-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πόσα χρόνια εγγύηση έχει ?Κινητηρας και κιβωτιο τρια χρονια.
-
Μερικές χρήσιμες πληροφορίες για το σασμάν του GTR αφού εκφράστηκαν αρκετές απόψεις για το θέμα των κουζινέτων του κινητήρα.
Υπήρξαν τρεις εκδόσεις του software για το σασμάν GR6.
- Η 1η για το γιαπωνέζικο (όταν πρωτοβγήκε δηλαδή) που είχε προβλήματα νεότητας. Μέχρι τότε (διαψεύστε με συγκεκριμένα χρονικώς παραδείγματα), δεν είχε τεθεί θέμα προβλήματος διότι το αυτοκίνητο οδηγιόταν στη μεγάλη πλειοψηφία από ανθρώπους με στρατιωτική πειθαρχία (=Ιάπωνες). To software είχε 'λειτουργία' launch control που ποτέ δεν αναφέρθηκε ως χαρακτηριστικό λειτουργίας του αυτοκινήτου.
2.Η 2η για το αμερικάνικων προδιαγραφών GTR όπου και 'ανακαλήφθηκε' χρονικά το launch control και άρχισαν να σπάνε τα GR6. Η μόνη διαφορα με την 1η περίπτωση είναι κάποιες αλλαγές στο software (=2η έκδοση) με μικρορυθμίσεις της λειτουργίας του. Και εδώ τo software είχε 'λειτουργία' launch control που ποτέ δεν αναφέρθηκε ως χαρακτηριστικό λειτουργίας του αυτοκινήτου. - Η 3η για την ευρωπαϊκή έκδοση που φέρει άλλο software από τα 2 προηγούμενα, η οποία μάλιστα προσφέρεται και ως βελτίωση μεσω reflash στις προηγούμενες αγορές. Οι στροφές του κινητήρα με 'χειρισμούς' για launch control δεν ανεβαίνουν πάνω από τις 2000 άντε 2500, οπότε το σασμάν αποδεικνύεται τουλάχιστον ανθεκτικό χωρίς κάποια αλλαγή στα μηχανικά του. Αυτό δείχνει άλλωστε και η συχνότητα βλαβών του σασμάν πανευρωπαϊκά (για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα μιλάω πάντα).
Για το θέμα του VDC (esp ή ηλεκτρονικά όπως αναφέρθηκε): Πλέον η Nissan επιτρέπει τη λειτουργία με VDC στο off για αυτοκίνητα ευρωπαϊκών προδιαγραφών χωρίς να υπάρχει θέμα με την εγγύηση. Το θέμα είναι ότι το βάρος του αυτοκινήτου είναι τέτοιο που καλό είναι να μην παίζεις στις στροφές με VDC off... Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε από τον Κο Sign-b, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται όπως πρέπει με το VDC στη θέση R, επιτρέποντας γλυστρίματα μέχρι λίγο πριν τη στιγμή του 'κακού'...
- Η 1η για το γιαπωνέζικο (όταν πρωτοβγήκε δηλαδή) που είχε προβλήματα νεότητας. Μέχρι τότε (διαψεύστε με συγκεκριμένα χρονικώς παραδείγματα), δεν είχε τεθεί θέμα προβλήματος διότι το αυτοκίνητο οδηγιόταν στη μεγάλη πλειοψηφία από ανθρώπους με στρατιωτική πειθαρχία (=Ιάπωνες). To software είχε 'λειτουργία' launch control που ποτέ δεν αναφέρθηκε ως χαρακτηριστικό λειτουργίας του αυτοκινήτου.
-
Χιλια ευχαριστω στο 'Μιχαλη' για τις τοσο ολοκληρωμενες και αψογα τεκμηριωμενες αποψεις του!!Σε μενα καλυψε αρκετα κενα η διφορουμενες τοποθετησεις τοσο για το κινητηρα οσο και για το κιβωτιο.ΕΥΓΕ!
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
Στο race παντου και παντα!
Στο off μονο αν κολησεις σε λασπη η χιονι ,η καθε τετοια επιλογη καταγραφεται στο μαυρο κουτι και ισως υπαρξει προβλημα με την εγγυηση αν το κιβωτιο παραδωσει το πνευμα!Γιατί συνέχεια σε RACE ρυθμούς το πας και το χεις συνέχεια στο RACE; Άστο βρε να ανασάνει και λίγο το όχημα σε κανα ταξίδι. Κρίμα είναι... Εξάλλου τα RACE είναι τις πίστες, όχι για τα ελληνικά οδοστρωματα. Δε λυπάσαι τη μέση σου τουλάχιστον;
H τσουκουμπα και η σουζουκα τπτ...ισα ισα ειχαν στειλει επιτροπη να μελετησει τα μεγαρα για να εφαρμοσουν οτι μαθουν στις δικιες τους
Έτσι..
Πολύ ψαγμένος ο Μιχάλης; Κάτοχος τπτ;
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Στο race παντου και παντα!
Στο off μονο αν κολησεις σε λασπη η χιονι ,η καθε τετοια επιλογη καταγραφεται στο μαυρο κουτι και ισως υπαρξει προβλημα με την εγγυηση αν το κιβωτιο παραδωσει το πνευμα!Γιατί συνέχεια σε RACE ρυθμούς το πας και το χεις συνέχεια στο RACE; Άστο βρε να ανασάνει και λίγο το όχημα σε κανα ταξίδι. Κρίμα είναι... Εξάλλου τα RACE είναι τις πίστες, όχι για τα ελληνικά οδοστρωματα. Δε λυπάσαι τη μέση σου τουλάχιστον;
H τσουκουμπα και η σουζουκα τπτ...ισα ισα ειχαν στειλει επιτροπη να μελετησει τα μεγαρα για να εφαρμοσουν οτι μαθουν στις δικιες τους
Έτσι..
Πολύ ψαγμένος ο Μιχάλης; Κάτοχος τπτ;
ειπα λοιπον ...παντου και παντα μπορει να ειναι στο R...οσο για την μεση μου αντεχει ακομα αρκετα G.
-
OK Sry! Το θέμα των κραδασμών ήθελα να θίξω όχι το θέμα των G και φυσικά όχι συγκεριμένα τη δική σου μέση Τα G όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά. Δέ βλάπτουν και πουθενά
-
το RACE ειναι μαλλον αχρειαστο, εκτος αν θες να περασεις πανω απο κανα F16
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
OK Sry! Το θέμα των κραδασμών ήθελα να θίξω όχι το θέμα των G και φυσικά όχι συγκεριμένα τη δική σου μέση Τα G όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά. Δέ βλάπτουν και πουθενά...και οσο για τους κραδασμους εχει ρυθμιση η αναρτηση και θεση comfort!
-
Επανερχομαι στην περιπτωση που ειχα αναφερει οτι ειχαν αλλαξει μοτερ εδω και καιρο επειδη κατεστραφει απο κακη συμπεριφορα....Καποιοι απιστοι θωμαδες το αμφισβητησαν τοτε.... ισως τελικα να ηταν απο αυτην την παρτιδα.... Το αυτοκινητο κυκλοφορει πλεον ειναι χρωματος μπλε και εχει πινακιδες Μονακο.... ο ιδιος εχει και μια RUFF.... παλι με Μονακο....νουμερα....
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
OK Sry! Το θέμα των κραδασμών ήθελα να θίξω όχι το θέμα των G και φυσικά όχι συγκεριμένα τη δική σου μέση Τα G όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά. Δέ βλάπτουν και πουθενά
...και οσο για τους κραδασμους εχει ρυθμιση η αναρτηση και θεση comfort!
Το ξέχασα πως το καθένα είχε δικιά του ρύθμιση
-
Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!Λαμπρο λεγε μας 'μυστικα'.!
-
αχ....αλιμονο σε μας που μονο απο εξω τα χαζευουμε χα χα χα
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!
Λαμπρο λεγε μας 'μυστικα'.!
Επιλογη του καθενος ειναι. Προτιμω την comfort και πιστευω οτι θα μπορουσε να ειναι ακομα πιο μαλακο στην comfort και η νορμαλ να ειναι οπως η comfort. Ακομα και σε πιστα ( ελληνικη) δεν χρειαζεται η R!!! Στα μεγαρα, τον χρονο τον εκανε με comfort. Παντως και το κιβωτιο ειναι πολυ γρηγορο ακομα και στην νορμαλ θεση. VDC παντα on στην βολτα, και παντα off στην 'καλη' βολτα.......
Βασιλη πρεπει να παμε βολτα!!!!!!!! -
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!
Λαμπρο λεγε μας 'μυστικα'.!
Επιλογη του καθενος ειναι. Προτιμω την comfort και πιστευω οτι θα μπορουσε να ειναι ακομα πιο μαλακο στην comfort και η νορμαλ να ειναι οπως η comfort. Ακομα και σε πιστα ( ελληνικη) δεν χρειαζεται η R!!! Στα μεγαρα, τον χρονο τον εκανε με comfort. Παντως και το κιβωτιο ειναι πολυ γρηγορο ακομα και στην νορμαλ θεση. VDC παντα on στην βολτα, και παντα off στην 'καλη' βολτα.......
Βασιλη πρεπει να παμε βολτα!!!!!!!!Θα παρω το Βαγγελη και θα κατηφορισουμε
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!
Λαμπρο λεγε μας 'μυστικα'.!
Επιλογη του καθενος ειναι. Προτιμω την comfort και πιστευω οτι θα μπορουσε να ειναι ακομα πιο μαλακο στην comfort και η νορμαλ να ειναι οπως η comfort. Ακομα και σε πιστα ( ελληνικη) δεν χρειαζεται η R!!! Στα μεγαρα, τον χρονο τον εκανε με comfort. Παντως και το κιβωτιο ειναι πολυ γρηγορο ακομα και στην νορμαλ θεση. VDC παντα on στην βολτα, και παντα off στην 'καλη' βολτα.......
Βασιλη πρεπει να παμε βολτα!!!!!!!!Eπιτελους, ψωνισες κατι ιδιαιτερο μετα απο καιρο! , αντε καλοριζικο...!
-
-
-
-
ήταν χθες το απόγευμα κάνα ανθρακί gtr από εδώ, στην παραλιακή προς γλυφάδα, κατά τις 17.00?
Nissan GT-R