-
ποια η γνωμη σας γιαυτο το αυτοκινητο;
μιλαω για το Nissan almera challenge '99. 1400cc ,105 hp -
ποια η γνωμη σας γιαυτο το αυτοκινητο;
μιλαω για το Nissan almera challenge '99. 1400cc ,105 hp -
ποια η γνωμη σας γιαυτο το αυτοκινητο;
μιλαω για το Nissan almera challenge '99. 1400cc ,105 hp -
ΜΑΚΡΙΑ
-
Καταρχας νομιζα οτι ηταν 1500cc. Παντως εκτος απο λιγο γρηγορο αν θυμαμαι δε διαθετει ουτε ανταγωνιστικα φρενα ουτε αναρτηση. Καποιος αλλος να ενημερωσει καλυτερα
-
το εχει ενας γνωστος μου εδω και 3 χρονια και μουπε οτι ειναι παρα παρα πολυ ικανοποημενος! ειναι 1400cc και 105 ή 101HP δε θυμαμαι στανταρ.
ειναι αρκετα γρηγορο, ο κινητηρας εχει πολυ ωραιο ηχο, μεσα ολα ειναι μια χαρα και οχι ψευτικα, ειναι πολυ σταθερο αμαξι, εχει χωρους μεσα...για ποιο λογο μου λετε 'μακρυα' λοιπον;;
-
Έχω οδηγήσει το απλό 1500άρι του 2000. Υποθέτω πως εκτός του κνητήρα είναι το ίδιο. Το αυτοκίνητο χωρίς να μπορώ να πω ότι έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα είναι εντελώς αδιάφορο και δεν ενθουσιάζει. Απ' όσο ξέρω από αξιοπιστία καλά πάει.
-
ποιο απλο ρε παιδια;;; καμια σχεση το απλο με το challenge!!!
αλλες αναρτησεις, ολα διαφορετικα ειναι!!!κανεις που ναχει πειρα με το συγκεκριμενο μοντελο που λεω;
-
To εχει ο αδερφος της γυναικας μου ...μοντ.2001 με 85000χλμ μεχρι σημερα.
Σε γενικες γραμμες ειναι καλο και τιμιο αυτοκινητο.
Δυνατος κινητηρας αλλα απαραδεκτα μακρυ κιβωτιο με αποτελεσμα να σκοτωνει τις επιδοσεις που θα επρεπε να ειχε.Καλο κρατημα και πολυ καλα φρενα, τουλαχιστον σε νορμαλ χρηση.
Απο ζημιες τιποτα απολυτος, μονη ενσταση μια φορα του εμεινε στο δρομο απο κατι φυσες στον εγκεφαλο που σκουρισαν και εμεινε επι τοπου.Στην αντιπροσωπεια μας ειπαν οτι ειναι γνωαστο προβλημα και τις αλλαξαν χωρις κοστος παροτι ηταν εκτος εγγυησης.
Τα πλαστικα δεν ειναι και τις καλυτερης ποιοτητας αλλα εχουν καλη συναρμογη και φινιρισμα...μεχρι σημερα παντως δεν τριζει.
Επισης η γωνιες στα mac ferson δεν ειναι στημενα για πολλα στριψηματα με αποτελεσμα αν το στριβεις γρηγορα θα σου φαει τα λαστιχα εξωτερικα πιο γρηγορα απο οτι θα περιμενεις.
Γενικα το θεωρω καλη επιλογη, που τα κανει ολα, οχι τουλαχιστον λιγοτερο ,απο το μεσο ορο.
-
Ο χρήστης Hamurabi έγραψε:
ποιο απλο ρε παιδια;;; καμια σχεση το απλο με το challenge!!!
αλλες αναρτησεις, ολα διαφορετικα ειναι!!!κανεις που ναχει πειρα με το συγκεκριμενο μοντελο που λεω;
Tρομερα αξιοπιστο, φτηνα ανταλλακτικα και σερβις, ωραιος ηχος, αν το μαθεις αρκετα παιχνιδιαρικο, στριβει (μιλαμε παντα για το μαμα challenge), τελικη 200 (δυσκολα αλλα τα πιανει), ανετο μεσα οπου μπορεις να κανεις τα παντα ανετα!!!
Τα μονα αρνητικα ειναι οτι λογω αναρτησεων κοπαναει λιγο αλλα το συνηθιζεις και ισως αντιμετωπισεις προβλημα στο ΚΤΕΟ λογω καυσαεριων. -
Ένας φίλος μου έχει το 1800 Αλμέρα Τσάλλεντζ.
Πανέμορφο, ειδικά με τις 17άρες που έχει, πολύ καλό γκάζι, αλλά μακρυές σχέσεις... Η 3η είναι πχ πολύ μακρυά για προσπεράσεις σε επαρχιακό...
Από ανάρτηση δε λέει πολλά, πχ έλεγε πως το άλλο του αμάξι που ΄ταν ένα Ξαρά 1400 ήταν η μέρα με τη νύχτα καλύτερο στις στροφές...
Αξιοπιστία καταπληκτική.
-
Το παλληκαρι αναφερεται στο προηγουμενο μοντελο Almera
-
Ο χρήστης ) ΣΩΤΗΡΙΟΣ ( έγραψε:
Το παλληκαρι αναφερεται στο προηγουμενο μοντελο AlmeraΚαι εγώ αυτό υποψιάζομαι, μιλάει για το προηγούμενο ALmera και για να μην μπερδευόμαστε το Ν15. Αυτο που κυκλοφορεί τώρα (αλλά και το προ-facelift) είναι το Ν16.
Για το Ν15 Challenge λοιπόν (το οποίο έκανε στα χέρια μου 115.000 - πολύ σκληρά- χλμ):
Τέρας αξιοπιστίας, δεν παθαίνει τίποτα. Μέχρι που το πούλησα (αλλά και τώρα που το έχει συνάδελφος μόνο λάδια - φίλτρα)
Ανάρτηση (αμορτισέρ ΚΥΒ ελατήρια Eibach 3cm χαμηλότερα) πολύ καλή για παιχνίδια και πολύ αποτελεσματική. Το 3θυρο που είχα (δεν ξέρω τόσα πολλά για το sedan) ήταν πολύ παιχνιδιάρικο και μπορούσες να το κάνεις στην στροφή ότι ήθελες - πολύ προβλέψιμο. Για καθημερινή χρήση όμως ήταν κουραστικά σκληρό (ιδιαίτερα σε εγκάρσιες ανωμαλίες) και πολύ χαμηλό (βρίσκει εύκολα).
Ο κινητήρας (το challenge έχει αλλαγμένο φίλτρο αέρα, σωλήνα που πηγαίνει στο φιλτροκούτι, πολλαπλή εξαγωγής, σωλήνες εξάτμισης και δύο καζανάκια) τραβάει θετικότατα σε όλο το φάσμα των στροφών και αποδίδει όπως περίπου ένας νορμάλ 1600. Κόφτη έχει στις 6.700 σαλ και υπάρχει και κόφτης τελικής στα 200 περίπου χλμ (πάντα κοντερίσια). Σε ΄μέτρια κατηφόρα στην εθνική έχει την δύναμη να 'κτυπήσει' τον κόφτη αυτόν 1-2 φορές
Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν είναι μακρύ πράγμα που βοηθάει σε καλές επιταγχύνσεις.
Φρένα μάλον μέτρια, σταματάνε μεν το αυτοκίνητο αλλά ζεσταίνονται σχετικά έυκολα. Λίγο πρίν το δώσω έβαλα δισκόπλακες και τακάκια after market που έδωσαν καλά δείγματα αλλά δεν μπορώ να πώ για την διάρκεια τους.
Σύστημα διεύθυνσης με μέτρια ακρίβεια αλλά πολύ ελαφρύ σε παρκάρισμα.
Εσωτερικό με πολύ καλούς χώρους και πολύ ανθεκτικά υλικά (ταπετσαρίες - πλαστικά κλπ είναι μετά από 6 χρόνια και χωρίς καλύματα κλπ σαν καινούρια).
Γενικά πιστέυω ότι αν και αρκετά παρεξηγημένο, είναι μία πολύ καλή αγορά για κάποιον που θέλει χώρους αλλά του αρέσει να στρίβει, δεν περιμένει τρελές επιδόσεις (κινήται περίπου όπως ένα rallye 1.300), και θέλει να βλέπει το συνεργείο σπάνια.
Εγώ προσωπικά έχω μετανοιώσει που το έδωσα, έπρεπε να το κρατήσω για δεύτερο.... -
Έχω ένα Ν15 του '96 και έχω οδηγήσει το N15 του '99.
Στο συνεργείο λένε ότι το N13 και το N15 είναι τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα της Nissan (από πλευράς αξιοπιστίας εννοούν μάλλον).
Οι δικές μου κρίσεις:
- Το Challenge καίει παραπάνω απο το απλό. Περισσότερο από τη διαφορά επιδόσεων που έχει
- Η ανάρτηση είναι ήδη αρκετά σφικτή στο απλό. Το Challenge είναι αρκετά χαμηλό. Κρατάει καλά αλλά το challenge είναι πιο απόλυτο στις αντιδράσεις του.
- Το κιβώτιο σαν κλιμάκωση έχει λίγο μακριά 4η και 5η, αλλά αν έχει συνειδητοποιήσει τι αγοράζεις (ένα οικογενειακό αμάξι) έχει σωστό κιβώτιο. Ίσως θα μπορούσε να είναι λίγο πιο κοντές οι τελευταίες δύο σχέσεις.
- Το αμάξι σε σχέση με αντίστοιχα αυτοκίνητα της εποχής του εμπνέει για οδήγηση.
- Η πίσω ανάρτηση (Skot Russel multi-ling beam axle) δουλεύει καλύτερα στο απλό διότι η διάταξη λειτουργεί χρησιμοποιώντας την διαδρομή της ανάρτησης η οποία είναι μειωμένη στο Challenge.
Στο συνεργείο που πηγαίνω, τα παιδιά που δουλεύουν εκεί λένε ότι ένα τέτοιο θα ήθελαν.
Θα πρότεινα να βρεις ένα 3θ στην έκδοση S. Είναι πιστεύω η καλύτερη επιλογή (και οδηγικά).
Πολύ αξιόπιστο - τίμιο αμάξι
-
Είμαι στη διαδικασία αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και μεταξύ των υποψηφίων είναι και το Almera 1.5 Challenge με τους 115 ίππους. Έχω κάποιες ερωτήσεις και το thread αυτό είναι σχετικό.
- Καταρχήν, από πότε το challenge βγαίνει με 115 ίππους; Ν16 είναι η έκδοση αυτή και Ν15 είναι με τους 105;
- Διάβασα όσα λέγονται παραπάνω για αναρτήσεις (καλές, αλλά κάπως σκληρές, κάπως χαμηλό, κτλ) και κιβώτιο. Αυτά ισχύουν και για τις δύο εκδόσεις;
- Από αξιοπιστία; Είναι κλασικό γιαπωνέζικο; Αυτό είναι που με ενδιαφέρει περισσότερο, καθότι προέρχομαι από πολύ ζημιάρικο αμάξι
-
Ξέχασα να πω ότι από άποψη εμφάνισης, δεν έχω προτίμηση μεταξύ τρίθυρης και τετράθυρης έκδοσης. Υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο στο δρόμο;
nissan almera challenge '99