειναι σιγουρος!!
Υγραεριοκίνηση!