-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@sign-b
Μηπως συμμετειχατε εσεις σε μια νεα εκπομπη που κανει το Mega (αν θυμαμαι καλα)
για καποια ρεκορ-extreme show, κανοντας γυρους σε πιστα με συνοδηγο (εναν νανο?),γιατι
ειδα ενα γκρι-titanium GT-R ιδιο χρωμα αν δεν κανω λαθος. (και δεν νομιζω να υπαρχουν αρκετα στην χωρα μας...)Οχι...
-
μιας και πριν οδηγούσες 106 , ένα ταπεινό 'αυτοκινητάκι ' ελαφρύ με εξαιρετικό τιμόνι, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν το GTR σου προσφέρει περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση, προς θεού δεν τα συγκρίνω, ειδικά όταν είναι τόσο βαρύ και αν αισθάνεσαι ότι το πας ή σε πάνε ταχύτατα αλλά αποκομένα και με ασφάλεια και τα ηλεκτρονικά.
Μιας και είχα κάποτε κι εγώ ένα 106 και έκανα την μ@l@ki@ και το πούλησα, φτάνει ο καιρός να αγοράσω ένα αυτοκίνητο μόνο και ΜΟΝΟ για να γουστάρω, μάλλον Clio182cup. Οδηγώντας αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα sport ... όχι επιπέδου GTR, με ξενερώνει η αδράνεια που έχουν. Η απορία μου είναι, ποια άλλα αυτοκίνητα ήταν υποψήφια για αγορά εκτός από το GTR ?
να το χαίρεσαι !!!! και να το οδηγείς για το λόγο που κατασκευάστηκε !!! να σου προσφέρει πολλά χαμόγελα !!!
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
Καμια συγκριση με κατι λιγοτερο μυθικο καποιος?Αφού τα είπαμε! Έλα να την κάνουμε την Δευτέρα 28/9 από κοντά!
Άσε που θα έχουμε πολλά διαφορετικά αμάξια για να συγκρίνουμε εντυπώσεις, είτε γήινα, είτε 'μυθικά'!
Σε περιμένω! -
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Καμια συγκριση με κατι λιγοτερο μυθικο καποιος?
Αφού τα είπαμε! Έλα να την κάνουμε την Δευτέρα 28/9 από κοντά!
Άσε που θα έχουμε πολλά διαφορετικά αμάξια για να συγκρίνουμε εντυπώσεις, είτε γήινα, είτε 'μυθικά'!
Σε περιμένω!ο.κ θα τα πουμε εκει!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μιας και πριν οδηγούσες 106 ,Νομιζω οτι ειναι εντελως διαφορετικα αυτοκινητα,για διαφορετικους λογους...
Το GTR για μενα ηταν μονοδρομος... -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι παραθέτουν απέναντι στο GT-R κορυφαίες Ferrari (F50), και αυτό τα λέει όλα...
Μάλλον ξεχνάτε κάποιοι πως το GT-R κοστίζει κλάσμα του κόστους μιας F50 (όταν έβγαινε). Αλήθεια πόσο κάνει μια 599 ?
Αν ο Ιάπωνας επιθυμούσε να βγάλει το απολύτως κορυφαίο, έχω την αίσθηση ότι ο Ιταλός θα τον έβλεπε με τα κυάλια...Με F50? Πότε; Με καμία παναγία αυτό που λες όμως. Προσπάθησαν και στην F1 και εφάγαν τα μούτρα τους και οι μεν (Honda) και οι δε (Toyota).
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Αν ο Ιάπωνας επιθυμούσε να βγάλει το απολύτως κορυφαίο, έχω την αίσθηση ότι ο Ιταλός θα τον έβλεπε με τα κυάλια...Τεχνολογικά πιστεύω πως σε κάποιο βαθμό αλλά παραμένοντας σε γήινα επίπεδα το έχει βγάλει (βλ. GT-R spec V ή Μ), όπου μάλιστα η τιμή αγοράς εκτοξεύεται σε σχέση με το 'απλό' GT-R.
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα καταφέρει έτσι να αποσπάσει και τον θώκο από την βασιλεία των ιταλικών supercar...Και σε αυτό συνδράμουν πολλοί και διάφοροι λόγοι... -
Το θέμα συνήθως δεν είναι να βγάλεις κάτι το απολύτως κορυφαίο, αλλά να καταφέρεις να το επικοινωνήσεις και, κυρίως, να το πουλήσεις και μάλιστα σε 'γερές' τιμές.
Στους δύο αυτούς τομείς τα ευρωπαικά 'κάστρα' είναι πολύ μπροστά.
Ένα ιαπωνικό προιόν που κολυμπάει σε άγνωστα, για τους ιάπωνες νερά, θα είναι το Lexus LF-A. Θα έχει επιδόσεις αντίστοιχες και ίσως καλύτερες από το GT-R αλλά η τιμή του θα είναι δύο με τρείς φορές επάνω, στα επίπεδα Φεράρι δηλαδή.
Θα πείσει? -
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι παραθέτουν απέναντι στο GT-R κορυφαίες Ferrari (F50), και αυτό τα λέει όλα...
Μάλλον ξεχνάτε κάποιοι πως το GT-R κοστίζει κλάσμα του κόστους μιας F50 (όταν έβγαινε). Αλήθεια πόσο κάνει μια 599 ?
Αν ο Ιάπωνας επιθυμούσε να βγάλει το απολύτως κορυφαίο, έχω την αίσθηση ότι ο Ιταλός θα τον έβλεπε με τα κυάλια...Ε οχι κι ετσι...δε νομιζω να ειναι μονο θεμα..επιθυμιας. Ειναι μεχρι ΠΟΥ μπορει να φτασει ο καθενας..και σιγουρα στο επιπεδο αυτο,οι ιαπωνες εχουν σκαλια σαν του Παλαμηδιου να ανεβουν ακομα..
-
delete
-
japanese copying and pasting
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
παντως εχει το παγκοσμιο ρεκορ στο 0-60 μιλια για αυτοκινητο παραγωγης με 3.2 δευτ.
offtopic αλλά δεν κρατιέμαι:
3,25sec για τα 0-100km/h ανακοίνωνε η Ferrari για την F50...Μήπως κατέχει αυτή το ρεκόρ?ρεκορ που εχει καταγραψει η motor trend.
-
Ο χρήστης monf430 έγραψε:
japanese copying and pastinglast year
-
Ever before and ever after.Indeed.Stop.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ever before and ever after.Indeed.Stop. -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
παντως εχει το παγκοσμιο ρεκορ στο 0-60 μιλια για αυτοκινητο παραγωγης με 3.2 δευτ.
offtopic αλλά δεν κρατιέμαι:
3,25sec για τα 0-100km/h ανακοίνωνε η Ferrari για την F50...Μήπως κατέχει αυτή το ρεκόρ?ρεκορ που εχει καταγραψει η motor trend.
Η ποιά; Να μου έλεγες για το R&T να πάω πάσο.
Nozomi, που είναι το engineering των Japs στην F1? Για να φτάσουν τους μετρ τους είδους Ιταλούς στους αγώνες και στα supercars πρέπει να φάνε πολλούς χιλιάδες τόνους ρύζι και σούσι ακόμα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Nozomi, που είναι το engineering των Japs στην F1? Για να φτάσουν τους μετρ τους είδους Ιταλούς στους αγώνες και στα supercars πρέπει να φάνε πολλούς χιλιάδες τόνους ρύζι και σούσι ακόμα... :iconcool
Πες τα ρε φίλε.
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Nozomi, που είναι το engineering των Japs στην F1? Για να φτάσουν τους μετρ τους είδους Ιταλούς στους αγώνες και στα supercars πρέπει να φάνε πολλούς χιλιάδες τόνους ρύζι και σούσι ακόμα... :iconcool
Πες τα ρε φίλε.
f1 και μοτέρ .... τα τελευταία χρόνια δεν πάνε μαζί. Από πότε έχουν παγώσει την εξέλιξη
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Nozomi, που είναι το engineering των Japs στην F1? Για να φτάσουν τους μετρ τους είδους Ιταλούς στους αγώνες και στα supercars πρέπει να φάνε πολλούς χιλιάδες τόνους ρύζι και σούσι ακόμα... :iconcool
Πες τα ρε φίλε.
f1 και μοτέρ .... τα τελευταία χρόνια δεν πάνε μαζί. Από πότε έχουν παγώσει την εξέλιξη
Από το 2006. Όμως μέχρι τότε εξελίσσονταν κανονικά και πάντα οι ιταλοί ήταν μπροστά (όπως με τον θεϊκό Ferrari 054 του 2004 που έβγαζε 1000+ ίππους!).
Nissan GT-R