-
Ο χρήστης Dimpolo16v έγραψε:
Ούτως ή άλλως. Το χαρτί ποτέ δεν το δίνουν τζάμπα.
Καλημέρα από την βροχερή Θεσσαλονίκη. Εγώ ρε παιδιά είμαι ο μοναδικός που δεν πλήρωσα για να πάρω το χαρτί για το κτέο? Δεν θα διαφημίσω τον εγκαταστάτη μου, αλλά αν είναι έτσι, αν δηλαδή είναι από τους ελάχιστους που σου δίνουν αυτό που είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν χωρίς αμοιβή, νιώθω τυχερός μα και αγανακτισμένος...
Νομίζω ότι ο εγκαταστατης σου εάν είναι αυτός που έβαλε το κιτ δεν θα πρεπει να ζητα χρήματα για το χαρτί ΚΤΕΟ, αυτό είναι το ηθικό μέρος και σωστά κανει , αν ειναι και οργανωμένος θα το εχει αρχείο , αλλά αν πας σε κάποιον άλλο ενώ έχει μπει το κιτ αλλού λογικό είναι να πληρωθεί ο εγκαταστατης για τη μια ώρα που θα φάει να φτιάξει το χαρτι, να γράψει τα στοιχεία να παει στο ΚΕΠ για τις σφραγίδες κτλ !!
-
Δηλ. το βλεπετε ολοι ως χαρτι απλώς??
Δηλ. dathens ( παραδειγμα σε αναφερω - μη παρεξηγηθεις) για σενα θα φαει μονο ωρα για γραφειοκρατεια???δε πρεπει καποιος ενα χρονο μετα να ελενξει το ρημαδοσυστημα?
-
καλημερα θα ηθελα την άποψη σας να προχωρήσω σε εγκατασταση υγραεριου η οχι στο πασσατ μου 2001 μοντελο 1.8t με 145000χλμ, εχει τοποθετήσει κανεις απο εδω!? επίσης μηπως εχετε να μου προτείνετε καποιο σύστημα!? σκέφτομαι να δώσω μεχρι 1000-1200ευρω βαρια καθος για παραπανω δεν βγαίνω....
-
Φιλε προχωρα αφοβα.....Εγω εχω βαλει σε ceed αλλα και φιλος με octavia 1.8t 20v δεν εχει κανενα προβλημα.
Εκει που εβαλα εγω και ο υπαλληλος εχει ενα cordoba 20v turbo(μετατροπη) με υγραεριο και το πηγαινει με κοφτες. -
οι ιδιοκτητες των οχηματων θα σου πουν να προχωρισεις στην μετατροπη λογω μειωσης κοστους μετακινησης..το θεμα ειναι καποιος με μηχανικες γνωσεις να πει αν εχει καποια ιδαιτεροτητα το δικο σου μοτερ..προσωπικα δεν εχω διαβασει κατι..
-
Γεια χαρα σε ολους
Εχω παρατηρησει το εξηςπροβλημα. οταν η μηχανη ειναι κρυα το αμαξι δεν παιρνει μπρος με την πρωτη μιζια αλλα με την δευτερη.
Επισης αν δινω λιγο γκαζι μπορει και να παρει αυτο το κανει παντα οταν η μηχανη ειναι κρυα.Το συτημα που φοραω ειναι BRC εχει τυχει σε κανεναν αλλο αυτο ή μονο εγω ειμαι ο τυχερός ?
-
Μπαίνει σύστημα αέριου ψεκασμού στα τούρμπο; Η μόνο υγρού;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Μπαίνει σύστημα αέριου ψεκασμού στα τούρμπο; Η μόνο υγρού;Εγω ξερω 6 ατομα που φορανε αεριου σε τουρμπατα
-
Ευχαριστώ.
-
Δεν υπάρχει πρόβλημα εκτός αν κάνεις κάτι περίεργο όπως ψεκασμό μονού σημείου ΠΡΙΝ το τούρμπο.
Πάλι θα δουλεύει αλλά εγώ δεν θα ήθελα να οδηγώ αμάξι που το τούρμπο συμπιέζει μείγμα αέρα/υγραερίου.
-
[quote='alexeft']Μπαίνει σύστημα αέριου ψεκασμού στα τούρμπο; Η μόνο υγρού;[/quoteευχαριστω για τιν προοτροπη σας να προχωρήσω ωστόσο εδω ειναι που κολαω..δεν ξερω πιο ειναι το πιο καταλληλότερο η το πιο πολυφορεμενο συστημα για το μοτερ μου...ξερουμε κατι για αυτο!? θεωρητικα αφου δεν εχει αμεσο ψεκασμο και ειναι 'παλιας'κοπης το μοτερ (euro 3) ειναι ευκολο να μπει κάποιο κιτ *επισης θεμα με βαλβιδες να χτυπήσει δεν προκύπτει να εχει πιστεύω λογο κατασκευης (χοντρη φλαντζα κ συμπίεση 9,5)
-
Ο χρήστης kristos έγραψε:
Μετά από 2 χρόνια και κάτι μήνες άριστης λειτούργειας και 33650χλμ αρχίσε από χθες και μου σβήνει συνεχώς στο ρελαντί. Τι λέτε να σύμβαίνει;;Του έδωσα μερικές κάλες γκαζιές στο ρελαντί και έστρωσε!!!! Τι να πω...
-
Αιντε παλι....τωρα με οποιον μιλαω για υγραεριο η βλεπει την ταπα μου λεει...........τωρα που θα σας βαλουν φορο ενα χιλιαρικο θα δειτε η το αλλο...θα εβαζα και εγω αλλα δεν βαζω γιατι θα σας φορολογησουν....και ολοι εχουν 'εσωτερικη' πληροφορηση απο συγγενεις-φιλους σε ΔΟΙ η υπουργεια...........ρε τι εχουμε παθει....Ε Λ Ε Ο Σ
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Δηλ. το βλεπετε ολοι ως χαρτι απλώς??
Δηλ. dathens ( παραδειγμα σε αναφερω - μη παρεξηγηθεις) για σενα θα φαει μονο ωρα για γραφειοκρατεια???δε πρεπει καποιος ενα χρονο μετα να ελενξει το ρημαδοσυστημα?
To be or not to be……. Τι ρότας καλέ μου φίλε….
Το εάν ήταν πτυχιούχος με αναρτημένο πτυχίο, έπρεπε να ρωτάς!.
Και εάν ήταν δεν θα το έδινε υποχρεωτικά?. Θα άφηνε τον πελάτη του να φύγει χωρίς τα χαρτιά?.
Εδώ βλέπεις ότι όλοι συμβουλεύουν να βάλουν οι ερωτώντες, χωρίς να ρωτήσουν τα αυτονόητα.
1)μάρκα μοντέλο χρονολογία.
2) χιλιόμετρα κατ’ έτος και τρόπος οδήγησης.
3) υπάρχοντα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου.
4) ζημιές που έβγαλε μέχρι σήμερα.
5) τα χέρια σου ‘πιάνουν’ για άπλες εργασίες επί αυτού?.
6)Ευρύτερη περιοχή κυκλοφορίας σου.
7) είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις ένα καλό σύστημα?.Δεν είναι διαχρονικό αυτό το ερωτηματολόγιο?.
Αυτό δεν είναι αυτό που λέω συνεχώς ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ?.
Και όποιος λέει ότι θέλει να βάλει και δεν απαντάει, απλός περνάει την ώρα του εδώ μέσα,…. η θέλει να πουλήσει ο άλλος.……… και πρέπει να απομονώνονται!.
Α. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Αιντε παλι....τωρα με οποιον μιλαω για υγραεριο η βλεπει την ταπα μου λεει...........τωρα που θα σας βαλουν φορο ενα χιλιαρικο θα δειτε η το αλλο...θα εβαζα και εγω αλλα δεν βαζω γιατι θα σας φορολογησουν....και ολοι εχουν 'εσωτερικη' πληροφορηση απο συγγενεις-φιλους σε ΔΟΙ η υπουργεια...........ρε τι εχουμε παθει....Ε Λ Ε Ο ΣΕδώ και δυόμισι χρόνια ακούγεται αυτό.
Σοβαρά τώρα, αν η κυβέρνηση θέλει να προωθήσει τα καθαρά καύσιμα, δεν θα κάνει τίποτα.
Και θέλει να τα προωθησει, ειδικά με την υπάρχουσα δυσκολία ανανέωσης του στόλου αυτοκινήτων.Και στο μέλλον ... φυσικό αέριο.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αιντε παλι....τωρα με οποιον μιλαω για υγραεριο η βλεπει την ταπα μου λεει...........τωρα που θα σας βαλουν φορο ενα χιλιαρικο θα δειτε η το αλλο...θα εβαζα και εγω αλλα δεν βαζω γιατι θα σας φορολογησουν....και ολοι εχουν 'εσωτερικη' πληροφορηση απο συγγενεις-φιλους σε ΔΟΙ η υπουργεια...........ρε τι εχουμε παθει....Ε Λ Ε Ο Σ
Εδώ και δυόμισι χρόνια ακούγεται αυτό.
Σοβαρά τώρα, αν η κυβέρνηση θέλει να προωθήσει τα καθαρά καύσιμα, δεν θα κάνει τίποτα.
Και θέλει να τα προωθησει, ειδικά με την υπάρχουσα δυσκολία ανανέωσης του στόλου αυτοκινήτων.Και στο μέλλον ... φυσικό αέριο.
με τις κυβερνησεις της Ελλαδας δεν βγαζεις ακρη..
Παντως εμενα μου αρεσει να υπαρχει μια φημη για φορολογηση των υγραεριοκινητων ωστε να ειμαστε λιγοι και καλοι ωστε να μην ασχοληθουνε με μας!!
απο την αλλη δεν πιστευω οτι οι πρατηριουχοι επενδυουν σε κατι που θα σταματησει να πουλαει ξαφνικα! -
Κι εμένα θα μου άρεσε να ήμαστε λίγοι και καλοί, αλλά είμαστε πολλοί πλέον.
-
Γεια χαρα σε ολους.
Επειδη ειμαι κανουργιος στο φορουμ και τελευταια ψαχνομαι πολυ να βαλω στο αμαξι μου ενα SEAT IBIZA TOP GUN 2005 1.4 115HP συστημα υγραεριοκινησης.εχω διαβασει πολυ το φορουμ εδω αλλα και γενικα που ψαχτηκα καταλαβαινω οτι το BRC ειναι ενα απο τα καλυτερα συστηματα για τα συνηθη αυτοκινητα κυκλοφοριας.
Στο συνεργειο που κανω σερβις το αυτοκινητο μου τα τελευταια χρονια ( και δεν εχω κανενα παραπονο εως τωρα ) , βαζουν συστηματα υγραεριου της BRC(1150 € ) και της GAS ITALIA (1000 €) αλλα μου λεει οτι το GAS ITALIA ειναι καλυτερο( εχει λεει 2μπριζο εγκεφαλο αντι 1μπριζου του brc )και γενικα οτι πληρωνεις και ονομα στο BRC. Εγω παρολα αυτα δεν πολυπειθομαι και επιμενω σε σκεψη για το BRC και οχι το GAS ITALIA(οτι πληρωνεις παιρνει σωστα? )
Εχει κανενας εμπειρια απο καποιο απο τα 2 συστηματα για να κανω μια τελικη συγκριση?
Ευχαριστω για ολα. -
Άλλαξε συνεργείο !!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Δηλ. το βλεπετε ολοι ως χαρτι απλώς??
Δηλ. dathens ( παραδειγμα σε αναφερω - μη παρεξηγηθεις) για σενα θα φαει μονο ωρα για γραφειοκρατεια???δε πρεπει καποιος ενα χρονο μετα να ελενξει το ρημαδοσυστημα?
Εξαρτάται να σου πω αν ένας εγκαταστατης πχ βάζει lovato και δεν έχει ιδέα τι είναι το BRC τι να ελέγξει πλην της διαρροής με το ματζαφλσρι ; Γράφει τα στοιχεία στη δήλωση ελέγχει αν στάζει -:)) και υπογράφει τι σκατά μείγματα έχει που να το ξέρει ; Τράβα στους φιλους μου στην QGAS με το PLATINGA και θα πάρεις μια ωραια μούτζα δεν ξέρουν τι είναι δεν το χουν ξαναδεί ποτε αν όμως πας με Prins σε 5 -10 λεπτα έχεις κουμπωθει στο laptop έχουν ελέγξει μείγματα πιέσεις κτλ έχουν και ηλεκτρονικά τυπωμενες δηλώσεις ( θεωρημενες ) και έφυγες , βέβαια απο ότι λέει ο φίλος μου εκει ο θανασης πιο χρονοβόρα διαδικασία είναι το KΕΠ , αυτοι χρεώνουν μόνο όταν δεν έχεις κάνει την εγκατάσταση εκεί... 40 € αν είσαι πελάτης τους jumbo !!
Υγραεριοκίνηση!