-
Νομιζω οτι επιτρεπεται.Καταρχην η νησιδα ειναι πολυ φαρδια,ενω αν θυμαμαι καλα οταν αναψει πρασινο ,αυτοι που περιμενουν απο το καθετο αριστερα εχουν .Στην ανοδο σιγουρα επιτρεπεται γιατι εχει ξεχωριστο 'δρομακι'.Κατι αναλογο ισχυει και στο φαρο Ψυχικου.
-
Αν απαγορεύεται δεν θα πρέπει να έχει σήμανση;
-
Αν δε κανω λαθος εκει ειναι η αντιπροσωπεια της Chrysler, εκει πηρα το αυτοκινητο. Ναι, επιτρεπεται.
-
Επιτρεπεται, δεν εχει απαγορευτικο σημα, ειναι απο τα ελαχιστα σημεια αναστροφης.
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά. Πράγματι, δεν έχει απαγορευτική πινακίδα τελικά, αλλά έχει ένα σιδερένιο στυλιάρι που έχει ξεμείνει, το οποίο θα μπορούσε να είναι απομεινάρι απαγορευτικής πινακίδας που ξηλώθηκε
-
Είχα δει σε φορτηγά ότι πχ εκτός από τις πρώτες ρόδες στρίβανε και οι δεύτερες από τις μπροστινές (όταν έχουν 4 εμπρός και 4 πίσω).
Έχω δει σε λεωφορεία να στρίβουν και οι δεύτερες από τις πίσω, αντίθετα από τις εμπρός για να διευκολύνουν τις μανούβρες.
Σήμερα όμως είδα να στρίβουν οι 2 πίσω ρόδες αντίθετα ενώ έκανε αναστροφή ένα Mercedes Vito βανάκι! Δεν ήξερα ότι προσφερόταν τέτοιο σύστημα σε τέτοια οχήματα. Γνωρίζει κανείς αν είναι κάποιο έξτρα και αν συνηθίζεται να προσφέρεται σε βανάκια; -
Ειδικη εκδοση για ταξι στο Λονδινο μαλλον...Για να παρει αδεια στο Λονδινο επρεπε να εχει κυκλο στροφης κατω απο 7,6 μ.
London Taxi variant
In August 2008 a variant of the Vito was approved by the Public Carriage Office for use as a licensed London 'black cab'.[4] The Vito taxicab includes electric sliding doors, electric steps and seating for six people. The Vito's rear-wheel steering enables it to meet the PCO's strict Conditions of Fitness requirements including a 25 ft (7.6 m) turning circle and wheelchair accessibility.[5] The vehicle, a variation of the 'Traveliner' model, is built by Penso in Coventry. The rear wheel steer system is licensed from one80, and it is distributed through Eco City Vehicles subsidiary KPM-UK Taxis.[6]
Because the Mercedes Taxi has sliding doors the option of opening windows is no longer available to passengers. The PCO (Public Carriage Office) has also specified that the option of sliding windows has also been banned, this is due to the danger of passengers having part of their body out of the windows when the doors open.[citation needed]
The new Taxi doesn't perform the famous U-turn in the same way as the TX and Metro models, instead it incorporates an electrically operated rear wheel system, activated by a button adjacent to the steering wheel. This turns the rear wheels in the opposite direction to the front wheels, thus allowing the Taxi to perform the same tight turning circle as the TX and Metro models. This system is only possible when the vehicle is travelling at less than 5 mph (8.0 km/h), and if the vehicle goes over this speed while the LSM is active, it is deactivated and the wheels straighten up.
It is longer and wider than the TX models, but traveling through tight spaces is aided by the electric folding wing mirrors, from the options list which as of 2009 is standard.
-
Γνωρίζει κανείς αν ειναι επιβεβαιωμένη η πληροφορία περι καταργησης του ποσοστου βιοντίζελ στο πετρελαιο κινησης επιδή η χρήση αυτού έχει επιφέρει τεράστια προβλήματα στα συστήματα ψεκασμού και ιδιαίτερα στα common rail?
-
Μια απορία απλή. Όλα τα αστικά λεωφορεία γράφουν πάνω τον αριθμό γραφής και το δρομολόγιο. Όταν πάνε αμαξοστάσιο ή απλά δεν είναι σε γραμμή γράφουν ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. Όταν γράφουν ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ξέρει κανείς τι ακριβώς κάνουν;
-
Αν μιλαμε για αστικο Αθηνας οσες φορες εχω μπει σε αμαξοστασιο με σχολασμενο λεωφορειο γραφει 400 (ναι, την γνωστη 'συγχωρεμενη' sightseeing γραμμη). Σοβαροτερα τωρα οταν ο οδηγος πληκτρολογει μια γραμμη στην ουσια αυτο που κανει ειναι να εισαγει τον κωδικο αυτης. Δεν σημαινει απαραιτητα οτι η προβολη θα συμπιπτει με το τι πληκτρολογηθηκε. Ουσιαστικα λοιπον παταει 123 για παραδειγμα (δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη την κωδικοποιηση της ΕΘΕΛ) και η προμετωπιδα εμφανιζει ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ. Στα της Θεσσαλονικης τωρα τοσο η ενδειξη ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ οσο και η ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ εχουν δικες τους αριθμησεις που εμφανιζονται στην προμετωπιδα και ειναι 100 και 111 αντιστοιχα. Επισης υπαρχει και η 99 ΔΟΚΙΜΗ. Οταν ομως η αριθμηση της γραμμης περιεχει γραμμα τοτε πληκρολογειται κωδικος. Ως παραδειγμα αναφερω την γραμμη 78 για παραδειγμα που εχει και 78Α, 78Β και 78Ν. Για το 78 πληκτρολογουμε το 78, για το 78Α το 781, για το 78Β το 782 και για το 78Ν το 785. Κατανοητον?
-
Νομίζω κατάλαβα.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Μια απορία απλή. Όλα τα αστικά λεωφορεία γράφουν πάνω τον αριθμό γραφής και το δρομολόγιο. Όταν πάνε αμαξοστάσιο ή απλά δεν είναι σε γραμμή γράφουν ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. Όταν γράφουν ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ξέρει κανείς τι ακριβώς κάνουν;Υπηρεσιακό είναι για υπηρεσιακή χρήση. Σχεδόν αποκλειστικά τη νύχτα, όταν και σταματούν οι συγκοινωνίες, εξυπηρετεί οδηγούς, τεχνικό προσωπικό που κινείται από ή προς τη βάρδιά του.
-
Κατάλαβα. Η πλάκα είναι ότι είδα ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ καθημερινή μέρα μεσημέρι στην Ιερά Οδό κάποιες μέρες πριν
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Γνωρίζει κανείς αν ειναι επιβεβαιωμένη η πληροφορία περι καταργησης του ποσοστου βιοντίζελ στο πετρελαιο κινησης επιδή η χρήση αυτού έχει επιφέρει τεράστια προβλήματα στα συστήματα ψεκασμού και ιδιαίτερα στα common rail?Που το διαβασες αυτο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γνωρίζει κανείς αν ειναι επιβεβαιωμένη η πληροφορία περι καταργησης του ποσοστου βιοντίζελ στο πετρελαιο κινησης επιδή η χρήση αυτού έχει επιφέρει τεράστια προβλήματα στα συστήματα ψεκασμού και ιδιαίτερα στα common rail?
Που το διαβασες αυτο;
Δε το διαβασα το ακουσα, ''συζητήσεις του καφενε'' μάλλον δε θα ισχυει.
Πάντώς ότι στην χώρα μας το βιοντίζελ ''πηδ@ει'' αντλίες και μπεκ ειναι αποδεδειγμένο λόγο τις μη χρήσης αντιβιοτικού απο τις εταιρίες! -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Γνωρίζει κανείς αν ειναι επιβεβαιωμένη η πληροφορία περι καταργησης του ποσοστου βιοντίζελ στο πετρελαιο κινησης επιδή η χρήση αυτού έχει επιφέρει τεράστια προβλήματα στα συστήματα ψεκασμού και ιδιαίτερα στα common rail?
Που το διαβασες αυτο;
Δε το διαβασα το ακουσα, ''συζητήσεις του καφενε'' μάλλον δε θα ισχυει.
Πάντώς ότι στην χώρα μας το βιοντίζελ ''πηδ@ει'' αντλίες και μπεκ ειναι αποδεδειγμένο λόγο τις μη χρήσης αντιβιοτικού απο τις εταιρίες!Τι εννοεις αντιβιωτικο; Τα προβληματα δεν ξερω κατα ποσο ειναι υπαρκτα ή μεγενθυμενα απο 'γνωριζοντες' .
Το εχω γραψει και αλλου.Το βιοντιζελ ξεκολλαει την βρωμια που εχει μαζευτει απο το απλο ντιζελ απο το συστημα τροφοδοσιας και καταληγει στα φιλτρα που μπουκωνουν.Σε παλια φορτηγα βλεπεις να μαζευεται μια μαυριλα στον αφρο οσο γεμιζει το ρεζερβουαρ.Σε καινουργια ομως ,που βαζουν μονο βιοντιζελ,δεν υπαρχει τετοια βρωμια.Τις αντλιες τις πηδανε το κοκκινο πετρελαιο,τα 10ρακια λαδια που βαζουν μερικοι για να μην ακουγεται η αντλια,κατι αλλα χημικα για να μην παγωνει ή να βγαζει την υγρασια.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Κατάλαβα. Η πλάκα είναι ότι είδα ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ καθημερινή μέρα μεσημέρι στην Ιερά Οδό κάποιες μέρες πρινΤο υπηρεσιακο εκτος απο αυτα που αναφερθηκαν καλυπτει και την μεταφορα του πρωσωπικου σε συγκεντρωσεις που κανουν για συνδικαλιστικους σκοπους ή και να μεταφερουν οσους δηλωσουν πως θα πανε σε καποια πορεια. Το καλοκαιρι το εκαστοτε σωματειο νοικιαζει και οσα οχηματα χρειαστουν για μεταφορα των εργαζομενων και των οικογενειων τους σε κοντινες αποστασεις για τα μπανακια του λαου .
Το βραδυ δεν ειναι αναγκαστικο να λεει Εκτος Υπηρεσιας, για πλακα βαζει ο καθενας οτι θελει (σαν και του λογου μου ) οπως ΣΧΟΛΙΚΟ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΛΕΙΣΤΟ, //////////////////, καποιο ξεκαρφωτο δρομολογιο που εννοειται δεν περναει απο εκεινη την περιοχη, καμια κομμενη γραμμη. Την εορταστικη περιοδο που αντι για ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ βαζω ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και κοιταζει ο κοσμος με απορια -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
....Μπιλ απο τα γραφόμενα σου διαπιστώνω αγνοια επι του θέματος και επέτρεψε μου να σε διαφωτίσω.
Το μικρο ποσοστο βιοντιζελ στα πετρελαια που κυμαινετε περι 6.5% στο καυσιμο έχει όπως αποδειχθει λιγοτερο επιβλαβεις ρυπους περιβάλλον έχει όμως ενα σοβαρό μειονέκτημα.Το βιοντιζελ παραγει έναν μύκητα που ''γεννιέται'' στο τεποζιτο και έχει δυστυχώς την ιδιότητα να διαπερνά άκομα και το φίλτρο και να κάνει επικαθήσεις σε όλο το κύκλωμα τροφοδοσίας με σοβαρότερες συνέπειες στα μπεκ και ακομα πιο σπάνια σε αντλιες.
Η αναπτυξη αυτού του μύκητα βέβαια μπορεί εύκολα να ανασταλεί με την χρήση δραστηκών χημικών προσθετών (αντιβιοτηκών) πράγμα που έχει υιοθετηθεί στην υπόλοιπη ευρώπη εκτος απο την χώρα μας λόγο κόστους.
Οσοι από μας έχουν πετρελαιοκίνητα καλό θα είναι να κάνουν χρήση αυτου του προσθετου διοτί συνέπεις στο σύστημα τροφοδοσίας ειναι εξαιρετικά επιβλαβείς.(παθων)
Για να μην γράφω πολλα κανε μια ερώτηση σε έναν πομπατζη η ακομα στο συνεργείο που επισκέπτεσε και θα διαπιστώσεις την μαύρη αληθεια για το τι γίνεται εδώ και τεσσερα χρόνια που το βιοντίζελ έχει μπει στην ζωή μας. -
Ο μύκητας καταπολεμάται, αυτό που λέει ο Μπιλλ για τις διαλυτικές ιδιότητες του biodiesel ισχύει πάντως.
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
....
Μπιλ απο τα γραφόμενα σου διαπιστώνω αγνοια επι του θέματος και επέτρεψε μου να σε διαφωτίσω.
Το μικρο ποσοστο βιοντιζελ στα πετρελαια που κυμαινετε περι 6.5% στο καυσιμο έχει όπως αποδειχθει λιγοτερο επιβλαβεις ρυπους περιβάλλον έχει όμως ενα σοβαρό μειονέκτημα.Το βιοντιζελ παραγει έναν μύκητα που ''γεννιέται'' στο τεποζιτο και έχει δυστυχώς την ιδιότητα να διαπερνά άκομα και το φίλτρο και να κάνει επικαθήσεις σε όλο το κύκλωμα τροφοδοσίας με σοβαρότερες συνέπειες στα μπεκ και ακομα πιο σπάνια σε αντλιες.
Η αναπτυξη αυτού του μύκητα βέβαια μπορεί εύκολα να ανασταλεί με την χρήση δραστηκών χημικών προσθετών (αντιβιοτηκών) πράγμα που έχει υιοθετηθεί στην υπόλοιπη ευρώπη εκτος απο την χώρα μας λόγο κόστους.
Οσοι από μας έχουν πετρελαιοκίνητα καλό θα είναι να κάνουν χρήση αυτου του προσθετου διοτί συνέπεις στο σύστημα τροφοδοσίας ειναι εξαιρετικά επιβλαβείς.(παθων)
Για να μην γράφω πολλα κανε μια ερώτηση σε έναν πομπατζη η ακομα στο συνεργείο που επισκέπτεσε και θα διαπιστώσεις την μαύρη αληθεια για το τι γίνεται εδώ και τεσσερα χρόνια που το βιοντίζελ έχει μπει στην ζωή μας.Η αντιβιωση που εγραψες με μπερδεψε γιατι εγω ως μυκητοκτονο το ξερω.Για δυο μηνες ,νομιζω,το καλοκαιρι το 'κοβουν' το βιοντιζελ απο το πετρελαιο για να μην υπαρχει φθορα στα παλια οχηματα.Υπαρχει παντως σαν προσθετο προιον αν θελει καποιος να βαλει πχ http://www.voulis.gr/products.asp?id=318 .
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο