Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 133
    • 233
    • 234
    • 131 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    11855
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sign-b last edited by

      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
      πόσα χρόνια εγγύηση έχει ?

      Κινητηρας και κιβωτιο τρια χρονια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michalis last edited by

        Μερικές χρήσιμες πληροφορίες για το σασμάν του GTR αφού εκφράστηκαν αρκετές απόψεις για το θέμα των κουζινέτων του κινητήρα.

        Υπήρξαν τρεις εκδόσεις του software για το σασμάν GR6.

        1. Η 1η για το γιαπωνέζικο (όταν πρωτοβγήκε δηλαδή) που είχε προβλήματα νεότητας. Μέχρι τότε (διαψεύστε με συγκεκριμένα χρονικώς παραδείγματα), δεν είχε τεθεί θέμα προβλήματος διότι το αυτοκίνητο οδηγιόταν στη μεγάλη πλειοψηφία από ανθρώπους με στρατιωτική πειθαρχία (=Ιάπωνες). To software είχε 'λειτουργία' launch control που ποτέ δεν αναφέρθηκε ως χαρακτηριστικό λειτουργίας του αυτοκινήτου.
          2.Η 2η για το αμερικάνικων προδιαγραφών GTR όπου και 'ανακαλήφθηκε' χρονικά το launch control και άρχισαν να σπάνε τα GR6. Η μόνη διαφορα με την 1η περίπτωση είναι κάποιες αλλαγές στο software (=2η έκδοση) με μικρορυθμίσεις της λειτουργίας του. Και εδώ τo software είχε 'λειτουργία' launch control που ποτέ δεν αναφέρθηκε ως χαρακτηριστικό λειτουργίας του αυτοκινήτου.
        2. Η 3η για την ευρωπαϊκή έκδοση που φέρει άλλο software από τα 2 προηγούμενα, η οποία μάλιστα προσφέρεται και ως βελτίωση μεσω reflash στις προηγούμενες αγορές. Οι στροφές του κινητήρα με 'χειρισμούς' για launch control δεν ανεβαίνουν πάνω από τις 2000 άντε 2500, οπότε το σασμάν αποδεικνύεται τουλάχιστον ανθεκτικό χωρίς κάποια αλλαγή στα μηχανικά του. Αυτό δείχνει άλλωστε και η συχνότητα βλαβών του σασμάν πανευρωπαϊκά (για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα μιλάω πάντα).

        Για το θέμα του VDC (esp ή ηλεκτρονικά όπως αναφέρθηκε): Πλέον η Nissan επιτρέπει τη λειτουργία με VDC στο off για αυτοκίνητα ευρωπαϊκών προδιαγραφών χωρίς να υπάρχει θέμα με την εγγύηση. Το θέμα είναι ότι το βάρος του αυτοκινήτου είναι τέτοιο που καλό είναι να μην παίζεις στις στροφές με VDC off... Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε από τον Κο Sign-b, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται όπως πρέπει με το VDC στη θέση R, επιτρέποντας γλυστρίματα μέχρι λίγο πριν τη στιγμή του 'κακού'...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sign-b last edited by

          Χιλια ευχαριστω στο 'Μιχαλη' για τις τοσο ολοκληρωμενες και αψογα τεκμηριωμενες αποψεις του!!Σε μενα καλυψε αρκετα κενα η διφορουμενες τοποθετησεις τοσο για το κινητηρα οσο και για το κιβωτιο.ΕΥΓΕ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gansan last edited by

            Ο χρήστης sign-b έγραψε:
            Στο race παντου και παντα!
            Στο off μονο αν κολησεις σε λασπη η χιονι ,η καθε τετοια επιλογη καταγραφεται στο μαυρο κουτι και ισως υπαρξει προβλημα με την εγγυηση αν το κιβωτιο παραδωσει το πνευμα!

            Γιατί συνέχεια σε RACE ρυθμούς το πας και το χεις συνέχεια στο RACE; Άστο βρε να ανασάνει και λίγο το όχημα σε κανα ταξίδι. Κρίμα είναι... Εξάλλου τα RACE είναι τις πίστες, όχι για τα ελληνικά οδοστρωματα. Δε λυπάσαι τη μέση σου τουλάχιστον;

            H τσουκουμπα και η σουζουκα τπτ...ισα ισα ειχαν στειλει επιτροπη να μελετησει τα μεγαρα για να εφαρμοσουν οτι μαθουν στις δικιες τους

            Έτσι..

            Πολύ ψαγμένος ο Μιχάλης; Κάτοχος τπτ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sign-b last edited by

              Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:

              Στο race παντου και παντα!
              Στο off μονο αν κολησεις σε λασπη η χιονι ,η καθε τετοια επιλογη καταγραφεται στο μαυρο κουτι και ισως υπαρξει προβλημα με την εγγυηση αν το κιβωτιο παραδωσει το πνευμα!

              Γιατί συνέχεια σε RACE ρυθμούς το πας και το χεις συνέχεια στο RACE; Άστο βρε να ανασάνει και λίγο το όχημα σε κανα ταξίδι. Κρίμα είναι... Εξάλλου τα RACE είναι τις πίστες, όχι για τα ελληνικά οδοστρωματα. Δε λυπάσαι τη μέση σου τουλάχιστον;

              H τσουκουμπα και η σουζουκα τπτ...ισα ισα ειχαν στειλει επιτροπη να μελετησει τα μεγαρα για να εφαρμοσουν οτι μαθουν στις δικιες τους

              Έτσι..

              Πολύ ψαγμένος ο Μιχάλης; Κάτοχος τπτ;

              ειπα λοιπον ...παντου και παντα μπορει να ειναι στο R...οσο για την μεση μου αντεχει ακομα αρκετα G.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gansan last edited by

                OK Sry! Το θέμα των κραδασμών ήθελα να θίξω όχι το θέμα των G και φυσικά όχι συγκεριμένα τη δική σου μέση Τα G όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά. Δέ βλάπτουν και πουθενά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  το RACE ειναι μαλλον αχρειαστο, εκτος αν θες να περασεις πανω απο κανα F16

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sign-b last edited by

                    Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
                    OK Sry! Το θέμα των κραδασμών ήθελα να θίξω όχι το θέμα των G και φυσικά όχι συγκεριμένα τη δική σου μέση Τα G όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά. Δέ βλάπτουν και πουθενά

                     ...και οσο για τους κραδασμους εχει ρυθμιση η αναρτηση και θεση comfort!
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      224-v last edited by

                      Επανερχομαι στην περιπτωση που ειχα αναφερει οτι ειχαν αλλαξει μοτερ εδω και καιρο επειδη κατεστραφει απο κακη συμπεριφορα....Καποιοι απιστοι θωμαδες το αμφισβητησαν τοτε.... ισως τελικα να ηταν απο αυτην την παρτιδα.... Το αυτοκινητο κυκλοφορει πλεον ειναι χρωματος μπλε και εχει πινακιδες Μονακο.... ο ιδιος εχει και μια RUFF.... παλι με Μονακο....νουμερα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gansan last edited by

                        Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                        OK Sry! Το θέμα των κραδασμών ήθελα να θίξω όχι το θέμα των G και φυσικά όχι συγκεριμένα τη δική σου μέση Τα G όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά. Δέ βλάπτουν και πουθενά

                        ...και οσο για τους κραδασμους εχει ρυθμιση η αναρτηση και θεση comfort! 
                        

                        Το ξέχασα πως το καθένα είχε δικιά του ρύθμιση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gine last edited by

                          Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sign-b last edited by

                            Ο χρήστης GINE έγραψε:
                            Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!

                            Λαμπρο λεγε μας 'μυστικα'.!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              toxotis last edited by

                              αχ....αλιμονο σε μας που μονο απο εξω τα χαζευουμε χα χα χα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gine last edited by

                                Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                                Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!

                                Λαμπρο λεγε μας 'μυστικα'.!

                                Επιλογη του καθενος ειναι. Προτιμω την comfort και πιστευω οτι θα μπορουσε να ειναι ακομα πιο μαλακο στην comfort και η νορμαλ να ειναι οπως η comfort. Ακομα και σε πιστα ( ελληνικη) δεν χρειαζεται η R!!! Στα μεγαρα, τον χρονο τον εκανε με comfort. Παντως και το κιβωτιο ειναι πολυ γρηγορο ακομα και στην νορμαλ θεση. VDC παντα on στην βολτα, και παντα off στην 'καλη' βολτα.......
                                Βασιλη πρεπει να παμε βολτα!!!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sign-b last edited by

                                  Ο χρήστης GINE έγραψε:

                                  Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!

                                  Λαμπρο λεγε μας 'μυστικα'.!

                                  Επιλογη του καθενος ειναι. Προτιμω την comfort και πιστευω οτι θα μπορουσε να ειναι ακομα πιο μαλακο στην comfort και η νορμαλ να ειναι οπως η comfort. Ακομα και σε πιστα ( ελληνικη) δεν χρειαζεται η R!!! Στα μεγαρα, τον χρονο τον εκανε με comfort. Παντως και το κιβωτιο ειναι πολυ γρηγορο ακομα και στην νορμαλ θεση. VDC παντα on στην βολτα, και παντα off στην 'καλη' βολτα.......
                                  Βασιλη πρεπει να παμε βολτα!!!!!!!!

                                  Θα παρω το Βαγγελη και θα κατηφορισουμε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης GINE έγραψε:

                                    Η επιλογη comfort ειναι αρκετα σφιχτη, και κατα την γνωμη μου ειναι η ιδανικη ρυθμιση της αναρτησης. Comfort suspension, R gearbox, VDC off...... Απολυτη ευχαριστιση!!!!!

                                    Λαμπρο λεγε μας 'μυστικα'.!

                                    Επιλογη του καθενος ειναι. Προτιμω την comfort και πιστευω οτι θα μπορουσε να ειναι ακομα πιο μαλακο στην comfort και η νορμαλ να ειναι οπως η comfort. Ακομα και σε πιστα ( ελληνικη) δεν χρειαζεται η R!!! Στα μεγαρα, τον χρονο τον εκανε με comfort. Παντως και το κιβωτιο ειναι πολυ γρηγορο ακομα και στην νορμαλ θεση. VDC παντα on στην βολτα, και παντα off στην 'καλη' βολτα.......
                                    Βασιλη πρεπει να παμε βολτα!!!!!!!!

                                    Eπιτελους, ψωνισες κατι ιδιαιτερο μετα απο καιρο! , αντε καλοριζικο...!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mikegr last edited by

                                      και μια στουκα καπου στη Μαλαισια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                                        και μια στουκα καπου στη Μαλαισια...

                                        πότε πρόλαβε?Ούτε στρώσιμο δεν πρόλαβε να του κάνει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ratanplan last edited by

                                          Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                                          και μια στουκα καπου στη Μαλαισια...

                                          Αφου δεν ειναι στην Μαλαισι(ν)α ολα καλα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            screwdriver last edited by

                                            ήταν χθες το απόγευμα κάνα ανθρακί gtr από εδώ, στην παραλιακή προς γλυφάδα, κατά τις 17.00?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 131 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr