-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Το αέριο μάγκες μου μυρίζει μαγάλη απατεωνιά!! Ποιός εγγυάτε ότι σε λίγο καιρό που θα βάλουν σχεδόν όλοι αέριο οτι δε θα πάει η τιμή του όσο της βενζίνης. Η κυβερνήσεις ξέρουμε πολύ καλά το τι μπαρούφες λένε τα τελευταία χρόνια. Όπως το γνωστο δεν θα πάρουμε άλλα μέτρα. Εξάλλου όσο πάει κ ανεβαίνει η τιμή του οπότε καταλαβαίνουμε το τι θα γίνει σε λίγο καιρό.
Εγώ πάντως δεν βάζω αέριο στο δικό μου.Κι εγώ τα ίδια πιστεύω. Κοίτα, όσοι έβαλαν υγραέριο πριν από πολύ καιρό και κάνουν αρκετά χιλιόμετρα, ίσως ήδη να έχουν κάνει απόσβεση οπότε ουσιαστικά χαμμένοι δεν βγαίνουν, αλλά ξέρουν πλέον ότι το κέρδος που είχαν υπολογίσει ότι θα έχουν, είναι μειωμένο αρκετά. Αυτή τη στιγμή η βενζίνη είναι 60% πιο ακριβή από το αέριο! Προ φόρου, να θυμίσουμε ότι η βενζίνη ήταν 100% πιο ακριβή. Μιλάμε για απώλεια κέρδους 40% μέχρι στιγμής.
Προ φόρου, οι γνώστες μιλούσαν για οικονομία 30-40%, λαμβάνοντας υπόψην ως αρνητικό παράγοντα την αύξηση της κατανάλωσης στα υγραέρια (σε σχέση με τα βενζινοκίνητα). Ας πούμε ότι ήταν 35% το κέρδος. Βγάλε το 40% που πήγε περίπατο με τη φορολογία: 20%. Φυσικά δεν είναι λίγο για όσους πρόλαβαν να κάνουν απόσβεση του κόστους εγκατάστασης. Αυτοί θα εξακολουθήσουν να βγαίνουν κερδισμένοι, με την ελπίδα η διαφορά lpg-βενζίνης να μείνει ως έχει - κάτι που κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί.
Καλά κάνετε αλλά αν πχ σας έλεγαν να βάλετε πχ στο σπίτι σας ένα σύστημα εξοικονόμησης θέρμανσης λόγω πετρελαίου με εξοικονομηση 35 % δεν θα κάνατε τούμπες ; Σε δυο χειμώνες θα είχατε κάνει απόσβεση !! Θα τρεχατε να το βάλετε .....
Τι έγινε που λόγω αύξησης και συγκυριών η εξοικονόμηση ειναι 35 % αντί 40-45 % δεν ειναι ακόμα πιο φθηνό καύσιμο ; Θα κάνει απόσβεση οκ σε 18 μήνες αντι των 12 so what ? έχω ένα γνωστό που έχει 150.000 χιλ με υγραεριο σε 2 χρονια !! Εχει ένα 208 μερσεντες κομπρεσορα του 2004 , 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου έχει βγάλει όχι του κιτ ..
Μόνο οτι η ψυχολογία να γεμίζεις με 30-40 ευρω φθάνει εγω έχω μέχρι στιγμής με 65000 βγάλει δυο φορές το κιτ , όταν η βενζίνη θα παει ξανά στο 1,80 και το υγραεριο στα 95 λεπτα θα τα ξαναπούμε , επίσης βάλτε κιτ με προδιαγραφές όχι οτι και ότι για οικονομία .. 15 % ειναι η αύξηση κατανάλωσης σε σχέση με την βενζίνη σε μένα τουλάχιστον μέσο όρο !! -
Το αεριο θα πεσει λογω της οδηγιας της ΕΕ να φανταστω
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Το αέριο μάγκες μου μυρίζει μαγάλη απατεωνιά!! Ποιός εγγυάτε ότι σε λίγο καιρό που θα βάλουν σχεδόν όλοι αέριο οτι δε θα πάει η τιμή του όσο της βενζίνης. Η κυβερνήσεις ξέρουμε πολύ καλά το τι μπαρούφες λένε τα τελευταία χρόνια. Όπως το γνωστο δεν θα πάρουμε άλλα μέτρα. Εξάλλου όσο πάει κ ανεβαίνει η τιμή του οπότε καταλαβαίνουμε το τι θα γίνει σε λίγο καιρό.
Εγώ πάντως δεν βάζω αέριο στο δικό μου.Κι εγώ τα ίδια πιστεύω. Κοίτα, όσοι έβαλαν υγραέριο πριν από πολύ καιρό και κάνουν αρκετά χιλιόμετρα, ίσως ήδη να έχουν κάνει απόσβεση οπότε ουσιαστικά χαμμένοι δεν βγαίνουν, αλλά ξέρουν πλέον ότι το κέρδος που είχαν υπολογίσει ότι θα έχουν, είναι μειωμένο αρκετά. Αυτή τη στιγμή η βενζίνη είναι 60% πιο ακριβή από το αέριο! Προ φόρου, να θυμίσουμε ότι η βενζίνη ήταν 100% πιο ακριβή. Μιλάμε για απώλεια κέρδους 40% μέχρι στιγμής.
Προ φόρου, οι γνώστες μιλούσαν για οικονομία 30-40%, λαμβάνοντας υπόψην ως αρνητικό παράγοντα την αύξηση της κατανάλωσης στα υγραέρια (σε σχέση με τα βενζινοκίνητα). Ας πούμε ότι ήταν 35% το κέρδος. Βγάλε το 40% που πήγε περίπατο με τη φορολογία: 20%. Φυσικά δεν είναι λίγο για όσους πρόλαβαν να κάνουν απόσβεση του κόστους εγκατάστασης. Αυτοί θα εξακολουθήσουν να βγαίνουν κερδισμένοι, με την ελπίδα η διαφορά lpg-βενζίνης να μείνει ως έχει - κάτι που κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί.
Καλά κάνετε αλλά αν πχ σας έλεγαν να βάλετε πχ στο σπίτι σας ένα σύστημα εξοικονόμησης θέρμανσης λόγω πετρελαίου με εξοικονομηση 35 % δεν θα κάνατε τούμπες ; Σε δυο χειμώνες θα είχατε κάνει απόσβεση !! Θα τρεχατε να το βάλετε .....
Τι έγινε που λόγω αύξησης και συγκυριών η εξοικονόμηση ειναι 35 % αντί 40-45 % δεν ειναι ακόμα πιο φθηνό καύσιμο ; Θα κάνει απόσβεση οκ σε 18 μήνες αντι των 12 so what ? έχω ένα γνωστό που έχει 150.000 χιλ με υγραεριο σε 2 χρονια !! Εχει ένα 208 μερσεντες κομπρεσορα του 2004 , 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου έχει βγάλει όχι του κιτ ..
Μόνο οτι η ψυχολογία να γεμίζεις με 30-40 ευρω φθάνει εγω έχω μέχρι στιγμής με 65000 βγάλει δυο φορές το κιτ , όταν η βενζίνη θα παει ξανά στο 1,80 και το υγραεριο στα 95 λεπτα θα τα ξαναπούμε , επίσης βάλτε κιτ με προδιαγραφές όχι οτι και ότι για οικονομία .. 15 % ειναι η αύξηση κατανάλωσης σε σχέση με την βενζίνη σε μένα τουλάχιστον μέσο όρο !!Mέχρι να σου βγάλει μία ζημιά (γιατί δεν είναι όλα τα μοτέρ ίδια ούτε όλα τα κιτ ούτε είναι τόσο άκακο το υγραέριο) και άντε ξανά από την αρχή για την απόσβεση.
-
+1 elteo. Αν πας στον λαμαρινά που έχει γίνει γκαζάς και θέλεις να κάνεις δουλειά με 6 κατοστάρικα, ή θέλεις να σου καίει όσο η βενζίνη, θελέστα και παθέστα.
-
Εχτές στην Πειραιώς σε βενζινάδικο που το είχε πριν 2-3 μέρες 99 λεπτά, ανέβηκε στο 1.01 πλέον
-
Η αλήθεια πάντως είναι ότι υπάρχει μια κάποια αντίδραση από τους οδηγούς που εκδηλώνεται με μερικό γέμισμα του reservoir, αλλά δεν νομίζω να έχει απτά αποτελέσματα(πτώση τιμών 3-4 λεπτά δλδ). Όλα αυτά με τον όρο της ύπαρξης εναρμονισμένων τιμών και κερδοσκοπίας.
-
η ζωη κυκλους κανει και μαζι μ'αυτη κι εμεις
το καλοκαιρι το αεριο ειχε για ενα πολυ μεγαλο διαστημα 70 λεπτα.
το πετρελαιο ΜΟ 1,5€ (Ιουνιος 1,44 - Αυγουστος 1,54)Το Wagon R ειναι 1300, καιει περιπου 8,5 λιτρα αεριο και 0,80 λιτρα βενζινη)
(8,5 Χ 0,70 + 0,80 Χ 1,70) / 100 = 7,3 λεπτα το χιλιομετροΣουμπαρου, 2λιτρο πετρελαιο, καιει (πλεον ) το πολυ 7 λιτρα
7 Χ 1,50 /100 = 10,5 λεπτα το χιλιομετροΤΩΡΑ:
Το Wagon R 1300, καιει περιπου 8,7 λιτρα αεριο και 1 λιτρο βενζινη)
(8,7 Χ 0,95 + 1 Χ 1,65) / 100 = 9,9 λεπτα το χιλιομετροΣουμπαρου, 2λιτρο πετρελαιο, καιει (ακομη) το πολυ 7 λιτρα
7 Χ 1,40 /100 = 9,8 λεπτα το χιλιομετροτωρα το συνειδητοποίησα
παω να το βγαλω απο το υπόγειο -
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Καλά κάνετε αλλά αν πχ σας έλεγαν να βάλετε πχ στο σπίτι σας ένα σύστημα εξοικονόμησης θέρμανσης λόγω πετρελαίου με εξοικονομηση 35 % δεν θα κάνατε τούμπες ; Σε δυο χειμώνες θα είχατε κάνει απόσβεση !! Θα τρεχατε να το βάλετε .....Τι έγινε που λόγω αύξησης και συγκυριών η εξοικονόμηση ειναι 35 % αντί 40-45 % δεν ειναι ακόμα πιο φθηνό καύσιμο ; Θα κάνει απόσβεση οκ σε 18 μήνες αντι των 12 so what ? έχω ένα γνωστό που έχει 150.000 χιλ με υγραεριο σε 2 χρονια !! Εχει ένα 208 μερσεντες κομπρεσορα του 2004 , 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου έχει βγάλει όχι του κιτ ..
Μόνο οτι η ψυχολογία να γεμίζεις με 30-40 ευρω φθάνει εγω έχω μέχρι στιγμής με 65000 βγάλει δυο φορές το κιτ , όταν η βενζίνη θα παει ξανά στο 1,80 και το υγραεριο στα 95 λεπτα θα τα ξαναπούμε , επίσης βάλτε κιτ με προδιαγραφές όχι οτι και ότι για οικονομία .. 15 % ειναι η αύξηση κατανάλωσης σε σχέση με την βενζίνη σε μένα τουλάχιστον μέσο όρο !!Κάποιο λάθος κάνεις. 35% ήταν η εξοικονόμηση που έκανες προ φόρου, τώρα είναι 20% και με το ζόρι. Επειδή λοιπόν με τα καύσιμα ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, όχι δεν θα άλλαζα τα πάντα στο σπίτι μου προκειμένου να δω οικονομία στη θέρμανση για ένα χειμώνα όταν τον επόμενο δεν θα έβλεπα λόγω ξαφνικής φορολόγησης. Θα σκεφτόμουν ότι καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) πολύς κόσμος θα κάνει το ίδιο, κάποιοι θα το δουν αυτό και θα το φορολογήσουν φυσικά. Αλήθεια, από πού προκύπτει ότι θα πάει 0,95€ το αέριο και 1,8 η βενζίνη? Αν πάει 1,8 η βενζίνη, το αέριο θα έχει 1,10. Οι τιμές έχουν αναλογία μεταξύ τους, όσοι κι αν κάποιοι το αρνούνται. Κάθε Χ αύξηση της αμόλυβδης σημαίνει 1/2Χ αύξηση του αερίου. Είναι ξεκάθαρο νομίζω. Χθες και σήμερα που παρατηρήθηκε αύξηση 0,01€ στο lpg, είναι γιατί και η αμόλυβδη ανέβηκε το διπλάσιο.
-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Καλά κάνετε αλλά αν πχ σας έλεγαν να βάλετε πχ στο σπίτι σας ένα σύστημα εξοικονόμησης θέρμανσης λόγω πετρελαίου με εξοικονομηση 35 % δεν θα κάνατε τούμπες ; Σε δυο χειμώνες θα είχατε κάνει απόσβεση !! Θα τρεχατε να το βάλετε .....
Τι έγινε που λόγω αύξησης και συγκυριών η εξοικονόμηση ειναι 35 % αντί 40-45 % δεν ειναι ακόμα πιο φθηνό καύσιμο ; Θα κάνει απόσβεση οκ σε 18 μήνες αντι των 12 so what ? έχω ένα γνωστό που έχει 150.000 χιλ με υγραεριο σε 2 χρονια !! Εχει ένα 208 μερσεντες κομπρεσορα του 2004 , 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου έχει βγάλει όχι του κιτ ..
Μόνο οτι η ψυχολογία να γεμίζεις με 30-40 ευρω φθάνει εγω έχω μέχρι στιγμής με 65000 βγάλει δυο φορές το κιτ , όταν η βενζίνη θα παει ξανά στο 1,80 και το υγραεριο στα 95 λεπτα θα τα ξαναπούμε , επίσης βάλτε κιτ με προδιαγραφές όχι οτι και ότι για οικονομία .. 15 % ειναι η αύξηση κατανάλωσης σε σχέση με την βενζίνη σε μένα τουλάχιστον μέσο όρο !!Κάποιο λάθος κάνεις. 35% ήταν η εξοικονόμηση που έκανες προ φόρου, τώρα είναι 20% και με το ζόρι. Επειδή λοιπόν με τα καύσιμα ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, όχι δεν θα άλλαζα τα πάντα στο σπίτι μου προκειμένου να δω οικονομία στη θέρμανση για ένα χειμώνα όταν τον επόμενο δεν θα έβλεπα λόγω ξαφνικής φορολόγησης. Θα σκεφτόμουν ότι καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) πολύς κόσμος θα κάνει το ίδιο, κάποιοι θα το δουν αυτό και θα το φορολογήσουν φυσικά. Αλήθεια, από πού προκύπτει ότι θα πάει 0,95€ το αέριο και 1,8 η βενζίνη? Αν πάει 1,8 η βενζίνη, το αέριο θα έχει 1,10. Οι τιμές έχουν αναλογία μεταξύ τους, όσοι κι αν κάποιοι το αρνούνται. Κάθε Χ αύξηση της αμόλυβδης σημαίνει 1/2Χ αύξηση του αερίου. Είναι ξεκάθαρο νομίζω. Χθες και σήμερα που παρατηρήθηκε αύξηση 0,01€ στο lpg, είναι γιατί και η αμόλυβδη ανέβηκε το διπλάσιο.
Ξεκαθαρο φιλε δεν ειναι τιποτα (Ουτε αυτο που λες εσυ οτι αν ανεβει η βενζινη το υγραεριο θα παει 1,10)
Αφου εχουν αναλογια μεταξυ τους γιατι ενα μηνα τωρα που επεφτε η βενζινη το υγραεριο (προ αυξησης ΕΦΚ και μετα) ανεβαινε;
Η αναλογια ισχυει μονο στις αυξησεις;;;;;;;;
Το μονο σιγουρο ειναι οτι τιποτα δεν ειναι σιγουρο στην 'χωρα' που ζουμε.
Αλλα κατι συμπερασματα τυπου θα φτασει 1,20 κλπ εκτος απο αυθαιρετα και ατεκμηριωτα μπορουν καλλιστα να ειπωθουν και για το ρευμα το πελετ και ολα τα καυσιμα κουβεντα να γινεται δηλαδη.......
ΥΓ Επισης θυμιζω οτι δεν εχει σε ολη την Ελλαδα 1 ευρω το lpg πχ Λαρισα 90 λεπτα Ιωαννινα 92 κλπ.
με μ.ο βενζινη 1,65 (σημερα). Αν προσθεσουμε 15 λεπτα περιπου επιπλεον καταναλωση στο υγραεριο ειναι σαν να βαζουμε βενζινη με 1,05 - 1,10 αρα 55 με 60 λεπτα κερδος στο λιτρο Αν σε καποιους φαινονται λιγα.................. να το πουν σε αυτους που ψαχνουν τα φθηνοτερα πρατηρια βενζινης για 2-3-4 λεπτα.
Αρα το 30%-35% κερδος ειναι γεγονος και οχι εικασια. Αν χαλαει καποιους να φουλαρουν με τα 2/3 το ποσου που θα εδιναν στην βενζινη εμενα (και κυριως οσους εχουν αποσβεσει) δεν με χαλαει καθολου....... -
Όποιος θέλει ας μη βάλει στο αυτοκίνητο του! Μην μας ΄΄πρήζετε΄΄ όμως. Εγώ το έχω και θα το καίω φτάνοντας το ΙΔΙΑ κατανάλωση βενζίνης αφαιρώντας 20χλμ από την ταχύτητα που πήγαινα παλαιότερα στο ταξίδι! Τι κερδίζεις σε χρόνο έτσι κι αλλιώς: 10 με 15 λεπτά χρόνου διαδρομής για αποστάσεις μέχρι 100-150χλμ. Φυσίκα φουλάρισμα πάντα εκτός Θεσσαλονίκης γιατί εδώ δεν παλεύονται οι τύποι
-
Ο χρήστης kristos έγραψε:
Όποιος θέλει ας μη βάλει στο αυτοκίνητο του! Μην μας ΄΄πρήζετε΄΄ όμως.σε δημόσιο χώρο γράφεις, υπάρχουν και άλλες απόψεις.
-
...................δικιο εχεις..................
-
Η πιο συμφέρουσα και αειθαλής λύση σε όλη την αναμπουμπούλα των καυσίμων τελικά είναι ένα αυτοκίνητο που να καίει ελάχιστα και/ή λίγα διανυόμενα χιλιόμετρα.
Υπάρχει και η λύση του φίλου bebe βέβαια, έχεις ένα αμάξι για κάθε καύσιμο και είσαι οκ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Όποιος θέλει ας μη βάλει στο αυτοκίνητο του! Μην μας ΄΄πρήζετε΄΄ όμως.
σε δημόσιο χώρο γράφεις, υπάρχουν και άλλες απόψεις.
Ναι αλλά κάποιοι δεν τις γουστάρουν και θέλουν ντε και καλά να μας αποδείξουν ότι έχουν 35% κέρδος.
Πολύ σωστά τα έγραψε ο autofgas αν και δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστές οι (προς τα πάνω) τιμές που έγραψε. Αν είναι, τότε φυσικά και δεν μπορούμε να δεχτούμε σαν επιχείρημα ένα πρατήριο στα Γιάννενα που το έχει φτηνά. Καλώς ή κακώς, η διαφορά βενζίνης-lpg είναι 60% όταν προ φόρου ήταν 100%. Αυτό τα λέει όλα σχετικά με το πόσο μειώθηκε το 'κέρδος' όσων τα μετέτρεψαν σε υγραέριο. Δεν λέω ότι δεν θα έχουν κέρδος πια, λέω όμως ότι μειώθηκε πάρα πολύ και γι αυτό πλέον ίσως ελάχιστους συμφέρει να τα μετατρέψουν γιατί θα πρέπει να κάνουν και απόσβεση του κόστους εγκατάστασης, που με τις σημερινές τιμές μπορεί σε κάποιον να πάρει χρόνια! Αν δεν ανέβουν κι άλλο! -
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Όποιος θέλει ας μη βάλει στο αυτοκίνητο του! Μην μας ΄΄πρήζετε΄΄ όμως.
σε δημόσιο χώρο γράφεις, υπάρχουν και άλλες απόψεις.
Ναι αλλά κάποιοι δεν τις γουστάρουν και θέλουν ντε και καλά να μας αποδείξουν ότι έχουν 35% κέρδος.
Πολύ σωστά τα έγραψε ο autofgas αν και δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστές οι (προς τα πάνω) τιμές που έγραψε. Αν είναι, τότε φυσικά και δεν μπορούμε να δεχτούμε σαν επιχείρημα ένα πρατήριο στα Γιάννενα που το έχει φτηνά. Καλώς ή κακώς, η διαφορά βενζίνης-lpg είναι 60% όταν προ φόρου ήταν 100%. Αυτό τα λέει όλα σχετικά με το πόσο μειώθηκε το 'κέρδος' όσων τα μετέτρεψαν σε υγραέριο. Δεν λέω ότι δεν θα έχουν κέρδος πια, λέω όμως ότι μειώθηκε πάρα πολύ και γι αυτό πλέον ίσως ελάχιστους συμφέρει να τα μετατρέψουν γιατί θα πρέπει να κάνουν και απόσβεση του κόστους εγκατάστασης, που με τις σημερινές τιμές μπορεί σε κάποιον να πάρει χρόνια! Αν δεν ανέβουν κι άλλο!Πρωτα απ ολα οταν η διαφορα σημερα ειναι στο 60% οπως εσυ γραφεις αν βαλουμε και 20% παραπανω καταναλωση που εχει το υγραεριο μας μενει κερδος 40%............
Καλο θα ειναι να μην σχολιαζεις - ερμηνευεις και χλευαζεις μονο αυτα που σε συμφερουν. Για την αναλογια βενζινης υγραεριου που εχουν σχεση οπως υποστηριζες μονο στις αυξησεις και απαντησα δεν ειπες τιποτα..........
Επισης δεν βαλαμε ολοι προχτες υγραεριο. Πολλοι εχουμε αποσβεσει μενουμε σε περιοχες που ειναι πιο φθηνο και τα βλεπουμε αλλιως και ναι εχουμε 35% κερδος οπως το ειπα. Αν εχω κανει λαθος υπολογισμο διορθωσε με να ξεστραβωθω.Ειπα εγω οτι πχ στην Αθηνα και στην Θεσν/ικη που εχει 1 ευρω εχουν 35% κερδος; Ειπα συγκεκριμενες περιοχες. Πρεπει να γουσταρουμε την αποψη σου ενω εσυ δεν γουσταρεις την δικια μας και πρεπει να χεις δικιο εσυ;;;;;;
Ο καθενας εχει την αποψη του. Αν εμενες πχ στην Λαρισα η κοντα στα συνορα και εβαζες Βουλγαρια με 0,60 ισως να ειχες αλλη αποψη......
Η βενζινη εισαι σιγουρος οτι θα μεινει στο 1,65;;;;;;;; Εγω οχι.......
ΥΓ Ο φιλος autofgas ειναι γνωστος και με αλλα ονοματα στο forum λογω ban.........αν διαβασεις κανα 20αρια σελιδες πριν θα καταλαβεις ποιος ειναι.......... -
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Καλώς ή κακώς, η διαφορά βενζίνης-lpg είναι 60% όταν προ φόρου ήταν 100%.
αυτο που γραφεις οφειλεται σε ενα συγκυριακο γεγονος, επιμενεις ομως να το θεωρεις 'κανονα'.
ο επιπλεον φορος επιβαρυνε το αεριο κατα 10 (το πολυ) λεπτα.
το θεμα ειναι οτι ανεβαίνει συνεχως η τιμη διυλιστηρίου, ενω ταυτοχρονα η τιμη της βενζινης πεφτει.
Γι'αυτο εκλεισε τοσο πολυ η ψαλιδα στη συγκεκριμενη χρονικη συγκυρία.ενας αλλος λογος ειναι η εναρμόνιση των τιμων απο τους πρατηριουχους σε υηλα επιπεδα κερδους.
Γνωμη μου ειναι οτι αν πεσουν λιγο οι δουλειες καποιος θα ριξει λιγο τις τιμες επιδιώκοντας να παρει καναν πελατη απο τον απεναντι και θα αρχισει να ξηλωνεται το κουβαρι.Τωρα αν εγω μενω στα Γιαννενα, ή στη Λαρισα που το αεριο κανει 94 λεπτα (ακουσα και για 92 αλλα δεν πηγα να δω), και η πιο φτηνη βενζινη ειναι στο 1,63€...
ε, νομιζω οτι με συμφερει το αεριο.Η 'αποσβεση' που ευαγγελιζονται καποιοι για το αν θα γινει και ποτε, ειναι σχετική.
και εξηγω για να μην παρεξηγηθω.
Εστω οτι εβαλε καποιος ενα κιτ υγραεριοκινησης πριν 10 μερες.
μεν, αλλα το εβαλε.
τι θα κανει;θα κινει με αεριο το αυτοκινητο όσο αυτο ειναι οικονομικοτερο απο το να το κινει με βενζινη.
και για να τελειωνουμε με τα 5-10-15- ή 90% οικονομια.
τα ποσοστα ειναι αναλογα με το αυτοκινητο, με την περιοχη που κινειται καποιος (βλεπε παραπανω) και τις χρονικες συγκυρίες.
το καλοκαιρι ειχα πανω απο 50% οικονομια και το εχω υπολογισμενο αναλυτικα σε προηγουμενες σελιδες.Τωρα:
Το Wagon R 1300, καιει περιπου 8,7 λιτρα αεριο και 1 λιτρο βενζινη)
(8,7 Χ 0,95 + 1 Χ 1,65) / 100 = 9,9 λεπτα το χιλιομετροαποκλειστικα με βενζινη περιπου 8,5 λιτρα Χ 1,65 = 14 λεπτα το χιλιομετρο
Περιπου 35% +
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το αεριο θα πεσει λογω της οδηγιας της ΕΕ να φανταστωSent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
Το αέριο θα πέσει όταν θα σταματήσει το leroy merlin να πουλα σομπες υγραεριου με 72 ευρω και να πουλα 1000 την εβδομάδα ! μόλις ζεσταίνει ο καιρος τα λέμε , η κατανάλωση υγραεριου φέτος θα διπλασιαστεί απο περισυ λόγω τυ ακριβού πετρελαίου θέρμανσης
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Πρωτα απ ολα οταν η διαφορα σημερα ειναι στο 60% οπως εσυ γραφεις αν βαλουμε και 20% παραπανω καταναλωση που εχει το υγραεριο μας μενει κερδος 40%............
Επισης δεν βαλαμε ολοι προχτες υγραεριο. Πολλοι εχουμε αποσβεσει μενουμε σε περιοχες που ειναι πιο φθηνο και τα βλεπουμε αλλιως και ναι εχουμε 35% κερδος οπως το ειπα. Αν εχω κανει λαθος υπολογισμο διορθωσε με να ξεστραβωθω.Πρεπει να γουσταρουμε την αποψη σου ενω εσυ δεν γουσταρεις την δικια μας και πρεπει να χεις δικιο εσυ;;;;;;
Ο καθενας εχει την αποψη του. Αν εμενες πχ στην Λαρισα η κοντα στα συνορα και εβαζες Βουλγαρια με 0,60 ισως να ειχες αλλη αποψη......Ναι, πιστεύω ότι είσαι λάθος στους υπολογισμούς σου και θα το εξηγήσω με μαθηματικά. Προ φόρου το υγραέριο ήταν στη μισή τιμή της αμόλυβδης (οκ, όχι τον τελευταίο ένα μήνα που συνεχώς ανέβαινε, ας πούμε για 4 μήνες πριν). Άρα είχατε οικονομία 50%. Καλά ως εδώ; 50% όμως με δεδομένο ότι θα είχατε την ίδια ακριβώς κατανάλωση που είχατε και στην βενζίνη. Κάτι που κατά κοινή δικιά σας παραδοχή, δεν ισχύει. Πάμε λοιπόν στην πρώτη μείωση του 50%. Κάποιοι είπαν ότι η κατανάλωσή τους ανέβηκε 15%. 50-15=35%. Αυτή ήταν η εξοικονόμηση προ φόρου. Αυτή ήταν η εξοικονόμηση όσο π.χ. η αμόλυβδη είχε 1,75 και το υγραέριο 0,875. Πριν καν αρχίσει η αύξηση που παρατηρήθηκε τους τελευταίους 2 μήνες. Αυτή τη στιγμή η αμόλυβδη είναι κατά 60% ακριβότερη του αερίου. Πριν μερικούς μήνες ήταν 100%. Απώλεια 40%. Συνεχίζουμε λοιπόν τα μαθηματικά. 35-40%=21%. Όλα αυτά με δεδομένο τη διαφορά τους αυτή τη χρονική στιγμή που είναι 60%. Επαναλαμβάνω για αποφυγή παρεξηγήσεων! Αν αύριο μεθαύριο ανατραπεί αυτό, εδώ θα είμαι να παραδεχτώ ότι έχετε μεγαλύτερο κέρδος. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγάζετε το 35% παιδιά... Μήπως έχετε μείνει στις καλοκαιρινές τιμές;
Καλο θα ειναι να μην σχολιαζεις - ερμηνευεις και χλευαζεις μονο αυτα που σε συμφερουν. Για την αναλογια βενζινης υγραεριου που εχουν σχεση οπως υποστηριζες μονο στις αυξησεις και απαντησα δεν ειπες τιποτα..........
Ας σχολιάσω λοιπόν και αυτά που δεν με συμφέρουν. Λες ότι 'Αφου εχουν αναλογια μεταξυ τους γιατι ενα μηνα τωρα που επεφτε η βενζινη το υγραεριο (προ αυξησης ΕΦΚ και μετα) ανεβαινε;
Η αναλογια ισχυει μονο στις αυξησεις;;;;;;;;'Αυτό που λες καταλαβαίνεις ότι μάλλον δεν 'συμφέρει' εσένα αφού κι εσύ ο ίδιος βλέπεις ότι υπήρχαν αυξητικές τάσεις του υγραερίου ακόμα και πριν το φόρο, άρα το να υπάρξουν πτωτικές τάσεις είναι μάλλον όνειρο θερινής νυχτός. Αντιθέτως η αμόλυβδη δείχνει να πέφτει. Ίσως λοιπόν η αναλογία να ισχύει μόνο προς τα πάνω, όχι προς τα κάτω. Αυτό τουλάχιστον διαπιστώνεται τον τελευταίο μήνα, όπως κι εσύ λες.
Η βενζινη εισαι σιγουρος οτι θα μεινει στο 1,65;;;;;;;; Εγω οχι.......
Όσο σίγουρος είμαι ότι το υγραέριο θα παραμείνει στην τωρινή του τιμή, άλλο τόσο σίγουρος είμαι και για την βενζίνη!
Ειπα εγω οτι πχ στην Αθηνα και στην Θεσν/ικη που εχει 1 ευρω εχουν 35% κερδος; Ειπα συγκεκριμενες περιοχες.
Α όχι; Μόνο στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχει 1 ευρώ; Δεν το νομίζω καθόλου.
Πάντως χαίρομαι που παραδέχεσαι ότι στις εν λόγω περιοχές όπου έχει πάνω από 1€, το κέρδος δεν είναι 35%. Άρα συμφωνείς μαζί μου. -
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
!
Κάποιο λάθος κάνεις. 35% ήταν η εξοικονόμηση που έκανες προ φόρου, τώρα είναι 20% και με το ζόρι. Επειδή λοιπόν με τα καύσιμα ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, όχι δεν θα άλλαζα τα πάντα στο σπίτι μου προκειμένου να δω οικονομία στη θέρμανση για ένα χειμώνα όταν τον επόμενο δεν θα έβλεπα λόγω ξαφνικής φορολόγησης. Θα σκεφτόμουν ότι καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) πολύς κόσμος θα κάνει το ίδιο, κάποιοι θα το δουν αυτό και θα το φορολογήσουν φυσικά. Αλήθεια, από πού προκύπτει ότι θα πάει 0,95€ το αέριο και 1,8 η βενζίνη? Αν πάει 1,8 η βενζίνη, το αέριο θα έχει 1,10. Οι τιμές έχουν αναλογία μεταξύ τους, όσοι κι αν κάποιοι το αρνούνται. Κάθε Χ αύξηση της αμόλυβδης σημαίνει 1/2Χ αύξηση του αερίου. Είναι ξεκάθαρο νομίζω. Χθες και σήμερα που παρατηρήθηκε αύξηση 0,01€ στο lpg, είναι γιατί και η αμόλυβδη ανέβηκε το διπλάσιο.
Χμμ οκ στο δικο μου αμάξι θέλω 17/100 στην πόλη καθημερινά με 1.65 θέλω 28 ευρω τα 100 χιλ , με υγραεριο θέλω 20 /100 ή 19,5 ευρώ , δηλαδη 8,5 ευρω στα 100 χιλ ειναι κάπου στο 30 % σήμερα με τη ακριβότερη τιμη που είχε ποτέ το υγραεριο ιστορικά,στην χώρα θυμησου οτι θα πέσει γιατι τα πρατήρια θα μείνουν άδεια σήμερα πέρασα απο την δέλτα gas στο Μόσχατο και δεν υπήρξε ψυχή να βάζει για 30 λεπτα τιμη 1.015 απέναντι στο μπιρμπο με 98.9 είχε ουρά 6 αμάξια !! Μόλις σε 1 χιλιόμετρο διαφορά
-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Πρωτα απ ολα οταν η διαφορα σημερα ειναι στο 60% οπως εσυ γραφεις αν βαλουμε και 20% παραπανω καταναλωση που εχει το υγραεριο μας μενει κερδος 40%............
Επισης δεν βαλαμε ολοι προχτες υγραεριο. Πολλοι εχουμε αποσβεσει μενουμε σε περιοχες που ειναι πιο φθηνο και τα βλεπουμε αλλιως και ναι εχουμε 35% κερδος οπως το ειπα. Αν εχω κανει λαθος υπολογισμο διορθωσε με να ξεστραβωθω.Πρεπει να γουσταρουμε την αποψη σου ενω εσυ δεν γουσταρεις την δικια μας και πρεπει να χεις δικιο εσυ;;;;;;
Ο καθενας εχει την αποψη του. Αν εμενες πχ στην Λαρισα η κοντα στα συνορα και εβαζες Βουλγαρια με 0,60 ισως να ειχες αλλη αποψη......Ναι, πιστεύω ότι είσαι λάθος στους υπολογισμούς σου και θα το εξηγήσω με μαθηματικά. Προ φόρου το υγραέριο ήταν στη μισή τιμή της αμόλυβδης (οκ, όχι τον τελευταίο ένα μήνα που συνεχώς ανέβαινε, ας πούμε για 4 μήνες πριν). Άρα είχατε οικονομία 50%. Καλά ως εδώ; 50% όμως με δεδομένο ότι θα είχατε την ίδια ακριβώς κατανάλωση που είχατε και στην βενζίνη. Κάτι που κατά κοινή δικιά σας παραδοχή, δεν ισχύει. Πάμε λοιπόν στην πρώτη μείωση του 50%. Κάποιοι είπαν ότι η κατανάλωσή τους ανέβηκε 15%. 50-15=35%. Αυτή ήταν η εξοικονόμηση προ φόρου. Αυτή ήταν η εξοικονόμηση όσο π.χ. η αμόλυβδη είχε 1,75 και το υγραέριο 0,875. Πριν καν αρχίσει η αύξηση που παρατηρήθηκε τους τελευταίους 2 μήνες. Αυτή τη στιγμή η αμόλυβδη είναι κατά 60% ακριβότερη του αερίου. Πριν μερικούς μήνες ήταν 100%. Απώλεια 40%. Συνεχίζουμε λοιπόν τα μαθηματικά. 35-40%=21%. Όλα αυτά με δεδομένο τη διαφορά τους αυτή τη χρονική στιγμή που είναι 60%. Επαναλαμβάνω για αποφυγή παρεξηγήσεων! Αν αύριο μεθαύριο ανατραπεί αυτό, εδώ θα είμαι να παραδεχτώ ότι έχετε μεγαλύτερο κέρδος. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγάζετε το 35% παιδιά... Μήπως έχετε μείνει στις καλοκαιρινές τιμές;
Καλο θα ειναι να μην σχολιαζεις - ερμηνευεις και χλευαζεις μονο αυτα που σε συμφερουν. Για την αναλογια βενζινης υγραεριου που εχουν σχεση οπως υποστηριζες μονο στις αυξησεις και απαντησα δεν ειπες τιποτα..........
Ας σχολιάσω λοιπόν και αυτά που δεν με συμφέρουν. Λες ότι 'Αφου εχουν αναλογια μεταξυ τους γιατι ενα μηνα τωρα που επεφτε η βενζινη το υγραεριο (προ αυξησης ΕΦΚ και μετα) ανεβαινε;
Η αναλογια ισχυει μονο στις αυξησεις;;;;;;;;'Αυτό που λες καταλαβαίνεις ότι μάλλον δεν 'συμφέρει' εσένα αφού κι εσύ ο ίδιος βλέπεις ότι υπήρχαν αυξητικές τάσεις του υγραερίου ακόμα και πριν το φόρο, άρα το να υπάρξουν πτωτικές τάσεις είναι μάλλον όνειρο θερινής νυχτός. Αντιθέτως η αμόλυβδη δείχνει να πέφτει. Ίσως λοιπόν η αναλογία να ισχύει μόνο προς τα πάνω, όχι προς τα κάτω. Αυτό τουλάχιστον διαπιστώνεται τον τελευταίο μήνα, όπως κι εσύ λες.
Η βενζινη εισαι σιγουρος οτι θα μεινει στο 1,65;;;;;;;; Εγω οχι.......
Όσο σίγουρος είμαι ότι το υγραέριο θα παραμείνει στην τωρινή του τιμή, άλλο τόσο σίγουρος είμαι και για την βενζίνη!
Ειπα εγω οτι πχ στην Αθηνα και στην Θεσν/ικη που εχει 1 ευρω εχουν 35% κερδος; Ειπα συγκεκριμενες περιοχες.
Α όχι; Μόνο στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχει 1 ευρώ; Δεν το νομίζω καθόλου.
Πάντως χαίρομαι που παραδέχεσαι ότι στις εν λόγω περιοχές όπου έχει πάνω από 1€, το κέρδος δεν είναι 35%. Άρα συμφωνείς μαζί μου.Ειναι τοσο απλο αυτο που λεω που βαριεμαι να το αναμασαω και να προσπαθω να πεισω καποιον. Ο οποιος θελει ας καταλαβει οποιος δεν θελει ας σεβαστει τουλαχιστον αυτο που λεω.
ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ 10 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΦΚ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ 45-50% ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ 30-35% μ.ο.
20% πτωση του κερδους με 10 λεπτα μονο αυξηση ειναι συμπερασμα αυθαιρετο οτι μαθηματικα και να βαλει καποιος για να το αποδειξει. Αν το πιστευει ομως, σεβαστο.
Οποιον χαλαει εστω και αυτο το κερδος 21% βασει τους δικους του σεβαστους υπολογισμους (και εγω χαλαστηκα που αυξηθηκε αλλα στο μπουρδελο που ζουμε...) ας μην καει υγραεριο αν εχει, και ας μην βαλει αν δεν εχει.
Το κερδος ετσι και αλλιως ειναι τελειως υποκειμενικο και το 20-30-40% εχει διαφορετικη αξια για τον καθενα αναλογα με την τσεπη του (αλλος το βλεπει σαν αυξηση εξοδων και αλλος σαν μειωση του κερδους), το αυτοκινητο που εχει, τα χλμ που κανει, την περιοχη που μενει και πολλους αλλους παραγοντες...............και δεν γενικευεται σε ενα ποσοστό επί τοις %.Ετσι απλα χωρις βαθυστοχαστες αναλυσεις η μπακαλιστικους υπολογισμους και ατερμονες αντιπαραθεσεις.
Εδω θα μαστε να δουμε ποιος εχει δικιο τελικα.........
Υγραεριοκίνηση!