-
Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τη σημερινή εποχή στους δρόμους και θα καταλάβετε αμέσως το νόημα αυτού του topic!Όλα πλέον είναι φορτωμένα με χίλιους δύο αερόσακους, με άλλα χίλια δύο ηλεκτρονικά συστήματα, με ηλεκτρικά τιμόνια, με αδιάφορη διάταξη στην ανάρτηση και για να μη μακρυγορώ όλα αποτελούν πλέον κινητά κουτιά που σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.Και βέβαια αυτό το φαινόμενο δεν παρατηρείται μόνο στις απλές εκδόσεις, αλλά και στις πιο sport(με την πολύ ευρεία έννοια του όρου).Πλέον δεν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που να σου προσφέρει χρώμα στην οδήγηση, ανόθευτο το στοιχείο της οδηγικής ευχαρίστησης, της ευχαρίστησης που πηγάζει απ'το ότι οδηγάς το αμάξι που σου αρέσει και νιώθεις πώς σου μιλάει, είτε αυτό γίνεται σε μία χαλαρή διαδρομή, είτε στο βουνό, είτε σε ένα ταξίδι.Η αυτοκίνηση έχει πάρει μια πορεία που δείχνει να πιστεύει πως η παθητική ασφάλεια είναι πιο σημαντική από την ενεργητική.Το χειρότερο όμως απ'όλα είναι πως πλέον σχεδόν όλοι οι καταναλωτές είναι σύμφωνοι με αυτή την ιδέα και δεν τους ενδιαφέρει το κάτι παραπάνω ούτε φέρνουν καμία αντίρρηση για την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα.Μίλαγα πριν λίγο καιρό με έναν 19χρονο που ασχολείται με τα αυτοκίνητα και μου λέει περιμένω πως και πως να έρθει η 159 !Συμβίωσα τρία χρόνια με 147 1.6 120PS και πραγματικά το αμάξι δεν έλεγε απολύτως τίποτα, τουλάχιστον όχι αυτά που έλεγαν τα περιοδικά.Τι σπορ και βλακείες?Σε κάθε στροφή έμπαινε σε λειτουγία το VDC και γενικά σου έδινε μια αποστειρωμένη αίσθηση.Εντάξει, ρε παιδιά σύμφωνοι καλή η 159, αλλά για τους πατεράδες μας.Αν στα 19 σου θέλεις 159 στα 40 τι θα θες?Είναι κάτι σαν την πολιτική, αν ως φοιτητής είσαι ΠΑΣΠ όταν μεγαλώσεις θα γίνεις ΔΑΠ κ.τ.λ.Και μάλιστα ο ίδιος μου λέει 'Καλά εσύ με το ραλί δεν φοβάσαι που κυκλοφορείς?' 'Αυτό πετάει κώλους ρε συ, τι κρατήματα και βλακείες' ή 'Τα μπάκετ και τις ζώνες τεσσάρων σημείων τι τα θες, θα τρέξεις σε κανένα αγώνα?'.Και δεν είναι ο μοναδικός που τα λέει αυτά, σχεδόν όλοι αυτές τις απόψεις έχουν, βλέπουν ραλί και τα λένε κουβαδάκια ενώ τις elise πατίνια.Από την άλλη έχουμε την PSA που χωρίς κανένα λόγο σταματάει την παραγωγή των 106 και saxo και φέρνει τα 107 και 1007 που κάποιος που θα τα χαρακτηρίσει αυτοκίνητα είναι σίγουρα πολύ τολμηρός και γενικώς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχώς παράγουν αυτοκίνητα που πλέον δεν χρειάζεται να διαβάσεις σχόλια σε περιοδικό καθώς ξέρεις ήδη περί τίνος πρόκειται.Κι έτσι φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε άξια λόγου για το κράτημά τους κάτι Fiesta ST, Golf gti, Type R κ.τ.λ.Προς Θεού για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω κάτι με τέτοιους είδους αυτοκίνητα, αλλά σε όσους έχουν μεγαλώσει με 205 rallye, 5 gt turbo, clio williams και 106 rallye σίγουρα δεν λένε κάτι.Και ακόμη, δεν χρειάζεται όλοι να έχουμε τις ίδιες απόψεις καθώς ο κόσμος μας θα ήταν βαρετός, αλλά ανοίγω αυτή την κουβέντα και σχολιάζω την κατάσταση στην αυτοκίνηση σε συνάρτηση με γνώμες ανθρώπων που ισχυρίζονται πως αγαπούν την σπορ οδήγηση και όχι γενικά το αυτοκίνητο.Ελπίζω να μην σας κούρασα, περιμένω τις γνώμες σας...
-
Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τη σημερινή εποχή στους δρόμους και θα καταλάβετε αμέσως το νόημα αυτού του topic!Όλα πλέον είναι φορτωμένα με χίλιους δύο αερόσακους, με άλλα χίλια δύο ηλεκτρονικά συστήματα, με ηλεκτρικά τιμόνια, με αδιάφορη διάταξη στην ανάρτηση και για να μη μακρυγορώ όλα αποτελούν πλέον κινητά κουτιά που σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.Και βέβαια αυτό το φαινόμενο δεν παρατηρείται μόνο στις απλές εκδόσεις, αλλά και στις πιο sport(με την πολύ ευρεία έννοια του όρου).Πλέον δεν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που να σου προσφέρει χρώμα στην οδήγηση, ανόθευτο το στοιχείο της οδηγικής ευχαρίστησης, της ευχαρίστησης που πηγάζει απ'το ότι οδηγάς το αμάξι που σου αρέσει και νιώθεις πώς σου μιλάει, είτε αυτό γίνεται σε μία χαλαρή διαδρομή, είτε στο βουνό, είτε σε ένα ταξίδι.Η αυτοκίνηση έχει πάρει μια πορεία που δείχνει να πιστεύει πως η παθητική ασφάλεια είναι πιο σημαντική από την ενεργητική.Το χειρότερο όμως απ'όλα είναι πως πλέον σχεδόν όλοι οι καταναλωτές είναι σύμφωνοι με αυτή την ιδέα και δεν τους ενδιαφέρει το κάτι παραπάνω ούτε φέρνουν καμία αντίρρηση για την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα.Μίλαγα πριν λίγο καιρό με έναν 19χρονο που ασχολείται με τα αυτοκίνητα και μου λέει περιμένω πως και πως να έρθει η 159 !Συμβίωσα τρία χρόνια με 147 1.6 120PS και πραγματικά το αμάξι δεν έλεγε απολύτως τίποτα, τουλάχιστον όχι αυτά που έλεγαν τα περιοδικά.Τι σπορ και βλακείες?Σε κάθε στροφή έμπαινε σε λειτουγία το VDC και γενικά σου έδινε μια αποστειρωμένη αίσθηση.Εντάξει, ρε παιδιά σύμφωνοι καλή η 159, αλλά για τους πατεράδες μας.Αν στα 19 σου θέλεις 159 στα 40 τι θα θες?Είναι κάτι σαν την πολιτική, αν ως φοιτητής είσαι ΠΑΣΠ όταν μεγαλώσεις θα γίνεις ΔΑΠ κ.τ.λ.Και μάλιστα ο ίδιος μου λέει 'Καλά εσύ με το ραλί δεν φοβάσαι που κυκλοφορείς?' 'Αυτό πετάει κώλους ρε συ, τι κρατήματα και βλακείες' ή 'Τα μπάκετ και τις ζώνες τεσσάρων σημείων τι τα θες, θα τρέξεις σε κανένα αγώνα?'.Και δεν είναι ο μοναδικός που τα λέει αυτά, σχεδόν όλοι αυτές τις απόψεις έχουν, βλέπουν ραλί και τα λένε κουβαδάκια ενώ τις elise πατίνια.Από την άλλη έχουμε την PSA που χωρίς κανένα λόγο σταματάει την παραγωγή των 106 και saxo και φέρνει τα 107 και 1007 που κάποιος που θα τα χαρακτηρίσει αυτοκίνητα είναι σίγουρα πολύ τολμηρός και γενικώς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχώς παράγουν αυτοκίνητα που πλέον δεν χρειάζεται να διαβάσεις σχόλια σε περιοδικό καθώς ξέρεις ήδη περί τίνος πρόκειται.Κι έτσι φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε άξια λόγου για το κράτημά τους κάτι Fiesta ST, Golf gti, Type R κ.τ.λ.Προς Θεού για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω κάτι με τέτοιους είδους αυτοκίνητα, αλλά σε όσους έχουν μεγαλώσει με 205 rallye, 5 gt turbo, clio williams και 106 rallye σίγουρα δεν λένε κάτι.Και ακόμη, δεν χρειάζεται όλοι να έχουμε τις ίδιες απόψεις καθώς ο κόσμος μας θα ήταν βαρετός, αλλά ανοίγω αυτή την κουβέντα και σχολιάζω την κατάσταση στην αυτοκίνηση σε συνάρτηση με γνώμες ανθρώπων που ισχυρίζονται πως αγαπούν την σπορ οδήγηση και όχι γενικά το αυτοκίνητο.Ελπίζω να μην σας κούρασα, περιμένω τις γνώμες σας...
-
Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τη σημερινή εποχή στους δρόμους και θα καταλάβετε αμέσως το νόημα αυτού του topic!Όλα πλέον είναι φορτωμένα με χίλιους δύο αερόσακους, με άλλα χίλια δύο ηλεκτρονικά συστήματα, με ηλεκτρικά τιμόνια, με αδιάφορη διάταξη στην ανάρτηση και για να μη μακρυγορώ όλα αποτελούν πλέον κινητά κουτιά που σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.Και βέβαια αυτό το φαινόμενο δεν παρατηρείται μόνο στις απλές εκδόσεις, αλλά και στις πιο sport(με την πολύ ευρεία έννοια του όρου).Πλέον δεν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που να σου προσφέρει χρώμα στην οδήγηση, ανόθευτο το στοιχείο της οδηγικής ευχαρίστησης, της ευχαρίστησης που πηγάζει απ'το ότι οδηγάς το αμάξι που σου αρέσει και νιώθεις πώς σου μιλάει, είτε αυτό γίνεται σε μία χαλαρή διαδρομή, είτε στο βουνό, είτε σε ένα ταξίδι.Η αυτοκίνηση έχει πάρει μια πορεία που δείχνει να πιστεύει πως η παθητική ασφάλεια είναι πιο σημαντική από την ενεργητική.Το χειρότερο όμως απ'όλα είναι πως πλέον σχεδόν όλοι οι καταναλωτές είναι σύμφωνοι με αυτή την ιδέα και δεν τους ενδιαφέρει το κάτι παραπάνω ούτε φέρνουν καμία αντίρρηση για την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα.Μίλαγα πριν λίγο καιρό με έναν 19χρονο που ασχολείται με τα αυτοκίνητα και μου λέει περιμένω πως και πως να έρθει η 159 !Συμβίωσα τρία χρόνια με 147 1.6 120PS και πραγματικά το αμάξι δεν έλεγε απολύτως τίποτα, τουλάχιστον όχι αυτά που έλεγαν τα περιοδικά.Τι σπορ και βλακείες?Σε κάθε στροφή έμπαινε σε λειτουγία το VDC και γενικά σου έδινε μια αποστειρωμένη αίσθηση.Εντάξει, ρε παιδιά σύμφωνοι καλή η 159, αλλά για τους πατεράδες μας.Αν στα 19 σου θέλεις 159 στα 40 τι θα θες?Είναι κάτι σαν την πολιτική, αν ως φοιτητής είσαι ΠΑΣΠ όταν μεγαλώσεις θα γίνεις ΔΑΠ κ.τ.λ.Και μάλιστα ο ίδιος μου λέει 'Καλά εσύ με το ραλί δεν φοβάσαι που κυκλοφορείς?' 'Αυτό πετάει κώλους ρε συ, τι κρατήματα και βλακείες' ή 'Τα μπάκετ και τις ζώνες τεσσάρων σημείων τι τα θες, θα τρέξεις σε κανένα αγώνα?'.Και δεν είναι ο μοναδικός που τα λέει αυτά, σχεδόν όλοι αυτές τις απόψεις έχουν, βλέπουν ραλί και τα λένε κουβαδάκια ενώ τις elise πατίνια.Από την άλλη έχουμε την PSA που χωρίς κανένα λόγο σταματάει την παραγωγή των 106 και saxo και φέρνει τα 107 και 1007 που κάποιος που θα τα χαρακτηρίσει αυτοκίνητα είναι σίγουρα πολύ τολμηρός και γενικώς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχώς παράγουν αυτοκίνητα που πλέον δεν χρειάζεται να διαβάσεις σχόλια σε περιοδικό καθώς ξέρεις ήδη περί τίνος πρόκειται.Κι έτσι φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε άξια λόγου για το κράτημά τους κάτι Fiesta ST, Golf gti, Type R κ.τ.λ.Προς Θεού για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω κάτι με τέτοιους είδους αυτοκίνητα, αλλά σε όσους έχουν μεγαλώσει με 205 rallye, 5 gt turbo, clio williams και 106 rallye σίγουρα δεν λένε κάτι.Και ακόμη, δεν χρειάζεται όλοι να έχουμε τις ίδιες απόψεις καθώς ο κόσμος μας θα ήταν βαρετός, αλλά ανοίγω αυτή την κουβέντα και σχολιάζω την κατάσταση στην αυτοκίνηση σε συνάρτηση με γνώμες ανθρώπων που ισχυρίζονται πως αγαπούν την σπορ οδήγηση και όχι γενικά το αυτοκίνητο.Ελπίζω να μην σας κούρασα, περιμένω τις γνώμες σας...
-
Μεγαλο θεμα ανοιγεις φιλε μου.
Δεν θα διαφωνισω κα8ολου μαζι σου, παρολ΄αυτα ομως επειδη με εχει ηδη προβληματισει το ζητημα και το εχω σκεφτει σοβαρα... νομιζω οτι η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση...Σκεψου το εξης... στην δεκαετια 60-70 βγηκαν αυτοκινητα πραγματικοι θρυλοι, η συντριπτικη πλειοψηφια δε, πισωκινητα με πολυ ελαφρια αμαξωματα καλη εως υπερβολικη ιπποδυναμη (αναλογως τα [πορτοφολια) και απολαυστικη οδικη συμπεριφορα.
Στην δεκαετια 80-90 οι 'παλαιοτεροι ισως θα απορουσαν με τα διαφορα μπροστοκινητα golf & peugeot GTi, renault 5 gt turbo, uno turbo και αλλες μικρες προσθιοκινητες βομβες που τωρα πια ειναι κλασσικες και εχουν γραψει την ιστορια της αυτοκινησης. Υπηρχαν και πισωκινητα αλλα επρεπε να ανεβεις σε μεγαλα κυβικα (πανω απο 2000)
τωρα το 2000... χμμμ δεν μπορει κανεις να πει οτι δεν υπαρχουν κα8αροαιμα... ισως ειναι ακριβα, ισως δεν υπαρχουν πια μικρες βομβες, ισως η οικονομικη κριση γινεται αισθητη... ποιος ξερει.
Το σιγουρο ειναι οτι οταν υπαρχει αγορα, θα υπαρξει αργα ή γρηγορα και προσφορα, αρα ας μην ειμαστε τοσο προβληματισμενοι με τα 'οικογενιακα'. το 70 ενας 'οικογενιαρχης' κυκλοφορουσε με opel caravan, σημερα τουλαχιστον τα οπελ ειναι αξιοπρεπεστατα...
-
Καλη η αποψη αλλα εχει ατελειες.
Εφερες ατυχη παραδειγματα.
Η 147 δεν βγηκε για να κανει καποιος σπορ οδηγηση, αλλα για να μεταφερει εως 5 ανθρωπους απο το Α στο Β, με καποια ανεση και καποια ασφαλεια.
Οποιος παρεγηξηγησε τους στοχους ενος τετοιου αυτοκινητου τοτε σιγουρα θα μεινει δυσαρεστημενος.
Επειδη σπανια μπορει να υπαρξει ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα, τοτε ερχονται και τα διλημματα.
Η προσωπικη μου αποψη, ειναι οτι εαν σε καποιον αρεσει η οδηγηση και δεν εχει εκατομμυρια για 2-3 αυτοκινητα, τοτε η λυση ειναι να συμβιβαστει με ενα μεσαιο, φθηνο, απλο, με χωρους εαν χρειαζεται, (πχ Fiat Tempra SW) και τα υπολοιπα χρηματα, μπορουν να χρησιμοποιθουν για την αγορα, ενος ελαφριου παλιου πισωκινητου, το οποιο με την καταληλη προσοχη μπορει να φτασει να γινει και ΠΟΛΥ γρηγορο και πολυ ευχαριστο.
Αλλα αυτα θελουν χρονο και αφοσιωση. Συνεπως, παντα υπαρχουν επιλογες, αρκει να σκεφτουμε τι θελουμε.
Μπορει ενα Veloce να μην εχει την παθητικη ασφαλεια ενος μοντερνου αυτοκινητου, προσφερει ομως μια πολυ μεγαλυτερη ευχαριστηση. Ποσα ειναι εκει εξω, δεν ξερω, αλλα σιγουρα δεν θα ειναι για πολυ.
-
Καθόμουν και περίμενα ένα φίλο μου και παρατηρούσα αυτοκίνητα...
Περνάει λοιπόν ένα Nissan Primera με σιδερένιες ζάντες! Οθόνη κάμερες 6 αερόσακοι και ότι άλλο θές αλλά σιδερένιες ζάντες! Μου φάνηκε πολύ αντιπροσωπευτικό για το που εστιάζεται η πρόοδος στα αυτοκίνητα! -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Καλη η αποψη αλλα εχει ατελειες.Εφερες ατυχη παραδειγματα.
Η 147 δεν βγηκε για να κανει καποιος σπορ οδηγηση, αλλα για να μεταφερει εως 5 ανθρωπους απο το Α στο Β, με καποια ανεση και καποια ασφαλεια.
Οποιος παρεγηξηγησε τους στοχους ενος τετοιου αυτοκινητου τοτε σιγουρα θα μεινει δυσαρεστημενος.
Oύτε και αυτό που ισχυρίζεσαι για την 147 είναι απολύτως σωστό,καθώς δεχόμαστε a priori,ότι μια Άλφα ασχέτως προσανατολισμού και κατηγορίας,έχει εξελιχθεί από το εργοστάσιο ενέχοντας κάποια σπορ στοιχεία.Το αν το καταφέρνει πάντα,αυτό δεν είναι θέμα παρεξήγησης από την πλευρά του αγοραστή,αλλά σύγχυσης στόχων από την πλευρά του κατασκευαστή..
Ανθρωπομεταφορέας,όπως τον περιγράφεις,ναι,είναι το Tempra S/W..
-
Εγώ πιστεύω ότι Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάνει πολλά βήματα προόδου.
Δύσκολα βρίσκεις πλέον κακό αυτοκίνητο.
Τα ABS, αερόσακοι και σία είναι βοηθήματα που φτιάχτηκαν για τον μέσο αγοραστή του κάθε οχήματος που τα έχει.
Αυτά είναι πλέον ζητούμενα από κάθε αγοραστή και αυτό κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ακούνε την πλειοψηφία των πελατών.
Πολλοί λένε θέλουν αγνή οδηγική ευχαρίστηση, όμως ποιος θα έπαιρνε αμάξι σαν την Elise?
Να έπαιρνε όχι να ψήφιζε σε Forum? Ελάχιστοι, όπως φαίνεται και από τις πωλήσεις και δεν τους άδικο.
Αν Η Πεζό έβγαζε τώρα το 106 θα το αγόραζε κανεις?
Όταν όλοι ξέρουμε ότι σε παθητική ασφάλεια είναι μέτριο, έχει μετριότατη ποιότητα κατασκευής και είναι για πολλούς δύστροπο αυτοκίνητο σε σύγκριση με τα τελευταία super mini?
Μάλλον όχι.
Η Lotus αναζωογόνησε τις πωλήσεις Elise με την 111r λόγο ABS και ηλεκτρικών.
Αναγκαίο κακό για την επίτευξη των πωλήσεων.Αυτοκίνητα για όλες τις ανάγκες υπάρχουν στην αγορά.
Όπως και παλιότερα δεν μπορείς να βρείς όλες τις γεύσεις σε όλες τις τιμές.Αλλα όπως είπε και ο Νίκος υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα.
Τι εμποδίζει ένα ανήσυχο οικογενειάρχη να πάρει ένα μεταχειρισμένο station wagon και ένα ακόμα πιο παλιό παιχνίδι?Η αγορά έχει τα πάντα σε μεταχειρισμένα και καινούργια.
Αλλα μην περιμένουμε από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να βγάζουν μοντέλα με ελάχιστες πιθανότητες εμπορικής επιτυχίας αλλα που είναι οδηγικά φανταστικά. -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Καλη η αποψη αλλα εχει ατελειες.
Εφερες ατυχη παραδειγματα.
Η 147 δεν βγηκε για να κανει καποιος σπορ οδηγηση, αλλα για να μεταφερει εως 5 ανθρωπους απο το Α στο Β, με καποια ανεση και καποια ασφαλεια.
Οποιος παρεγηξηγησε τους στοχους ενος τετοιου αυτοκινητου τοτε σιγουρα θα μεινει δυσαρεστημενος.
Oύτε και αυτό που ισχυρίζεσαι για την 147 είναι απολύτως σωστό,καθώς δεχόμαστε a priori,ότι μια Άλφα ασχέτως προσανατολισμού και κατηγορίας,έχει εξελιχθεί από το εργοστάσιο ενέχοντας κάποια σπορ στοιχεία.Το αν το καταφέρνει πάντα,αυτό δεν είναι θέμα παρεξήγησης από την πλευρά του αγοραστή,αλλά σύγχυσης στόχων από την πλευρά του κατασκευαστή..
Ανθρωπομεταφορέας,όπως τον περιγράφεις,ναι,είναι το Tempra S/W..
Ειμαι φαντικος Ιταλοφιλος, αλλα ειμαι και φανατικος petrolhead. Δεν ξερω ποσο χρονων εισαι ή τι εχεις οδηγησει στη ζωη σου, αλλα δυστυχως και η 147 ειναι ανθρωπομεταφορεας. Και μαλιστα στα 1600 κυβικα ειναι και με κεφαλαια γραμματα.
Εαν ειχα το διλημμα, Αλφα ή Γκολφ, ναι θα επαιρνα το Αλφα, αλλά εδω μιλαμε για οδηγηση και το 147 οσο και πιο 'ομορφο' να ειναι απο το Γκολφ, και τα 2 σε 1 εβδομαδα ενας ανθρωπος 'ψαγμενος' θα τα εχει βαρεθει.
Εαν μου ελεγες για μια Δελτονα, τοτε θα ειχες δικιο.
-
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
Καθόμουν και περίμενα ένα φίλο μου και παρατηρούσα αυτοκίνητα...
Περνάει λοιπόν ένα Nissan Primera με σιδερένιες ζάντες! Οθόνη κάμερες 6 αερόσακοι και ότι άλλο θές αλλά σιδερένιες ζάντες! Μου φάνηκε πολύ αντιπροσωπευτικό για το που εστιάζεται η πρόοδος στα αυτοκίνητα!Και σε τι θα χρησίμευαν οι αλουμινένιες στον αγοραστή ενός Primera?
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Καλη η αποψη αλλα εχει ατελειες.
Εφερες ατυχη παραδειγματα.
Η 147 δεν βγηκε για να κανει καποιος σπορ οδηγηση, αλλα για να μεταφερει εως 5 ανθρωπους απο το Α στο Β, με καποια ανεση και καποια ασφαλεια.
Οποιος παρεγηξηγησε τους στοχους ενος τετοιου αυτοκινητου τοτε σιγουρα θα μεινει δυσαρεστημενος.
Oύτε και αυτό που ισχυρίζεσαι για την 147 είναι απολύτως σωστό,καθώς δεχόμαστε a priori,ότι μια Άλφα ασχέτως προσανατολισμού και κατηγορίας,έχει εξελιχθεί από το εργοστάσιο ενέχοντας κάποια σπορ στοιχεία.Το αν το καταφέρνει πάντα,αυτό δεν είναι θέμα παρεξήγησης από την πλευρά του αγοραστή,αλλά σύγχυσης στόχων από την πλευρά του κατασκευαστή..
Ανθρωπομεταφορέας,όπως τον περιγράφεις,ναι,είναι το Tempra S/W..
Ειμαι φαντικος Ιταλοφιλος, αλλα ειμαι και φανατικος petrolhead. Δεν ξερω ποσο χρονων εισαι ή τι εχεις οδηγησει στη ζωη σου, αλλα δυστυχως και η 147 ειναι ανθρωπομεταφορεας. Και μαλιστα στα 1600 κυβικα ειναι και με κεφαλαια γραμματα.
Εαν ειχα το διλημμα, Αλφα ή Γκολφ, ναι θα επαιρνα το Αλφα, αλλά εδω μιλαμε για οδηγηση και το 147 οσο και πιο 'ομορφο' να ειναι απο το Γκολφ, και τα 2 σε 1 εβδομαδα ενας ανθρωπος 'ψαγμενος' θα τα εχει βαρεθει.
Εαν μου ελεγες για μια Δελτονα, τοτε θα ειχες δικιο.
Σύμφωνο απόλυτα
-
32,ιταλόφιλος (λιγότερο από εσένα μάλλον),σίγουρα λιγότερο βενζινοκέφαλος,και οπωσδήποτε έχω οδηγήσει λιγότερο συναρπαστικά αυτοκίνητα!
Αλλά,παρ'ότι καταλαβαίνω το σκεπτικό σου,εδώ αναφερόμαστε στα προσιτά,καθημερινά αυτοκίνητα,τα οποία μπορούν να σου δώσουν τη χαρά του 'οδηγείν',πχ 106 Ραλλύ
Δεκτή η Δελτόνα,ασφαλέστατα, μπαίνεις όμως σε άλλο σκεπτικό από το καθημερινό,fun to drive αυτοκίνητο.
Σε αυτό το πλαίσιο,η 147 (και άλλα αναλόγου μερκετινίστικου στόχου) επιτυγχάνει το στόχο της ή όχι?Αν όχι,δεν πιστεύω ότι φταίει μόνον ο αγοραστής (γενικά),καθώς αυτή τη δυνατότητα (οικονομική) είχε,και σεβόμενος το DNA της εταιρείας,έπραξε αναλόγως....
-
Κάνω δύο μικρές παρενθέσεις απλά για να σημειώσω μερικά πράγματα που δεν έχουν πολύ σχέση με το θέμα.Aρχικά, απαντώ στον 037 σχετικά με την 147 λέγοντάς του πώς η 147 παρουσιάστηκε στην Ελλάδα ως ένα μικρομεσαίο όχημα που παρέχει αρκετή ασφάλεια και άνεση με αρκετά σπορ στοιχεία που στην πράξη δεν υπάρχουν.Και εννοώντας σπορ δεν απαιτώ από την 147 να στέκεται αξιοπρεπώς σε track day, αλλά να προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας της.Επίσης, lotusnick αν σκεφτείς πως τα τελευταία ραλί(αμάξια 2ετίας) πωλούνται όσο σχεδόν έκαναν καινούργια και μερικά λίγο παραπάνω αμέσως απαντάς στο ερώτημα σου αν υπήρχε το 106 σήμερα πόσοι θα το αγόραζαν.Κλείνω και ας συνεχίσουμε παρακαλώ εντός θέματος
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
Επίσης, lotusnick αν σκεφτείς πως τα τελευταία ραλί(αμάξια 2ετίας) πωλούνται όσο σχεδόν έκαναν καινούργια και μερικά λίγο παραπάνω αμέσως απαντάς στο ερώτημα σου αν υπήρχε το 106 σήμερα πόσοι θα το αγόραζαν.Κλείνω και ας συνεχίσουμε παρακαλώ εντός θέματοςKai posa einai auta?
Arketa gia na kratithei mia grammi paragogis apo tin Pezo? -
Ρε συ για να έχουν τέτοιες τιμές μεταπώλησης πάει να πει ότι υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση!
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
Ρε συ για να έχουν τέτοιες τιμές μεταπώλησης πάει να πει ότι υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση!re filaraki gia na kratithei mia grammi paragogis H pezo tha eprepe na poulaei arketes dekades xiliades 106 etisios.
-
Το ραλύ ήταν το πιο προσιτό καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο που υπήρξε ποτε!!!
Όσοι έχετε ενα κρατήστε το. -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Το ραλύ ήταν το πιο προσιτό καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο που υπήρξε ποτε!!!
Όσοι έχετε ενα κρατήστε το.Swstos
Sto osoi exete 1 kratiste to -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Το ραλύ ήταν το πιο προσιτό καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο που υπήρξε ποτε!!!
Όσοι έχετε ενα κρατήστε το.Διαφωνω, με τις απολυτες αποψεις τυπου 'υπηρξε ποτε'.
-
Σκοπος των εταιριων ειναι το κερδος = πωλησεις = αυτοκινητα που ικανοποιουν τον μεσο οδηγο.
υπαρχουν και υπηρξαν εξαιρεσεις, αλλα ηταν εξαιρεσεις και 'ειδικες' κατασκευες.
το Ραλυ πουλαγε καλα, αλλα ΚΥΡΙΩΣ στην Ελλαδα. Στην Ευρωπη ο μεσος αγοραστης της κατηγοριας επαιρνε με το ιδιο κοστος χρηματων (σε σχεση με την Ελλαδα) Type R, Clio sport κτλ κτλ...
σημερα ΔΕΝ υπαρχουν κακα αυτοκινητα. Στο παρελθον πιο πολλα ηταν τα κακοστημενα και επικινδυνα αυτοκινητα παρα τα 'ευχαριστα' και διασκεδαστικα αυτοκινητα.
αλλωστε σημερα στον πολιτισμενο κοσμο μπορει οποιος θελει να αγορασει ενα TypeR, GTI, RX-8 (τυχαια παραδειγματα) με 10 μισθους, και οχι με 30 που θελει εδω!
Πώς καταντήσαμε έτσι???