-
εαν καποιος δει ινσιγκνια 1.8 χωρις τις 25αρες ζαντες σε χρωμα στυλ ασημι (αδιαφορο δηλαδη) θα δαγκωσει τη γλωσσα του αμα πει το σουπερμπ μαουνα και ασχημο...
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ο konV δεν έχει ποστάρει ακόμα...Είπα να τα ψάλω στον πάτερ από κοντά αλλά δεν ήρθε στην συνάντηση
Λοιπόν το αμάξι ήρθε παιδιά και κάναμε 350 χλμ μαζί του. Το αυτοκίνητο είναι πολύ ήσυχο, ο κινητήρας 1.8 tsi δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου ο άτιμος συμβάλει σε αυτό προφανώς και η καλή ηχομόνωση. Ακόμα δεν έχω διαπιστώσει παιδιά τη δύναμη του κινητήρα γιατί το γκάζι το πατάμε απαλά όπως επιβάλει και το manual. Η απόσβεση των ανωμαλιών είναι καλή και το αμάξι στο δρόμο άνετο. Χιλιομετροφάγος δλδ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως το αμάξι δεν φαίνεται πως είναι 1500 κιλά.΄Ισως η ροπή του κινητήρα κρύβει τα κιλά. Είναι δε πολύ ευκολοδήγητο παρά τις διαστάσεις του.
Εξοπλισμός υπερπλήρης, αυτό που περισσότερο μου άρεσε είναι το parktronic που έχει ηχητική και οπτική απεικόνιση στην οθόνη αφής του στερεοφωνικού και βοηθά πολύ στο παρκάρισμα καθόσον βλέπεις στην οθόνη το αυτοκίνητο και αναλόγως του πόσο πλησιάζεις σε σταθερό σημείο οι μπάρες εμπρός και πίσω πλησιάζουν. Το φώτα xenon είναι προτόγνωρη εμπειρία στην οικογένεια και πραγματικά τοοθετούν την νυχτερινή οδήγηση σε άλλο επίπεδο. Έχει πλάκα που η δέσμη προσαρμόζεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και στρέφεται προς τη φορά που στρίβεις το τιμόνι. Πολύ καλή και η γνωστή οθόνη πληροφοριών του group dot matrix.
Ωραία και τα ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες που αποθηκεύουν και την θέση των καθρεπτών. Επίσης μόλις βάζεις όπισθεν ο δεξιός καθρέπτης στρέφεται προς το σημείο που έχεις εκ των προτέρων ρυθμίσει.
Οι χωροι μέσα είναι γήπεδο Για να μιλήσεις με τον πίσω θέλεις ασύρματο Ο δε χώρος αποσκευών κοιμίζει 5 - 6 μαζίΩραίο και το 7τάχυτο dsg αν και ακόμα δεν έχω δει το μεγαλύτερο μέρος των αρετών του λόγου του ότι το γκάζι δεν το πατάμε. Πραγματικά με αυτό το κιβώτιο η οδήγηση από άποψη δυσκολίας γίνεται μισή οδήγηση.
-
Κατα την γνωμη μου δεν εχει αντιπαλο σε αυτα λεφτα,στην εκδοση 1.8 elegance δεν παιζεται ακομα και με τον 1.4 tsi ειναι πολυ πιο μπροστα απο ολα τα ατμοσφαιρικα 18αρια.
-
Ο χρήστης GREVENA76FELLI έγραψε:
Κατα την γνωμη μου δεν εχει αντιπαλο σε αυτα λεφτα,στην εκδοση 1.8 elegance δεν παιζεται ακομα και με τον 1.4 tsi ειναι πολυ πιο μπροστα απο ολα τα ατμοσφαιρικα 18αρια.Σε λιγότερα ή περισσότερα λεφτά βρίσκει αντίπαλο;
-
το ειδα στο trαction στο mega!!! γιατι καποιος να παρει το phaethon????? ουσιαστικα προσφέρει ακριβός τα ιδια!!!!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το ειδα στο trαction στο mega!!! γιατι καποιος να παρει το phaethon????? ουσιαστικα προσφέρει ακριβός τα ιδια!!!!Καλά, το Phaethon ούτως ή άλλως κανείς δεν το αγοράζει... Το ότι προσφέρει ακριβώς τα ίδια το Superb ή έχει κάποια σχέση με το Phaethon, ας μην το σχολιάσω...
Η συγγένεια του Superb είναι με το Passat και όχι με τον μεγαλύτερο ξάδελφο...
Στην τελική, ας μην είμαστε κοντόφθαλμοι: γιατί κάποιος να πάρει την Bentley (που βασίζεται και στο Phaethon) και όχι το Superb ;;;(δεν έβαλα το Phaethon γιατί θα ήταν άδικη η σύγκριση με το κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό Superb! )
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
το ειδα στο trαction στο mega!!! γιατι καποιος να παρει το phaethon????? ουσιαστικα προσφέρει ακριβός τα ιδια!!!!
Καλά, το Phaethon ούτως ή άλλως κανείς δεν το αγοράζει... Το ότι προσφέρει ακριβώς τα ίδια το Superb ή έχει κάποια σχέση με το Phaethon, ας μην το σχολιάσω...
Η συγγένεια του Superb είναι με το Passat και όχι με τον μεγαλύτερο ξάδελφο...
Στην τελική, ας μην είμαστε κοντόφθαλμοι: γιατί κάποιος να πάρει την Bentley (που βασίζεται και στο Phaethon) και όχι το Superb ;;;(δεν έβαλα το Phaethon γιατί θα ήταν άδικη η σύγκριση με το κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό Superb! )
να σου πω εχει τύχει να μπω σε πραγματικα πολυ ακριβα αυτοκινητα και μερικα να οδηγησω!!! (s600,jaguar s type,cls63 amg,bmw x5) εκτος απο επιδόσεις που σε μερικα ειναι τρομακτικες (63 amg ) δεν μπορω να βρω μεγαλη διαφορα στην ποιότητα κύλισης με αλλα πολυ καλα μοντελα που κοστιζουν 25,000 με 30,000 ευρω!!! παρα μονο το πρεστιζ και καποια τρελα γκατζετακια !!! τωρα θα παρακαλούσα να μην ειρωνεύεσαι τοσο ευκολα αν δεν έχεις προσωπική πείρα! και μην συγκρινεις μεσα σου σε αισθηση λιμουζινας το superb2 με καμια lancia
-
Αν είχα προσωπική πείρα θα μπορούσα να ειρωνεύομαι;
Εσύ έχεις προσωπική πείρα για το Phaethon ; Αν όχι, φαντάζομαι πως για την σύγκριση δεν απαραίτητη η προσωπική πείρα; Και για να γίνει σαφέστερο, η παρακολούθηση του Traction λογίζεται σαν προσωπική πείρα ή όχι; -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αν είχα προσωπική πείρα θα μπορούσα να ειρωνεύομαι;
Εσύ έχεις προσωπική πείρα για το Phaethon ; Αν όχι, φαντάζομαι πως για την σύγκριση δεν απαραίτητη η προσωπική πείρα; Και για να γίνει σαφέστερο, η παρακολούθηση του Traction λογίζεται σαν προσωπική πείρα ή όχι;οχι αλλα η οδηγηση μιας 600 που ειναι ανωτερη απο ενα phaethon και εστω για λιγο μιας cls 63 amg λογιζεται ...αλλωστε σε αυτα τα αυτοκινητα παιζει ρολο να εχουν smooth feeling τυχαίνει να διαθέτει συγγενικό πρόσωπο το νεο passat 2.0 και οι διαφορες σε ποιότητα κύλισης ειναι μικρές σ ταξιδι....τωρα αν αναλογιστείς οτι το superb κατασκευάστηκε με το σκεπτικο της απόλυτης άνεσης και smooth αίσθησης θα καταλάβεις τι εννοώ!!!
-
Με το τελευταίο Passat 2.0 έχω οδηγήσει κι εγώ για κάμποσα χιλιόμετρα. Η κύλιση καλή, αλλά ο θόρυβος από το δρόμο πολύς. Σε πιο ακριβά αυτοκίνητα, αυτό είναι λιγότερο έντονο. Οπως και να χει, ξαναματαξαναλεω , το Superb είναι ένα αυτοκίνητο που θα συγκριθεί με το Passat και τον αντίστοιχο ανταγωνισμό και με κανένα Phaeton, γιατί απλά δεν έχει νόημα μια τέτοια σύγκριση. Αυτό δεν μειώνει το Superb, ούτως ή άλλως, μέσα στην ασχήμια του, τα καταφέρνει εξαιρετικά σε τόσα πράγματα.
-
αλλο θεμα η ασχημια που μπορει να χει και αλλο το πως ταξιδευει ο πισω επιβατης!! εγω παντως θα σου πω πως με την προηγουμενη γενια s class δεν μπορεσα να καταλαβω και μεγαλη διαφορα στην αισθηση της καμπινας ...δξλ και τα δυο ειχαν τον θορυβο απο τον δρομο ισως πιο λιγο η s class αλλα και τα δυο εδιναν την ιδια αισθηση στο ταξιδι ,ειλικρινα ελεγες τι τωρα ειμαι σε 600 αρα??? ...(τονιζω σαν επιβατης και οχι σε επιδόσεις γιατι σαν οδηγος εχουν καποια διαφορα )
-
Πήγα και το έπλυνα. Με τόση λαμαρίνα θέλεις 1,5 ώρα να σκουπίσεις τα νερά
Πέρα από την πλάκα εμφανισιακά κατ'εμέ το μόνο αμφιλεγόμενο κομμάτι είναι η σχεδίαση του πίσω μέρους κατά τα άλλα το βρίσκω μια χαρά ιδίως η μούρη του είναι ωραία. Υπάρχουν και χειρότερα πίσω βλέπε delta που είναι σαν κεφάλι alien -
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
...
Πέρα από την πλάκα εμφανισιακά κατ'εμέ το μόνο αμφιλεγόμενο κομμάτι είναι η σχεδίαση του πίσω μέρους...Θα έλεγα τα πίσω φανάρια μόνο ... σαν σχήμα το πίσω μέρος φυσιολογικό μου φαίνεται. Το βλέπω σχεδόν καθημερινά στο σπίτι μου κοντα και μάλλον το συνήθησα. Η Skoda σε αυτό προσφέρει ακριβώς ότι θέλει ο κάτοχος μιας τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο. Μεγάλο θάλαμο επιβατών και αποδεκτό χώρο αποσκευών.
Αν υπάρχουν κάποιες στανταρ αναλογίες 'κουρσας', το Suberb με αυτό το θάλαμο επιβατών ... θα ξεπερνούσε πιθανόν αρκετά τα 5 μέτρα ... μάλλον. -
Η μουρη ειναι συντηρητικη αλλα καλη....απλα μετα τη δευτερη κολωνα φενεται βαρεθηκαν ή τα σχεδια του μπροστα και του πισω ηταν σε αλλη κλιμακα αλλα κανεις δεν το ειπε στο εργοστασιο!
-
Το πίσω μέρος της Delta χειρότερο από τη Superb;Μιλάμε για ιεροσυλία...πραγματικά από τη δεύτερη κολώνα και μετά δεν έκαναν τπτ για να δημιουργήσουν ένα συμπαγές σύνολο...ο τρίτος όγκος είναι τοποθετημένος όπως ήταν πριν από 1-2 δεκαετίες στα πρότυπα και άλλων μοντέλων προορισμένων όμως κυρίως για την ανατολικοευρωπαϊκή αγορά όπως το Thalia, το Ιdea, το Logan κτλ...από μπροστά είναι πολύ ωραίο ενώ και σαν σύνολο ικανοποιεί σχετικά αλλά....ακόμα και μια λεπτομέρεια αρκεί για να αποτραβήξει τον υποψήφιο αγοραστή...
-
Κοίτα εδώ υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει το pt cruiser. Δεν είπα ότι πίσω είναι γοητευτικό το superb είπα έχει ένα θεματάκι, θα μορούσαν να το κάνουν καλύτερο. Προσωπικά όμως η delta πίσω κυριορεκτικά μου θυμίζει κεφάλι από τα alien στο ομώνυμο έργο. Γούστα είναι αυτά βέβαια και όλα είναι σεβαστά. Αν ικανοποιείται ο κάτοχος αυτό αρκεί.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
οχι αλλα η οδηγηση μιας 600 που ειναι ανωτερη απο ενα phaethon και εστω για λιγο μιας cls 63 amg λογιζεται ...αυτό χωράει πολύ κουβέντα.... το phaeton δεν είναι ένα ακόμα vw...
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Κοίτα εδώ υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει το pt cruiser.Αυτο που το πας!!
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
. Προσωπικά όμως η delta πίσω κυριορεκτικά μου θυμίζει κεφάλι από τα alien στο ομώνυμο έργο. Γούστα είναι αυτά βέβαια και όλα είναι σεβαστά. Αν ικανοποιείται ο κάτοχος αυτό αρκεί.ειναι ομως ιταλικο, αρα αυτοματα ομορφο,καλαισθητο και γουστοζικο
αλλο θεμα η ασχημια που μπορει να χει και αλλο το πως ταξιδευει ο πισω επιβατης!! εγω παντως θα σου πω πως με την προηγουμενη γενια s class δεν μπορεσα να καταλαβω και μεγαλη διαφορα στην αισθηση της καμπινας ...δξλ και τα δυο ειχαν τον θορυβο απο τον δρομο ισως πιο λιγο η s class αλλα και τα δυο εδιναν την ιδια αισθηση στο ταξιδι ,ειλικρινα ελεγες τι τωρα ειμαι σε 600 αρα??? ...(τονιζω σαν επιβατης και οχι σε επιδόσεις γιατι σαν οδηγος εχουν καποια διαφορα )
χωρις να χω μπει σε αυτα τα αυτοκινητα, πιστευω οτι ολο και καποια διαφορα θα υπαρχει.
δλδ μεταξυ passat και Ε class (που εχω μπει) παρατηρω οτι η μερκα εχει 'αλλη καβαλα' (οπως σοφα ειχε πει ο πατερας ενος φιλου μου ).
δε νομιζω οτι ηταν ψυχολογικο το θεμα, ειδικα μαλιστα απο τη στιγμη που απεχθανομαι τις MBβεβαια αυτο παει αναλογα και με τον ανθρωπο..μπαινει δλδ καποιος μεσα στο s3 και μου οτι λεει δε μπορει να καταλαβει τι καλυτερο σε ποιοτητα εχει το εσωτερικο του απο ενα focus.
ή καποιος μπορει να μη βρισκει ενοχλητικη την αναρτηση της mito, ενω εγω τη βρισκω.τα στανταρ του καθε ατομου ειναι διαφορετικα και αν ενα αυτοκινητο ικανοποιησει πληρως τα στανταρ σου, οτιδηποτε παραπανω σου φαινεται περιττο και ανουσιο (ειδικα αν ειναι να το πληρωσεις κιολας).
πολυ χαρακτηριστικο τετοιο παραδειγμα θεωρω την ιπποδυναμη.
Αν παρω το πατερα μου, που δε θελει ο ανθρωπος πολυ δυνατα αυτοκινητα, τα 150 αλογα θα του ηταν υπεραρκετα..τα υπολοιπα πραγματικα τα θεωρει πεταμα λεφτων
Εμενα και 1000 να μου εδινες με κοβω να θελα κι αλλαακομα κι αν δε μπορουσα καν να τα οδηγησω
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Κοίτα εδώ υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει το pt cruiser.
Αυτο που το πας!!
Σε λίγο θα βγεί κανείς και θα πεί πως το πίσω μέρος του Superb είναι καλύτερο και από αυτό του Tiida... έλεος!
Skoda Superb II