-
Και για να μην λέμε παλαβό τον Σαρακάκη στις χρεώσεις ξέρετε πόσο κάνει ο έλεγχος (όχι αλλαγή) στα λάδια τις μηχανής και του μουαγιέ για τα 3000 χλμ του beverly?
30 €
Αυτή πρέπει να είναι η ποιο ακριβή ματιά, ούτε μάτι σε strip show να πέρνανε! Πρέπει να σοβαρευτεί λίγο η Piaggio γιατί έχει ξεφύγει εντελώς...
-
Και για να μην λέμε παλαβό τον Σαρακάκη στις χρεώσεις ξέρετε πόσο κάνει ο έλεγχος (όχι αλλαγή) στα λάδια τις μηχανής και του μουαγιέ για τα 3000 χλμ του beverly?
30 €
Αυτή πρέπει να είναι η ποιο ακριβή ματιά, ούτε μάτι σε strip show να πέρνανε! Πρέπει να σοβαρευτεί λίγο η Piaggio γιατί έχει ξεφύγει εντελώς...
-
Και για να μην λέμε παλαβό τον Σαρακάκη στις χρεώσεις ξέρετε πόσο κάνει ο έλεγχος (όχι αλλαγή) στα λάδια τις μηχανής και του μουαγιέ για τα 3000 χλμ του beverly?
30 €
Αυτή πρέπει να είναι η ποιο ακριβή ματιά, ούτε μάτι σε strip show να πέρνανε! Πρέπει να σοβαρευτεί λίγο η Piaggio γιατί έχει ξεφύγει εντελώς...
-
Εντάξει, δεν είναι τίποτε. Εμένα μου χρέωσαν μπροστινό πιρούνι από Derbi 50ράκι σκούτερ 350 ευρώ. Του Rossi το πηρούνι κάνει άραγε τόσο ?
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Και για να μην λέμε παλαβό τον Σαρακάκη στις χρεώσεις ξέρετε πόσο κάνει ο έλεγχος (όχι αλλαγή) στα λάδια τις μηχανής και του μουαγιέ για τα 3000 χλμ του beverly?30 €
Αυτή πρέπει να είναι η ποιο ακριβή ματιά, ούτε μάτι σε strip show να πέρνανε! Πρέπει να σοβαρευτεί λίγο η Piaggio γιατί έχει ξεφύγει εντελώς...
Αυτά άκουγα κι εγώ όταν έψαχνα για σκουτερ 250 cc και κατέληξα στο Kymco People 250 (ήμουν ανάμεσα σ' αυτό, το Grand Dink, το X9 και το Beverly).
Πρώτο service στα 1000 χλμ: αλλαγή λαδιών €8.
Δεύτερο service στα 2500 χλμ: αλλαγή λαδιών, βαλβολίνες, συμπλήρωμα ψυκτικού υγρού, έλεγχος φρένων (οπτικός) €20.
Τα λάδια full συνθετικά και τις δύο φορές. -
Ο χρήστης philippou έγραψε:
Και για να μην λέμε παλαβό τον Σαρακάκη στις χρεώσεις ξέρετε πόσο κάνει ο έλεγχος (όχι αλλαγή) στα λάδια τις μηχανής και του μουαγιέ για τα 3000 χλμ του beverly?
30 €
Αυτή πρέπει να είναι η ποιο ακριβή ματιά, ούτε μάτι σε strip show να πέρνανε! Πρέπει να σοβαρευτεί λίγο η Piaggio γιατί έχει ξεφύγει εντελώς...
Αυτά άκουγα κι εγώ όταν έψαχνα για σκουτερ 250 cc και κατέληξα στο Kymco People 250 (ήμουν ανάμεσα σ' αυτό, το Grand Dink, το X9 και το Beverly).
Πρώτο service στα 1000 χλμ: αλλαγή λαδιών €8.
Δεύτερο service στα 2500 χλμ: αλλαγή λαδιών, βαλβολίνες, συμπλήρωμα ψυκτικού υγρού, έλεγχος φρένων (οπτικός) €20.
Τα λάδια full συνθετικά και τις δύο φορές.Και φαντάσου εσένα σου έκαναν αλλαγή. Εμένα ξεβίδωσαν 2 τάπες κοίταξαν μέσα και μετά τις έκλεισαν. Κόστος 30 ευρώ
-
[quote='philippou'][quote='interland.gr']Και για να μην λέμε παλαβό τον Σαρακάκη στις χρεώσεις ξέρετε πόσο κάνει ο έλεγχος (όχι αλλαγή) στα λάδια τις μηχανής και του μουαγιέ για τα 3000 χλμ του beverly?
[size=150][b]30
-
Ο χρήστης loupis έγραψε:
Και εγώ στο people 250 κατέληξα..Ευτυχώς διότι αρχικά το beverly κοιτούσα αλλά μου το είπαν από νωρίς τι παίζει με τα service... Μέχρι τώρα λάδια έχω αλλάξει 8 ευρώ και είμαι στα 2400 χλμ και ακόμα δε έχει ανάψει το λαμπάκι για service.. θα δούμε ποσο θα πάει αυτό..Ούτε εμένα είχε ανάψει το λαμπάκι στα 2500 χλμ. Λογικά ανάβει κάθε 2000 χλμ. Αν είχες αλλάξει λάδια στα 1000χλμ όπως προβλέπει ο κατασκευαστής και σου μηδένισαν τον μετρητή, θα ανάψει στα 3000 χλμ. Σε εμένα ο υπεύθυνος του service είπε ότι τα 2000χλμ στα οποία προτείνει η Kymco αλλαγή λαδιών είναι υπερβολή για τα συνθετικά λάδια και μου πρότεινε όπως και στους άλλους πελάτες του να το πηγαίνουν κάθε 2500χλμ. Για να μη μπερδεύομαι αποφάσισα να το πάω στις 2500 για να βγαίνουν στρογγυλά τα νούμερα για τα επόμενα services.
-
Diladi lete oti exei lampaki pou se eidopoiei oti prepei na allakseis ladia? Ki afto pos vgainei? Apo tin poiotita tou ladiou, ti stathmi tou, i ta xiliometra pou exeis dianysei?
-
Είναι κάτι σαν λαμπάκι (προσωπικά μου θυμίζει την ένδειξη στα τεστ εγκυμοσύνης) που αλλάζει χρώμα κάθε 2000 χιλιόμετρα. Μηδενίζει αν βάλεις το κλειδί σε μία σχισμή.
Είναι απλά μια υπενθύμηση για τους ξεχασιάρηδες. -
Ο χρήστης philippou έγραψε:
Και εγώ στο people 250 κατέληξα..Ευτυχώς διότι αρχικά το beverly κοιτούσα αλλά μου το είπαν από νωρίς τι παίζει με τα service... Μέχρι τώρα λάδια έχω αλλάξει 8 ευρώ και είμαι στα 2400 χλμ και ακόμα δε έχει ανάψει το λαμπάκι για service.. θα δούμε ποσο θα πάει αυτό..
Ούτε εμένα είχε ανάψει το λαμπάκι στα 2500 χλμ. Λογικά ανάβει κάθε 2000 χλμ. Αν είχες αλλάξει λάδια στα 1000χλμ όπως προβλέπει ο κατασκευαστής και σου μηδένισαν τον μετρητή, θα ανάψει στα 3000 χλμ. Σε εμένα ο υπεύθυνος του service είπε ότι τα 2000χλμ στα οποία προτείνει η Kymco αλλαγή λαδιών είναι υπερβολή για τα συνθετικά λάδια και μου πρότεινε όπως και στους άλλους πελάτες του να το πηγαίνουν κάθε 2500χλμ. Για να μη μπερδεύομαι αποφάσισα να το πάω στις 2500 για να βγαίνουν στρογγυλά τα νούμερα για τα επόμενα services.
Στα 3000 παλι αλλαξε χρωμα οποτε λάδια και κατι άλλα ψηλα .. άλλα 10 ευρώ.. οικονομικότατα θα έλεγα...
-
telika aksizei na agoraseis beverly i oxi? to skeftome poli sovara teleftea.eixa dilima metaxi enos 650 i tou beverly alla i gineka mou niothei poli kalitera sto beverly mesa stin athina.papi exo 12 xronia.eixa kai mixanes megales alla tis poulisa logo oikogenias kai tora psaxno kati na kikloforo axioprepos sto lekanopedio.gia voithiste i exontes kai katexontes.......
-
Αν διάβασες τα προηγούμενα θα κατάλαβες ότι το πρόβλημα του beverly, είναι τα ακριβά service. Άμα χρεώνουν τόσο για απλά service τι θα χρεώσουν αν πάθεις καμιά σοβαρή ζημιά;
Είσαι διατεθειμένος να τους τα ακουμπάς; Αν ναι πάρτο.
Αν όχι δες ποιες είναι οι εναλλακτικές λύσεις (μαζί με τη γυναίκα σου) και αποφάσισε.
Εγώ πήρα το Kymco People 250, γιατί απέρριψα το γκρουπ Piaggio λόγω των service και η γυναίκα μου απέρριψε τα Burgman και Majesty. -
Εχω οδηγησει το 200αρι νοικιαρικο στην Αθηνα λιγες μερες και ομολογω οτι το μηχανακι ηταν οτι καλυτερο. Φανταζομαι το 250 οτι θα ειναι ακομα πιο καλο. Ειναι γρηγορο, ευελικτο, κραταει και φρεναρει. Πολυ καλη κατασκευη και οποιον ρωτησα τη γνωμη του ειναι με ενα χαμογελο. Το σκεπτομαι και εγω να παρω beverly γιατι ειναι απλα το καλυτερο που εχω οδηγησει. (Δεν το πηρα ακομα λογω χρηματων και χωρου και βολευτηκα με ενα παπι cryptonR.) αλλα........ η ΥΑΜΑΗΑ εβγαλε το ΧΜΑΧ 250 που ειναι κουκλι σε κιτρινο, δεν το εχω οδηγησει. Κανει λιγο πιο ακριβα (4.450), εχει πιο πολυ χωρο κατω απο τη σελλα (δυο κρανη λενε), λιγο πιο μακρυ και ισως πιο χαμηλο απο το εδαφος. Πιο σπορτιβ φανταζομαι.
-
Ο χρήστης spiro έγραψε:
telika aksizei na agoraseis beverly i oxi? to skeftome poli sovara teleftea.eixa dilima metaxi enos 650 i tou beverly alla i gineka mou niothei poli kalitera sto beverly mesa stin athina.papi exo 12 xronia.eixa kai mixanes megales alla tis poulisa logo oikogenias kai tora psaxno kati na kikloforo axioprepos sto lekanopedio.gia voithiste i exontes kai katexontes.......Μακριά απο 650. Φίλοι μου που έχουν απο transalp μέχρι vstrom 650-1000 ψάχνουν κανένα παπί για να γλυτώσουν βενζίνη. Σχετικά με την πρακτικότητα ένα θα σου πώ. Φίλος μου όταν πηγαίνουμε βόλτα προτιμάει να ανεβαίνει στο δικό μου παρά στην νεά GS bmw 1200 του άλλου φίλου μου. Αυτό τα λεέι όλα νομίζω.
Σχετικά τώρα με το αν είναι καλό τι να πώ:
Πολύ καλά φρένα
Πολύ καλή συμπεριφορά
Πολύ καλή άνεση
Στον Κηφισό τα 130 τα έχει για την πλάκα και τα 140 με λίγη φόρα, ανάλογα και τα κιλά και τον όγκο σου
Σε κοιτάνε όλοι με θαυμασμό και πολλοί σε ρωτάνε κιόλας !!!
Δεν εχει το μπάμ του παλιού 200 γιατί έχουν βάλει ένα σύστημα που αργεί να δώσει στο απότομο άνοιγμα απο ξεκίνημα για να μην ζορίζετε το γρανάζι της μετάδοσης. Πολύ καλό αυτό γιατί είναι μια αρκετά μεγάλη ζημιά
Στο ξεκίνημα δύσκολα σε κοντράρει η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που ακόμα και με σπηνιάρισμα να φύσουν τους αφήνεις χαλαρά να νοιώθουν μαλ....ς και να κόβουν γκάζι.
Λίγοι χώροι απο κάτω
Μπαγκαζιέρα την piaggio για κλάματα που μόνο ανα στην χαρίσουν παρτην
Πορτάκι ρεζερβουάρ που κολλάει
Μανέτες που σε 5 μήνες και 5000 χλμ έχουν ξεβάψει!!!
ΜΕΓΑΛΗ προσοχή στα συνεργεία που μου έιχαν καταστρέψει το προηγούμενο piaggio.
Μεγάλη διαφορά τιμών σε αξεσουάρ απο piaggio σε piaggio.
Μεγάλο βάρος και ανθεκτικότα. Χώθηκα πίσω απο ένα ταρίφα και κόλλησα με 2 άτομα πάνω και δεν κουνήθηκα καθόλου. Ούτε τα πλατικά της ποδιάς έσπασαν.
Δες πάντως και το tmax της yamaha που το είδα προχθές και μου άρεσε αλλά δεν θα το αγόραζα μαλλον γιατί τα αλλάζει πολύ γρήγορα η yamaha και είναι και χαμηλό για το ύψος μου. Ας μην μίλήσω για τα ανταλλακτικά!
Αυτά
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Δεν εχει το μπάμ του παλιού 200 γιατί έχουν βάλει ένα σύστημα που αργεί να δώσει στο απότομο άνοιγμα απο ξεκίνημα για να μην ζορίζετε το γρανάζι της μετάδοσης.
Αχ αυτο το μπαμ τι ωραιο που ηταν!!!
Και μενα μου φαινεται πιο χαμηλο το XMAX οπτικα, αλλα μολις το καβαλησα παρκαρισμενο μου φανηκε ψηλο (καθοτιν κοντος ) και στα χαρτια αν δεν κανω λαθος εχουν ακριβως το ιδιο υψος. Καμμια γνωμη για το XMAX, (για να μην ανοιγουμε καινουργιο θεμα), το εχει οδηγησει κανεις? -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Δεν εχει το μπάμ του παλιού 200 γιατί έχουν βάλει ένα σύστημα που αργεί να δώσει στο απότομο άνοιγμα απο ξεκίνημα για να μην ζορίζετε το γρανάζι της μετάδοσης.
Αχ αυτο το μπαμ τι ωραιο που ηταν!!!
Και μενα μου φαινεται πιο χαμηλο το XMAX οπτικα, αλλα μολις το καβαλησα παρκαρισμενο μου φανηκε ψηλο (καθοτιν κοντος ) και στα χαρτια αν δεν κανω λαθος εχουν ακριβως το ιδιο υψος. Καμμια γνωμη για το XMAX, (για να μην ανοιγουμε καινουργιο θεμα), το εχει οδηγησει κανεις?Τι ωραία ήταν και τα γρανάζια που έτρωγε και έκαναν καμια 500€. Είναι κάτι σαν μηχανικό esp!!! Δεν ζορίζεις ούτε το σύστημα ούτε τα λάστιχα με άσκοπα σπηνιαρίσματα. Είναι το esp καλό΄στα αυτοκίνητα? Και αυτό καλό είναι τότε
-
Πήγα και είδα απο κοντά το xmax. Καλό scooterακι
Το πιάσατε το υπονοούμενο ε? Χαλαρά beverly 250...
-
Να και τα πρώτα προβλήματα στο beverly. **Έσκασε **μετά απο 6 μήνες το χρώμα απο το προστατευτικό της εξάτμισης που είναι **πλαστικό **παρακαλω ΄
Τώρα τι να πω, γαμώ τους Ιταλούς και το μυαλό τους? Καλά έκανα εγώ και δεν πάω τα ιταλικά. Έχε χαρη που δεν υπάρχει ανταγωνισμός στην κατηγορία με τις μεγάλες ρόδες!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Να και τα πρώτα προβλήματα στο beverly. **Έσκασε **μετά απο 6 μήνες το χρώμα απο το προστατευτικό της εξάτμισης που είναι **πλαστικό **παρακαλω ΄Τώρα τι να πω, γαμώ τους Ιταλούς και το μυαλό τους? Καλά έκανα εγώ και δεν πάω τα ιταλικά. Έχε χαρη που δεν υπάρχει ανταγωνισμός στην κατηγορία με τις μεγάλες ρόδες!
BEVERLY 250