-
Ολοενα και πληθαινουν τα αυτοκινητα που κυκολφορουν στους δρομους της χωρας χωρις πινακιδες κυκλοφοριας.
Ο γειτονας μου αν και εχει ενα εξαμηνο που πηρε καινουργιο αμαξι (με νεου τυπου Ευρωπαϊκες πινακιδες) ζηλεψε κι αποφασισε να τις βγαλει κι αυτος!!! Θα παει, λεει, να κανει δηλωση οτι του τις εκλεψαν, και αφου δεν προκειται να του βγαλουν αλλες (ειναι πολλοι που εχουν προτεραιοτητα πριν απο αυτον!) θα κανει τις καλοκαιρινες του εκδρομες οδηγωντας σαν ανθρωπος (!) χωρις να φοβαται τα φωτο-ρανταρ που καραδοκουν!
Σαφως και προκειται περι 'εξυπναδας' - ουτε συζητηση. Απο την αλλη εχουμε να κανουμε με ενα κρατος που αποδεικνυεται εντελως ανοργανωτο στα πλεον απλα και βασικα ζητηματα ενω παραλληλα ειναι προθυμο να 'επενδυσει' αρκετα εκατομμυρια Ευρω για να γεμισει τις Ε.Ο. με μερικες εκατονταδες φωτο-ρανταρ (οπως αναφερεται σε σχετικο αρθρο στους 4Τ Αυγουστου) για την παταξη του 'φαινομενου της υπερβολικης ταχυτητας'...
Μια χαρα παμε, τι λετε εσεις;....
-
Ολοενα και πληθαινουν τα αυτοκινητα που κυκολφορουν στους δρομους της χωρας χωρις πινακιδες κυκλοφοριας.
Ο γειτονας μου αν και εχει ενα εξαμηνο που πηρε καινουργιο αμαξι (με νεου τυπου Ευρωπαϊκες πινακιδες) ζηλεψε κι αποφασισε να τις βγαλει κι αυτος!!! Θα παει, λεει, να κανει δηλωση οτι του τις εκλεψαν, και αφου δεν προκειται να του βγαλουν αλλες (ειναι πολλοι που εχουν προτεραιοτητα πριν απο αυτον!) θα κανει τις καλοκαιρινες του εκδρομες οδηγωντας σαν ανθρωπος (!) χωρις να φοβαται τα φωτο-ρανταρ που καραδοκουν!
Σαφως και προκειται περι 'εξυπναδας' - ουτε συζητηση. Απο την αλλη εχουμε να κανουμε με ενα κρατος που αποδεικνυεται εντελως ανοργανωτο στα πλεον απλα και βασικα ζητηματα ενω παραλληλα ειναι προθυμο να 'επενδυσει' αρκετα εκατομμυρια Ευρω για να γεμισει τις Ε.Ο. με μερικες εκατονταδες φωτο-ρανταρ (οπως αναφερεται σε σχετικο αρθρο στους 4Τ Αυγουστου) για την παταξη του 'φαινομενου της υπερβολικης ταχυτητας'...
Μια χαρα παμε, τι λετε εσεις;....
-
Ολοενα και πληθαινουν τα αυτοκινητα που κυκολφορουν στους δρομους της χωρας χωρις πινακιδες κυκλοφοριας.
Ο γειτονας μου αν και εχει ενα εξαμηνο που πηρε καινουργιο αμαξι (με νεου τυπου Ευρωπαϊκες πινακιδες) ζηλεψε κι αποφασισε να τις βγαλει κι αυτος!!! Θα παει, λεει, να κανει δηλωση οτι του τις εκλεψαν, και αφου δεν προκειται να του βγαλουν αλλες (ειναι πολλοι που εχουν προτεραιοτητα πριν απο αυτον!) θα κανει τις καλοκαιρινες του εκδρομες οδηγωντας σαν ανθρωπος (!) χωρις να φοβαται τα φωτο-ρανταρ που καραδοκουν!
Σαφως και προκειται περι 'εξυπναδας' - ουτε συζητηση. Απο την αλλη εχουμε να κανουμε με ενα κρατος που αποδεικνυεται εντελως ανοργανωτο στα πλεον απλα και βασικα ζητηματα ενω παραλληλα ειναι προθυμο να 'επενδυσει' αρκετα εκατομμυρια Ευρω για να γεμισει τις Ε.Ο. με μερικες εκατονταδες φωτο-ρανταρ (οπως αναφερεται σε σχετικο αρθρο στους 4Τ Αυγουστου) για την παταξη του 'φαινομενου της υπερβολικης ταχυτητας'...
Μια χαρα παμε, τι λετε εσεις;....
-
Ασε τα εχω παρει κι εγω αγρια γιατι βλεπω το φαινομενο 'βγαλσιμο πιανκιδας' να αυξανεται καθημερινως. Καθε κωλ...δι βγαζει τις πινακιδες και παει σαν τρελος. Εχτες κωλ...δι με παμπαλαιο datsun χωρις τελειως εξατμιση εβγαζε τοσο καπνο πισω του που οταν το ειδα να ερχεται νομιζα οτι ειχε πιασει φωτια! Με κλειστο κλιματισμο κτλ ακολουθησα και δεν εβλεπα απο την καπνα αν και ημουν 15 μετρα πισω. Ηθελα να του παρω τις πινακιδες να τον καταγγειλω αλλα δεν ειχε. Ηθελα να προσπερασω αλλα δεν εκανε στην ακρη αφου μαλλον δεν εβλεπε φλας αφου δεν ειχε καθρεπτες. Τον περασα σε ενα σημειο κορναρωντας και τον χιλιομουτζωσα(πρωτη μου φορα) τον καραγκιοζη.
-
Εγω παντως θα τις εβγαζα ευχαριστως, αν και εν τελει δεν το κανω γιατι η πιθανοτητα να με γραψουν για τροχαια παραβαση ειναι σχετικα μικρη (δεν κανω ταρζανιες)... Και παλι λεγοντας βγαλσιμο... το νουμερο παλι θα ηταν ορατο στους υπολοιπους οδηγους, αλλα οχι στις καμερες.
Μπορει να ΜΗΝ ειναι σωστο... αλλα το πραγμα εχει φτασει στο απροχωρητο. Αυτο το κωλοκρατος εχει βαλθει να μας γραψει που αναπνεουμε, εεε και οχι δεν θα του χαριστουμε ετσι απλα! Και θα κλεβουμε την εφορια οπου μπορουμε, και θα βγαζουμε την ταυτοτητα του αυτοκινητου για να μην μπορουν να μας γραψουν. Δεν ειναι δυνατο να μου την στηνουν στα ποιο ακυνδινα σημεια και να σε γραφουν γιατι λεει ξεπερασες το οριο απο 110 στα 130 που την ιδια στιγμη δεν τιμωρει την επιθετικη οδηγηση που ειναι πολυ ποιο επικυνδινη, την ιδια στιγμη που δεν ελεγχει την κατασταση των φορτηγων και λοιπων βαρεων οχηματων... και αλλα πολυ ποιο τραγικα. Ας γινουν πρωτα αυτοι σωστοι, να ξεκινησουν να κανουν ΣΩΣΤΕΣ χαραξεις στον δρομο, σωστη σηματοδοτηση κλπ κλπ και μετα ας ερθουν να με γραψουν να τους πω και μπραβο.
Οτι κανουν ειναι ΚΑΘΑΡΑ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ και δεν ειμαι διατεθειμενος να το ανεχτω και αυτο...
ps: Η ποιο ενδεδειγμενη λυση παντως για ελλαδα ειναι ενα radar warningg system και οχι αφαιρεση πινακιδων που παει πολυ...
-
Το αν θα γράψει το γείτονά σου και τον κάθε γείτονά μας το ραντάρ της τροχαία δε με ενδοιαφέρει. Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι πάνω από όλα τι θα γράψω αν ο τύπος χωρίς πινακίδες χτυπήσει κάποιον πεζό, μοτοσυκλτιστή κ.λ.π.; Τι στοιχεία θα κρατήσω από τον 'οδηγό' αυτόν που τον κάνουν να διαφέρει από τους άλλους εκτός από τις πινακίδες που δε θα έχει? Τη μάρκα και το μοντέλο του αυτοκίνήτου του; Τι φυσιογνωμία του; Τι; Αν έχω παρκαρισμένο το δικό μου και πέσει πάνω του και φύγει ποιά πινακίδα θα 'πάρει' κάποιος μάρτυρας για να με ενημερώσει όταν επιστρέψω για να μπω στο αυτοκίνητό μου; Το ραντάρ είναι το τελευταίο. Είναι σαν να κυκλοφορείς στο δρόμο με κουκούλα για να μη σε αναγνωρίζουν οι άλλοι. Σαν τέτοιοι είναι και όσοι κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες. Ακόμα και αν το κράτος φταίει δεν πρέπει να κυκλοφορούν. Είναι απλό. Αλλά στην Ελλάδα δεν έχουμε λύσει πιο περίπλοκα προβλήματα (ασφαλτοστρώσεις, σήμανση δρόμων, όρια ταχύτητας, κυκλοφοριακό, οδική αγωγή κ.α.) αυτό θα λύσουμε; Μπάχαλο είμαστε εν γνώση μας και μας αρέσει κατα βάθος γιατί δεν μπορούμε ακόμα να αποκτήσουμε την οδική συνήδηση του Γερμανού και του Άγγλου οδηγού.
-
Επειδή παρατηρώ ότι λείπουν οι πινακίδες από καινούργια αυτοκίνητα, υποψιάζομαι ότι ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στις συναλλαγές του κράτους με τον προμηθευτή πινακιδών.
Κάτι αντίστοιχο δεν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια στη Θεσσαλονίκη;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Επειδή παρατηρώ ότι λείπουν οι πινακίδες από καινούργια αυτοκίνητα, υποψιάζομαι ότι ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στις συναλλαγές του κράτους με τον προμηθευτή πινακιδών.Κάτι αντίστοιχο δεν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια στη Θεσσαλονίκη;
Aκριβώς!
Πληροφορίες λένε από Οκτώβρη .... -
Κι εγω τα βλεπω σε καινουργια κυριως αλλα για μοντελα ανω του χρονου οποτε δε νομιζω να φταιει εξω.
-
Το πιο πιθανό είναι ότι οι δεύτεροι που αναφέρεις, εφόσον έχουν «καινούρια» αυτοκίνητα ακόμα παίρνουν θάρρος από την ανοχή που υπάρχει προς τα εντελώς καινούρια άνευ πινακίδων και τις βγάζουν για να κάνουν τις ταρζανιές τους.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Επειδή παρατηρώ ότι λείπουν οι πινακίδες από καινούργια αυτοκίνητα, υποψιάζομαι ότι ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στις συναλλαγές του κράτους με τον προμηθευτή πινακιδών.Να το σχετικό άρθρο από τα ΝΕΑ, 28/6/05
(συγνώμη αλλά δεν έβρισκα το link & το έκανα copy οπως ήταν από το αρχείο μου)***Σκάνδαλο με... χάρτινες πινακίδες **
Aκυρώθηκαν οι προμήθειες και όλα τα νέα οχήματα θα κυκλοφορούν με... χαρτιά!
Σε σκάνδαλο με πολλές όψεις εξελίσσεται η υπόθεση της νέας έλλειψης πινακίδων κυκλοφορίας, εξαιτίας της οποίας από σήμερα και μέχρι νεωτέρας όλα τα καινούργια οχήματα θα κυκλοφορούν με... χάρτινες πινακίδες!
Στη λύση αυτή οδηγείται αναγκαστικά το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, προκειμένου να αντιμετωπίσει το μεγάλο πρόβλημα που έχει προκληθεί εδώ και περίπου ένα μήνα σε ολόκληρη τη χώρα από την έλλειψη πινακίδων κυκλοφορίας για τα νέα οχήματα!Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν το υπουργείο Ανάπτυξης, κατά τον διαγωνισμό για την προμήθεια πινακίδων που έγινε πέρσι τον Αύγουστο, απέρριψε την εταιρεία που είχε καταθέσει προσφορά. Το αιτιολογικό ήταν ότι η εταιρεία είχε δώσει ιδιαίτερα αυξημένη τιμή σε σχέση με προηγούμενο διαγωνισμό, ο οποίος είχε γίνει τρεις μήνες νωρίτερα!
Τώρα όμως, μπροστά στο αδιέξοδο, το υπουργείο Μεταφορών ετοιμάζεται να αναθέσει με απευθείας εντολή την κατασκευή περίπου 250.000 ζευγών πινακίδων στην ίδια εταιρεία που έχει απορριφθεί από το υπουργείο Ανάπτυξης και η οποία τα τελευταία χρόνια αναλαμβάνει την κατασκευή πινακίδων κυκλοφορίας!Πάντως, η απόρριψη της εταιρείας από το υπουργείο Ανάπτυξης ήρθε μετά την αποκάλυψη στη Βουλή του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Δημ. Πιπεργιά, σύμφωνα με τον οποίο ένας από τους μετόχους της είναι πρώτος εξάδελφος του νυν γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομίας K. Μίχαλου, ο οποίος όταν έγιναν οι διαγωνισμοί για τις πινακίδες ήταν σύμβουλος του αρμόδιου υφυπουργού Γιάννη Παπαθανασίου!
**Στοπ μέχρι νεωτέρας **
Στο μεταξύ, όπως έγινε χθες γνωστό, μέχρι να αρχίσει η νέα παραγωγή πινακίδων (όταν τελικά αρχίσει), όλα τα καινούργια οχήματα θα κυκλοφορούν με... χάρτινες πινακίδες και με βεβαιώσεις των κατά τόπους διευθύνσεων Συγκοινωνιών, που θα πιστοποιούν ότι το όχημα διαθέτει άδεια κυκλοφορίας και τον αριθμό κυκλοφορίας που θα είναι τυπωμένος στο χαρτί!
Με τον τρόπο αυτό, λέει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Ανδρέας Ανδρικόπουλος, θα ξεπεραστεί προσωρινά το πρόβλημα, χωρίς όμως να σημαίνει ότι δεν θα αντιμετωπιστεί και πάλι στο μέλλον.**Βάζουν καπέλο 100 - 200 ευρώ **
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, είτε υπάρχουν πινακίδες είτε αυτές αποτελούν είδος «υπό εξαφάνιση», είναι ο πολίτης. Στην πρώτη περίπτωση, αναγκάζεται να δίνει κάτι παραπάνω - έως και 15 ευρώ - ακόμα και για τον υπάλληλο της διεύθυνσης Συγκοινωνιών που θα του εξασφαλίσει «μονό αριθμό», καθώς με αυτόν θα κυκλοφορεί περισσότερες ημέρες τον χρόνο στον δακτύλιο!
Σημειώνεται ότι έως τώρα το Δημόσιο προμηθεύεται τις πινακίδες κυκλοφορίας προς 3,17 ευρώ το ζευγάρι, ενώ τις χρεώνει στον ιδιοκτήτη του νέου αυτοκινήτου έναντι 70 ευρώ! Στην πραγματικότητα, κανείς δεν τις παραλαμβάνει αυτοπροσώπως, αλλά αναθέτει αυτή την εργασία στην αντιπροσωπεία. Έτσι, πολλές επιχειρήσεις προσθέτουν τα δικά τους «καπέλα», ανεβάζοντας τα έξοδα έκδοσης πινακίδων σε 100 ή ακόμα και 200 ευρώ!**Στις άλλες χώρες **
Το ελληνικό σύστημα προμήθειας των πινακίδων έχει ξεπεραστεί σχεδόν σε όλες τις άλλες χώρες της Ευρώπης. Στις περισσότερες χώρες, ο ιδιοκτήτης του νέου αυτοκινήτου παίρνει από το υπουργείο Μεταφορών την άδεια κυκλοφορίας και ένα ειδικό κουπόνι. Με το κουπόνι αυτό απευθύνεται σε μία από τις εξουσιοδοτημένες από το Δημόσιο ιδιωτικές εταιρείες που κατασκευάζουν πινακίδες κυκλοφορίας και σε λίγο χρόνο προμηθεύεται ο ίδιος τις πινακίδες του αυτοκινήτου του, έναντι ποσού που δεν υπερβαίνει τα 15-17 ευρώ!**ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ **
Πώς από την απόρριψη φθάσαμε στην απευθείας ανάθεση στην ίδια εταιρεία!
TO ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ με τις πινακίδες που σκανδαλίζουν άρχισε τον Μάιο του 2004, όταν εξεδόθη από το υπουργείο Μεταφορών πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την προμήθεια των πρώτων 200.000 μεταλλικών ζευγών ευρωπαϊκών πινακίδων. Ο προϋπολογισμός ήταν 640.000 ευρώ, δηλαδή 3,2 ευρώ για το ζευγάρι. Την προμήθεια ανέλαβαν από κοινού δύο από τις τέσσερις εταιρείες που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, οι ΒΙΟΤΑΛ και UTSCH Γερμανίας, δίνοντας τιμή 3,17 ευρώ.
Τη στιγμή που βρισκόταν σε εξέλιξη ο διαγωνισμός αυτός (πέρυσι το καλοκαίρι), είχε σημειωθεί και πάλι σοβαρή έλλειψη σε πινακίδες. Ανάμεσα σε όσους διαμαρτύρονταν, ήταν και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων που δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τους ξένους τουρίστες των Ολυμπιακών Αγώνων. Ως... λύση προκρίθηκε και πάλι τότε η χρήση πρόχειρων χάρτινων πινακίδων, μέχρις ότου λυθεί το πρόβλημα.Μόλις κυκλοφόρησαν, οι νέες ευρωπαϊκές πινακίδες έγιναν ανάρπαστες, καθώς ήδη υπήρχαν τεράστιες λίστες αναμονής. Έτσι, τον Αύγουστο του 2004 προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός, με φορέα εκτέλεσης αυτή τη φορά το υπουργείο Ανάπτυξης. Με βάση την απόφαση, το Δημόσιο επεδίωκε να προμηθευθεί 500.000 ζεύγη πινακίδων για I.X.
Οι δύο εταιρείες (ΒΙΟΤΑΛ και UTSCH) ήταν - και πάλι - οι μοναδικές των οποίων ανοίχθηκαν οι οικονομικές προσφορές στον διαγωνισμό αυτό, ο οποίος απείχε από τον πρώτο διαγωνισμό του Μαΐου μόλις τρεις μήνες. Άλλες τέσσερις εταιρείες είχαν καταθέσει προσφορές που δεν αξιολογήθηκαν καθόλου, αφού οι αρμόδιοι διαπίστωσαν ελλείψεις στα δικαιολογητικά τους.
**Από 3,17 ευρώ φθάσαμε στα 4,1 **
Μειοδότης και στον δεύτερο διαγωνισμό είχε αναδειχθεί η ΒΙΟΤΑΛ, έχοντας όμως δώσει τιμή 4,1 ευρώ αυτή τη φορά! H τιμή έγινε γνωστή πριν από περίπου δύο μήνες - αν και η προσφορά της είχε υποβληθεί τον περασμένο Αύγουστο, όταν άρχισε ο διαγωνισμός. H καθυστέρηση οφειλόταν στις ενστάσεις και τις προσφυγές που κατέθεσαν εταιρείες που αποκλείσθηκαν.
Ωστόσο, η διαφορά της τιμής (από 3,17 ευρώ σε 4,1 ευρώ) δύσκολα δικαιολογείται αν ληφθεί υπόψη ότι ο δεύτερος διαγωνισμός αφορούσε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα υλικών, δηλαδή 500.000 πινακίδες (έναντι 200.000 του προηγούμενου διαγωνισμού).Τελικά, η σύμβαση με τη ΒΙΟΤΑΛ δεν υπογράφτηκε και στις 10 Ιουνίου 2005 το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε ότι ακυρώνεται οριστικά ο διαγωνισμός του Αυγούστου 2004 και θα γίνει νέος στις 26 Ιουλίου 2005.*
-
Πως είπαμε ότι λέγονται τα 'σπίτια' με το κόκκινο φωτάκι στην εξώπορτα;
Καλά θα είναι να βάλουμε και μερικά τέτοια φωτάκια στα σύνορά μας ώστε να ξέρουν οι ερχόμενοι από το εξωτερικό που εισέρχονται (αν και εδώ αδικώ τα 'σπίτια' μια και εκεί τουλάχιστον υπάρχει κάποια οργάνωση).
Πινακίδες από τον Οκτώβριο λένε αλλά αν Οκτώβριος γίνει Ιανουάριος μη 'παρεξηγηθείτε' .
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πως είπαμε ότι λέγονται τα 'σπίτια' με το κόκκινο φωτάκι στην εξώπορτα;Τα 'σπιτια' που λες ειναι υποδειγμα διαχειρησης τοσο στην εξυπηρετηση του 'πελατη' οσο και των οικονομικων τους.
Μπαινεις , βλεπεις , αν σαρεσει το 'προ'ι'ον πληρωνεις , απολαμβανεις τις παρεχομενες υπηρεσιες οι οποιες σου ειναι γνωστες εκ των προτερων ,
και φευγεις.
Αν μεινεις ικανοποιημενος ξαναπας.Αν οχι στο παραδιπλα 'μαγαζι'Ας μην αδικουμε λοιπον τα 'σπιτια' αυτα.
Κατα δευτερο δεν ειδα πουθενα να αναφερεται κανενας στη λαμογιοεταιρεια που ειδε οτι παιζει μονη της και διπλασιασε τη προσφορα.
Καλα εκαναν και ακυρωσαν το διαγωνισμο.
Το θεμα ειναι οτι δεν ειχαν ετοιμη μια ανεκτη λυση. -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Κατα δευτερο δεν ειδα πουθενα να αναφερεται κανενας στη λαμογιοεταιρεια που ειδε οτι παιζει μονη της και διπλασιασε τη προσφορα.
Καλα εκαναν και ακυρωσαν το διαγωνισμο.
Το θεμα ειναι οτι δεν ειχαν ετοιμη μια ανεκτη λυση.Η λαμογιοεταιρεία (πως το έγραψες αυτό βρε παιδί μου στραμπούλιξα τα δάχτυλά μου ) έκανε ότι έκανε γιατί θα πρέπει να δώσει και την ανάλογη 'συνδομή' στον κύριο 'Ταπέρνογλου' ο οποίος μάλλον θα φρόντισε για να μείνει μόνη της η εν λόγω εταιρεία.
Από εκεί και πέρα με την λύση που δεν είχαν φροντίσει να έχουν, δίνει την απάντηση στο τι είναι αυτό το 'πράγμα' που λέγεται Ελληνικό κράτος.
Αλλά τι τους νοιάζει αφού τελικά εμείς θα πληρώσουμε γιατί να νοιαστούν.
Θα γράψω μια κακία. Σκέφτειτε να κτυπήσει κανένα αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες τον υπεύθηνο ή κάποιο δικό του πρόσωπο (προς θεού όχι να πάθει κάτι σοβαρό απλά να ταρακουνηθεί λιγάκι) γι αυτό το μπάχαλο και μετά να βγεί και να τον ψάχνει. Αλλά αν περιμένουμε από την τύχη να μας κάνει κάτι ζήσε Μαϊ μου... .
-
Στη προκειμενη περιπτωση αποτι διαβασα και στο σχετικο δελτιο τυπου του υπουργειου ο κ.ταπερνογλου μαλλον ελειπε σε αδεια....
Καποιο δικαστηριο αποφασισε να μεινει μονη της η εταιρεια.
Στο τελος τελος μηπως και εμεις σαν πολιτες καλυπτομαστε πισω απο την ανεπαρκεια του κρατους??
Ποσο δυσκολο ειναι αραγε για καποιον με συνειδηση να κολλησει σε εμφανες σημειο του αυτοκινητου του το χαρτι με τον αριθμο κυκλοφοριας ωστε να ειναι εμφανης??
Και να πω και εγω μια κακια??
Κατα ποσο καποιος θα ειναι ικανοποιημενος αν δεν κανει αυτο το απλο και καποια στιγμη του κλεψουν το αμαξι του??
Εγω παντως θα εδινα αλλα 20ευρω να φτιαξω δυο πινακιδες μεχρι να παρω τις κανονικες ετσι για να εχω την ηθικη αν μη τι αλλο ικανοποιηση οτι παροτι ειμαι πολιτης ενος κρατους-σκ@τ@ φροντιζω να ειμαι ενταξει εναντι του εαυτου μου πρωτα απολα και εναντι των υπολοιπων συμπολιτων μου.... -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Εγω παντως θα εδινα αλλα 20ευρω να φτιαξω δυο πινακιδες μεχρι να παρω τις κανονικες ετσι για να εχω την ηθικη αν μη τι αλλο ικανοποιηση οτι παροτι ειμαι πολιτης ενος κρατους-σκ@τ@ φροντιζω να ειμαι ενταξει εναντι του εαυτου μου πρωτα απολα και εναντι των υπολοιπων συμπολιτων μου....Αυτό ακριβώς κάναμε στα καινούργια αυτοκίνητα που αγοράσαμε στην εταιρεία που εργάζομαι. Πληρώσαμε (μετά από πρόταση δική μου) για να είμαστε εντάξει αλλά αυτό το χάλι που αντικρύζω καθημερινά με κάνει να νοιώθω περισσότερο μ@λ@κ@ς. Μια και οι πλειοψηφία των συμπολιτών μου δε σκεφτεται δυστυχώς έτσι.
Τουλάχιστον διαβάζοντας το σκεπτικό σου βλέπω ότι δεν είμαι μόνο εγώ που σκέφτομαι έτσι.Συμφωνείς με το να μας δίνει ένα χαρτί το υπουργείο και μετά να φιαχνουμε σε ειδικά καταστήματα μόνοι μας τις πινακίδες μας, όπως γίνεται και στο εξωτερικό; Σίγουρα θα υπάρξουν και με αυτή τη λύση προβλήματα, αλλά θα λυθούν και κάποια ίσως σοβαρότερα, οπως το να μην έχουν καθόλου πινακίδες.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Συμφωνείς με το να μας δίνει ένα χαρτί το υπουργείο και μετά να φιαχνουμε σε ειδικά καταστήματα μόνοι μας τις πινακίδες μας, όπως γίνεται και στο εξωτερικό; Σίγουρα θα υπάρξουν και με αυτή τη λύση προβλήματα, αλλά θα λυθούν και κάποια ίσως σοβαρότερα, οπως το να μην έχουν καθόλου πινακίδες.Θα συμφωνουσα αν οπως ειπα πιο πανω δε ζουσαμε σε ενα κρατος σκ@τ@
και αν διασφαλιζοταν απολυτα η αξιοπιστια αυτων των μαγαζιων που θα βγαζουν τις πινακιδες.
Αλλα τωρα με το χαλι που εχουμε αν εφαρμοστει αυτο που λες θα λυθει το προβλημα της ελλειψης πινακιδων αλλα ο κ.Ταπερνογλου που λεγαμε πιο πανω θα βγαζει με τη μια αδεια ισαμε με 265 πινακιδες για ολο το υπολοιπο συγγενολο'ι' του που ω του θαυματος θα εχει το ιδιο πολυτελες κατα πασα πιθανοτητα και λαθραιο αμαξι με τον κ.Ταπερνογλου -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Εγω παντως θα εδινα αλλα 20ευρω να φτιαξω δυο πινακιδες μεχρι να παρω τις κανονικες ετσι για να εχω την ηθικη αν μη τι αλλο ικανοποιηση οτι παροτι ειμαι πολιτης ενος κρατους-σκ@τ@ φροντιζω να ειμαι ενταξει εναντι του εαυτου μου πρωτα απολα και εναντι των υπολοιπων συμπολιτων μου....
Αυτό ακριβώς κάναμε στα καινούργια αυτοκίνητα που αγοράσαμε στην εταιρεία που εργάζομαι. Πληρώσαμε (μετά από πρόταση δική μου) για να είμαστε εντάξει αλλά αυτό το χάλι που αντικρύζω καθημερινά με κάνει να νοιώθω περισσότερο μ@λ@κ@ς. Μια και οι πλειοψηφία των συμπολιτών μου δε σκεφτεται δυστυχώς έτσι.
Τουλάχιστον διαβάζοντας το σκεπτικό σου βλέπω ότι δεν είμαι μόνο εγώ που σκέφτομαι έτσι.Συμφωνείς με το να μας δίνει ένα χαρτί το υπουργείο και μετά να φιαχνουμε σε ειδικά καταστήματα μόνοι μας τις πινακίδες μας, όπως γίνεται και στο εξωτερικό; Σίγουρα θα υπάρξουν και με αυτή τη λύση προβλήματα, αλλά θα λυθούν και κάποια ίσως σοβαρότερα, οπως το να μην έχουν καθόλου πινακίδες.
και η γνωστή...τρικλοποδιά για τους...σωστούς! είναι παράνομο να φτιάχνεις πινακίδες μόνος σου. Τουλάχιστον αυτό ίσχυει μέχρι λίγα χρόνια πριν, όπου είχες υποχρέωση και μπορούσες να φτιάξεις μόνο για '50άρια' μηχανάκια
-
'Αρα ξαναπάμε στην αρχή μια και ότι και να κάνουμε ότι και να γίνει δε μπορούμε να προστατευθούμε σαν πολίτες ή έστω σαν καταναλωτές βρε αδερφέ.
-
Αφού μπορείς να είσαι 'παράνομος' με τη βούλα του 'κράτους' κάντο!
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, χωρίς πινακίδες δεν τιμολογείται αυτοκίνητο. Χωρίς τιμολόγηση αυτοκινήτου το 'κράτος' δεν εισπράτει ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης
Άρα τι κάνει το κράτος; Τιμολογείστε αυτοκίνητα (να σας τ'αρπάξουμε) κι ας κυκλοφορείτε χωρίς πινακίδες, δεν έγινε και τίποτα.
Η βεβαίωση που δίνεται από το 'κράτος' είναι αορίστου χρόνου!
ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ...